| | |
15.03.2016 15:00 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929172
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Jsou nazory takove a takove..link. konkretne prispevky od Tim Schröder jsou zajimave.
A tady neco pro zduvodneni pridani 2takt oleje do diesel..link. Ale kazdy se rozhoduje sam.Jen jsem chtel ukazat dalsi moznosti "aditivace" nafty a co nejvice omezit skodlivy vliv bio-slozky.Nezlobte se,ze je to v nemcine.Bohuzel na toto tema na cz.strankach neni temer nic.
P.S. Diky,"jruze".Jumep take jednou se priuci.
Jsou nazory takove a takove.http://www.andre-citroen-club.de/forums/topic/95846-fap-diesel-aral-ultimate-oder-normaler-diesel-2takt-%C3%B6l/#comment-1079134Tady konkretne prispevky od Tim Schröder jsou zajimave.
A tady neco pro zduvodneni pridani 2takt oleje do diesel.http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=156131 Ale kazdy se rozhoduje sam.Jen jsem chtel ukazat dalsi moznosti "aditivace" nafty a co nejvice omezit skodlivy vliv bio-slozky.:-)Nezlobte se,ze je to v nemcine.Bohuzel na toto tema na cz.strankach neni temer nic.
P.S. Diky,"jruze".Jumep take jednou se priuci.
|
|
15.03.2016 15:11 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929177
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Vtipné je, e dnes kadý řeí přidávání aditiv do nafty, někdo dokonce tam cvrnká olej atd.... (já taky leju VIF)
Ale zároven kadý nadává na to e za problémy můe bionafta....
Paradoxně lidi kteří jezdí jen na bionaftu mají výhodu a dlouhodobou spolehlivost svých naftových motorů, vstřiků apod... Bio nafta je toti mnohem mastnějí ne normální nafta a proto lépe mae. Její jedinou a pro někoho smrtelnou nevýhodou je jen to, e dříve degraduje. A proto kdo jezdí na bionaftu a jezdí hodně - tzn, e tu naftu pravidelně vyjede nemá problém mnoho set tisíc km.
Vtipné je, e dnes kadý řeí přidávání aditiv do nafty, někdo dokonce tam cvrnká olej atd.... (já taky leju VIF)
Ale zároven kadý nadává na to e za problémy můe bionafta....
Paradoxně lidi kteří jezdí jen na bionaftu mají výhodu a dlouhodobou spolehlivost svých naftových motorů, vstřiků apod... Bio nafta je toti mnohem mastnějí ne normální nafta a proto lépe mae. Její jedinou a pro někoho smrtelnou nevýhodou je jen to, e dříve degraduje. A proto kdo jezdí na bionaftu a jezdí hodně - tzn, e tu naftu pravidelně vyjede nemá problém mnoho set tisíc km. :-d
|
|
15.03.2016 15:28 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929186
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
On ten VIF je take pekne mastny,alespon zimni.Da se snadno prirovnat konsistencne k Motorex Formula 2T!!
I barvou.
On ten VIF je take pekne mastny,alespon zimni.Da se snadno prirovnat konsistencne k Motorex Formula 2T!!
I barvou.
|
|
15.03.2016 15:36 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929198
|
|
jruze
|
|
|
martinrx napsal(a): Vtipné je, e dnes kadý řeí přidávání aditiv do nafty, někdo dokonce tam cvrnká olej atd.... (já taky leju VIF)
Ale zároven kadý nadává na to e za problémy můe bionafta....
Paradoxně lidi kteří jezdí jen na bionaftu mají výhodu a dlouhodobou spolehlivost svých naftových motorů, vstřiků apod... Bio nafta je toti mnohem mastnějí ne normální nafta a proto lépe mae. Její jedinou a pro někoho smrtelnou nevýhodou je jen to, e dříve degraduje. A proto kdo jezdí na bionaftu a jezdí hodně - tzn, e tu naftu pravidelně vyjede nemá problém mnoho set tisíc km.
