| | |
13.11.2011 19:09 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2424900
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud jsi nikdy palivovou soustavu nečistil a nebo neudroval prostředkem, neboli aditivací k OCHRANĚ proti zanáení a pod., např. VIF, nebo - .link. - co je na tomto linku ta světlejí modrá lahvička, tak ti hrozí, e se třeba hromadně uvolněným sajrajtem můe něco ucpat. A za druhé proto, e to výrobce motoru zakazuje a třeba ví proč.
Pokud ale pouívá některé aditivum k preventivní ochraně, tak není důvod nic dodatečně drasticky čistit.
Take podle mě tu modrou lahvičku jo a tu černou ne. Ale VIF je stejně nejlepí .
Najk byl rychlejí
Pardon, ta modrá lahvička je jen proti rosolovatění nafty při mrazech, take není prevencí proti zanáení palivový soustavy.
Pokud jsi nikdy palivovou soustavu nečistil a nebo neudroval prostředkem, neboli aditivací k OCHRANĚ proti zanáení a pod., např. VIF, nebo - http://www.axa-oleje.cz/productdetail?pid=643 - co je na tomto linku ta světlejí modrá lahvička, tak ti hrozí, e se třeba hromadně uvolněným sajrajtem můe něco ucpat. A za druhé proto, e to výrobce motoru zakazuje a třeba ví proč.
Pokud ale pouívá některé aditivum k preventivní ochraně, tak není důvod nic dodatečně drasticky čistit.
Take podle mě tu modrou lahvičku jo a tu černou ne. Ale VIF je stejně nejlepí :-).
Najk byl rychlejí :-)
Pardon, ta modrá lahvička je jen proti rosolovatění nafty při mrazech, take není prevencí proti zanáení palivový soustavy.
|
|
13.11.2011 19:25 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2424904
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Dobře,děkuji zůstanu u naeho VIFu.Myslím,e to opravdu stačí a přehnaná údrba není asi tak dobrá jak si člověk myslí.
Chtěl jsem si udělat dobře,ale autu by to asi nepřidalo viz můj příspěvěk .link. takhle to asi není čistý
Dobře,děkuji zůstanu u naeho VIFu.Myslím,e to opravdu stačí a přehnaná údrba není asi tak dobrá jak si člověk myslí.
Chtěl jsem si udělat dobře,ale autu by to asi nepřidalo viz můj příspěvěk http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze/2358258-kde-tankovat-(nebo-spise-netankovat)/5/#lastU takhle to asi není čistý:-))
|
|
13.11.2011 22:12 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2424985
|
|
jumep
|
|
|
cistiace prisady maju za nasledok problem s moznym pripchanim vstrekovacov a tiez je otazka co s nimi bude robit tlak 1500bar, pri novsich motoroch aj vyssi ... od zadretia cerpadla az po znefunkcnenie systemu
cistiace prisady maju za nasledok problem s moznym pripchanim vstrekovacov a tiez je otazka co s nimi bude robit tlak 1500bar, pri novsich motoroch aj vyssi ... od zadretia cerpadla az po znefunkcnenie systemu
|
|
28.11.2011 14:08 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2428407
|
|
.45acp
|
|
|
Tak VIF u taky podrail. Na konci léta byl za 209 kč a dnes u 239 kč ve stejným krámě. Pochopitelně zimní.
Tak VIF u taky podrail. Na konci léta byl za 209 kč a dnes u 239 kč ve stejným krámě. Pochopitelně zimní.
|
|
28.11.2011 15:16 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2428511
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
No nejlepí je koupit ve velkým a rozdělit se . Já koupil desetilitrovku a pak vyel litr na 228 ,- ( plechovka tedy na 114 ,-) , a to je v tom i započtena doprava PPL kou.
No nejlepí je koupit ve velkým a rozdělit se . Já koupil desetilitrovku a pak vyel litr na 228 ,- ( plechovka tedy na 114 ,-) , a to je v tom i započtena doprava PPL kou.
|
|
27.01.2012 09:29 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2444745
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Před dvěma dny jsem vyměnil "starou C5" za "novou" s 1.6 HDi jak tady čtu, tak aditiva přidávat. Vzhledem k tomu, e je to můj první nafák v ivotě a v sobotu se chystám na hory, kde je zima jako v rusku, chtěl jsem se zeptat, zdali mám do paliva jetě něco přidat. Takoval jsem u Shellu.
