| | |
08.06.2017 18:46 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3072895
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jojo 5 odkazu a kazdej je v podstate stejnej web..co tam mas dal ?
to vis my jsme tady chloupi primitivove co jeste nelejeme sracky a odmastovadla do nafty a nasledne olej ale verim ze se ta moda sem dostane...na druhou stranu alespon bude prace ,no ne ?
:-)))):palec jojo 5 odkazu a kazdej je v podstate stejnej web..co tam mas dal ?
to vis my jsme tady chloupi primitivove co jeste nelejeme sracky a odmastovadla do nafty a nasledne olej :palec:palec ale verim ze se ta moda sem dostane...na druhou stranu alespon bude prace ,no ne ? ;-)
|
|
08.06.2017 20:44 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3072934
|
|
.45acp
|
|
|
vilous napsal(a): Nepřestává mne fascinovat invence naeho národa ve vymýlení ptákovin.
Přes 100 let se výrobci pohonných hmot snaí vyrobit naftu vyhovující poadavkům motoru. A najednou přijde český masochista a vechny je trumfne.
Take problém surové nafty je, e je málo mastná a bez mazání se zadře vysokotlaké čerpadlo. Nyní pracuje s tlaky kolem 2000 atm a to je síla. Proto je potřeba do nafty dát vysoce účinné odmaovadlo = aceton. To je fakt masochismus, jinak to nazvat nejde. A aby se to vykompenzovalo, tak tam dát trochu oleje. Take poár a povodeň se vzájemně zlikvidují a můeme spokojeně ít na rumiti.
Ale nápadům se meze nekladou, co takhle zkusit do nafty přidávat mléko?
Já teda přidávám VIF. To mléko nevím. Ale co vyzkouet univerzální přípravek od soudruhů z USA a to Coca-Colu. Ta se přece pouívá jako odrezovač, čistič zanesených odpadů umyvadel, čitění trávícího taktu při střevních a aludečních problémech, a určitě se najdou dalí monosti.
Já teda přidávám VIF. To mléko nevím. Ale co vyzkouet univerzální přípravek od soudruhů z USA a to Coca-Colu. Ta se přece pouívá jako odrezovač, čistič zanesených odpadů umyvadel, čitění trávícího taktu při střevních a aludečních problémech, a určitě se najdou dalí monosti.
|
|
08.06.2017 22:41 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3072966
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dříve jsem bral u malé pumpy nejlevnějí naftu u nás, v zimě přidával VIF, měl jsem občas problémy se starty a výkon také ádná hytparáda, pak jsem jezdil tankovat do Benzíny Top Q, v zimě VIF, zlepení bylo znát, pak na doporučení jsem začal brát u Benzíny Vervu, v zimě tam nic nepřidávám, chod motoru a zátah nesrovnatelný s tou nejlevnějí naftou, u bych neměnil, tak se divim, e tam chcete lejt různé přípravky, kdy nemusíte, je to experimentování, které se jednoho krásného dne nemusí vyplatit, ale je to kadého věc, lejte si to tam co hrdlo ráčí.
Dříve jsem bral u malé pumpy nejlevnějí naftu u nás, v zimě přidával VIF, měl jsem občas problémy se starty a výkon také ádná hytparáda, pak jsem jezdil tankovat do Benzíny Top Q, v zimě VIF, zlepení bylo znát, pak na doporučení jsem začal brát u Benzíny Vervu, v zimě tam nic nepřidávám, chod motoru a zátah nesrovnatelný s tou nejlevnějí naftou, u bych neměnil, tak se divim, e tam chcete lejt různé přípravky, kdy nemusíte, je to experimentování, které se jednoho krásného dne nemusí vyplatit, ale je to kadého věc, lejte si to tam co hrdlo ráčí.
|
|
09.06.2017 07:40 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3072984
|
|
jruze
|
|
|
Kdysi dávno jsem na aceton jezdil - ze začátku 50-50% později na čistej = jelo to jak ďas jen to nelo zhasnout = velmi levné palivo(měl jsem přístup do skladu kde bylo víc jak 1000L) - Jo zapoměl jsem dodat e Volha 24 + sluební na ,,náhradní díly" (vzhledem k tomu e Citroen HDI není Volha a nemám monost dílů zdarma ... bych do nádre nedal ani kapku) - a po těchto ,,úpravách" paliva se asi dobře hledají příčiny problémů proč auta jedou jak jedou a nebo vůbec nejedou Je zajímavé e Citroenu vyla lépe nafta s bio v testech ne čistá.