Biosloka v naftě je řepkovej olej(jen doplním) - jeho problém je e ,,gelovatí" co opradu vzniká usazením(při málém jedění) a jestli někdo zkouel jezdit na ,,červenou naftu" (lehký topný olej) tak zjistí e je to daleko kvalitnějí palivo ne to co natankuje u pump a to proto e tam není biosloka.A to co přidávám já (olej do dvoutaktů- né ten co mají na pumpách) je olej se sníenou tvorbou karbonu,nízkou zápalnou teplotou a vysokou mazací schopností(jetě lepí je bio do lodních motorů ale je draí a není běně dostupný.
Biosloka v naftě je řepkovej olej(jen doplním) - jeho problém je e ,,gelovatí" co opradu vzniká usazením(při málém jedění) a jestli někdo zkouel jezdit na ,,červenou naftu" (lehký topný olej) tak zjistí e je to daleko kvalitnějí palivo ne to co natankuje u pump a to proto e tam není biosloka.A to co přidávám já (olej do dvoutaktů- né ten co mají na pumpách) je olej se sníenou tvorbou karbonu,nízkou zápalnou teplotou a vysokou mazací schopností(jetě lepí je bio do lodních motorů ale je draí a není běně dostupný.
|
|
15.03.2016 19:24 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929286
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
.link.
Vude jsem se dočetl, e LTO je pro pouití v motorech aut horí, jeliko na něj jsou kladeny mnohem méně přísné normy.
http://www.dobrapumpa.cz/cs/dotazy-z-praxe/
Vude jsem se dočetl, e LTO je pro pouití v motorech aut horí, jeliko na něj jsou kladeny mnohem méně přísné normy.
|
|
16.03.2016 14:37 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929362
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
repkoveho oleja by som sa asi bal, na talianskom fore odporucaju slnecnicovy - a s tym som niekolko stoviek litrov prejazdil v pohode (10-30%), len s mierne vyssou spotrebou. Momentalne je drahsi ako nafta, tak lejem tiez 2T marine, cca 100ml na 50l. A rovnako ako ini z toho fora na cistenie vstrekovania a lepsie spalovanie a obranu proti vode aj 100ml cisteho acetonu. Za skoro 100.000km zatial bez problemov, naopak.
VIF nemame, ale zatial mi nechyba.
repkoveho oleja by som sa asi bal, na talianskom fore odporucaju slnecnicovy - a s tym som niekolko stoviek litrov prejazdil v pohode (10-30%), len s mierne vyssou spotrebou. Momentalne je drahsi ako nafta, tak lejem tiez 2T marine, cca 100ml na 50l. A rovnako ako ini z toho fora na cistenie vstrekovania a lepsie spalovanie a obranu proti vode aj 100ml cisteho acetonu. Za skoro 100.000km zatial bez problemov, naopak.
VIF nemame, ale zatial mi nechyba.
|
|
16.03.2016 18:35 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929414
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
O acetonu jsem uz take neco cetl ale mam trochu obavy.Neeliminuje mazaci vlastnosti oleje?
Co se VIF -zimni tyce,je to olej s nejakyma prisadama.Take radsi zustavam u 2taktu.
O acetonu jsem uz take neco cetl ale mam trochu obavy.Neeliminuje mazaci vlastnosti oleje?
Co se VIF -zimni tyce,je to olej s nejakyma prisadama.Take radsi zustavam u 2taktu.:-)
|
|
16.03.2016 20:10 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929474
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
pokiaž viem tak nie. uíva to tu naozaj dos veža členov a názory sú iba pozitívne. čistiaci účinok je pozvožný, v prípade nutnosti je moné zdvojnásobi dávku (iba acetonu) a pretiahnu v otáčkach do kopca (nasledovne radej nový palivový filter)
pokiaž viem tak nie. uíva to tu naozaj dos veža členov a názory sú iba pozitívne. čistiaci účinok je pozvožný, v prípade nutnosti je moné zdvojnásobi dávku (iba acetonu) a pretiahnu v otáčkach do kopca (nasledovne radej nový palivový filter)
|
|
17.03.2016 00:54 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929540
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
cafte,
zaujimala by ma kombinacia viac cetanovej nafty, vifu a tej mocoviny do fapu. neovplyvnuje jedna zlozka druhu neak negativne. mate niekto skisenosti s naftou diesel patron - cerpacky Gas, pripadne obyc naftou z olivy?
