| | |
17.12.2010 20:21 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2366229
|
|
jumep
|
|
|
ak sa nemylim stangl je dovozca .. ale to nejsom si isty
ak sa nemylim stangl je dovozca .. ale to nejsom si isty
|
|
28.02.2011 11:46 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2375430
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Má nejaký významný vplyv na FAP pouívanie aditíva do nafty (napr. VIF, ktorý som pouíval niekožko rokov pri XA a rád by som ho pouíval aj naďalej). Lebo ako som pozeral manuál, automobilky vdy napíu e nie je povolené iadne vlastné aditivovanie palív, lebo nebude uznaná reklamácia atď...
Má nejaký významný vplyv na FAP pouívanie aditíva do nafty (napr. VIF, ktorý som pouíval niekožko rokov pri XA a rád by som ho pouíval aj naďalej). Lebo ako som pozeral manuál, automobilky vdy napíu e nie je povolené iadne vlastné aditivovanie palív, lebo nebude uznaná reklamácia atď...
|
|
28.02.2011 13:32 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2375444
|
|
jumep
|
|
|
normalne vif pouzivam/e
jedna sa o inu aditivaci - cistice naftoveho potrubia atd
edit: potom by si relativne nemohol ani kupovat vervu od benziny alebo podobne
normalne vif pouzivam/e
jedna sa o inu aditivaci - cistice naftoveho potrubia atd
edit: potom by si relativne nemohol ani kupovat vervu od benziny alebo podobne :)
|
|
28.02.2011 20:06 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2375484
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
jako větina lidí zde VIF zimní-letní a Verva od Benziny
jako větina lidí zde VIF zimní-letní a Verva od Benziny:palec
|
|
28.02.2011 20:40 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2375499
|
|
DOUFAK
|
|
|
Já pouívám léta origo France od Totalu pro Hdi motory - aditivum zn: TOTAL STOPOGEL -zimní 0,5l za 229 kč a pak TOTAL DIECYL PLUS - letní 0,5l za 229 kč. Ve k naprosté spokojenosti a čistotě palivové soustavy doporučené samotnými Frantíky na vozy Citroen.
Já pouívám léta origo France od Totalu pro Hdi motory - aditivum zn: TOTAL STOPOGEL -zimní 0,5l za 229 kč a pak TOTAL DIECYL PLUS - letní 0,5l za 229 kč. Ve k naprosté spokojenosti a čistotě palivové soustavy doporučené samotnými Frantíky na vozy Citroen. :palec
|
|
28.02.2011 21:22 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2375504
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
V jakým poměru se to dává ?? Ten Total Stopogel a Total Diecyl plus .
V jakým poměru se to dává ?? Ten Total Stopogel a Total Diecyl plus .
|
|
12.03.2011 11:02 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377399
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
jak uz tady bylo zmineno, ma cenu pridavat aditivum kdyz si myslim, ze ho autu nikdo nikdy nedaval , ted kdyz uz bude "zanesene" a aditivem bych toho mohl vice zkazit nez pomoct ?
jak uz tady bylo zmineno, ma cenu pridavat aditivum kdyz si myslim, ze ho autu nikdo nikdy nedaval , ted kdyz uz bude "zanesene" a aditivem bych toho mohl vice zkazit nez pomoct ?
|
|
12.03.2011 11:28 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377400
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Aditivem do nafty nemá co pokazit. Přečti si o aditivech a uvidí sám.
Přidáním obvykle zvýí cetanové číslo a to motoru neublíí.
Dále aditiva zabraňují korozi v palivové soustavě, čerpadle atd.
Dalí přínos aditiv je ve sníení pěnivosti nafty.
Aditiva také sniují opotřebení pohyblivých částí v čerpadle, vstřicích atd.
Některá aditiva umí to, jiná ono, některá vechno. Záleí na tobě, která pouívá.
Některé prémiové nafty obsahují aditiva v dostatečném mnoství, jiné se zaměřují jenom na cetanové číslo.
