| | |
19.09.2010 11:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2355966
|
|
bubakkaja
|
|
|
Dela to na konkurencnim Peugeot foru.Jezdi protoze si nazbira lidi po republice a jezdi i na Slovensko.Takze to bere z Chomutova na Slovensko.Dela pry 8 let v Peugeotu technika.Pry ale je videt ze vi co ma udelat a vi na co se kouknout.Muze to byt jenom muj dojem.Ale na foru si ho chvali vsichni.Delal uz tam asi 30 - 40 aut.A porad je to usetrenych 2000,- oproti Fapoff kteri jsou az v Bystrici p. Pernstejnem.
Dela to na konkurencnim Peugeot foru.Jezdi protoze si nazbira lidi po republice a jezdi i na Slovensko.Takze to bere z Chomutova na Slovensko.Dela pry 8 let v Peugeotu technika.Pry ale je videt ze vi co ma udelat a vi na co se kouknout.Muze to byt jenom muj dojem.Ale na foru si ho chvali vsichni.Delal uz tam asi 30 - 40 aut.A porad je to usetrenych 2000,- oproti Fapoff kteri jsou az v Bystrici p. Pernstejnem.
|
|
19.09.2010 11:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2355967
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
by me zajimalo jak udela "na kolene" SID801(A) coz je treba 2.0HDi 100kw nebo takovovou Delphi coz je 1.6 Hdi
ale pokud dela v peugeotu technika....
sorry za OT jen me to zajimalo
AD : peugeot forum neni pro tento klub nicim konkurencnim alespon o tom nevim..jedine co vim je je to klub velmi komercni
by me zajimalo jak udela "na kolene" SID801(A) coz je treba 2.0HDi 100kw nebo takovovou Delphi coz je 1.6 Hdi :nevim
ale pokud dela v peugeotu technika....
sorry za OT jen me to zajimalo
AD : peugeot forum neni pro tento klub nicim konkurencnim alespon o tom nevim..jedine co vim je je to klub velmi komercni
|
|
19.09.2010 12:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2355969
|
|
bubakkaja
|
|
|
To nevim mozna dela jen edc15ky na to jsem se neptal.
To nevim mozna dela jen edc15ky na to jsem se neptal.
|
|
19.09.2010 22:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356177
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
@Darja: Auto, které má turbo u tak by se mělo po svínějí jízdě před vypnutím nechat chvíli běet - ochlazení turba. Kvůli fapu se pří regeneraci teplota zvýuje, co turbu jetě více neprospívá, zvlá pokud má nejeto 270000km.
Také se ve výfukovém potrubí před fapem zvyuje tlak (zejména kdy u je více zaneený) a ten můe tlačit více oleje do vzduchového potrubí - zanáí se váha vzduchu, erg-ventlil.
Kvůli vysoké teplotě při regeneraci se zapíná ventilátor - sepnutí při volnoběhu je pro motor víc citelné ne sputění klimatizace, tedy zátě i pro alternátor. Mne tedy spína vdy druhá rychlost ventilátoru, první je nevím proč u nefunkční. Myslím, e je to právě kvůli fapu.
Jak jsem se dočetl o fapu, při regeneraci jsou tam i nějaké vstřiky nafty navíc, aby do výf. potrubí el plamen - tzn. několik x vstřiků navíc, a vstřiky jako takové nejsou věčné.
Viml jsem si, e katalizátor, fapfiltr jsou víc zkorodované ne potrubí na mě předchozí C5, kterou jsme el vyváleli. Myslím si, e je to i tou vyí teplotou potrubí, které se regenerací přehřívá.
Samozřejmě jsou tu i ty klasické aspekty jako výf. potrubí bez "ucpávky" - lepí akcelerace.
Nií spotřeba - ty vstřiky navíc, plus více paliva pro dostatečný výkon před regeneraci nebo vyčitěním fapu.
Určitě je tu navíc čerpadlo pro eolys, nádr, relé pro spínání regenerace a poměrně těký fapfiltr.
Jsem teď nakloněn k jednoduímu řeení výf. potrubí. My mui jsme takoví jednoduí - no alespoň já (abych se někoho z chlapů nedotknul).
