Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Aditiva do nafty a palivového systému
|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 20 > >|
06.09.2015 19:04 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858017
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Nejlepší mi přijde větší stříkačka s hadičkou a špuntem + 0,5l plechovka - nabrat vždy tolik, kolik potřebuju přímo na pumpě a stříknout do nádrže..
PS: Záklopku v hrdle já nemám..

06.09.2015 19:07 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858019
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
C5 III zaklopku má. Ale když koupíš tu malou lahvicku Vifu,tak tu normálně do nádrže dostaneš. To hrdlo je stejný jak tankovaci pistole. Jinak já tam leju celoročně zimní vif.

06.09.2015 19:10 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858022
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vendac napsal(a):
C5 III zaklopku má. Ale když koupíš tu malou lahvicku Vifu,tak tu normálně do nádrže dostaneš. To hrdlo je stejný jak tankovaci pistole. Jinak já tam leju celoročně zimní vif.

no presne, uz som sa chcel ist pozret len zas by ma spolubyvauci na sidlisku mali za vola
preco zimny?

06.09.2015 19:15 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858025
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
no presne chcel som kupit 125ml, ale mali iba zimnu..., tak som kupil tu plechovku letneho.
no s tou plechovkou som si asi moc nepomohol, ale chcem to konecne skusit. len jak to z nej dostat doma v panelaku do tej malej uzkej nadobku. asi na balkone....
Ten fuel save shell asi nebude ziadna premiovka, tak pri dalsom tankovani po 40 tisic km chcem ist na to. a navyse ked bolo -10, auto startovalo s novym motorom na 2-3 krat, a myslim ze to bolo koli tej nafte od shellu. Videl som niekolko fotiek co ludia nabrali naftu a dali ju do pet flase a pri -10 im naspodu vyzrazalo. taky OMV maxx motion nic...

Klidně kup tu zimní a nalej to tam, nic se nestane. Někdo koupí třeba 5 litrů zimní a používá jí celý rok, zimní tam má navíc antidepresanty proti vločkování nafty

06.09.2015 19:19 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858026
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
O nás nafácích se říká, že tankujeme po štamprdlatech. To je právě kvůli tomu nalévání VIFu.
I pullitrovka má ve víčku štamprdle a taky jsem nejdřív laboroval s předem připraveným množstvím, ale fakt je, že z plechovky do toho štampdlete to jde krásně a je to nejrychlejší a nejčistší. Prostě dám 4 ne moc plný panáky, záklopka když tam je, tak není vodotěsná a VIF proteče snadno, no a pak rovnou tankuju. Krásně se to promíchá, když náhodou při odměřování ukápne, tak to smrdí na benzince a ne doma na balkoně a když budeš sebou vozit upatlanou lahvičku od něčeho s nadávkovaným VIFem v autě, tak to bude smrdět v autě. Smrdí to i po utření, žena by tě při plnění brzy vyhnala a ještě abys myslel pořád na to, jestli mᚠdost sebou. Já vozím pořád půllitrovku sebou a nemám problém. Nakupuju v pětilitrovým balení a do půllitrovky si to přelévám, protože to je nejlepší z jednoduchých řešení. Ani není ta plechovka upatlaná, protože se to z ní krásně do toho víčka přelévá.
Takže neřeš složitosti, vyzkoušej to tak, jak to je daný a budeš spokojený.

06.09.2015 19:21 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858030
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
To co píše BlueSeven. Proto zimní. A opravdu to nic neudělá. Znám plno lidí,kteří to tak dělají.

06.09.2015 19:23 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858031
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Taky jezdím pořád na zimní. Právě proto, že to kupuju po pětilitrovkách a 2x 5L bych nevyjezdil ani za pět let.
Pětilitrovka vyjde na polovinu ceny.

06.09.2015 19:25 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858035
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra: tak tu jsem ještě neviděl. Děj nějakou adresu. A nezkazí se ti to.

06.09.2015 19:29 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858040
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
vendac napsal(a):
Mikra: tak tu jsem ještě neviděl. Děj nějakou adresu. A nezkazí se ti to.
.link.

06.09.2015 19:37 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858041
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Naposledy jsem nakoupil tady - .link.
Na srazu v Harrachově jsem 4L rozprodal tuším po 130,- Kč za půllitr. Ale 2 roky před tím jsem se rozdělil se synem a s jumepem a vyjezdili jsme to v pohodě. Psal jsem i výrobci dotaz na celoroční používání zimního a na skladovatelnost a odpověděl mi toto:
Obě aditiva, letní i zimní obsahují přísady, které mají příznivý vliv na chod motoru a čistotu palivového systému - viz údaje na plechovce
- zimní aditiv obsahuje depresant, který snižuje teplotu vylučování parafínu při nízkých teplotách. Dávkování je 1 ml/1 litr nafty, při teplotách blížících se - 25°C doporučujeme dávkování 2 ml/1 litr nafty - snížíte teplotu vylučování parafínu ještě o 2 až 3 °C. Vyšší dávkování je již neúčinné, ale nemá vliv na chod motoru.
- letní aditiv depresant neobsahuje, má však zvýšený obsah složek protipěnivostních, mazivostních, jeho komponenty jsou nadávkovány tak, aby vyhvovaly provozu motoru na letní naftu v letním období.
- pokud použijete letní aditivum v zimě,využijete pouze část účinnosti aditiva, ale nezabráníte vyloučení parafínů. Totéž platí o použití zimního aditiva v létě, využijete jen společné časti obou aditiv,ale negativní vliv na chod motoru použití zimního SDA nemá.
Letní aditivum je vhodné používat v období od dubna do října, kdy jsou čerpací stanice zásobovány letní naftou.Zimní aditivum začít používat na podzim, kdy teploty začnou klesat pod nulu.
- i když je na obalech uvedena záruční doba 2 roky, dle sdělení dodavatele jednotlivých komponent aditiv, je možno aditiva spolehlivě po dobu tří let od data výroby použít.