Před dvěma dny jsem vyměnil "starou C5" za "novou" s 1.6 HDi jak tady čtu, tak aditiva přidávat. Vzhledem k tomu, e je to můj první nafák v ivotě a v sobotu se chystám na hory, kde je zima jako v rusku, chtěl jsem se zeptat, zdali mám do paliva jetě něco přidat. Takoval jsem u Shellu.
|
|
27.01.2012 09:37 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2444752
|
|
C5stepan
|
|
|
VIF jetě nikomu a ničemu neukodilo (viz 7 stránek této nitky). Jen je zřejmě lepí dávkovat PŘED tankováním.
VIF jetě nikomu a ničemu neukodilo (viz 7 stránek této nitky). Jen je zřejmě lepí dávkovat PŘED tankováním.
|
|
27.01.2012 09:49 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2444757
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
OK, díky.
OK, díky.
|
|
31.01.2012 00:12 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2445787
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Vif nalévat před tankováním aby se promíchal s naftou,ale pozor nesmí být ztuhlý! Kdo ho vozí sebou v autě tak při teplotách pod nulou ztuhne,sice teče ale s naftou se v nádri nepromíchá.Take je ideální ho napřed nechat někde v teple.
Vif nalévat před tankováním aby se promíchal s naftou,ale pozor nesmí být ztuhlý! Kdo ho vozí sebou v autě tak při teplotách pod nulou ztuhne,sice teče ale s naftou se v nádri nepromíchá.Take je ideální ho napřed nechat někde v teple.
|
|
31.01.2012 09:30 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2445864
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ji jsem dělal podobnou osvětu u kolegů v práci - nových majitelů dieselů:
S blíícími se tuhými mrazy nestačí VIF nalít a natankovat. Objem palivového potrubí, filtrů, čerpadel... se udává u osobáků 2-3 l, take je potřeba potom jetě kolem 30 km ujet, aby se nová nafta dostala ke vstřikům. Zároveň se tou jízdou VIF rovnoměrně rozmíchá po nádri.
Ji jsem dělal podobnou osvětu u kolegů v práci - nových majitelů dieselů:
S blíícími se tuhými mrazy nestačí VIF nalít a natankovat. Objem palivového potrubí, filtrů, čerpadel... se udává u osobáků 2-3 l, take je potřeba potom jetě kolem 30 km ujet, aby se nová nafta dostala ke vstřikům. Zároveň se tou jízdou VIF rovnoměrně rozmíchá po nádri.
|
|
31.01.2012 10:30 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2445869
|
|
jumep
|
|
|
pri dnesnych autach (s vynimkou 2.2 biturbo) mas naftu obehnutu do 5minut
pri biturbe to moze byt kusok dlhsie ak je studena nafta
pri dnesnych autach (s vynimkou 2.2 biturbo) mas naftu obehnutu do 5minut
pri biturbe to moze byt kusok dlhsie ak je studena nafta
|
|
31.01.2012 19:39 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2445988
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Ono vůbec nejlepí je VIF dávat pořád , a ne jen podle předpovědi počasí ...
On umí víc ne jen sníit bod tuhnutí nafty .
Ono vůbec nejlepí je VIF dávat pořád , a ne jen podle předpovědi počasí ...
On umí víc ne jen sníit bod tuhnutí nafty .
|
|
31.01.2012 19:48 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2445993
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
M.P napsal(a): Ono vůbec nejlepí je VIF dávat pořád , a ne jen podle předpovědi počasí ...
