| | |
09.08.2011 22:52 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2406202
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
také dávám v létě zimní VIF u asi 6let. Ono kdy si porovná na zimním a letním VIFu, co píou, tak je to shodné, a na to, e zimní jetě sniuje bod tuhnutí.
také dávám v létě zimní VIF u asi 6let:-p. Ono kdy si porovná na zimním a letním VIFu, co píou, tak je to shodné, a na to, e zimní jetě sniuje bod tuhnutí. :-))
|
|
09.08.2011 22:53 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2406203
|
|
jumep
|
|
|
zimny je mierne hustejsi ako letny mam dojem ... ale mne to vychadza tak ze na jar kupim zimny este a dalsi potrebujem na jesen, tak zasa zimny
zimny je mierne hustejsi ako letny mam dojem ... ale mne to vychadza tak ze na jar kupim zimny este a dalsi potrebujem na jesen, tak zasa zimny :)
|
|
30.10.2011 00:21 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422353
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Docela zajímavý čtení o aditivech .link.
Docela zajímavý čtení o aditivech :palec http://www.agat.sk/post/palivove-aditiva-a-jejich-vlastnosti-32/
|
|
31.10.2011 19:24 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422656
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
´Hoj, berete taky někdo Vervu diesel a přidáváte jetě aditiva? Já nejezdím na nic jiného a dlepopisu je to aditivované palivo, tak jestli tam mám jetě něco lít, nebo je to zbytečné? Díky za info
´Hoj, berete taky někdo Vervu diesel a přidáváte jetě aditiva? Já nejezdím na nic jiného a dlepopisu je to aditivované palivo, tak jestli tam mám jetě něco lít, nebo je to zbytečné? Díky za info
|
|
31.10.2011 19:35 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422662
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Majk-fox napsal(a): ´Hoj, berete taky někdo Vervu diesel a přidáváte jetě aditiva? Já nejezdím na nic jiného a dlepopisu je to aditivované palivo, tak jestli tam mám jetě něco lít, nebo je to zbytečné? Díky za info
nevím, ja tomu moc nevěřím, hl. u českých pump, kdy dá VIFA tak nic nezkazí - nedá se předávkovat!!!!
nevím, ja tomu moc nevěřím, hl. u českých pump, kdy dá VIFA tak nic nezkazí - nedá se předávkovat!!!!
|
|
31.10.2011 19:55 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422664
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Co mam C5 tankuju jenom u Benziny,přes léto obyčejnou naftu a a v zimě Vervu obzvlá kdy se čekaj nějaký velký mrazy.Vif přidávám pořád i do Vervy.Jsem skoro kadej volnej víkend na Kvildě kde -27c° neni nic neobvyklýho.Verva moná je dobře aditivovaná ale sichr je sichr Zatim sem neměl nejmení problém ani v těch -27
Co mam C5 tankuju jenom u Benziny,přes léto obyčejnou naftu a a v zimě Vervu obzvlá kdy se čekaj nějaký velký mrazy.Vif přidávám pořád i do Vervy.Jsem skoro kadej volnej víkend na Kvildě kde -27c° neni nic neobvyklýho.Verva moná je dobře aditivovaná ale sichr je sichr :-d Zatim sem neměl nejmení problém ani v těch -27 :palec
|
|
31.10.2011 20:15 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422673
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Jen doplním: To e je VIF jeden z nejlepích aditiv o tom ádná, sám pouívám jedině VIF. Ale to bych nesměl bejt touravej a zvědavej uivatel dieselu abych si nezačal hrát na malého chemika.
No popadl jsem petku čistý nafty, petku aditivovaný nafty VIFem v normálním poměru (na 20l jednu odměrku) a třetí petku předávkované nafty VIFem 1:1
Výsledek v -17 stupních: čistá nafta zatuhla tak e netekla (lezl z toho takovej divnej rosol, skoro jak smrkanec z rýmy)
druhá petka s normálním poměrem VIFu s naftou byla lehce zakalená parafinem a stále tekla
třetí petka s brutálním poměrem VIFu a nafty ( 1:1 ) Sice to teklo, ale jako med a vzhledově se mi zvedl kuférek.
Vechny petky byly v mrazu 2 dny a 2 noci. Pak se oteplilo k -8 stupnů a parafíny zmizely a petky byli krásně průhledné. Začátek parafínování vech petek byl kolem -12 stupnů. a bylo jedno ve které je VIF.
Naučil jsem se stupnovat poměry podle předpovědi počasí. Do -10 pod nulou dávám jednu odměrku na 20 l
Do -15 pod nulou dvě odměrky na 20l a co je nad -15 tak peru bud 3 nebo 4 odměrky na 20l.