06.09.2015 19:44 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858054
vendac
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 143
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji. Hned si objednam.

06.09.2015 19:49 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858058
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no vyrobca je Lang Chemie rakusko, znie to slubne. Este je otazka co za zazrak je od PSA .link.
skusal niekto? akurat pisu ze po 40tisic km, co je aj moj pripad

06.09.2015 19:55 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858059
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Použít maximálně 3x v roce.
Návod k použití:
Nalít celou nádobku do nádrže před jejím úplným naplněním.

Děkuju pěkně. Nekup to, za ty prachy,

To je síla. 4 měsíce si mám zasírat motor a pak to budu zachraňovat zázračným všelékem?
Není lepší prevence proti úsadám za hubičku, než jejich odstraňování za takovej ranec?

Ale jestli jsi do teď nic nedával, tak to můžeš zkusit. I když je na místě varovat, že pokud se něco uvolní za filtrem, tak to může oddělat vstřiky a třeba i celý motor. Tak snad to mají v PSA otestovaný a rozpouští to usazeniny plynule a ne najednou. Nech si to tam nalít při garančce, a na to mᚠzáruku.

06.09.2015 20:27 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858074
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no keby sa to dalo iba raz za 40tisic, tak za tu cenu je to v pohode. ked to ma ich PSA P/N 1609337380 [toto neviem ci je pre benzin ci naftu, su dva] tak to hadam overili ze je to v pohode.
pravda je ze ak je motor uz prilis zaspineny a zhuntovany, ci je to prospesne
no nemyslim ze by to oddelalo vstreky/motor, to by si moc nepomohli u aut v zaruke. mozno je to maskovany VIF len s vysokohorskou prirazkou pre dealerov PSA

06.09.2015 20:31 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858075
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
To by mne zajímalo, co by se stalo, kdybych to použil třeba 5x v roce... A co když za rok jedno auto najede 8000km a druhý 80000km? Zajímavý..

06.09.2015 20:42 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858077
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
Este je otazka co za zazrak je od PSA .link.
skusal niekto? akurat pisu ze po 40tisic km, co je aj moj pripad

Bude to něco jako tohle: .link. nebo tohle .link. a nebo tohle .link.

06.09.2015 21:01 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858081
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
... nemyslim ze by to oddelalo vstreky/motor ...

toto se může stát, když se dostane nečistota do vstřiku a ten potom nemůže dokonale zavřít a propouští.
Video v čase asi 1:05 - .link.
Proto nedoporučuju jednorázový uvolňování usazenin v palivovým systému. Dekarbonizace sání a ostatních cest je v podstatě neškodná, ale usazeniny za filtrem jsou nebezpečný.

06.09.2015 21:23 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858093
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ad zaklopka, ta je v kazdej nadrzi dole ako je spajane hrdlo s nadrzou

07.09.2015 00:16 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858099
Koník
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 146

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ještě k tomu množství aditiva. Na nejmenším 125ml balení zimního VIFu je v návodu napsáno, že obsah lahvičky je pro 40-60 litrů nafty a pod -20 se doporučuje množství ještě zdvojnásobit.

Používám toto množství i na letní VIF, kdy na tankování 60ti litrů používám jednu lahvičku, kterou si plním z kanistrového VIFu. Jelikož mám dvě lahvičky jako odměrky na nádrž, tak v zimě budu dávat standartně 2 láhvičky zimního VIFu. Co kdyby najednou udeřily v noci nečekaně mrazy

Přílohy:
_MG_6396.jpg ( 1104883b ) -

07.09.2015 00:23 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2858103
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pravděpodobně je ten VIF ve 125 ml lahvičkách nějak ředěný, protože normální půllitrový balení, ale i to pětilitrový, se má dávkovat 1:1000. Tzn. že na 60L nafty přijde jen 60ml VIFu. Takže pokud si do lahviček přelívᚠz kanystru, tak zbytečně předávkovávᚠo víc než dvojnásobek. Při mrazech je to dobře, ale v létě je to zbytečně moc. Sice píšou, že předávkování neškodí, ale ani nijak už naftu nevylepší. Takže jen dražší provoz, ale bez učinku. V létě bych dával jen půl lahvičky na nádrž.

|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 20 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator