| | |
27.12.2015 11:49 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901212
|
|
bogeee
|
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Nazdar chlapi.
Nemate nahodou skusenosti s tymto cisticem od Peugeotu? HDI UNIC .Chcel bysom to naliat do C5 ky 2.0 HDI s 220.000 km,lebo lebo som nepresiel na EK,mam vysoke hodnoty vyfukovych plynov.....
Diky.
.link.
Nazdar chlapi.
Nemate nahodou skusenosti s tymto cisticem od Peugeotu? HDI UNIC .Chcel bysom to naliat do C5 ky 2.0 HDI s 220.000 km,lebo lebo som nepresiel na EK,mam vysoke hodnoty vyfukovych plynov.....
Diky.
http://www.services.peugeot.at/media/deliacms/media/46/4663-133f34.pdf
|
|
27.12.2015 16:01 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901337
|
|
bogeee
|
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Diky za radu.V Auguste bolo FAP na 75% zaplnene,mozno odvtedy sa naplnil.Tento cistic HDI UNIK + original od Citroenu by hadam aspon trocha pomhol precistit vstriky a FAP ko...Aspon to tak pisu na ich stranke...Vymenim aj olej a skusim diagnostiku,ci nieco vyhodi.
Diky za radu.V Auguste bolo FAP na 75% zaplnene,mozno odvtedy sa naplnil.Tento cistic HDI UNIK + original od Citroenu by hadam aspon trocha pomhol precistit vstriky a FAP ko...Aspon to tak pisu na ich stranke...Vymenim aj olej a skusim diagnostiku,ci nieco vyhodi.
|
|
27.12.2015 16:11 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901338
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Můj laický názor - bude to chtít vyčistit ten FAP..
Můj laický názor - bude to chtít vyčistit ten FAP.. ;)
|
|
27.12.2015 16:28 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901339
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Problem je prozaický.. aditíva ti motor ani nevyčistia ani nezachránia.
Detergenty a iné čističe obsahuje kadá nafta v aditívach. Kadý olej obsahuje aditíva proti penivosti, pre lepiu mazivos atd. Ak má niekto pocit e aditív môe by viac..resp chce si sám doma robi premiovú naftu..prileje si aditíva do nafty na zvýenie cetanového čísla atd..ale samozrejme viac aditív = viac emisií, take to FAPu neprospeje.
Vstreky pokial sú vydraté , neakým čistením im nepomoe.. proste tam chýba materiál, sú tam ryhy..vstrek nepracuje presne a vstrekuje viac nafty.. viac emisií.
Viac emisií = začmudený FAP. Take prvotne rie vstreky / EGR.. u nás sa podiel pevných častíc nemeria na EK, meria sa dymivos.
Problem je prozaický.. aditíva ti motor ani nevyčistia ani nezachránia.
Detergenty a iné čističe obsahuje kadá nafta v aditívach. Kadý olej obsahuje aditíva proti penivosti, pre lepiu mazivos atd. Ak má niekto pocit e aditív môe by viac..resp chce si sám doma robi premiovú naftu..prileje si aditíva do nafty na zvýenie cetanového čísla atd..ale samozrejme viac aditív = viac emisií, take to FAPu neprospeje.
Vstreky pokial sú vydraté , neakým čistením im nepomoe.. proste tam chýba materiál, sú tam ryhy..vstrek nepracuje presne a vstrekuje viac nafty.. viac emisií.
Viac emisií = začmudený FAP. Take prvotne rie vstreky / EGR.. u nás sa podiel pevných častíc nemeria na EK, meria sa dymivos.
|
|
27.12.2015 16:35 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901340
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tohle FAP nevyčistí, jen to zpomalí jeho zanáení.
Pořád platí, e pouití těchto čističů můe poslat motor do rotu. Nebo jeho vstřikování. Pokud je něco opravdu zaneený a něčím ty sajrajty rozpustí, mohlo by se něco dostat tam kam nemá a např. ucpaná tryska vstřikovače můe i propálit píst.