Na XMu co ho mám toto provozuji a nemám problém ho nahodit i v -25 pod nulou pod třech dnech na první převalení pístů s dvojím nahavením. Je dobré hned neodjídět a nechat motor běet deset minut na místě jak kvůli ohřátí tak hlavně o zjitění tekutosti nafty. Pokud do 10 minut nezdechne tak tradá do světa.
PS: pro ty co pochybují o to co píu tak upozorňuji, e iju pouze s naftovými motory a homedome testování nafty je můj velký koníček. Po určitých trablích s kvalitou paliva si velice ověřuji co tam leju.
Jen doplním: To e je VIF jeden z nejlepích aditiv o tom ádná, sám pouívám jedině VIF. Ale to bych nesměl bejt touravej a zvědavej uivatel dieselu abych si nezačal hrát na malého chemika. :-d
No popadl jsem petku čistý nafty, petku aditivovaný nafty VIFem v normálním poměru (na 20l jednu odměrku) a třetí petku předávkované nafty VIFem 1:1
Výsledek v -17 stupních: čistá nafta zatuhla tak e netekla (lezl z toho takovej divnej rosol, skoro jak smrkanec z rýmy)
druhá petka s normálním poměrem VIFu s naftou byla lehce zakalená parafinem a stále tekla
třetí petka s brutálním poměrem VIFu a nafty ( 1:1 ) Sice to teklo, ale jako med a vzhledově se mi zvedl kuférek.
Vechny petky byly v mrazu 2 dny a 2 noci. Pak se oteplilo k -8 stupnů a parafíny zmizely a petky byli krásně průhledné. Začátek parafínování vech petek byl kolem -12 stupnů. a bylo jedno ve které je VIF.
Naučil jsem se stupnovat poměry podle předpovědi počasí. Do -10 pod nulou dávám jednu odměrku na 20 l
Do -15 pod nulou dvě odměrky na 20l a co je nad -15 tak peru bud 3 nebo 4 odměrky na 20l.
Na XMu co ho mám toto provozuji a nemám problém ho nahodit i v -25 pod nulou pod třech dnech na první převalení pístů s dvojím nahavením. Je dobré hned neodjídět a nechat motor běet deset minut na místě jak kvůli ohřátí tak hlavně o zjitění tekutosti nafty. Pokud do 10 minut nezdechne tak tradá do světa.
PS: pro ty co pochybují o to co píu tak upozorňuji, e iju pouze s naftovými motory a homedome testování nafty je můj velký koníček. :-d Po určitých trablích s kvalitou paliva si velice ověřuji co tam leju.
|
|
31.10.2011 20:20 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422678
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
A jetě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před kadou zimou palivový filtr tak mu nepomůe v naftě ani svatej pape se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, e i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka.
A jetě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před kadou zimou palivový filtr tak mu nepomůe v naftě ani svatej pape se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, e i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka. :-d
|
|
31.10.2011 20:43 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422685
|
|
jumep
|
|
|
tak s tym ze nepomoze nic nesuhlasim, filter ktory je pretrhnuty do seba, scucnuty je uz prietocny uplne a za kazdych podmienok, to co sa sice dostane do systemu je druha vec ... ale ....
jeden taky ukazkovy tu mam odlozeny
tak s tym ze nepomoze nic nesuhlasim, filter ktory je pretrhnuty do seba, scucnuty je uz prietocny uplne a za kazdych podmienok, to co sa sice dostane do systemu je druha vec ... ale .... :)
jeden taky ukazkovy tu mam odlozeny
Přílohy: P1140014_1024x768.JPG ( 204981b ) - P1140015_1024x768.JPG ( 197324b ) - P1140016_1024x768.JPG ( 206569b ) - P1140017_1024x768.JPG ( 195709b ) - |
|
31.10.2011 20:48 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422701
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
surovej VIF ti ztuhne u při pár stupních pod nulou a proto se má skladovat tak, aby nebyl na mraze a pouitelnej, kdy je ho třeba. Z toho důvodu ti ztuhla nafta s VIFem 1:1
surovej VIF ti ztuhne u při pár stupních pod nulou a proto se má skladovat tak, aby nebyl na mraze a pouitelnej, kdy je ho třeba. Z toho důvodu ti ztuhla nafta s VIFem 1:1
|
|
01.11.2011 05:47 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422812
|
|
tomc
|
|
|
TheOne napsal(a): felix81 napsal(a): A jetě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před kadou zimou palivový filtr tak mu nepomůe v naftě ani svatej pape se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, e i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka. jak před kadou zimou vyměnit palivák ? ja netaknuju sra... kakánky u levnych čepaček, tankuje vyhradně Vervu a liju VIFko... kdybych tankoval řepku nebo něco tomu podobného tak jo... ale jinak nevidím důvod. Nebo se mýlím? filtr hdi je hustí ně na staré ropáky,tak se jeho propustnost dřív projevíjá mám před filtrem přidaný el.ohřev a je to znátv teplotách kolem -20 se sudová ropa chovala i přes aditiva patně
A jetě doplním: FILTR, FILTR, FILTR!!!!! Kdo nevymění před kadou zimou palivový filtr tak mu nepomůe v naftě ani svatej pape se zlatou bulou sicilskou. Vsadím se, e i tady se najde minimálně jeden člověk kterej na filtr hodí kakánka. :-d jak před kadou zimou vyměnit palivák ? ja netaknuju sra... kakánky u levnych čepaček, tankuje vyhradně Vervu a liju VIFko... kdybych tankoval řepku nebo něco tomu podobného tak jo... ale jinak nevidím důvod. Nebo se mýlím? :nevim filtr hdi je hustí ně na staré ropáky,tak se jeho propustnost dřív projeví:-ojá mám před filtrem přidaný el.ohřev a je to znát:palecv teplotách kolem -20 se sudová ropa chovala i přes aditiva patně:-((((
|
|
01.11.2011 13:23 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2422900
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Můj stojí 2000,- Kč.