Jetě takovej detail = dnení auta jsou testována na naftu která je běně dostupná pro uivatele (tak aby na ní dovedli jezdit - na naftu která se dala koupit před 20. léty by moná neuměli jezdit)
Kdysi dávno jsem na aceton jezdil - ze začátku 50-50% později na čistej = jelo to jak ďas jen to nelo zhasnout = velmi levné palivo(měl jsem přístup do skladu kde bylo víc jak 1000L) - Jo zapoměl jsem dodat e Volha 24 + sluební na ,,náhradní díly" :-)))) (vzhledem k tomu e Citroen HDI není Volha a nemám monost dílů zdarma ... bych do nádre nedal ani kapku) - a po těchto ,,úpravách" paliva se asi dobře hledají příčiny problémů proč auta jedou jak jedou a nebo vůbec nejedou:palec Je zajímavé e Citroenu vyla lépe nafta s bio v testech ne čistá.
Jetě takovej detail = dnení auta jsou testována na naftu která je běně dostupná pro uivatele (tak aby na ní dovedli jezdit - na naftu která se dala koupit před 20. léty by moná neuměli jezdit)
|
|
09.06.2017 07:57 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3072988
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Pokud to je jen trochu moné, tak vdy tankujeme u Eurooilu Optimal disel bez biosraček, přidáváme VIF v mírně větím mnoství ne je doporučené, naftový filtr měníme vdy při výměně oleje co při naem nájezdu je x ročně při +- 10 000km a zatím nebyl ádný problém ani v zimě ani v létě.
Pokud to je jen trochu moné, tak vdy tankujeme u Eurooilu Optimal disel bez biosraček, přidáváme VIF v mírně větím mnoství ne je doporučené, naftový filtr měníme vdy při výměně oleje co při naem nájezdu je x ročně při +- 10 000km a zatím nebyl ádný problém ani v zimě ani v létě.
|
|
09.06.2017 10:21 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073001
|
|
jruze
|
|
|
No výrobci testují to co dávají do provozu na běně dostupnou naftu a musí to vydret aby se jim to nevracelo jako reklamace.
No výrobci testují to co dávají do provozu na běně dostupnou naftu a musí to vydret aby se jim to nevracelo jako reklamace.
|
|
09.06.2017 17:20 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073065
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
autodiag napsal(a):
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Velmi inteligentni reakce.
Jini napisou alespon osobni zkusenost ale ty se projevujes jako typicky "Cehacek".Co JA neznam,to je kravina.Velmi omezene.
jruze:S koncentraci jsi to prehnal.Davam tak 1:3000.Je to dostatecne na zmenu "Oberfächenspannung",nevim jak je to cesky, a tim padem na mnohem lepsi spaleni nafty.
Ale autodiag je ze vsech nejchytrejsi a reaguje primitivnimy vyroky na veci,o ktzerych nema poneti,misto aby se nejdriv informoval a neco si o tom precetl a az potom napsal svuj nazor.Ale NAZOR a ne nejake priblble poznamky,ktere svedci o jeho nevedomosti.Krom toho,kam ma vrazit sveho maleho kamarada.O tom ma jasnou predstavu,chudak.:
artcvec-Dik za normalni nazor.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Velmi inteligentni reakce.
Jini napisou alespon osobni zkusenost ale ty se projevujes jako typicky "Cehacek".Co JA neznam,to je kravina.Velmi omezene.
jruze:S koncentraci jsi to prehnal.Davam tak 1:3000.Je to dostatecne na zmenu "Oberfächenspannung",nevim jak je to cesky, a tim padem na mnohem lepsi spaleni nafty.
Ale autodiag je ze vsech nejchytrejsi a reaguje primitivnimy vyroky na veci,o ktzerych nema poneti,misto aby se nejdriv informoval a neco si o tom precetl a az potom napsal svuj nazor.Ale NAZOR a ne nejake priblble poznamky,ktere svedci o jeho nevedomosti.Krom toho,kam ma vrazit sveho maleho kamarada.O tom ma jasnou predstavu,chudak.:
artcvec-Dik za normalni nazor.
|
|
09.06.2017 19:12 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073073
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak urciteee...jen vis ja jsem z moravy a od nekodo kdo zdrejme bydli v aute nebo si neumi vyplnit ani radne misto kde bydli ta chytrost uplne tryska ta poznamka o tom co pisu sedi ..