Dá se jezdit i bez aditiv, ale to jde i na sjetých gumách, bez FAP, s mizerným olejem, s neseřízeným motorem a dokonce na olej z friáku apod. Jestli teda chce za kadou cenu etřit, tak etři. Ale počítej s tím, e kadá uetřená libra se můe brzy hóóódně prodrait.
Tady jsi v klubu fandů C5 a tak nečekej odpovědi typu - na to kali a nebo to nestojí za to. Tady ti kadý doporučí udělat to, co autu nejvíc prospěje.
Aditivem do nafty nemá co pokazit. Přečti si o aditivech a uvidí sám.
Přidáním obvykle zvýí cetanové číslo a to motoru neublíí.
Dále aditiva zabraňují korozi v palivové soustavě, čerpadle atd.
Dalí přínos aditiv je ve sníení pěnivosti nafty.
Aditiva také sniují opotřebení pohyblivých částí v čerpadle, vstřicích atd.
Některá aditiva umí to, jiná ono, některá vechno. Záleí na tobě, která pouívá.
Některé prémiové nafty obsahují aditiva v dostatečném mnoství, jiné se zaměřují jenom na cetanové číslo.
Dá se jezdit i bez aditiv, ale to jde i na sjetých gumách, bez FAP, s mizerným olejem, s neseřízeným motorem a dokonce na olej z friáku apod. Jestli teda chce za kadou cenu etřit, tak etři. Ale počítej s tím, e kadá uetřená libra se můe brzy hóóódně prodrait.
Tady jsi v klubu fandů C5 a tak nečekej odpovědi typu - na to kali a nebo to nestojí za to. Tady ti kadý doporučí udělat to, co autu nejvíc prospěje. ;-)
|
|
12.03.2011 12:08 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377406
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
Caute.S aditivom nič nepokazí a pre starí,alebo motor s viac km ako stvorený!Ja tie pouívam VIF,mám dve autá samozrejme citroen!Berlingo má naj.266 000 a c5 140 000km!
Caute.S aditivom nič nepokazí a pre starí,alebo motor s viac km ako stvorený!Ja tie pouívam VIF,mám dve autá samozrejme citroen!Berlingo má naj.266 000 a c5 140 000km!:palec
|
|
12.03.2011 17:55 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377439
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
jasne tak se po tom VIF podivam...jen mi slo o to jestli tomu neublizim...
vim kde jsem a auta jsou moji zalibou a hyckam si je , sice nejsem mechanik ale po 4 letech na klubu nissan sem se necemu priucil podle lidi v klubu co mi poradili a tim i usetril furu penez za servis a udelal sam doma a hlavne i pro ten pocit ...tady jak koukam je taky pekna parta lidi
aditiva jsem pouzival i do benzinu...
jasne tak se po tom VIF podivam...jen mi slo o to jestli tomu neublizim...
vim kde jsem :palec a auta jsou moji zalibou a hyckam si je :-) , sice nejsem mechanik ale po 4 letech na klubu nissan sem se necemu priucil podle lidi v klubu co mi poradili a tim i usetril furu penez za servis a udelal sam doma a hlavne i pro ten pocit :-d ...tady jak koukam je taky pekna parta lidi ;-)
aditiva jsem pouzival i do benzinu...
|
|
12.03.2011 19:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377460
|
|
jumep
|
|
|
zakazane je pouzitie "cisticov" palivovej sustavy ... bezne aditivum nie je cistic
zakazane je pouzitie "cisticov" palivovej sustavy ... bezne aditivum nie je cistic
|
|
13.03.2011 10:11 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377582
|
|
DOUFAK
|
|
|
Vy rodilí chemici - DIECYL PLUS origo na HDi a máte vystaráno se zárukou. Doporučené PSA a vyvíjené pro HDi. FRANCE. Co stále zbytečně řeíte ? To je jako s tím mot.olejem od Totalu...