Na odstranění karbonu ze sání, nebo z EGR, jsou spreje a ty se vstřikováním nepřijdou do styku. Tam ucpání trysky nehrozí. Take je to relativně bezpečnějí.
Ale nemyslím si, e by nějaký čitění zlepilo kouřivost, nebo sníilo emise.
Tohle FAP nevyčistí, jen to zpomalí jeho zanáení.
Pořád platí, e pouití těchto čističů můe poslat motor do rotu. Nebo jeho vstřikování. Pokud je něco opravdu zaneený a něčím ty sajrajty rozpustí, mohlo by se něco dostat tam kam nemá a např. ucpaná tryska vstřikovače můe i propálit píst.
Na odstranění karbonu ze sání, nebo z EGR, jsou spreje a ty se vstřikováním nepřijdou do styku. Tam ucpání trysky nehrozí. Take je to relativně bezpečnějí.
Ale nemyslím si, e by nějaký čitění zlepilo kouřivost, nebo sníilo emise.
|
|
27.12.2015 18:05 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901377
|
|
jruze
|
|
|
Nevymejlej kraviny a vyčisti FAP , protáhní to po dálnici aby se vyfoukaly saze ze zadní části výfuku a jeď tam znovu a můe se při tom modlit. - podle mne ten vyčitěný FAP by prozatím mohl stačit.
Nevymejlej kraviny a vyčisti FAP , protáhní to po dálnici aby se vyfoukaly saze ze zadní části výfuku a jeď tam znovu a můe se při tom modlit.;-) - podle mne ten vyčitěný FAP by prozatím mohl stačit.:-o
|
|
27.12.2015 18:30 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901382
|
|
Apofis
|
|
|
Ahoj , pokud by tady měl někdo zájem tak mam na prodej aditivum do Fap filtru stači se ozvat
Ahoj , pokud by tady měl někdo zájem tak mam na prodej aditivum do Fap filtru :-) stači se ozvat :-)
|
|
27.12.2015 18:56 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901402
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jaký? Eolys, Infineum, ... ?
Jaký? Eolys, Infineum, ... ?:nevim
|
|
27.12.2015 19:08 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901403
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Do FAPu se nic nelije, jenom do nádrky , ale jestli má něco na prodej, můe to dát třeba sem.
.link.
Do FAPu se nic nelije, jenom do nádrky :-d, ale jestli má něco na prodej, můe to dát třeba sem. ;-)
http://www.c5club.cz/inzerce/#.VoAoUlnQ83E
|
|
27.12.2015 19:38 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901405
|
|
Apofis
|
|
|
tak Do nadobky s Aditivem jinač mam Infineum 136 je misto Eolisu a Pawerflex ten na motory euro 5
tak Do nadobky s Aditivem :-) jinač mam Infineum 136 je misto Eolisu a Pawerflex ten na motory euro 5 :-)
|
|
27.12.2015 19:39 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901406
|
|
bogeee
|
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
V Citroene sami nevedia co robia. V servisnej knizke stoji,ze nesmu sa pouzivat ziadne additiva a cistice do nafty.A nadruhejstrane zase sami ponukaju tieto cistice a additiva.... HDI UNIK a HDI UNIK+...
EK som robil v AT (mam ATznacky) a mal som hodnoty 0,90 m-1 a vyrobcom dane max. je 0,51 m-1.
Diagnostika by mi ukazala ,ohladom EGR?
V Citroene sami nevedia co robia. V servisnej knizke stoji,ze nesmu sa pouzivat ziadne additiva a cistice do nafty.A nadruhejstrane zase sami ponukaju tieto cistice a additiva.... HDI UNIK a HDI UNIK+...
EK som robil v AT (mam ATznacky) a mal som hodnoty 0,90 m-1 a vyrobcom dane max. je 0,51 m-1.
