| | |
02.02.2012 09:42 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446465
|
|
jumep
|
|
|
presne ako vilous napisal, toto neni V3S alebo traktor a dnesna nafta tiez neni stara nafta ...
takze dam len vif a rano normalne startujem
presne ako vilous napisal, toto neni V3S alebo traktor a dnesna nafta tiez neni stara nafta ...
takze dam len vif a rano normalne startujem
|
|
02.02.2012 09:43 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446466
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
No nevím jestli děláte dobře s tím benzínem chlapy ....
No nevím jestli děláte dobře s tím benzínem chlapy ....:nevim
|
|
02.02.2012 11:13 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446475
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Můj servisák mi vloni taky doporučil v -20 dát 2-3 litry benzínu na plnou nádr nafty. Ale zároveň přidat i aditiva. Před rokem jsem to jednou udělal, ale moc dobrý pocit jsem neměl. Letos jsem to nezkouel, dal jsem "jenom" 3 odměrky VIFu. Včera v -10 jsem nastartoval v pohodě. Dnes ráno bylo -16, ale to jsem autem nejel. Na zítřek jsem zvědavý.
Můj servisák mi vloni taky doporučil v -20 dát 2-3 litry benzínu na plnou nádr nafty. Ale zároveň přidat i aditiva. Před rokem jsem to jednou udělal, ale moc dobrý pocit jsem neměl. Letos jsem to nezkouel, dal jsem "jenom" 3 odměrky VIFu. Včera v -10 jsem nastartoval v pohodě. Dnes ráno bylo -16, ale to jsem autem nejel. Na zítřek jsem zvědavý.
|
|
02.02.2012 12:06 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446482
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
dneska -18° oba mí naftorouti vrčej a hejbou se
dneska -18° oba mí naftorouti vrčej a hejbou se:palec
|
|
02.02.2012 12:30 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446485
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Aspirin mezi valce prej taky zabírá ...... Kurňa snad kdy u máme na takovýhle kočárky tak snad máme i na trochu kvalitního aditiva ne ????
Sice musím přiznat, e tankování benzínu do nádre má na startovatelnost za mrazu zásadní vliv ... teda aspoň u mýho kočáru .... ale hadům bych tím neublioval
Aspirin mezi valce prej taky zabírá ...... Kurňa snad kdy u máme na takovýhle kočárky tak snad máme i na trochu kvalitního aditiva ne ????
Sice musím přiznat, e tankování benzínu do nádre má na startovatelnost za mrazu zásadní vliv ... teda aspoň u mýho kočáru .... ale hadům bych tím neublioval :palec
|
|
02.02.2012 13:17 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446491
|
|
tomc
|
|
|
na horách kde parkuju je liduprázdno pokud lápnu vedle pěiny tak se probořím k pasu tak co mě zbývá?? jen 100% jistota,e nastartuju.druhá nahradní baterie v kufru,řetězy a lopataa dobrá vylepená nafta co je základ na podařený start na kopcích bydlet v metropoli tak jezdím krtkem a drím h....u
na horách kde parkuju je liduprázdno:-o pokud lápnu vedle pěiny tak se probořím k pasu:-( tak co mě zbývá?? jen 100% jistota,e nastartuju.:palec:-))druhá nahradní baterie v kufru,řetězy a lopata:-))))a dobrá vylepená nafta co je základ na podařený start na kopcích:palec bydlet v metropoli tak jezdím krtkem a drím h....u
|
|
02.02.2012 17:33 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446565
|
|
9000petr
|
|
|
presne tak základ je ma zdravu baterku palivový filter a nie tu najlacnejiu naftu, nikdy som nedolieval aditívum do nádre,dnes som tie do prace stával o 20 min skôr bolo -18 tak pre istotu aby som mal nejaký záloný plán ale v pohode 2x nahavyl a v pohode no skuka bude cez víkend hlásia riadnu kosu
presne tak základ je ma zdravu baterku palivový filter a nie tu najlacnejiu naftu, nikdy som nedolieval aditívum do nádre,dnes som tie do prace stával o 20 min skôr bolo -18 tak pre istotu aby som mal nejaký záloný plán ale v pohode 2x nahavyl a v pohode no skuka bude cez víkend hlásia riadnu kosu:-o
|
|
02.02.2012 19:36 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446599
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
To jsem moc nepochopil Proč dává olej do husqvarny? Co to pomůe? To je uplně něco jiného na dvoutakt do benzínu.