Pravda je taková, e to dělám kvůli najetým km. S motorem jsem velmi spokojen - lape jako hodinky!
@Darja: Auto, které má turbo u tak by se mělo po svínějí jízdě před vypnutím nechat chvíli běet - ochlazení turba. Kvůli fapu se pří regeneraci teplota zvýuje, co turbu jetě více neprospívá, zvlá pokud má nejeto 270000km.
Také se ve výfukovém potrubí před fapem zvyuje tlak (zejména kdy u je více zaneený) a ten můe tlačit více oleje do vzduchového potrubí - zanáí se váha vzduchu, erg-ventlil.
Kvůli vysoké teplotě při regeneraci se zapíná ventilátor - sepnutí při volnoběhu je pro motor víc citelné ne sputění klimatizace, tedy zátě i pro alternátor. Mne tedy spína vdy druhá rychlost ventilátoru, první je nevím proč u nefunkční. Myslím, e je to právě kvůli fapu.
Jak jsem se dočetl o fapu, při regeneraci jsou tam i nějaké vstřiky nafty navíc, aby do výf. potrubí el plamen - tzn. několik x vstřiků navíc, a vstřiky jako takové nejsou věčné.
Viml jsem si, e katalizátor, fapfiltr jsou víc zkorodované ne potrubí na mě předchozí C5, kterou jsme el vyváleli. Myslím si, e je to i tou vyí teplotou potrubí, které se regenerací přehřívá.
Samozřejmě jsou tu i ty klasické aspekty jako výf. potrubí bez "ucpávky" - lepí akcelerace.
Nií spotřeba - ty vstřiky navíc, plus více paliva pro dostatečný výkon před regeneraci nebo vyčitěním fapu.
Určitě je tu navíc čerpadlo pro eolys, nádr, relé pro spínání regenerace a poměrně těký fapfiltr.
Jsem teď nakloněn k jednoduímu řeení výf. potrubí. My mui jsme takoví jednoduí - no alespoň já (abych se někoho z chlapů nedotknul).
Pravda je taková, e to dělám kvůli najetým km. S motorem jsem velmi spokojen - lape jako hodinky!
|
|
19.09.2010 23:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356179
|
|
tief
|
|
|
Idealne je to auto nenastartovat, potom je spotreba najnizsia a ani opotrebovanie sa nekona
Inak niet co dodat Dokonala demagogia.
Idealne je to auto nenastartovat, potom je spotreba najnizsia a ani opotrebovanie sa nekona :-)
Inak niet co dodat :-D :-D :-D Dokonala demagogia.
|
|
19.09.2010 23:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356180
|
|
Darja
|
|
|
Masakr
:-)))):-)))):-)))):-)))) Masakr :-)))):-))))
|
|
19.09.2010 23:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356181
|
|
jumep
|
|
|
fap sa regeneruje raz za 800km +- (ak neni zaneseny) a teplota vyfukovych plynov v turbe je rovnaka, nafta / uhlik hori az v samotnom filtry
olej vo vzduchovom potrubi sa zjavuje z vyparniku a nema s fapom nic spolocne (pouzitie vhodneho oleja toto znacne eliminuje)
vaha vzduchu sa fapom nemoze zanasat, je hodne pred vsetkym, ak sa zanasa je nieco brutalne zle; co sa tyka EGR, ten sa vyssim tlakom skor lepsie prefukne ale to je dost zanedbatelne ... a skor si myslim ze je s tym ratane
ventilator sa zapina kvoli fapu len pri 1.6 a to z uplne ineho dovodu, prva rychlost odchadza niekde uplne inde a urcite nie kvoli fapu - odporucim ti to co robim kazdemu kto sa tu stavi, vycistit chladic a tu rychlost skusit opravit tak ze z toho vraku zoberes odpori a relatka a skusis poprehadzovat
hovorit o opotrebeni vstrekov pretoze pridavaju o 1 davku naviac pri regeneracii je by som povedal dost vtipne
fap je nerezovi .... tolko ku korozii ... stav ostatneho potrubia je skor vplyv prostredia kde to auto predtym jazdilo
suhlasim s tym ze raz za par km pri regeneracii fapu to spapka par deci viac ....