cafte,
zaujimala by ma kombinacia viac cetanovej nafty, vifu a tej mocoviny do fapu. neovplyvnuje jedna zlozka druhu neak negativne. mate niekto skisenosti s naftou diesel patron - cerpacky Gas, pripadne obyc naftou z olivy?
|
|
17.03.2016 06:44 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929547
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Aceton je silné odmaovadlo, take opravdu eliminuje účinek přidávaného oleje. Proč tam ale tedy aceton dávat? Jako ochrana před vodou se prodávají opravdu nekodné a opravdu vyzkouené přípravky, které nesniují viskozitu paliva. Současný líh v palivu je fakt hygroskopický (vstřebává do sebe vodu) a nejúčinnějí obrana je jezdit a jezdit. Obecně se doporučuje nenechat stát auto více jak 3 měsíce.
VIF NEní zaloený na oleji. Hlavní sloka je 2-ethylhexyl-nitrát a nafta. VIFem se nedá předávkovat, protoe na VIF jde dokonce jezdit, kdyby to nebylo kapánek drahé.
Aceton je silné odmaovadlo, take opravdu eliminuje účinek přidávaného oleje. Proč tam ale tedy aceton dávat? Jako ochrana před vodou se prodávají opravdu nekodné a opravdu vyzkouené přípravky, které nesniují viskozitu paliva. Současný líh v palivu je fakt hygroskopický (vstřebává do sebe vodu) a nejúčinnějí obrana je jezdit a jezdit. Obecně se doporučuje nenechat stát auto více jak 3 měsíce.
VIF NEní zaloený na oleji. Hlavní sloka je 2-ethylhexyl-nitrát a nafta. VIFem se nedá předávkovat, protoe na VIF jde dokonce jezdit, kdyby to nebylo kapánek drahé.
|
|
17.03.2016 09:46 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929570
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
aj benzín a nafta su odmastovadla. ale nechcem polemizova ani nikoho presviedča, vylo to od toho 2T off board oleja a repky.
moja skúsenos je pozitívna, motor ide ticho a pravidelne a ani lak som zatiaž nenacal.
aj benzín a nafta su odmastovadla. ale nechcem polemizova ani nikoho presviedča, vylo to od toho 2T off board oleja a repky.
moja skúsenos je pozitívna, motor ide ticho a pravidelne a ani lak som zatiaž nenacal. :)
|
|
17.03.2016 16:34 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929645
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
ink napsal(a): aj benzín a nafta su odmastovadla. ale nechcem polemizova ani nikoho presviedča, vylo to od toho 2T off board oleja a repky.
moja skúsenos je pozitívna, motor ide ticho a pravidelne a ani lak som zatiaž nenacal.
Benzin není odmaovadlo, ale pouze Technický benzin je odmaovadlo. Automobilový ani náhodou. čistí pinavé ruce, moná ano, ale obsahuje různé mazací přísady do motoru, určitě to není odmaovadlo.
A nafta u vůbec ne. Také se s ní dá leccos čistit, ale určitě ne odmastit. Přesně naopak.
Co se týká acetonu do paliva, tak doporučuji, pokud chcete dělat jakékoliv gumové a plastové či papírové těsnící součásti celého palivového systému. Volné jdou rychle, utaené bobtnají a je to jen otázka času, kdy se to projeví velmi kvalitním průtokem. Plastový plovák, těsnění pod hlavou, těsnění nádre kolem plováku a dalí a dalí, včetně plastového filtru. Je to jen otázka času, kdy to půjde ven. Pro představu doporučuji nalít aceton, troku, do kelímku od jogurtu a dívat se, co se děje s plovákem a nebo s filtrem. tím, e to je ředěné není to tak agresivní, ale pracuje stejně dokonale. Tam kde nejsou spoje velmi rychle dochází k oxidaci z důvodu odmatění a při spalování aceton vytváří velmi vysoké teploty, které kodí pístům a ventilům, ale ono to nějakou dobu samozřejmě pojede. Pak je to hodně drahé, ale kadého věc.