Co to má vlastně za smysl
Myslím e VIF uplně stačí. A benzín no tak si ho kup a nemusí to dohánět tankováním do nafty ne.. Tak třeba má na servis
Nějak to nechápu...
To jsem moc nepochopil:nevim Proč dává olej do husqvarny? Co to pomůe? To je uplně něco jiného na dvoutakt do benzínu.
Co to má vlastně za smysl:nevim
Myslím e VIF uplně stačí. A benzín:-(((( no tak si ho kup a nemusí to dohánět tankováním do nafty ne.. Tak třeba má na servis:-p
Nějak to nechápu...
|
|
02.02.2012 20:31 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446646
|
|
jumep
|
|
|
ja davam standartne do kazdej nadrze 4 vrchnaky vifu
zatial najviac rano ked som siel do auta bolo -10
otocim klucom, zhasne kontrolka zhavenia a na brnk ide, tj. ako kedykolvek ked je +10 alebo +30, akurat ho chvilu necham vrcat bez zataze ...
ja davam standartne do kazdej nadrze 4 vrchnaky vifu
zatial najviac rano ked som siel do auta bolo -10
otocim klucom, zhasne kontrolka zhavenia a na brnk ide, tj. ako kedykolvek ked je +10 alebo +30, akurat ho chvilu necham vrcat bez zataze ...
|
|
02.02.2012 21:05 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446691
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
přesně jak píe tomc, potřebuju se spolehnout, e nastartuju a hlavně taky pojedu, aby mi nezamrzla nafta za jízdy. A v půl3 ráno, kdy potřebuju jet do práce, akovat kolem auta a prosit ho aby jelo je docela na nic. Potřebuju jistotu. Ano naftu mám z pumpy na -25, dvojnásobný mnoství vifu v ní a ten litr benzínu v 60litrech nafty si myslím, e paseku nenadělá. To názor můj.............
přesně jak píe tomc, potřebuju se spolehnout, e nastartuju a hlavně taky pojedu, aby mi nezamrzla nafta za jízdy. A v půl3 ráno, kdy potřebuju jet do práce, akovat kolem auta a prosit ho aby jelo je docela na nic. Potřebuju jistotu. Ano naftu mám z pumpy na -25, dvojnásobný mnoství vifu v ní a ten litr benzínu v 60litrech nafty si myslím, e paseku nenadělá. To názor můj.............:-p
|
|
02.02.2012 21:16 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446697
|
|
jumep
|
|
|
CR diesel neni stary komorkac
stary komorkac mal na strikoch max tlak 300bar tusim
tu startujes pri 300 bar a ides do 1500 (u novsich systemov viac)
zabudnite na to co ste vedeli o tom co bolo ... lebo co bolo, bolo ....
a nafta nezamrzne, zamrzne tak voda v nej ....
CR diesel neni stary komorkac
stary komorkac mal na strikoch max tlak 300bar tusim
tu startujes pri 300 bar a ides do 1500 (u novsich systemov viac)
zabudnite na to co ste vedeli o tom co bolo ... lebo co bolo, bolo ....
a nafta nezamrzne, zamrzne tak voda v nej ....
|
|
02.02.2012 21:34 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446703
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
tomikm napsal(a): přesně jak píe tomc, potřebuju se spolehnout, e nastartuju a hlavně taky pojedu, aby mi nezamrzla nafta za jízdy. A v půl3 ráno, kdy potřebuju jet do práce, akovat kolem auta a prosit ho aby jelo je docela na nic. Potřebuju jistotu. Ano naftu mám z pumpy na -25, dvojnásobný mnoství vifu v ní a ten litr benzínu v 60litrech nafty si myslím, e paseku nenadělá. To názor můj.............
Myslím si to samé, i kdy benzín nepřidávám. Ten 1 litr do 60litrů nafty, to nejsou ani 2%. Přidáním benzínu teda bude o 2% horí mazivost.
.link.
Mazivost: Poadavek ČSN 490, nejistota měření 60... take nějaký 2% jsou neměřitelný
přesně jak píe tomc, potřebuju se spolehnout, e nastartuju a hlavně taky pojedu, aby mi nezamrzla nafta za jízdy. A v půl3 ráno, kdy potřebuju jet do práce, akovat kolem auta a prosit ho aby jelo je docela na nic. Potřebuju jistotu. Ano naftu mám z pumpy na -25, dvojnásobný mnoství vifu v ní a ten litr benzínu v 60litrech nafty si myslím, e paseku nenadělá. To názor můj.............:-p
Myslím si to samé, i kdy benzín nepřidávám. Ten 1 litr do 60litrů nafty, to nejsou ani 2%. Přidáním benzínu teda bude o 2% horí mazivost.