fap sa regeneruje raz za 800km +- (ak neni zaneseny) a teplota vyfukovych plynov v turbe je rovnaka, nafta / uhlik hori az v samotnom filtry
olej vo vzduchovom potrubi sa zjavuje z vyparniku a nema s fapom nic spolocne (pouzitie vhodneho oleja toto znacne eliminuje)
vaha vzduchu sa fapom nemoze zanasat, je hodne pred vsetkym, ak sa zanasa je nieco brutalne zle; co sa tyka EGR, ten sa vyssim tlakom skor lepsie prefukne :) ale to je dost zanedbatelne ... a skor si myslim ze je s tym ratane
ventilator sa zapina kvoli fapu len pri 1.6 a to z uplne ineho dovodu, prva rychlost odchadza niekde uplne inde a urcite nie kvoli fapu - odporucim ti to co robim kazdemu kto sa tu stavi, vycistit chladic a tu rychlost skusit opravit tak ze z toho vraku zoberes odpori a relatka a skusis poprehadzovat
hovorit o opotrebeni vstrekov pretoze pridavaju o 1 davku naviac pri regeneracii je by som povedal dost vtipne
fap je nerezovi .... tolko ku korozii ... stav ostatneho potrubia je skor vplyv prostredia kde to auto predtym jazdilo
suhlasim s tym ze raz za par km pri regeneracii fapu to spapka par deci viac ....
|
|
20.09.2010 11:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356203
|
|
Barlow
|
|
|
janys napsal(a): @Darja: Auto, které má turbo u tak by se mělo po svínějí jízdě před vypnutím nechat chvíli běet - ochlazení turba. Kvůli fapu se pří regeneraci teplota zvýuje, co turbu jetě více neprospívá, zvlá pokud má nejeto 270000km.
Také se ve výfukovém potrubí před fapem zvyuje tlak (zejména kdy u je více zaneený) a ten můe tlačit více oleje do vzduchového potrubí - zanáí se váha vzduchu, erg-ventlil.
Kvůli vysoké teplotě při regeneraci se zapíná ventilátor - sepnutí při volnoběhu je pro motor víc citelné ne sputění klimatizace, tedy zátě i pro alternátor. Mne tedy spína vdy druhá rychlost ventilátoru, první je nevím proč u nefunkční. Myslím, e je to právě kvůli fapu.
Jak jsem se dočetl o fapu, při regeneraci jsou tam i nějaké vstřiky nafty navíc, aby do výf. potrubí el plamen - tzn. několik x vstřiků navíc, a vstřiky jako takové nejsou věčné.
Viml jsem si, e katalizátor, fapfiltr jsou víc zkorodované ne potrubí na mě předchozí C5, kterou jsme el vyváleli. Myslím si, e je to i tou vyí teplotou potrubí, které se regenerací přehřívá.
Samozřejmě jsou tu i ty klasické aspekty jako výf. potrubí bez "ucpávky" - lepí akcelerace.
Nií spotřeba - ty vstřiky navíc, plus více paliva pro dostatečný výkon před regeneraci nebo vyčitěním fapu.
Určitě je tu navíc čerpadlo pro eolys, nádr, relé pro spínání regenerace a poměrně těký fapfiltr.
Jsem teď nakloněn k jednoduímu řeení výf. potrubí. My mui jsme takoví jednoduí - no alespoň já (abych se někoho z chlapů nedotknul).
Pravda je taková, e to dělám kvůli najetým km. S motorem jsem velmi spokojen - lape jako hodinky!
Nezlob se, ale v tvem pripade bys mel min cist a nebo si aspon ty informace overit a patrat i v jinych zdrojich. Splacal jsi vsechno dohromady a velmi ucelove. Navic tim mates ostatni mene poucene jedince z fora.