A pokud si někdo myslí, e aceton absorbuje vodu nebo vlhkost, tak lituji, přesně naopak, ve spojení s palivy ji vylučuje. Ale protoe hoří mnohem intenzivněji, někdo si myslí jak mu to pomáhá.
Na vodu se dává líh, ale lékařský, nikoliv ten z drogerie. Na paliva jsou různá aditiva. Oleje snad není ani nutno řeit v normálních podmínkách. Pokud někdo přidává olej do nafty nebo do benzinu, omlouvám se, ale k tomu se vyjadřovat nebudu.
Ale jak jsem psal na začátku, je to kadého věc a kadého zájem co si nalije do motoru. Někdy je to hodně drahé a někdy to také krásně hoří. Ona nafta sama o sobě jde docela těko zapálit, kdy se smíchá s acetonem, tak je to moc fajn kdy se rozleptá filtr paliva a teče to ven a dostane se to na potrubí nebo na elektriku, nafta po zahoření hoří velmi kvalitně.
Jako kluci jsme zkoueli do fichtlů ve co teklo, jelo to třeba i na piritus, zkouelo se kdeco míchat, vdy to větinou jelo , chvíli, pak to udělalo něco, co nikdo nečekal, ale po opravě to zas jelo a zkouelo se dál. Zkoueli jsme i olej z rybiček s benzinem, prostě kluci. Ale je dobré si pamatovat jak se lil aceton do nádre plastovým trychtýřem a co to s ním udělalo.
Mimochodem viděl někdo co umí řepka například s filtrem nebo s rukavicema?? Dávali nám to do autobusů a v dílně bylo krásně vidět, co řepka dokáe. Topení nelo ani jedno, autobusy zastavovaly kdekoliv se to povedlo. Dnes se do toho dávají aditiva aby to vůbec jelo nějakou dobu. do auta bych si to v ivotě nedal stejně jako ádný olej ani jiné blbiny.
Benzin není odmaovadlo, ale pouze Technický benzin je odmaovadlo. Automobilový ani náhodou. čistí pinavé ruce, moná ano, ale obsahuje různé mazací přísady do motoru, určitě to není odmaovadlo.
A nafta u vůbec ne. Také se s ní dá leccos čistit, ale určitě ne odmastit. Přesně naopak.
Co se týká acetonu do paliva, tak doporučuji, pokud chcete dělat jakékoliv gumové a plastové či papírové těsnící součásti celého palivového systému. Volné jdou rychle, utaené bobtnají a je to jen otázka času, kdy se to projeví velmi kvalitním průtokem. Plastový plovák, těsnění pod hlavou, těsnění nádre kolem plováku a dalí a dalí, včetně plastového filtru. Je to jen otázka času, kdy to půjde ven. Pro představu doporučuji nalít aceton, troku, do kelímku od jogurtu a dívat se, co se děje s plovákem a nebo s filtrem. tím, e to je ředěné není to tak agresivní, ale pracuje stejně dokonale. Tam kde nejsou spoje velmi rychle dochází k oxidaci z důvodu odmatění a při spalování aceton vytváří velmi vysoké teploty, které kodí pístům a ventilům, ale ono to nějakou dobu samozřejmě pojede. Pak je to hodně drahé, ale kadého věc.
A pokud si někdo myslí, e aceton absorbuje vodu nebo vlhkost, tak lituji, přesně naopak, ve spojení s palivy ji vylučuje. Ale protoe hoří mnohem intenzivněji, někdo si myslí jak mu to pomáhá.
Na vodu se dává líh, ale lékařský, nikoliv ten z drogerie. Na paliva jsou různá aditiva. Oleje snad není ani nutno řeit v normálních podmínkách. Pokud někdo přidává olej do nafty nebo do benzinu, omlouvám se, ale k tomu se vyjadřovat nebudu.
Ale jak jsem psal na začátku, je to kadého věc a kadého zájem co si nalije do motoru. Někdy je to hodně drahé a někdy to také krásně hoří. Ona nafta sama o sobě jde docela těko zapálit, kdy se smíchá s acetonem, tak je to moc fajn kdy se rozleptá filtr paliva a teče to ven a dostane se to na potrubí nebo na elektriku, nafta po zahoření hoří velmi kvalitně.