Diagnostika by mi ukazala ,ohladom EGR?
|
|
27.12.2015 19:47 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901413
|
|
Apofis
|
|
|
aditivum se doplnuje dle servisniho intervalu co je 160000 km a nebo ne displey nahlasi e je dosaena minimalni hladina additiva v nadrce
a pokud vam v autorizovanem servise citroen doporuci nalit additivum na čistěni nafty do nafty tak pouze na vae vlastni nebezpeči
aditivum se doplnuje dle servisniho intervalu co je 160000 km a nebo ne displey nahlasi e je dosaena minimalni hladina additiva v nadrce :-)
a pokud vam v autorizovanem servise citroen doporuci nalit additivum na čistěni nafty do nafty tak pouze na vae vlastni nebezpeči :-)
|
|
27.12.2015 22:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2901464
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Diagnostika nemusí vyhodi závadu, ak je EGR upchatý, zvýia sa hodnoty na váhe vzduchu, skús ho na volnobehu odpoji a mrknút na hodnoty objemu vzduchu.. Pre takéto fintičky tu kadý omiela e diagnostiku treba vedie číta atd..ale nikto ti ich neprezradí
EGR funguje na vyplnanie spalovacieho priestoru pri nízkej záai.. kde sú spaliny, tam nemusí nafta a vzduch= niia spotreba na volnobeh a lepie emisie.
Pri pouívaní aditív nehrozí nič, aj keby nalial celú 2,5dc pixlu do nádre Maximálne FAP spraví kratie regenerácie lebo musí vypalovat viac pozostatkov zo spálených aditív..čo je aj sírny popol a iné.
Diagnostika nemusí vyhodi závadu, ak je EGR upchatý, zvýia sa hodnoty na váhe vzduchu, skús ho na volnobehu odpoji a mrknút na hodnoty objemu vzduchu.. Pre takéto fintičky tu kadý omiela e diagnostiku treba vedie číta atd..ale nikto ti ich neprezradí :)
EGR funguje na vyplnanie spalovacieho priestoru pri nízkej záai.. kde sú spaliny, tam nemusí nafta a vzduch= niia spotreba na volnobeh a lepie emisie.
Pri pouívaní aditív nehrozí nič, aj keby nalial celú 2,5dc pixlu do nádre :) Maximálne FAP spraví kratie regenerácie lebo musí vypalovat viac pozostatkov zo spálených aditív..čo je aj sírny popol a iné.
|
|
15.03.2016 08:15 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929008
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tak mne se nejlepe osvedcil Liqui Molly 2T Öl 1052 s pridanim trochu Castrol TDA.Cisti,maze,snizil emise a regenerace FAPu je z cca 500 km nyni na 900-1000 km.Dalsi bude na rade Monzol5c,ktery ma jeste lepsi parametry a je vyraben primo pro nase "naftacke" potreby.
.link.
.link.
Tak mne se nejlepe osvedcil Liqui Molly 2T Öl 1052 s pridanim trochu Castrol TDA.Cisti,maze,snizil emise a regenerace FAPu je z cca 500 km nyni na 900-1000 km.Dalsi bude na rade Monzol5c,ktery ma jeste lepsi parametry a je vyraben primo pro nase "naftacke" potreby.
http://www.ctr-motorsportshop.de/
http://www.motor-talk.de/
|
|
15.03.2016 09:13 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929026
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Docela bych varoval před předelým článkem.
Cpát do nafty motorový olej pro dvoutaktní skútry je docela odvaha.
Jak autor ví, e "mae". Mae i olej z hranolků. Jene nafta potřebuje přísady na mazání vysokotlakého vstřikovacího čerpadla, tedy olej pro tlaky kolem 2000 atm, odolnost proti spalování není tak důleitá. Dvoutaktní olej se předevím musí dobře mísit s benzínem a odolávat spalovacímu procesu ve válci.