Vy rodilí chemici - DIECYL PLUS origo na HDi a máte vystaráno se zárukou. Doporučené PSA a vyvíjené pro HDi. FRANCE. Co stále zbytečně řeíte ? To je jako s tím mot.olejem od Totalu... :-(
|
|
13.03.2011 22:40 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377868
|
|
zdenek1214
|
|
|
A kde nakoupit aditiva od Totálu? Na benzince jsem je neviděl ale asi jsem málo koukal...
A kde nakoupit aditiva od Totálu? Na benzince jsem je neviděl ale asi jsem málo koukal...:-))
|
|
13.03.2011 22:58 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377870
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
no dalí věc je, e u nás na benzíně u prý do nafty nějaký aditiva lejou, teď jde o to, co te je vůbec zač a jestli teda má smysl tam pak lejt jetě něco dalího?
no dalí věc je, e u nás na benzíně u prý do nafty nějaký aditiva lejou, teď jde o to, co te je vůbec zač a jestli teda má smysl tam pak lejt jetě něco dalího?
|
|
13.03.2011 23:44 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377888
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
tak najit aditiva pro diesel v anglii je hooodne slozite, ani na total benzince nemeli , jen nejaky total aditiv cleaner , a pak takovy ty levne znacky redex ale vse cistic ... po aditivu ani stopy ani ebay,amazon...
k aditivum co lejou benzinky: mam kamose co dela u jedne nejmenovane spolecnosti ktera dela benzinky,nadrze,zapojeni aditivacnich jednotek ci jak to nazyval to je jedno, ale v CR nejvice aditiv pridava Shell a to nejvice jen do v-poweru, hodne si na tom zakladaji a navic maji cisterny primo urcene bud na diesel nebo benzin..a "recept" co vi je pro polsko,sk,CR a tusim jeste estonsko a mozna i jine zeme stejny...testy jsou druha vec a i vychvalovana verva mela ted nejaky negativni test...
tak najit aditiva pro diesel v anglii je hooodne slozite, ani na total benzince nemeli , jen nejaky total aditiv cleaner , a pak takovy ty levne znacky redex ale vse cistic ... po aditivu ani stopy ani ebay,amazon...
k aditivum co lejou benzinky: mam kamose co dela u jedne nejmenovane spolecnosti ktera dela benzinky,nadrze,zapojeni aditivacnich jednotek ci jak to nazyval to je jedno, ale v CR nejvice aditiv pridava Shell a to nejvice jen do v-poweru, hodne si na tom zakladaji a navic maji cisterny primo urcene bud na diesel nebo benzin..a "recept" co vi je pro polsko,sk,CR a tusim jeste estonsko a mozna i jine zeme stejny...testy jsou druha vec a i vychvalovana verva mela ted nejaky negativni test...
|
|
14.03.2011 09:33 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377935
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Převzato odjinud:
Test nafty ze Světa motorů diesel, podzim 2010:
- obsahuje novou Vervu diesel 60, inovovaný V-power diesel GTL a Agip Diesel Tech
- Verva diesel nemá konkurenci, snad jedině v případě německého Aralu Ultimate Diesel, je na evropské pici
- Shell se svým VPD vzhledem k příplatku 3-4Kč oproti základní naftě nenabízí adekvátní hodnotu (podle SM je přídavek GTL naprosto zanedbatelný)
- oproti předchozím testům značné zlepení OMV Sprint diesel, která dosahuje skvělých parametrů bez nutnosti připlácet
- pro moderní dieselové motory s normou EU4 a EU5 se doporučují nafty s cetanovým číslem 55-60, norma poadující min. 51 není dostačující
Cetanové číslo:
62,0 - Benzina Verva Diesel
57,1 - OMV Sprint Diesel
54,1 - Benzina Top Q
53,7 - Shell Extra Diesel
53,4 - Agip Diesel Tech
53,2 - Shell V-Power Diesel GTL
51,9 - Robin Oil Diesel