Nezlob se, ale v tvem pripade bys mel min cist a nebo si aspon ty informace overit a patrat i v jinych zdrojich. Splacal jsi vsechno dohromady a velmi ucelove. Navic tim mates ostatni mene poucene jedince z fora.
|
|
20.09.2010 17:32 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356216
|
|
ajsikcz
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
jumep napsal(a): fap sa regeneruje raz za 800km +- (ak neni zaneseny) a teplota vyfukovych plynov v turbe je rovnaka, nafta / uhlik hori az v samotnom filtry olej vo vzduchovom potrubi sa zjavuje z vyparniku a nema s fapom nic spolocne (pouzitie vhodneho oleja toto znacne eliminuje) vaha vzduchu sa fapom nemoze zanasat, je hodne pred vsetkym, ak sa zanasa je nieco brutalne zle; co sa tyka EGR, ten sa vyssim tlakom skor lepsie prefukne ale to je dost zanedbatelne ... a skor si myslim ze je s tym ratane ventilator sa zapina kvoli fapu len pri 1.6 a to z uplne ineho dovodu, prva rychlost odchadza niekde uplne inde a urcite nie kvoli fapu - odporucim ti to co robim kazdemu kto sa tu stavi, vycistit chladic a tu rychlost skusit opravit tak ze z toho vraku zoberes odpori a relatka a skusis poprehadzovat hovorit o opotrebeni vstrekov pretoze pridavaju o 1 davku naviac pri regeneracii je by som povedal dost vtipne fap je nerezovi .... tolko ku korozii ... stav ostatneho potrubia je skor vplyv prostredia kde to auto predtym jazdilo suhlasim s tym ze raz za par km pri regeneracii fapu to spapka par deci viac ....
a já si říkal proč kdy jsem odcházel od auta tak jetě běela sahara a přitom jsem jel normálně, olej nebyl ani na půlce teploty ...
fap sa regeneruje raz za 800km +- (ak neni zaneseny) a teplota vyfukovych plynov v turbe je rovnaka, nafta / uhlik hori az v samotnom filtry olej vo vzduchovom potrubi sa zjavuje z vyparniku a nema s fapom nic spolocne (pouzitie vhodneho oleja toto znacne eliminuje) vaha vzduchu sa fapom nemoze zanasat, je hodne pred vsetkym, ak sa zanasa je nieco brutalne zle; co sa tyka EGR, ten sa vyssim tlakom skor lepsie prefukne :) ale to je dost zanedbatelne ... a skor si myslim ze je s tym ratane ventilator sa zapina kvoli fapu len pri 1.6 a to z uplne ineho dovodu, prva rychlost odchadza niekde uplne inde a urcite nie kvoli fapu - odporucim ti to co robim kazdemu kto sa tu stavi, vycistit chladic a tu rychlost skusit opravit tak ze z toho vraku zoberes odpori a relatka a skusis poprehadzovat hovorit o opotrebeni vstrekov pretoze pridavaju o 1 davku naviac pri regeneracii je by som povedal dost vtipne fap je nerezovi .... tolko ku korozii ... stav ostatneho potrubia je skor vplyv prostredia kde to auto predtym jazdilo suhlasim s tym ze raz za par km pri regeneracii fapu to spapka par deci viac ....
a já si říkal proč kdy jsem odcházel od auta tak jetě běela sahara :palec a přitom jsem jel normálně, olej nebyl ani na půlce teploty ...
|
|
20.09.2010 18:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356225
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
DOTAZ: v případě kdy je auto vybavené FAPom, je to někde uvedené, jsou někde v tabulkách pak hodnoty emisí pro toto FAP auto???? Májí stejné dvě auta, jedno s Fapom a druhé bez, stejné emise, ví technik na STK, e auto má mít Fap od výroby? V případě e ano jak by se to pak řeilo na STK - emise?
Můj ryze laický názor na odstranění FAPu - obyčejná prasárna
DOTAZ: v případě kdy je auto vybavené FAPom, je to někde uvedené, jsou někde v tabulkách pak hodnoty emisí pro toto FAP auto???? Májí stejné dvě auta, jedno s Fapom a druhé bez, stejné emise, ví technik na STK, e auto má mít Fap od výroby? V případě e ano jak by se to pak řeilo na STK - emise?