Jako kluci jsme zkoueli do fichtlů ve co teklo, jelo to třeba i na piritus, zkouelo se kdeco míchat, vdy to větinou jelo , chvíli, pak to udělalo něco, co nikdo nečekal, ale po opravě to zas jelo a zkouelo se dál. Zkoueli jsme i olej z rybiček s benzinem, prostě kluci. Ale je dobré si pamatovat jak se lil aceton do nádre plastovým trychtýřem a co to s ním udělalo.
Mimochodem viděl někdo co umí řepka například s filtrem nebo s rukavicema?? Dávali nám to do autobusů a v dílně bylo krásně vidět, co řepka dokáe. Topení nelo ani jedno, autobusy zastavovaly kdekoliv se to povedlo. Dnes se do toho dávají aditiva aby to vůbec jelo nějakou dobu. do auta bych si to v ivotě nedal stejně jako ádný olej ani jiné blbiny.
|
|
17.03.2016 18:17 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929660
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Zimni VIF je na bazy vybranych oleju +2EHN+dalsi tzv.Aromaty.Vyrobce Lang Chemie,Wien,tady ho vedou pod SDA600.Ale jen pro velkoodberatele.
2EHN slouzi pouze ke zvyseni cetan-cisla,nema zadne mazaci vlastnosti podobne jako jeho "pribuzny" Ethylhexyl-acetat,proto ten olej.Ale ne repkovy
Zde se vysvetluje pridavani Acetonu do nafty.Jen si nejsem jisty rozdilem pusobeni 2EHN a EHA.Normalne by trocha Acetonu nemusela skodit.Nevim.
Zimni VIF je na bazy vybranych oleju +2EHN+dalsi tzv.Aromaty.Vyrobce Lang Chemie,Wien,tady ho vedou pod SDA600.Ale jen pro velkoodberatele.
2EHN slouzi pouze ke zvyseni cetan-cisla,nema zadne mazaci vlastnosti podobne jako jeho "pribuzny" Ethylhexyl-acetat,proto ten olej.Ale ne repkovy;-)
Zde se vysvetluje pridavani Acetonu do nafty.Jen si nejsem jisty rozdilem pusobeni 2EHN a EHA.Normalne by trocha Acetonu nemusela skodit.Nevim.
|
|
17.03.2016 18:40 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929661
|
|
jruze
|
|
|
Já to z mé strany ukončím - jen jetě německá zimní nafta obsehuje 10% benzínu(aby nezamrzala),olej co pouívám nekarbonizuje,mae a hoří bez karbonizace(to e mae se zjistí velmi snadno) obyč olej do motorů třeba 5w40 je úplně jiný olej ten bych tam také nelil,dívkování speciálního oleje doporučují na záběh vysokotlakých komponentů a mimo to je dávkování zhuba 1: 1000 a to je tak malé mnoství e určitě díky svím vlastnostem (,,čistého hoření") katu určitě nic neudělá a FAPu také ne
Já to z mé strany ukončím - jen jetě německá zimní nafta obsehuje 10% benzínu(aby nezamrzala),olej co pouívám nekarbonizuje,mae a hoří bez karbonizace(to e mae se zjistí velmi snadno) obyč olej do motorů třeba 5w40 je úplně jiný olej ten bych tam také nelil,dívkování speciálního oleje doporučují na záběh vysokotlakých komponentů a mimo to je dávkování zhuba 1: 1000 a to je tak malé mnoství e určitě díky svím vlastnostem (,,čistého hoření") katu určitě nic neudělá a FAPu také ne ;-)
|
|
17.03.2016 18:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929665
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Presne tak!V zadnem pripade motorovy olej!!!!
Presne tak!V zadnem pripade motorovy olej!!!!:palec
|
|
10.05.2016 21:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2950244
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tridac napsal(a): Benzin není odmaovadlo, ale pouze Technický benzin je odmaovadlo. Automobilový ani náhodou. čistí pinavé ruce, moná ano, ale obsahuje různé mazací přísady do motoru, určitě to není odmaovadlo.