51,7 - EuroOil Optimal diesel
pozn. - nepřesnost měření je a několik jednotek, proto se měří i aditivace pro zvýení cetanového čísla základní nafty
Aditivace 2_EHN [mg/kg]
1470 - Benzina Verva Diesel (absolutní rekord vech testů)
460 - Shell V-Power Diesel GTL
270 - OMV Sprint Diesel
230 - EuroOil Optimal Diesel
180 - Agip Diesel Tech
170 - Benzina Top Q
70 - Robin Oil Diesel
30 - Shell Extra Diesel
Převzato odjinud:
Test nafty ze Světa motorů diesel, podzim 2010:
- obsahuje novou Vervu diesel 60, inovovaný V-power diesel GTL a Agip Diesel Tech
- Verva diesel nemá konkurenci, snad jedině v případě německého Aralu Ultimate Diesel, je na evropské pici
- Shell se svým VPD vzhledem k příplatku 3-4Kč oproti základní naftě nenabízí adekvátní hodnotu (podle SM je přídavek GTL naprosto zanedbatelný)
- oproti předchozím testům značné zlepení OMV Sprint diesel, která dosahuje skvělých parametrů bez nutnosti připlácet
- pro moderní dieselové motory s normou EU4 a EU5 se doporučují nafty s cetanovým číslem 55-60, norma poadující min. 51 není dostačující
Cetanové číslo:
62,0 - Benzina Verva Diesel
57,1 - OMV Sprint Diesel
54,1 - Benzina Top Q
53,7 - Shell Extra Diesel
53,4 - Agip Diesel Tech
53,2 - Shell V-Power Diesel GTL
51,9 - Robin Oil Diesel
51,7 - EuroOil Optimal diesel
pozn. - nepřesnost měření je a několik jednotek, proto se měří i aditivace pro zvýení cetanového čísla základní nafty
Aditivace 2_EHN [mg/kg]
1470 - Benzina Verva Diesel (absolutní rekord vech testů)
460 - Shell V-Power Diesel GTL
270 - OMV Sprint Diesel
230 - EuroOil Optimal Diesel
180 - Agip Diesel Tech
170 - Benzina Top Q
70 - Robin Oil Diesel
30 - Shell Extra Diesel
|
|
14.03.2011 10:00 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2377943
|
|
Nesebr
|
|
|
Zkouel někdo aditiva SHERON?
Včera jsem na to koukal na pumpě v Příbrami, dodavatel Sheron - výrobce VIF s.r.o. Plechovka 1000 ml za 370 Kč.
Tváří se to jako VIF v jiném obalu.
Zkouel někdo aditiva SHERON?
Včera jsem na to koukal na pumpě v Příbrami, dodavatel Sheron - výrobce VIF s.r.o. Plechovka 1000 ml za 370 Kč.
Tváří se to jako VIF v jiném obalu.
|
|
14.03.2011 14:13 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2378006
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
k tem testu: nikde neni napsane jestli naliju kybl aditiv do vervy anebo hrnek aditiv do shellu ale ucinek bude stejny... to uz asi jen tak nezjistime...
a jestli brali od kralup nebo ze slovenska kde je kvalitnejsi... tam je taky rozdil
ale neco na te Verve bude, ja nemuzu posoudit , jen vim ze v nemecku nafta je o necem jinem nez v UK ci nedejboze v polsku...
k tem testu: nikde neni napsane jestli naliju kybl aditiv do vervy anebo hrnek aditiv do shellu ale ucinek bude stejny... to uz asi jen tak nezjistime...
a jestli brali od kralup nebo ze slovenska kde je kvalitnejsi... tam je taky rozdil
ale neco na te Verve bude, ja nemuzu posoudit , jen vim ze v nemecku nafta je o necem jinem nez v UK ci nedejboze v polsku...
|
|
14.03.2011 16:18 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2378032
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Viděl jsem kritizovat Shell V Power Diesel jetě z dalího důvodu - protoe se málo kupuje (je drahý a testy ho moc nechválí), leí jim hodně dlouho v nádrích na pumpách a postupně degraduje.
Viděl jsem kritizovat Shell V Power Diesel jetě z dalího důvodu - protoe se málo kupuje (je drahý a testy ho moc nechválí), leí jim hodně dlouho v nádrích na pumpách a postupně degraduje.
|
|
| |
|
|