| | |
06.09.2015 19:04 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858017
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Nejlepí mi přijde větí stříkačka s hadičkou a puntem + 0,5l plechovka - nabrat vdy tolik, kolik potřebuju přímo na pumpě a stříknout do nádre..
PS: Záklopku v hrdle já nemám..
Nejlepí mi přijde větí stříkačka s hadičkou a puntem + 0,5l plechovka - nabrat vdy tolik, kolik potřebuju přímo na pumpě a stříknout do nádre.. :-)
PS: Záklopku v hrdle já nemám..
|
|
06.09.2015 19:07 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858019
|
|
vendac
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 143 |
|
|
C5 III zaklopku má. Ale kdy koupí tu malou lahvicku Vifu,tak tu normálně do nádre dostane. To hrdlo je stejný jak tankovaci pistole. Jinak já tam leju celoročně zimní vif.
C5 III zaklopku má. Ale kdy koupí tu malou lahvicku Vifu,tak tu normálně do nádre dostane. To hrdlo je stejný jak tankovaci pistole. Jinak já tam leju celoročně zimní vif. ;-)
|
|
06.09.2015 19:15 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858025
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
robo napsal(a): no presne chcel som kupit 125ml, ale mali iba zimnu..., tak som kupil tu plechovku letneho.
no s tou plechovkou som si asi moc nepomohol, ale chcem to konecne skusit. len jak to z nej dostat doma v panelaku do tej malej uzkej nadobku. asi na balkone....
Ten fuel save shell asi nebude ziadna premiovka, tak pri dalsom tankovani po 40 tisic km chcem ist na to. a navyse ked bolo -10, auto startovalo s novym motorom na 2-3 krat, a myslim ze to bolo koli tej nafte od shellu. Videl som niekolko fotiek co ludia nabrali naftu a dali ju do pet flase a pri -10 im naspodu vyzrazalo. taky OMV maxx motion nic...
Klidně kup tu zimní a nalej to tam, nic se nestane. Někdo koupí třeba 5 litrů zimní a pouívá jí celý rok, zimní tam má navíc antidepresanty proti vločkování nafty
Klidně kup tu zimní a nalej to tam, nic se nestane. Někdo koupí třeba 5 litrů zimní a pouívá jí celý rok, zimní tam má navíc antidepresanty proti vločkování nafty
|
|
06.09.2015 19:19 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858026
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
O nás nafácích se říká, e tankujeme po tamprdlatech. To je právě kvůli tomu nalévání VIFu.
I pullitrovka má ve víčku tamprdle a taky jsem nejdřív laboroval s předem připraveným mnostvím, ale fakt je, e z plechovky do toho tampdlete to jde krásně a je to nejrychlejí a nejčistí. Prostě dám 4 ne moc plný panáky, záklopka kdy tam je, tak není vodotěsná a VIF proteče snadno, no a pak rovnou tankuju. Krásně se to promíchá, kdy náhodou při odměřování ukápne, tak to smrdí na benzince a ne doma na balkoně a kdy bude sebou vozit upatlanou lahvičku od něčeho s nadávkovaným VIFem v autě, tak to bude smrdět v autě. Smrdí to i po utření, ena by tě při plnění brzy vyhnala a jetě abys myslel pořád na to, jestli má dost sebou. Já vozím pořád půllitrovku sebou a nemám problém. Nakupuju v pětilitrovým balení a do půllitrovky si to přelévám, protoe to je nejlepí z jednoduchých řeení. Ani není ta plechovka upatlaná, protoe se to z ní krásně do toho víčka přelévá.
Take neře sloitosti, vyzkouej to tak, jak to je daný a bude spokojený.
O nás nafácích se říká, e tankujeme po tamprdlatech. :-)))) To je právě kvůli tomu nalévání VIFu.
I pullitrovka má ve víčku tamprdle a taky jsem nejdřív laboroval s předem připraveným mnostvím, ale fakt je, e z plechovky do toho tampdlete to jde krásně a je to nejrychlejí a nejčistí. Prostě dám 4 ne moc plný panáky, záklopka kdy tam je, tak není vodotěsná a VIF proteče snadno, no a pak rovnou tankuju. Krásně se to promíchá, kdy náhodou při odměřování ukápne, tak to smrdí na benzince a ne doma na balkoně a kdy bude sebou vozit upatlanou lahvičku od něčeho s nadávkovaným VIFem v autě, tak to bude smrdět v autě. Smrdí to i po utření, ena by tě při plnění brzy vyhnala a jetě abys myslel pořád na to, jestli má dost sebou. Já vozím pořád půllitrovku sebou a nemám problém. Nakupuju v pětilitrovým balení a do půllitrovky si to přelévám, protoe to je nejlepí z jednoduchých řeení. Ani není ta plechovka upatlaná, protoe se to z ní krásně do toho víčka přelévá.
Take neře sloitosti, vyzkouej to tak, jak to je daný a bude spokojený. ;-)
|
|
06.09.2015 19:21 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858030
|
|
vendac
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 143 |
|
|
To co píe BlueSeven. Proto zimní. A opravdu to nic neudělá. Znám plno lidí,kteří to tak dělají.
To co píe BlueSeven. Proto zimní. A opravdu to nic neudělá. Znám plno lidí,kteří to tak dělají. :-)
|
|
06.09.2015 19:23 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858031
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Taky jezdím pořád na zimní. Právě proto, e to kupuju po pětilitrovkách a 2x 5L bych nevyjezdil ani za pět let.
Pětilitrovka vyjde na polovinu ceny.
Taky jezdím pořád na zimní. Právě proto, e to kupuju po pětilitrovkách a 2x 5L bych nevyjezdil ani za pět let.
Pětilitrovka vyjde na polovinu ceny. ;-)
|
|
06.09.2015 19:25 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858035
|
|
vendac
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 143 |
|
|
Mikra: tak tu jsem jetě neviděl. Děj nějakou adresu. A nezkazí se ti to.
Mikra: tak tu jsem jetě neviděl. Děj nějakou adresu. A nezkazí se ti to. :-))))
|
|
06.09.2015 19:37 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858041
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Naposledy jsem nakoupil tady - .link.
Na srazu v Harrachově jsem 4L rozprodal tuím po 130,- Kč za půllitr. Ale 2 roky před tím jsem se rozdělil se synem a s jumepem a vyjezdili jsme to v pohodě. Psal jsem i výrobci dotaz na celoroční pouívání zimního a na skladovatelnost a odpověděl mi toto:
Obě aditiva, letní i zimní obsahují přísady, které mají příznivý vliv na chod motoru a čistotu palivového systému - viz údaje na plechovce
- zimní aditiv obsahuje depresant, který sniuje teplotu vylučování parafínu při nízkých teplotách. Dávkování je 1 ml/1 litr nafty, při teplotách blíících se - 25°C doporučujeme dávkování 2 ml/1 litr nafty - snííte teplotu vylučování parafínu jetě o 2 a 3 °C. Vyí dávkování je ji neúčinné, ale nemá vliv na chod motoru.
- letní aditiv depresant neobsahuje, má vak zvýený obsah sloek protipěnivostních, mazivostních, jeho komponenty jsou nadávkovány tak, aby vyhvovaly provozu motoru na letní naftu v letním období.
- pokud pouijete letní aditivum v zimě,vyuijete pouze část účinnosti aditiva, ale nezabráníte vyloučení parafínů. Toté platí o pouití zimního aditiva v létě, vyuijete jen společné časti obou aditiv,ale negativní vliv na chod motoru pouití zimního SDA nemá.
Letní aditivum je vhodné pouívat v období od dubna do října, kdy jsou čerpací stanice zásobovány letní naftou.Zimní aditivum začít pouívat na podzim, kdy teploty začnou klesat pod nulu.
- i kdy je na obalech uvedena záruční doba 2 roky, dle sdělení dodavatele jednotlivých komponent aditiv, je mono aditiva spolehlivě po dobu tří let od data výroby pouít.
Naposledy jsem nakoupil tady - http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/15-1-ADITIVA-VIF/89-2-Dieselove-motory/5/434-VIF-Super-Diesel-Aditiv-zimni-5L
Na srazu v Harrachově jsem 4L rozprodal tuím po 130,- Kč za půllitr. Ale 2 roky před tím jsem se rozdělil se synem a s jumepem a vyjezdili jsme to v pohodě. Psal jsem i výrobci dotaz na celoroční pouívání zimního a na skladovatelnost a odpověděl mi toto:
Obě aditiva, letní i zimní obsahují přísady, které mají příznivý vliv na chod motoru a čistotu palivového systému - viz údaje na plechovce
- zimní aditiv obsahuje depresant, který sniuje teplotu vylučování parafínu při nízkých teplotách. Dávkování je 1 ml/1 litr nafty, při teplotách blíících se - 25°C doporučujeme dávkování 2 ml/1 litr nafty - snííte teplotu vylučování parafínu jetě o 2 a 3 °C. Vyí dávkování je ji neúčinné, ale nemá vliv na chod motoru.
- letní aditiv depresant neobsahuje, má vak zvýený obsah sloek protipěnivostních, mazivostních, jeho komponenty jsou nadávkovány tak, aby vyhvovaly provozu motoru na letní naftu v letním období.
- pokud pouijete letní aditivum v zimě,vyuijete pouze část účinnosti aditiva, ale nezabráníte vyloučení parafínů. Toté platí o pouití zimního aditiva v létě, vyuijete jen společné časti obou aditiv,ale negativní vliv na chod motoru pouití zimního SDA nemá.
Letní aditivum je vhodné pouívat v období od dubna do října, kdy jsou čerpací stanice zásobovány letní naftou.Zimní aditivum začít pouívat na podzim, kdy teploty začnou klesat pod nulu.
- i kdy je na obalech uvedena záruční doba 2 roky, dle sdělení dodavatele jednotlivých komponent aditiv, je mono aditiva spolehlivě po dobu tří let od data výroby pouít.
|
|
06.09.2015 19:44 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858054
|
|
vendac
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 143 |
|
|
Děkuji. Hned si objednam.
Děkuji. Hned si objednam. :palec
|
|
06.09.2015 19:49 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858058
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no vyrobca je Lang Chemie rakusko, znie to slubne. Este je otazka co za zazrak je od PSA .link.
skusal niekto? akurat pisu ze po 40tisic km, co je aj moj pripad
no vyrobca je Lang Chemie rakusko, znie to slubne. Este je otazka co za zazrak je od PSA http://citroeny.eu/do-paliva/1918-aditivum-do-nafty-pro-motory-hdi-original-citroen-300ml.html
skusal niekto? akurat pisu ze po 40tisic km, co je aj moj pripad
|
|
06.09.2015 19:55 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858059
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pouít maximálně 3x v roce.
Návod k pouití:
Nalít celou nádobku do nádre před jejím úplným naplněním.
Děkuju pěkně. Nekup to, za ty prachy,
To je síla. 4 měsíce si mám zasírat motor a pak to budu zachraňovat zázračným velékem?
Není lepí prevence proti úsadám za hubičku, ne jejich odstraňování za takovej ranec?
Ale jestli jsi do teď nic nedával, tak to můe zkusit. I kdy je na místě varovat, e pokud se něco uvolní za filtrem, tak to můe oddělat vstřiky a třeba i celý motor. Tak snad to mají v PSA otestovaný a rozpoutí to usazeniny plynule a ne najednou. Nech si to tam nalít při garančce, a na to má záruku.
Pouít maximálně 3x v roce.
Návod k pouití:
Nalít celou nádobku do nádre před jejím úplným naplněním.
Děkuju pěkně. Nekup to, za ty prachy, :-))))
To je síla. 4 měsíce si mám zasírat motor a pak to budu zachraňovat zázračným velékem?
Není lepí prevence proti úsadám za hubičku, ne jejich odstraňování za takovej ranec? :-p
Ale jestli jsi do teď nic nedával, tak to můe zkusit. I kdy je na místě varovat, e pokud se něco uvolní za filtrem, tak to můe oddělat vstřiky a třeba i celý motor. Tak snad to mají v PSA otestovaný a rozpoutí to usazeniny plynule a ne najednou. Nech si to tam nalít při garančce, a na to má záruku. :-))))
|
|
06.09.2015 20:27 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858074
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no keby sa to dalo iba raz za 40tisic, tak za tu cenu je to v pohode. ked to ma ich PSA P/N 1609337380 [toto neviem ci je pre benzin ci naftu, su dva] tak to hadam overili ze je to v pohode.