Můj ryze laický názor na odstranění FAPu - obyčejná prasárna :-((((
|
|
20.09.2010 18:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356230
|
|
jumep
|
|
|
zatial sa nerozoznava ci ma auto fap alebo nie, je to ale asi len otazka blizkej buducnosti ked sa to legislativne upravy a potom uz auta s upravenym / odstranenym fapom neprejdu cez stk / emisnu
zatial sa nerozoznava ci ma auto fap alebo nie, je to ale asi len otazka blizkej buducnosti ked sa to legislativne upravy a potom uz auta s upravenym / odstranenym fapom neprejdu cez stk / emisnu
|
|
20.09.2010 19:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356234
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@janys
ja teda nevim jestli jsou muzi jednodussi ale po precteni toho co jsi tu splacal,musim rict ze ty pravdepodobne jednoduchy budes ...
@Najk
kazde auto ma svuj emisni predpis
emise s FAP a bez FAP budou mit jine emisni limity
auta bez FAP plni jen normu EURO III ,ale auta s FAP uz plni EURO IV ,novejsi i EURO V (rok vyroby 2010)
@Jumep
Petre FAP nerezovy rozhodne neni
@janys
ja teda nevim jestli jsou muzi jednodussi ale po precteni toho co jsi tu splacal,musim rict ze ty pravdepodobne jednoduchy budes ...:-d
@Najk
kazde auto ma svuj emisni predpis
emise s FAP a bez FAP budou mit jine emisni limity
auta bez FAP plni jen normu EURO III ,ale auta s FAP uz plni EURO IV ,novejsi i EURO V (rok vyroby 2010)
@Jumep
Petre FAP nerezovy rozhodne neni ;)
|
|
20.09.2010 19:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356236
|
|
Darja
|
|
|
Zrovna dneska jsme to řeili na kolení německého koncernu vs PSA a jejich filtry pevných částic..
Radi jsem ani nezmiňovala tyhle teorie, protoe tam vem praskly bránice smíchy.
K těm emisím, FAP bude povinný stejně jako čidla tlaku pneumatik u nových vozů. Stejně jako před 20ti lety se začalo s katalyzátory a kdejaký oura vyhlaoval, e je to k ničemu, ubírá to výkon a zvyuje spotřebu a auto netáhne (vocpoda, e?).
Add emise: mám pocit, e by auta s odstraněným FAPem neprojdou přes dýmivost. I ta se hlídá a je předepsaná.
Zrovna dneska jsme to řeili na kolení německého koncernu vs PSA a jejich filtry pevných částic..
Radi jsem ani nezmiňovala tyhle teorie, protoe tam vem praskly bránice smíchy.
K těm emisím, FAP bude povinný stejně jako čidla tlaku pneumatik u nových vozů. Stejně jako před 20ti lety se začalo s katalyzátory a kdejaký oura vyhlaoval, e je to k ničemu, ubírá to výkon a zvyuje spotřebu a auto netáhne (vocpoda, e?).
Add emise: mám pocit, e by auta s odstraněným FAPem neprojdou přes dýmivost. I ta se hlídá a je předepsaná.
|
|
20.09.2010 19:20 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356238
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
FAP je filtr pevných částic (sazí) a to je věc která se dnes u osobáků vůbec neměří - take pro měření emisí ani nemá ádné předepsané hodnoty. Měřené hodnoty emisí ovlivňuje katalyzátor který je před FAPem.
Ale co se týká sazí - co není, můe za pár let být.
EDIT: No, jo máte pravdu (viz třeba .link. ). a já doteďka il v přesvědčení, e pevné částice měří jen u náklaďáků.
FAP je filtr pevných částic (sazí) a to je věc která se dnes u osobáků vůbec neměří - take pro měření emisí ani nemá ádné předepsané hodnoty. Měřené hodnoty emisí ovlivňuje katalyzátor který je před FAPem.
Ale co se týká sazí - co není, můe za pár let být.