On umí víc ne jen sníit bod tuhnutí nafty .
no konečně to někdo napsal rozumně, v létě letní a v zimě zimní, nebo klidně celoročně zimní, určitě nerozumím tomu, e někdo ZAČNE přemýlet koncem listopadu o tom, e by mohla přijít zima a ráno zjistí, e je mínus na teploměru a nafta je nějaká hustá a filtr plný parafinu a ledových krystalků a týká se to hlavně těch co parkují celoročně venku
no konečně to někdo napsal rozumně, v létě letní a v zimě zimní, nebo klidně celoročně zimní, určitě nerozumím tomu, e někdo ZAČNE přemýlet koncem listopadu o tom, e by mohla přijít zima a ráno zjistí, e je mínus na teploměru a nafta je nějaká hustá a filtr plný parafinu a ledových krystalků a týká se to hlavně těch co parkují celoročně venku ;-)
|
|
01.02.2012 18:48 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446220
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Po pečlivém prostudování sloení v bezpečnostních listech výrobků Vif super diesel aditiv zimní a Sheron super diesel aditiv zimní (výrobce Vif, pozor nezaměňovat s Sheron diesel aditiv) si dovoluji tvrdit, e jde o zcela totoné výrobky. Potvrtuje to i shodné dávkování. Píu to proto, e dostupnost Vifu je obecně horí, kdeto Sheron mají i u nás na vsi u pumpy.
Po pečlivém prostudování sloení v bezpečnostních listech výrobků Vif super diesel aditiv zimní a Sheron super diesel aditiv zimní (výrobce Vif, pozor nezaměňovat s Sheron diesel aditiv) si dovoluji tvrdit, e jde o zcela totoné výrobky. Potvrtuje to i shodné dávkování. Píu to proto, e dostupnost Vifu je obecně horí, kdeto Sheron mají i u nás na vsi u pumpy.
|
|
01.02.2012 19:37 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446234
|
|
Darja
|
|
|
Aditivujte, aditivujte, aditivujte... a kvalitně!
A nejste jak mí kolegové, co dneska jeli do práce busem, bo nafáci stávkovali. A najednou je to zapráený TDAčko začalo zajímat
Aditivujte, aditivujte, aditivujte... a kvalitně!
A nejste jak mí kolegové, co dneska jeli do práce busem, bo nafáci stávkovali. A najednou je to zapráený TDAčko začalo zajímat :-))))
|
|
01.02.2012 20:31 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446292
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Jasně, zimní VIF celoročně a ted, kdy slibují krůůůt, tak jsem cáknul do nádre litr benzínu, samozřejmě před tankováním.
Jasně, zimní VIF celoročně a ted, kdy slibují krůůůt, tak jsem cáknul do nádre litr benzínu, samozřejmě před tankováním.;-)
|
|
02.02.2012 07:03 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446425
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tak přesně před tímto vichni varují!!! To lo u Zetor traktorů a Praga V3S. I nepatrným mnostvím benzínu se silně sniuje mazací schopnost paliva a ta je u velmi vysokotlakých vstřikovacích systémů extrémně důleitá.
Je tu několik uivatelů, kteří kolem vstřiků vyměnili kde co a stále se diví, proč se jim to přidírá. Třeba předelý majitel té rád jezdil na benzín. Tak a bude tomikm prodávat auto, tak pozor!
Tak přesně před tímto vichni varují!!! To lo u Zetor traktorů a Praga V3S. I nepatrným mnostvím benzínu se silně sniuje mazací schopnost paliva a ta je u velmi vysokotlakých vstřikovacích systémů extrémně důleitá.
Je tu několik uivatelů, kteří kolem vstřiků vyměnili kde co a stále se diví, proč se jim to přidírá. Třeba předelý majitel té rád jezdil na benzín. Tak a bude tomikm prodávat auto, tak pozor!
|
|
02.02.2012 09:23 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2446461
|
|
tomc
|
|
|
já tam zrovna nalil 50litříku nafty+4tyři vrky vifu,2vrky oleje do husqvarny a+/-litr benzínu tato směs letní a zimní nafty s přidaným naftovým prutokovým el.ohřívačem nemá problém ráno-22stupínku
já tam zrovna nalil 50litříku nafty+4tyři vrky vifu,2vrky oleje do husqvarny a+/-litr benzínu:-)))) tato směs letní a zimní nafty s přidaným naftovým prutokovým el.ohřívačem nemá problém:-)))) ráno-22stupínku:palec
|
|
| |
|
|