U kadého katalyzátoru se varuje, e nejhorí je, kdy se do něj dostane nespálené palivo nebo olej. Uvádí se, e spotřeba oleje přes 1 l na 1000 km spolehlivě katalyzátor likviduje. Take přidávat si olej úmyslně do paliva je masochismus. Třeba se fakt prodluí regenerace FAP, protoe saze s olejem se chytí hned na katalyzátoru a vzorně ho likvidují.
Ale hlavně:
1. Proč vymýlet vymylené - kvalitních a hlavně vyzkouených a doporučených aditiv spousta
2. Kdyby to byl takový zázrak, tak v honbě za emisemi by to zítra doporučili vichni výrobci
3. Procesy v motoru, katu a různých filtrech jsou tak sloité, e nutí automobilky i podvádět. Amatérské pokusy toto mohou vdy jen zhorit.
Docela bych varoval před předelým článkem.
Cpát do nafty motorový olej pro dvoutaktní skútry je docela odvaha.
Jak autor ví, e "mae". Mae i olej z hranolků. Jene nafta potřebuje přísady na mazání vysokotlakého vstřikovacího čerpadla, tedy olej pro tlaky kolem 2000 atm, odolnost proti spalování není tak důleitá. Dvoutaktní olej se předevím musí dobře mísit s benzínem a odolávat spalovacímu procesu ve válci.
U kadého katalyzátoru se varuje, e nejhorí je, kdy se do něj dostane nespálené palivo nebo olej. Uvádí se, e spotřeba oleje přes 1 l na 1000 km spolehlivě katalyzátor likviduje. Take přidávat si olej úmyslně do paliva je masochismus. Třeba se fakt prodluí regenerace FAP, protoe saze s olejem se chytí hned na katalyzátoru a vzorně ho likvidují.
Ale hlavně:
1. Proč vymýlet vymylené - kvalitních a hlavně vyzkouených a doporučených aditiv spousta
2. Kdyby to byl takový zázrak, tak v honbě za emisemi by to zítra doporučili vichni výrobci
3. Procesy v motoru, katu a různých filtrech jsou tak sloité, e nutí automobilky i podvádět. Amatérské pokusy toto mohou vdy jen zhorit.
|
|
15.03.2016 10:02 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929044
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Docela bych varoval před předelým článkem.
Cpát do nafty motorový olej pro dvoutaktní skútry je docela odvaha.
Jak autor ví, e "mae". Mae i olej z hranolků. Jene nafta potřebuje přísady na mazání vysokotlakého vstřikovacího čerpadla, tedy olej pro tlaky kolem 2000 atm, odolnost proti spalování není tak důleitá. Dvoutaktní olej se předevím musí dobře mísit s benzínem a odolávat spalovacímu procesu ve válci.
U kadého katalyzátoru se varuje, e nejhorí je, kdy se do něj dostane nespálené palivo nebo olej. Uvádí se, e spotřeba oleje přes 1 l na 1000 km spolehlivě katalyzátor likviduje. Take přidávat si olej úmyslně do paliva je masochismus. Třeba se fakt prodluí regenerace FAP, protoe saze s olejem se chytí hned na katalyzátoru a vzorně ho likvidují.
Ale hlavně:
1. Proč vymýlet vymylené - kvalitních a hlavně vyzkouených a doporučených aditiv spousta
2. Kdyby to byl takový zázrak, tak v honbě za emisemi by to zítra doporučili vichni výrobci
3. Procesy v motoru, katu a různých filtrech jsou tak sloité, e nutí automobilky i podvádět. Amatérské pokusy toto mohou vdy jen zhorit.
Není to nic amatérského a mám na tom (přidávání oleje) najeto v průběhu asi tak půl mega(nejvíce na jednom z aut přes 200000Km,na ostatních +- 40000Km) a nikdy jsem neměl problém jak se vstřky tak katem nebo FAPem. - vzhledem k tvému věku by jsi mohl pamatovat dobu kdy na benzínkách prodávali kapsle s olejem do nafty(1. kapsle na 10L) vypadali jako kdysi kapsle ampónu a dnení nafta je daleko suí ne kdysi.
Není to nic amatérského a mám na tom (přidávání oleje) najeto v průběhu asi tak půl mega(nejvíce na jednom z aut přes 200000Km,na ostatních +- 40000Km) a nikdy jsem neměl problém jak se vstřky tak katem nebo FAPem. - vzhledem k tvému věku by jsi mohl pamatovat dobu kdy na benzínkách prodávali kapsle s olejem do nafty(1. kapsle na 10L) vypadali jako kdysi kapsle ampónu;-) a dnení nafta je daleko suí ne kdysi.
|
|
15.03.2016 10:41 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929057
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
olej by techicky dieslu nemal prečo kodi, dieslový motor sám o sebe dokáe fungova na olej
Celý problém aditív je jednoduchý.. nafta plní neaké tolerantné normy, ktoré ale a tak moc neprospievajú najnovím vstrekovacím systémom, kde sa s kazdou generaciou dvíhajú tlaky rádovo o stovky bar a vyaduje sa stále presnejie dávkovanie etc..
Take je vhodné tankova premium alebo občas nalia aditívum, slubovaná nízka spotreba alebo vyí výkon ako, prípadne nemeratelny v tolerancii.. ale ochrana kovových častí palivového systému budi
olej by techicky dieslu nemal prečo kodi, dieslový motor sám o sebe dokáe fungova na olej
Celý problém aditív je jednoduchý.. nafta plní neaké tolerantné normy, ktoré ale a tak moc neprospievajú najnovím vstrekovacím systémom, kde sa s kazdou generaciou dvíhajú tlaky rádovo o stovky bar a vyaduje sa stále presnejie dávkovanie etc..
Take je vhodné tankova premium alebo občas nalia aditívum, slubovaná nízka spotreba alebo vyí výkon ako, prípadne nemeratelny v tolerancii.. ale ochrana kovových častí palivového systému budi
|
|
15.03.2016 13:55 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929125
|
|
jumep
|
|
|
najkrajsie na tom je ze sa vyraba lowsaps olej kvoli fapu atd a potom tu niekto leje do nafty ...
ako delict povedal, kedysi si mohol mat kasulu s olejom do nafty, ale tiez bol mechanicky diesel ktory zozral omnoho vacsi bordel ako dnesne piezo mikro high pressure systemi
najkrajsie na tom je ze sa vyraba lowsaps olej kvoli fapu atd a potom tu niekto leje do nafty ...
ako delict povedal, kedysi si mohol mat kasulu s olejom do nafty, ale tiez bol mechanicky diesel ktory zozral omnoho vacsi bordel ako dnesne piezo mikro high pressure systemi
|
|
15.03.2016 14:20 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2929137
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Doufam,ze alespon nekteri ovladaji nemcinu.
To,jak reaguje "vilous" je....rekneme velmi nekompetentni.Ale je to kazdeho vec,jestli prida nejaka additiva(ktera se spaluji podstatne hure nez sama nafta-viz. clanek) nebo kvalitni low-smoke 2takt olej,ktery shori dokonce cisteji nez diesel.Takze zadne saze s olejem ve FAP!Jak je videt,ma "vilous" velmi ohranicene vedomosti v tomto smeru.A pritom staci trochu googlit i na jinych strankach nez cz..link.
Doufam,ze alespon nekteri ovladaji nemcinu.
To,jak reaguje "vilous" je....rekneme velmi nekompetentni.Ale je to kazdeho vec,jestli prida nejaka additiva(ktera se spaluji podstatne hure nez sama nafta-viz. clanek) nebo kvalitni low-smoke 2takt olej,ktery shori dokonce cisteji nez diesel.Takze zadne saze s olejem ve FAP!Jak je videt,ma "vilous" velmi ohranicene vedomosti v tomto smeru.A pritom staci trochu googlit i na jinych strankach nez cz;-).http://www.automatikoelwechselsystem.de/files/Sterndocktor_2-Taktoel.pdf
|
|
| |
|
|