Opravuji. Díky kolegovi s biturbem (BlueSeven) jsem zjistil, e se dá sehnat i za zmíněných 951,- Kč. Přesto to na smajla s úsměvem není, ale u to není ani na mali.
Můj stojí 2000,- Kč. :-(
Opravuji. Díky kolegovi s biturbem (BlueSeven) jsem zjistil, e se dá sehnat i za zmíněných 951,- Kč. Přesto to na smajla s úsměvem není, ale u to není ani na mali. :-)
|
|
02.11.2011 12:18 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2423104
|
|
Rekuper
|
Město: Zbinohy, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zeptám se trochu hloupě. Má moje auto C5 I 2001 2,2hdi FAP na aditiva?
Zeptám se trochu hloupě. Má moje auto C5 I 2001 2,2hdi FAP na aditiva?
|
|
02.11.2011 13:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2423130
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Odpovím rádoby chytře .
Myslím, e vechny 2.2 HDi mají FAP. Ale toto vlákno je o aditivech do nafty, která vylepují naftu v různých směrech. Např. odolnost proti zamrzání, zlepují mazací schopnosti nafty, sniují pěnivost, zvyují cetanové číslo, zabraňují korozi palivového systému, atd. Tato aditiva si sami naléváme do nádre při tankování. Proto se o nás nafácích říká, e tankujeme po tamprlatech .
Ty se ptá na FAP a tam je aditivum něco jiného. Např. Eolys či Infineum. To je kapalina, která je v extra nádrce u hlavní nádre a systém ji sám dávkuje při tankování do nafty. V miniaturním mnoství, take obsah nádrky vydrí něco kolem 120 000 km. Toto aditivum pomáhá při regeneraci FAP filtru a je nezbytnou součástí systému s FAP filtrem. Na to, e dochází bude upozorněn hlákou na pal. počítači, nebo si stav aditiva můe zjistit diagnostikou, stejně jako úroveň zaneení FAP filtru.
Odpovím rádoby chytře :-).
Myslím, e vechny 2.2 HDi mají FAP. Ale toto vlákno je o aditivech do nafty, která vylepují naftu v různých směrech. Např. odolnost proti zamrzání, zlepují mazací schopnosti nafty, sniují pěnivost, zvyují cetanové číslo, zabraňují korozi palivového systému, atd. Tato aditiva si sami naléváme do nádre při tankování. Proto se o nás nafácích říká, e tankujeme po tamprlatech :-).
Ty se ptá na FAP a tam je aditivum něco jiného. Např. Eolys či Infineum. To je kapalina, která je v extra nádrce u hlavní nádre a systém ji sám dávkuje při tankování do nafty. V miniaturním mnoství, take obsah nádrky vydrí něco kolem 120 000 km. Toto aditivum pomáhá při regeneraci FAP filtru a je nezbytnou součástí systému s FAP filtrem. Na to, e dochází bude upozorněn hlákou na pal. počítači, nebo si stav aditiva můe zjistit diagnostikou, stejně jako úroveň zaneení FAP filtru.
|
|
02.11.2011 18:47 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2423227
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
U jsem přeil jednu zimu s C5, ale zatím jsem ádné aditivum do nafty nikdy nepřidával. Je to zásadní prohřeek? Čím se mi to můe vrátit?
U jsem přeil jednu zimu s C5, ale zatím jsem ádné aditivum do nafty nikdy nepřidával. Je to zásadní prohřeek? Čím se mi to můe vrátit?
|
|
02.11.2011 19:01 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2423244
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
OK, přehodnotím situaci, aditivum přijde asi levněj
OK, přehodnotím situaci, aditivum přijde asi levněj
|
|
| |
|
|