ale jedno ti prozradim.. nejsem nejchytrejsi,dokonce jsem ani v Rusku nebyl ale umim pouzivat hlavu a zdravy rozum,vim jake pravdepodobme slozeni ma nafta,vim proc je mastna (a mastna je malo na dnesni palivovy system),vim k cemu slouzi aceton a k cemu olej ktery se tam dle tveho chytreho a nemeckym forem podlozeneho nazoru leje...ale jak jsem psal,lej si tam co chces,je to tve auto
velice se ti omlouvam za svou nevedomost jsem tu jen par dni a moc toho jeste moc nevim
jak pises..jsem vlastne chudak
tak urciteee...jen vis ja jsem z moravy ;) a od nekodo kdo zdrejme bydli v aute nebo si neumi vyplnit ani radne misto kde bydli ta chytrost uplne tryska ta poznamka o tom co pisu sedi ;) ;) ..
ale jedno ti prozradim.. nejsem nejchytrejsi,dokonce jsem ani v Rusku nebyl ale umim pouzivat hlavu a zdravy rozum,vim jake pravdepodobme slozeni ma nafta,vim proc je mastna (a mastna je malo na dnesni palivovy system),vim k cemu slouzi aceton a k cemu olej ktery se tam dle tveho chytreho a nemeckym forem podlozeneho nazoru leje...ale jak jsem psal,lej si tam co chces,je to tve auto
velice se ti omlouvam za svou nevedomost jsem tu jen par dni a moc toho jeste moc nevim
jak pises..jsem vlastne chudak :(
|
|
09.06.2017 21:07 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073089
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
ikdy je to OT za co se omlouvám nedá mi to. Aceton je úasné palivo hlavně do fichtla, to je pak z něj trhač asfaltu, jen ten poměr olejeje je dle dnení doby značně neekologický Nicméně pokud by byla řeč místo acetonu o lihu tak to by dávalo logiku. Líh váe vodu a zároveň je mísitelný s ropnými produkty, take na zbavení se případné vody v nádri.... Jen na to pozor, aby jste si z auta neudělali alkoholika jako já Před kadým startem vyadovalo frana do nádre no holt balája těchnika, tak aby nechlastala no
ikdy je to OT za co se omlouvám nedá mi to. Aceton je úasné palivo hlavně do fichtla, to je pak z něj trhač asfaltu, jen ten poměr olejeje je dle dnení doby značně neekologický :-)) Nicméně pokud by byla řeč místo acetonu o lihu tak to by dávalo logiku. Líh váe vodu a zároveň je mísitelný s ropnými produkty, take na zbavení se případné vody v nádri.... Jen na to pozor, aby jste si z auta neudělali alkoholika jako já :-d Před kadým startem vyadovalo frana do nádre :-d no holt balája těchnika, tak aby nechlastala no :-))
|
|
09.06.2017 23:18 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073153
|
|
jruze
|
|
|
Jen to tam cpěte pod tlakem a nejlépe ve co hoří - hele a co odmaovák(čistič brzd) to jetě nikdo nezkouel? - takovej litránek na nádr co ? = hele to fakt neudrí na silnici (a vstřiky? , motory? těch je na vrakáčích)
Hele kdy jsem jezdil na červenou naftu(se starýn MB a pístovím čerpadlem tak na nádr tak půl litru vyjetýho oleje přetloukla barvu a jak se jezdilo - kdy jsem narazil na kontrolu na palivo tak jen kroutili hlavou co to v česku prodávají za sračku.
Jen to tam cpěte pod tlakem a nejlépe ve co hoří:-d - hele a co odmaovák(čistič brzd) to jetě nikdo nezkouel? - takovej litránek na nádr co ? = hele to fakt neudrí na silnici:-)))) (a vstřiky? , motory? těch je na vrakáčích)
Hele kdy jsem jezdil na červenou naftu(se starýn MB a pístovím čerpadlem tak na nádr tak půl litru vyjetýho oleje přetloukla barvu a jak se jezdilo - kdy jsem narazil na kontrolu na palivo tak jen kroutili hlavou co to v česku prodávají za sračku.
|
|
10.06.2017 12:09 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073293
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Ja furt spekuloval nad tim, proc ty auta z dovozu jsou po 250 tkm tak hotovy...................
Ja furt spekuloval nad tim, proc ty auta z dovozu jsou po 250 tkm tak hotovy...................
|
|
12.06.2017 13:55 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073891
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
autodiag napsal(a): nerad bych se te dotknul ale pokud to co jsi napsal myslis vazne, doporucuji servis Praze Bohnicich,maji tam pro tyto pripady i nonstop sluzby..je v peknem cistem prostredi,tak ti to daji dohromady jsou tam nato pry machri
Na rozdiel od teba tomu rozumiem ako husa pivu, take je hádam jasné e nechcem polemizova. Jednoducho tým mojim sedliackym rozumom pochybujem e by tieto minimálne koncentrácie acetonu mohli ublíi okruhu stavaného na naftu. Asi aj pozitívne účinky - ak dáke má - pri tejto koncentrácii nebudú vežké, ale pre mňa je to jednoducho akceptovatežné riziko - keďe nové vstrekovače si nemôem vežmi dovoli.