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.aspx?c=A080915_145641_automoto_fdv
Mazivost: Poadavek ČSN 490, nejistota měření 60... take nějaký 2% jsou neměřitelný
|
|
02.02.2012 21:36 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446705
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Já musím souhlasit s Jumepem. Fakt to nejsou staré dobré D. Já jezdím na estou a myslím,e není takovej rozdíl v - teplotě u nás v Liberci. Nastartuju v pohodě a to mám jenom 4 tamprlata VIFu na plnou nádr nafty.
Já bych se bál tam lít beňo.
Věřím tomu,e to neprospívá motoru,ale pokud ti to vyhovuje .
Já bych se bál. A nebo moná to fakt neva...
Já musím souhlasit s Jumepem. Fakt to nejsou staré dobré D. Já jezdím na estou a myslím,e není takovej rozdíl v - teplotě u nás v Liberci. Nastartuju v pohodě a to mám jenom 4 tamprlata VIFu na plnou nádr nafty.
Já bych se bál tam lít beňo.
Věřím tomu,e to neprospívá motoru,ale pokud ti to vyhovuje :nevim.
Já bych se bál. A nebo moná to fakt neva...
|
|
02.02.2012 21:41 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446715
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Ne nadarmo se říká , e kadý svého těstí strůjce ..
A abych taky nebyl úplně OT - já bych tam taky benzín nelil , stačí ty 4 panáky VIFu jak pí Dave a nemůe bejt problém .
Ne nadarmo se říká , e kadý svého těstí strůjce ..
A abych taky nebyl úplně OT - já bych tam taky benzín nelil , stačí ty 4 panáky VIFu jak pí Dave a nemůe bejt problém .
|
|
02.02.2012 21:47 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446720
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No vak já se bojím a benzín tam neleju. Ale právě, moná to neva
čtu v diskuzi...
No, vagr dává do C5 s 1.6 TDCi od nového vozu (5 let) vdy 1,5 l benzínu na nádr, nevím přesně kolik má najeto (moná kolem 100 000). A zatím bez problémů.
To pridava v zime, nebo porad?
No, pořád. Kdy jsme se bavili o aditivech, tak mi řekl, e on tam vdy dává 1,5 benálu na nádr. Je to zvyk jetě z Bravy, která má natočeno hrubo přes 300 000 a na to, e je to Fiat, stále motor funguje bez závad (pouze u je znát nií výkon).
...to je u asi extrém, ale přidat do jedné nádre v zimě litr benzínu bych tak nehrotil
No vak já se bojím a benzín tam neleju. Ale právě, moná to neva:nevim
čtu v diskuzi...
No, vagr dává do C5 s 1.6 TDCi od nového vozu (5 let) vdy 1,5 l benzínu na nádr, nevím přesně kolik má najeto (moná kolem 100 000). A zatím bez problémů.
To pridava v zime, nebo porad?
No, pořád. Kdy jsme se bavili o aditivech, tak mi řekl, e on tam vdy dává 1,5 benálu na nádr. Je to zvyk jetě z Bravy, která má natočeno hrubo přes 300 000 a na to, e je to Fiat, stále motor funguje bez závad (pouze u je znát nií výkon).
...to je u asi extrém, ale přidat do jedné nádre v zimě litr benzínu bych tak nehrotil
|
|
02.02.2012 21:54 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446726
|
|
Hanz 397
|
|
|
No nevim,ale posledně jsem natankoval benzínu plnou nádr,u jsem vyjel půlku a nemám jedinej problém-xsara startuje,jede,... Ne,teď váně-dávat benzín do nafty? To tam pumpaři a ostatní příivníci,kteří se podílí na zisku z prodeje PHM (vč státu!!) nepřidávají u tak dost sr..ek,který tu naftu degradujou pomalu na hranici normou poadovaný kvality? Právě ten litr béňa můe být ta pověstná poslední kapka k překročení téhle hranice... Jááá bych to nedělal,mno...