EDIT: No, jo máte pravdu (viz třeba http://www.nejblizsi-stk.cz/clanky/technicke-prohlidky-a-mereni-emisi-vozidel ). a já doteďka il v přesvědčení, e pevné částice měří jen u náklaďáků. :-o
|
|
20.09.2010 19:37 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356244
|
|
Darja
|
|
|
člověče, my měříme kouřivost taky. Třeba TDCičko s FAP má dvojnásobně nií hodnoty jak bez FAPu. Ale třeba to jen neumíme
člověče, my měříme kouřivost taky. Třeba TDCičko s FAP má dvojnásobně nií hodnoty jak bez FAPu. Ale třeba to jen neumíme :D
|
|
20.09.2010 19:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356245
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Petre jde hlavne o Oxid Dusiku (NOX) ktery FAP eliminuje (mimo jine)
citace z norem ktere musi auto plnit na stk resp mereni emisi
V důsledku zpřísňujících se předpisů upravujících povolené emise kodlivin se významně zlepují emisní charakteristiky automobilů.
Zřejmě nejviditelnějí je tento vývoj u problematických pevných částic (PM), které se u nákladních vozidel a autobusů za posledních necelých 10 let, je ohraničují přijetí emisních norem řady EURO 3 a nadcházející EURO 5, sníily o celých 80 %.
Podobným vývojem vak proly i ostatní sledované kodliviny oxidy dusíku (o 60 %), oxid uhelnatý (o 30 %) a sloučeniny HC (o 30 %). Výrazně se sníila i kouřivost.
V současnosti vechna vozidla musí vyhovovat legislativním poadavkům EURO 4. Hlavním dopadem této normy bylo vybavení vozidel, uváděných na trh, filtrem pevných částic a přijetí opatření v technologii spalování pro omezení oxidů dusíku.
Předpis Rok vstupu v platnost Oxid uhelnatý (CO) Uhlovodíky (HC) Oxidy dusíku (NOx) Pevné částice (PM) Kouřivost
EURO 1 1992 4,5 1,1 8,0 0,612 (0,36)
EURO 2 1995 4,0 1,1 7,0 0,25 (0,15)
EURO 3 2000 2,1 0,66 5,0 0,10 (0,13) 0,8
EURO 4 2005 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
EURO 5 2008 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
EEV 1999 1,0 0,25 2,0 0,02 0,15
2013 1,0 0,25 0,4 0,01
Petre jde hlavne o Oxid Dusiku (NOX) ktery FAP eliminuje (mimo jine)
citace z norem ktere musi auto plnit na stk resp mereni emisi
V důsledku zpřísňujících se předpisů upravujících povolené emise kodlivin se významně zlepují emisní charakteristiky automobilů.
Zřejmě nejviditelnějí je tento vývoj u problematických pevných částic (PM), které se u nákladních vozidel a autobusů za posledních necelých 10 let, je ohraničují přijetí emisních norem řady EURO 3 a nadcházející EURO 5, sníily o celých 80 %.
Podobným vývojem vak proly i ostatní sledované kodliviny oxidy dusíku (o 60 %), oxid uhelnatý (o 30 %) a sloučeniny HC (o 30 %). Výrazně se sníila i kouřivost.
V současnosti vechna vozidla musí vyhovovat legislativním poadavkům EURO 4. Hlavním dopadem této normy bylo vybavení vozidel, uváděných na trh, filtrem pevných částic a přijetí opatření v technologii spalování pro omezení oxidů dusíku.
Předpis Rok vstupu v platnost Oxid uhelnatý (CO) Uhlovodíky (HC) Oxidy dusíku (NOx) Pevné částice (PM) Kouřivost
EURO 1 1992 4,5 1,1 8,0 0,612 (0,36)
EURO 2 1995 4,0 1,1 7,0 0,25 (0,15)
EURO 3 2000 2,1 0,66 5,0 0,10 (0,13) 0,8
EURO 4 2005 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
EURO 5 2008 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
EEV 1999 1,0 0,25 2,0 0,02 0,15
2013 1,0 0,25 0,4 0,01
|
|
20.09.2010 19:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356247
|
|
Darja
|
|
|
Hele i u fordů jsem zavedla FAP... A i na kolení koncernu jsem taky zavedla FAP... já na nějaký dépéef prdím
Hele i u fordů jsem zavedla FAP... :D A i na kolení koncernu jsem taky zavedla FAP... já na nějaký dépéef prdím :D
|
|
| |
|
|