A nafta u vůbec ne. Také se s ní dá leccos čistit, ale určitě ne odmastit. Přesně naopak.
Co se týká acetonu do paliva, tak doporučuji, pokud chcete dělat jakékoliv gumové a plastové či papírové těsnící součásti celého palivového systému. Volné jdou rychle, utaené bobtnají a je to jen otázka času, kdy se to projeví velmi kvalitním průtokem. Plastový plovák, těsnění pod hlavou, těsnění nádre kolem plováku a dalí a dalí, včetně plastového filtru. Je to jen otázka času, kdy to půjde ven. Pro představu doporučuji nalít aceton, troku, do kelímku od jogurtu a dívat se, co se děje s plovákem a nebo s filtrem. tím, e to je ředěné není to tak agresivní, ale pracuje stejně dokonale. Tam kde nejsou spoje velmi rychle dochází k oxidaci z důvodu odmatění a při spalování aceton vytváří velmi vysoké teploty, které kodí pístům a ventilům, ale ono to nějakou dobu samozřejmě pojede. Pak je to hodně drahé, ale kadého věc.
A pokud si někdo myslí, e aceton absorbuje vodu nebo vlhkost, tak lituji, přesně naopak, ve spojení s palivy ji vylučuje. Ale protoe hoří mnohem intenzivněji, někdo si myslí jak mu to pomáhá.
Na vodu se dává líh, ale lékařský, nikoliv ten z drogerie. Na paliva jsou různá aditiva. Oleje snad není ani nutno řeit v normálních podmínkách. Pokud někdo přidává olej do nafty nebo do benzinu, omlouvám se, ale k tomu se vyjadřovat nebudu.
Ale jak jsem psal na začátku, je to kadého věc a kadého zájem co si nalije do motoru. Někdy je to hodně drahé a někdy to také krásně hoří. Ona nafta sama o sobě jde docela těko zapálit, kdy se smíchá s acetonem, tak je to moc fajn kdy se rozleptá filtr paliva a teče to ven a dostane se to na potrubí nebo na elektriku, nafta po zahoření hoří velmi kvalitně.
Jako kluci jsme zkoueli do fichtlů ve co teklo, jelo to třeba i na piritus, zkouelo se kdeco míchat, vdy to větinou jelo , chvíli, pak to udělalo něco, co nikdo nečekal, ale po opravě to zas jelo a zkouelo se dál. Zkoueli jsme i olej z rybiček s benzinem, prostě kluci. Ale je dobré si pamatovat jak se lil aceton do nádre plastovým trychtýřem a co to s ním udělalo.
Mimochodem viděl někdo co umí řepka například s filtrem nebo s rukavicema?? Dávali nám to do autobusů a v dílně bylo krásně vidět, co řepka dokáe. Topení nelo ani jedno, autobusy zastavovaly kdekoliv se to povedlo. Dnes se do toho dávají aditiva aby to vůbec jelo nějakou dobu. do auta bych si to v ivotě nedal stejně jako ádný olej ani jiné blbiny.
Pokus se prelozit toto:
.link.
V nejhorsim pripade pomuze Google.
Pokus se prelozit toto:
http://www.borderlands.de/net_pdf/NET0305S18-19.pdf
V nejhorsim pripade pomuze Google.
|
|
02.10.2016 10:57 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2998786
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Troku v tom teda tápám,někdo přidává M2T do nafty,někdo aditiva,detergenty nebo aceton.Má teda smysl něco přidávat do nafty za účelem zlepení nebo pročitění palivového systému?Pokud ano tak jaký přípravek?Tankuji tam kde mi zrovna dochází nafta,ale vyhýbám se bionaftě nebo takové benzince kde ji mají extra levnou.
Troku v tom teda tápám,někdo přidává M2T do nafty,někdo aditiva,detergenty nebo aceton.Má teda smysl něco přidávat do nafty za účelem zlepení nebo pročitění palivového systému?Pokud ano tak jaký přípravek?Tankuji tam kde mi zrovna dochází nafta,ale vyhýbám se bionaftě nebo takové benzince kde ji mají extra levnou.
|
|
| |
|
|