No nevim,ale posledně jsem natankoval benzínu plnou nádr,u jsem vyjel půlku a nemám jedinej problém-xsara startuje,jede,...:-)))) Ne,teď váně-dávat benzín do nafty? To tam pumpaři a ostatní příivníci,kteří se podílí na zisku z prodeje PHM (vč státu!!) nepřidávají u tak dost sr..ek,který tu naftu degradujou pomalu na hranici normou poadovaný kvality? Právě ten litr béňa můe být ta pověstná poslední kapka k překročení téhle hranice... Jááá bych to nedělal,mno...
|
|
02.02.2012 21:54 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446727
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
je to asi 3nebo4 roky, proběhla v médiích zpráva, e se ofér kamionu popálil tím, e si v zimě el zapalovačem posvítit do nádre a ono to bouchlo. Psali, e i rafinérky přidávají do nafty v zimním období benzín a výpary z něj bouchly...
Ano nafta nezamrzá, to jsem napsal patně, ona jen parafínuje a není filtrovatelná - hovorově se tomu říká, e zamrzne
je to asi 3nebo4 roky, proběhla v médiích zpráva, e se ofér kamionu popálil tím, e si v zimě el zapalovačem posvítit do nádre a ono to bouchlo. Psali, e i rafinérky přidávají do nafty v zimním období benzín a výpary z něj bouchly...
Ano nafta nezamrzá, to jsem napsal patně, ona jen parafínuje a není filtrovatelná - hovorově se tomu říká, e zamrzne
|
|
02.02.2012 21:59 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446729
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Já nevím jestli je to tak choulostivé,ale asi je něco patně kdy chceme zvýit mazivost nafty VIFem.
A leju tam něco co zase vysuuje. Vím,e je to v těch 65l nafty prd,to ale VIF taky.
Třeba kombinace VIFu a benálu je super směs
Tak asi to nevadí jak píe c5,e jeho vára to dělá po celých 300t km.
No nebudu to hrotit leju jenom VIF
Já nevím jestli je to tak choulostivé,ale asi je něco patně kdy chceme zvýit mazivost nafty VIFem.
A leju tam něco co zase vysuuje. Vím,e je to v těch 65l nafty prd,to ale VIF taky.
Třeba kombinace VIFu a benálu je super směs :-))
Tak asi to nevadí jak píe c5,e jeho vára to dělá po celých 300t km.
No nebudu to hrotit leju jenom VIF;-)
|
|
02.02.2012 22:42 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446738
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Základ Vifu je benzín. Přidám zkuenost, i kdy se není čím chlubit. U své C3 1,4 Hdi 25 tis. km jsem natankoval do nádre, která u signalizovala nízkou hladinu, benzín a do vypnutí pistole. Na toto jsem ujel 100 km. Auto jelo normálně, pouze po sundání nohy z plynu trochu kubalo. Pořád jsem nadával, co je to za blbou naftu, pak jsem sáhnul do schránky, vytáhl účet BA95 a polil mě pot (po řadě benzínů to byl můj první diesel). Následovala drená, vyčitění. Od té doby auto najelo cca 10 tis. km, zatím bez jakéhokoliv dopadu. Take ta trocha benzínu v naftě kterou někdo "aditivuje" asi nemá na ivotnost (pokud někdo nechce ujet s autem 1 mil. km) praktický dopad.
Základ Vifu je benzín. Přidám zkuenost, i kdy se není čím chlubit. U své C3 1,4 Hdi 25 tis. km jsem natankoval do nádre, která u signalizovala nízkou hladinu, benzín a do vypnutí pistole. Na toto jsem ujel 100 km. Auto jelo normálně, pouze po sundání nohy z plynu trochu kubalo. Pořád jsem nadával, co je to za blbou naftu, pak jsem sáhnul do schránky, vytáhl účet BA95 a polil mě pot (po řadě benzínů to byl můj první diesel). Následovala drená, vyčitění. Od té doby auto najelo cca 10 tis. km, zatím bez jakéhokoliv dopadu. Take ta trocha benzínu v naftě kterou někdo "aditivuje" asi nemá na ivotnost (pokud někdo nechce ujet s autem 1 mil. km) praktický dopad.
|
|
03.02.2012 07:46 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446797
|
|
tomc
|
|
|
parafín je svina a +/-litřík benzínu ničemu neukodí a olej je také v poho samozřejmě,e M2T bych tam nepřidával je přecejenom minerální a jeho valstnosti se kapánek lií od sintetických produktu
parafín je svina:palec a +/-litřík benzínu ničemu neukodí a olej je také v poho:palec samozřejmě,e M2T bych tam nepřidával:nevim je přecejenom minerální a jeho valstnosti se kapánek lií od sintetických produktu:palec
|
|
| |
|
|