Predvčerom jeden klubak odstavil pre tesnenie hlavy svoju C5 2.2 98 z 2003, 500k. Tak som sa ho spýtal - pred rokom mal dva vstrekovače ok a ďalie dva ete v norme; minimálne náklady a aceton tam leje pri kadom tankovaní u osem rokov.
Týmto to z mojej strany končím, kadý má svoj rozum a robí vlastné vožby - samozrejme oceňujem vae varovania, blbosti sa zväča platia.
Na rozdiel od teba tomu rozumiem ako husa pivu, take je hádam jasné e nechcem polemizova. Jednoducho tým mojim sedliackym rozumom pochybujem e by tieto minimálne koncentrácie acetonu mohli ublíi okruhu stavaného na naftu. Asi aj pozitívne účinky - ak dáke má - pri tejto koncentrácii nebudú vežké, ale pre mňa je to jednoducho akceptovatežné riziko - keďe nové vstrekovače si nemôem vežmi dovoli.
Predvčerom jeden klubak odstavil pre tesnenie hlavy svoju C5 2.2 98 z 2003, 500k. Tak som sa ho spýtal - pred rokom mal dva vstrekovače ok a ďalie dva ete v norme; minimálne náklady a aceton tam leje pri kadom tankovaní u osem rokov.
Týmto to z mojej strany končím, kadý má svoj rozum a robí vlastné vožby - samozrejme oceňujem vae varovania, blbosti sa zväča platia.
|
|
12.06.2017 18:39 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073920
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Hallo ink,mas naprostou pravdu,tato minimalni koncetrace acetonu neocisti zene ani lak z nechtu po tydnu pouzivani.Zde se jedna o zmenu povrchoveho napeti nafty,ktere se pridanim acetonu zmeni a prispiva k cistejsimu horeni.Proto take ta nizka koncentrace 1:2000-5000 ktera na zmenu povrchoveho napeti uplne staci!!!To jsou ty positivni ucinky acetonu.Je jasne,ze pri vysoke koncentraci je poskozeni diesel-okruhu mozne(celkem jiste).Uspora paliva je v tom pripade vyssi u benzinu(cca 20%)-nez dieselu(cca 13%)A dalsi prispevek o tom,ze lih vaze vodu a aceton ne,svedsi o informovanosti diskutujicich.
Take pro me je toto tema zde ukonceno nebot jsem ocekaval konstruktivni nazory a ne ze clovek skonci mezi chytraky,kteri te hned posilaji do Bohnic(psychiatricka lecebna) a mysli si,ze na jejich dvorku za barakem je ten nejlepsi service a jeste si daj do hlavicky "autodiag"!!.Takovych a podobnych jsem v Cechach zazil jiz spoustu!Tim nechci rict,ze jsou ve vsem spatny,to jiste ne ale o jistych vecech by se meli nejdrive informovat a az potom vypoustet ponizujici a urazlive,svemu intelektu odpovidajici poznamky!Nebo mame strach,ze cernota skonci?V Cechach urcite ne tak rychle!
Jak sam rikas,je to kazdeho vec,zda to zkusi.Osobne mam take velmi dobre zkusenosti i kdyz s nizsi koncentraci nez mas ty. A tem,co si mysli,ze jsou nejchytrejsi:
Nechte malickych prijiti ke mne neb i jejich jest kralovstvi nebeske!
Punkt und Servus!
P.S.
A ted si nejse jisty,zda zdejsi publikum pochopi vyraz "malicky"?
Hallo ink,mas naprostou pravdu,tato minimalni koncetrace acetonu neocisti zene ani lak z nechtu po tydnu pouzivani.Zde se jedna o zmenu povrchoveho napeti nafty,ktere se pridanim acetonu zmeni a prispiva k cistejsimu horeni.Proto take ta nizka koncentrace 1:2000-5000 ktera na zmenu povrchoveho napeti uplne staci!!!To jsou ty positivni ucinky acetonu.Je jasne,ze pri vysoke koncentraci je poskozeni diesel-okruhu mozne(celkem jiste).Uspora paliva je v tom pripade vyssi u benzinu(cca 20%)-nez dieselu(cca 13%)A dalsi prispevek o tom,ze lih vaze vodu a aceton ne,svedsi o informovanosti diskutujicich.
Take pro me je toto tema zde ukonceno nebot jsem ocekaval konstruktivni nazory a ne ze clovek skonci mezi chytraky,kteri te hned posilaji do Bohnic(psychiatricka lecebna) a mysli si,ze na jejich dvorku za barakem je ten nejlepsi service a jeste si daj do hlavicky "autodiag"!!.Takovych a podobnych jsem v Cechach zazil jiz spoustu!Tim nechci rict,ze jsou ve vsem spatny,to jiste ne ale o jistych vecech by se meli nejdrive informovat a az potom vypoustet ponizujici a urazlive,svemu intelektu odpovidajici poznamky!Nebo mame strach,ze cernota skonci?V Cechach urcite ne tak rychle!
Jak sam rikas,je to kazdeho vec,zda to zkusi.Osobne mam take velmi dobre zkusenosti i kdyz s nizsi koncentraci nez mas ty. A tem,co si mysli,ze jsou nejchytrejsi:
Nechte malickych prijiti ke mne neb i jejich jest kralovstvi nebeske!
Punkt und Servus!
P.S.
A ted si nejse jisty,zda zdejsi publikum pochopi vyraz "malicky"?
|
|
12.06.2017 19:22 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073935
|
|
jruze
|
|
|
Jo jo to jsou potom problémi s motorem svádějící na patnou práci druhých to ,,krmení" čímkoli se projeví třeba na problému s EGR a moná i s dalími věcmi - no hlavně se to začíná vyjasňovat co ?
Jo jo to jsou potom problémi s motorem svádějící na patnou práci druhých to ,,krmení" čímkoli se projeví třeba na problému s EGR a moná i s dalími věcmi - no hlavně se to začíná vyjasňovat co ?:-o
|
|
12.06.2017 21:56 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3073987
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
No tak, panove, k veci.... Hele, primichavat k palivu cokoliv je vyssi divci a potrebujes zkusenosti a znalosti chemie. Pokud tu smes aplikujete tak nas seznamte s prokazatelnymi vysledky, nasdilejte je, at se muzeme bavit nad konketnimi daty. Jinak je to o tom, jedna pani povidala a takova klasicka "urban legend"
No tak, panove, k veci.... ;-) Hele, primichavat k palivu cokoliv je vyssi divci a potrebujes zkusenosti a znalosti chemie. Pokud tu smes aplikujete tak nas seznamte s prokazatelnymi vysledky, nasdilejte je, at se muzeme bavit nad konketnimi daty. Jinak je to o tom, jedna pani povidala a takova klasicka "urban legend"
|
|
12.06.2017 22:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3074028
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já bych ten acetón smazal celej, myslím si, e v tomto vlákně nemá co dělat, vlákno se jmenuje aditiva do nafty, copak acetón a u samotnej, nebo s olejem jsou nějaká aditiva, za dalí jak příručky Citroen, tak i výrobce jasně udává nafta a VIF, o acetónu nic, tím pádem bych to tam nikdy nelil, své auto mám rád a nechce se mi nějak experimentovat, diskuze mne nepřesvědčila ani v nejmenim e je lepí ne kupovaný VIF, který je odzkouený a vyrobený přímo pro tyto motory, tak proč bych tam měl lít něco, co jedna paní povídala, e soused to tam dává x let, má z toho letadlo a jmenuje se Fantomas.
Zbytečný se tady napadat ohledně takové ptákovině, která do tohoto vlákna ani nepatří.
Já bych ten acetón smazal celej, myslím si, e v tomto vlákně nemá co dělat, vlákno se jmenuje aditiva do nafty, copak acetón a u samotnej, nebo s olejem jsou nějaká aditiva, za dalí jak příručky Citroen, tak i výrobce jasně udává nafta a VIF, o acetónu nic, tím pádem bych to tam nikdy nelil, své auto mám rád a nechce se mi nějak experimentovat, diskuze mne nepřesvědčila ani v nejmenim e je lepí ne kupovaný VIF, který je odzkouený a vyrobený přímo pro tyto motory, tak proč bych tam měl lít něco, co jedna paní povídala, e soused to tam dává x let, má z toho letadlo a jmenuje se Fantomas. :-d
Zbytečný se tady napadat ohledně takové ptákovině, která do tohoto vlákna ani nepatří. ;-)
|
|
14.07.2017 07:31 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3082094
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Viz . příloha ... takový počtení naskenovaný ze SM
Viz . příloha ... takový počtení naskenovaný ze SM
Přílohy: vliv nafty na vstrikovace,VIF.pdf ( 430554b ) - |
|
14.07.2017 08:37 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
3082138
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..co delat ?...samozdrejme nalit aceton a olej
..co delat ?...samozdrejme nalit aceton a olej ;)
|
|
| |
|
|