pravda je ze ak je motor uz prilis zaspineny a zhuntovany, ci je to prospesne
no nemyslim ze by to oddelalo vstreky/motor, to by si moc nepomohli u aut v zaruke. mozno je to maskovany VIF len s vysokohorskou prirazkou pre dealerov PSA
no keby sa to dalo iba raz za 40tisic, tak za tu cenu je to v pohode. ked to ma ich PSA P/N 1609337380 [toto neviem ci je pre benzin ci naftu, su dva] tak to hadam overili ze je to v pohode.
pravda je ze ak je motor uz prilis zaspineny a zhuntovany, ci je to prospesne
no nemyslim ze by to oddelalo vstreky/motor, to by si moc nepomohli u aut v zaruke. mozno je to maskovany VIF :-)) len s vysokohorskou prirazkou pre dealerov PSA
|
|
06.09.2015 20:31 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858075
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
To by mne zajímalo, co by se stalo, kdybych to pouil třeba 5x v roce... A co kdy za rok jedno auto najede 8000km a druhý 80000km? Zajímavý..
To by mne zajímalo, co by se stalo, kdybych to pouil třeba 5x v roce... A co kdy za rok jedno auto najede 8000km a druhý 80000km? Zajímavý.. :-)
|
|
06.09.2015 21:23 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858093
|
|
jumep
|
|
|
ad zaklopka, ta je v kazdej nadrzi dole ako je spajane hrdlo s nadrzou
ad zaklopka, ta je v kazdej nadrzi dole ako je spajane hrdlo s nadrzou
|
|
07.09.2015 00:16 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858099
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
jetě k tomu mnoství aditiva. Na nejmením 125ml balení zimního VIFu je v návodu napsáno, e obsah lahvičky je pro 40-60 litrů nafty a pod -20 se doporučuje mnoství jetě zdvojnásobit.
Pouívám toto mnoství i na letní VIF, kdy na tankování 60ti litrů pouívám jednu lahvičku, kterou si plním z kanistrového VIFu. Jeliko mám dvě lahvičky jako odměrky na nádr, tak v zimě budu dávat standartně 2 láhvičky zimního VIFu. Co kdyby najednou udeřily v noci nečekaně mrazy
jetě k tomu mnoství aditiva. Na nejmením 125ml balení zimního VIFu je v návodu napsáno, e obsah lahvičky je pro 40-60 litrů nafty a pod -20 se doporučuje mnoství jetě zdvojnásobit.
Pouívám toto mnoství i na letní VIF, kdy na tankování 60ti litrů pouívám jednu lahvičku, kterou si plním z kanistrového VIFu. Jeliko mám dvě lahvičky jako odměrky na nádr, tak v zimě budu dávat standartně 2 láhvičky zimního VIFu. Co kdyby najednou udeřily v noci nečekaně mrazy :-)
Přílohy: _MG_6396.jpg ( 1104883b ) - |
|
07.09.2015 00:23 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2858103
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pravděpodobně je ten VIF ve 125 ml lahvičkách nějak ředěný, protoe normální půllitrový balení, ale i to pětilitrový, se má dávkovat 1:1000. Tzn. e na 60L nafty přijde jen 60ml VIFu. Take pokud si do lahviček přelívá z kanystru, tak zbytečně předávkovává o víc ne dvojnásobek. Při mrazech je to dobře, ale v létě je to zbytečně moc. Sice píou, e předávkování nekodí, ale ani nijak u naftu nevylepí. Take jen draí provoz, ale bez učinku. V létě bych dával jen půl lahvičky na nádr.
Pravděpodobně je ten VIF ve 125 ml lahvičkách nějak ředěný, protoe normální půllitrový balení, ale i to pětilitrový, se má dávkovat 1:1000. Tzn. e na 60L nafty přijde jen 60ml VIFu. Take pokud si do lahviček přelívá z kanystru, tak zbytečně předávkovává o víc ne dvojnásobek. Při mrazech je to dobře, ale v létě je to zbytečně moc. Sice píou, e předávkování nekodí, ale ani nijak u naftu nevylepí. Take jen draí provoz, ale bez učinku. V létě bych dával jen půl lahvičky na nádr. ;-)
|
|
| |
|
|