| | |
26.10.2014 14:42 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745343
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Připomínám i v tomto vlákně, e beru na sraz zimní VIF a rozprodám ho po 130,- Kč za půllitrovku. Jetě je k dispozici 5 půllitrovek, tak kdo má zájem, pite SZ.
PS: Tohle nepovauju za inzerci, protoe na tom nerejuju. Jen chci nezitně pomoct klubákům.
Připomínám i v tomto vlákně, e beru na sraz zimní VIF a rozprodám ho po 130,- Kč za půllitrovku. Jetě je k dispozici 5 půllitrovek, tak kdo má zájem, pite SZ.
PS: Tohle nepovauju za inzerci, protoe na tom nerejuju. Jen chci nezitně pomoct klubákům. ;-)
|
|
20.08.2015 09:40 -
Pouití čističe TEC 2000
|
2852969
|
|
prokop
|
Město: Pelhřimov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Známý mi doporučil pro zklidnění a ztiení běhu motoru čistič palivového systému TEC 2000. Máte s tím někdo nějaké zkuenosti? Sám ho nalil do zbytku nádre a motor nechal půl hodiny běet, nicméně píou, e nejlepí je nechat běet motor pouze na tenhle sajrajt. To by asi lo udělat tak, e bych odpojil hadici od nádre pod sedačku a dal ji do plechovky. Motor je RHR. Dík
Známý mi doporučil pro zklidnění a ztiení běhu motoru čistič palivového systému TEC 2000. Máte s tím někdo nějaké zkuenosti? Sám ho nalil do zbytku nádre a motor nechal půl hodiny běet, nicméně píou, e nejlepí je nechat běet motor pouze na tenhle sajrajt. To by asi lo udělat tak, e bych odpojil hadici od nádre pod sedačku a dal ji do plechovky. Motor je RHR. Dík
|
|
20.08.2015 13:39 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2853008
|
|
jumep
|
|
|
cokolvek taketo do systemu je na 90% zabitie motora / vstrekovania
cokolvek taketo do systemu je na 90% zabitie motora / vstrekovania
|
|
20.08.2015 18:38 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2853102
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Já pravidelně při tankování dávám do nafty Wynns Supremium Diesel aditivum a jsem naprosto spokojen. Vyzkouel jsem i VIF a jednoznačně mohu konstatovat, e Wynns je lepí. Pouívám jej u minimálně 8 let. Začal jsem to lít do nafty, kdy jsem si koupil Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi. Zam mi zlobil regulátor tlaku paliva. Po tom, co jsem začal přidávat Wynns, bylo po problémech. Vyzkouel jsem na doporučení kolegy VIF a po projetí 3. nádre se zase objevil problém s regulátorem. Take jsem se vrátil zpět k Wynnsu a auto bylo bez problémů. To moje zkuenost.
Já pravidelně při tankování dávám do nafty Wynns Supremium Diesel aditivum a jsem naprosto spokojen. Vyzkouel jsem i VIF a jednoznačně mohu konstatovat, e Wynns je lepí. Pouívám jej u minimálně 8 let. Začal jsem to lít do nafty, kdy jsem si koupil Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi. Zam mi zlobil regulátor tlaku paliva. Po tom, co jsem začal přidávat Wynns, bylo po problémech. Vyzkouel jsem na doporučení kolegy VIF a po projetí 3. nádre se zase objevil problém s regulátorem. Take jsem se vrátil zpět k Wynnsu a auto bylo bez problémů. To moje zkuenost.
|
|
27.08.2015 00:40 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854611
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Zdar,
tak zajtra si konecne pojdem pre auto x7 120kw 2011 135000km a moja otazka, mam tam kupit vif? pytam sa aby sa nestalo nieco v zmysle rozpustilo to usadeniny a tie zapchali vstreky...
Zdar,
tak zajtra si konecne pojdem pre auto x7 120kw 2011 135000km a moja otazka, mam tam kupit vif? pytam sa aby sa nestalo nieco v zmysle rozpustilo to usadeniny a tie zapchali vstreky...
|
|
27.08.2015 10:11 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854630
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja davam VIF do vsech aut uz roky a jeste jsem nemel problem a to jsem mel na nekterych autech i 350 tisic km..takze tomu taknejak duveruju
Ja davam VIF do vsech aut uz roky a jeste jsem nemel problem a to jsem mel na nekterych autech i 350 tisic km..takze tomu taknejak duveruju :palec
|
|
27.08.2015 11:38 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854636
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Som na tom rovnako, od XA dávam celoročne VIF zimný a zatiaž vetko lape jak hodinky.
Som na tom rovnako, od XA dávam celoročne VIF zimný a zatiaž vetko lape jak hodinky.
|
|
27.08.2015 12:19 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854637
|
|
.45acp
|
|
|
crussader napsal(a): Zdar,
tak zajtra si konecne pojdem pre auto x7 120kw 2011 135000km a moja otazka, mam tam kupit vif? pytam sa aby sa nestalo nieco v zmysle rozpustilo to usadeniny a tie zapchali vstreky...
Jak u tady psalo víc lidí, tak VIF není čistič. Spí zlepuje mazací schopnosti a ostatní vlastnosti nafty. Zimní pak navíc sniuje tuhnutí nafty v zimě. Pouívám ho od začátku, co jsem auto koupil jako jeté. Tak těko posoudím, jestli se tím něco zlepilo, nebo zhorilo, ale problémy jem ádné neměl.
Jak u tady psalo víc lidí, tak VIF není čistič. Spí zlepuje mazací schopnosti a ostatní vlastnosti nafty. Zimní pak navíc sniuje tuhnutí nafty v zimě. Pouívám ho od začátku, co jsem auto koupil jako jeté. Tak těko posoudím, jestli se tím něco zlepilo, nebo zhorilo, ale problémy jem ádné neměl.
|
|
27.08.2015 15:19 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854721
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Zdravim.
mel jsem nekolik naftaku,od D,TD,PD,HDI.
vetsinou cca 6 az 10 lete,tudiz jiste vice nez 150tkm.
vzdy jsem pridaval jen benzin v zime a to velice malo,jezdim denne tak nejake starosti se zamrznutim pri 20 pod nulou nebyly.
tankoval jsem standartni palivo spise to lacinejsi ale zase ne u stojanu nekde v druzstvu.
take ve vsech typech fungovalo bz bio palivo od B5...po B100...
tim chci rict ze pokud je pecliva povinna udrzba ve smyslu radeji pri mene km nezli pozdeji.
tak nemuzou nastat problemy.
a pokud se ve filtru najdou spony tak to jiste aditiva nezachrani.
samozrejme jen me zkusenosti....rozhodnout, zaplatit, vyhodnotit si musi kazdy sam..drzim palce
Zdravim.
mel jsem nekolik naftaku,od D,TD,PD,HDI.
vetsinou cca 6 az 10 lete,tudiz jiste vice nez 150tkm.
vzdy jsem pridaval jen benzin v zime a to velice malo,jezdim denne tak nejake starosti se zamrznutim pri 20 pod nulou nebyly.
tankoval jsem standartni palivo spise to lacinejsi ale zase ne u stojanu nekde v druzstvu.
take ve vsech typech fungovalo bz bio palivo od B5...po B100...
tim chci rict ze pokud je pecliva povinna udrzba ve smyslu radeji pri mene km nezli pozdeji.
tak nemuzou nastat problemy.
a pokud se ve filtru najdou spony tak to jiste aditiva nezachrani.
samozrejme jen me zkusenosti....rozhodnout, zaplatit, vyhodnotit si musi kazdy sam..drzim palce
|
|
27.08.2015 19:02 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854757
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Velice přínosný příspěvek do vlákna o aditivech v naftě. To jako aditivum má na mysli ten přidaný benzín? A myslí ten benzín i jako pečlivou a povinnou údrbu vstřiků?
crussader: VIF je prevence a nebál bych se ho začít pouívat ani u hodně starýho motoru po někom tak pečlivým, jako je třeba moriss.
Velice přínosný příspěvek do vlákna o aditivech v naftě. To jako aditivum má na mysli ten přidaný benzín? A myslí ten benzín i jako pečlivou a povinnou údrbu vstřiků? :palec
:nevim :nevim :nevim
crussader: VIF je prevence a nebál bych se ho začít pouívat ani u hodně starýho motoru po někom tak pečlivým, jako je třeba moriss. :-))))
|
|
27.08.2015 20:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854790
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
crussader....dle meho nazoru polozil otazku jestli ma koupit aditiva, zitra si jde pro auto a misto dle meho nazoru jako prvni po koupi udelat vymeny spotrebaku tak se pidit po aditivach neni idealni, ja jsem mu zdelil me zkusenosti.
tak si nech ten ton.
jiste mas take neco za sebou a nemyslim ze je to vzdy to nejlepsi a vsichni se podle toho maj ridit.
toto je forum cize neco jako trziste nazoru a zkusenosti...
ps auta vetsinou zdedily kolegove ci znami a vetsina jede dodnes..
crussader....dle meho nazoru polozil otazku jestli ma koupit aditiva, zitra si jde pro auto a misto dle meho nazoru jako prvni po koupi udelat vymeny spotrebaku tak se pidit po aditivach neni idealni, ja jsem mu zdelil me zkusenosti.
tak si nech ten ton.
jiste mas take neco za sebou a nemyslim ze je to vzdy to nejlepsi a vsichni se podle toho maj ridit.
toto je forum cize neco jako trziste nazoru a zkusenosti...
ps auta vetsinou zdedily kolegove ci znami a vetsina jede dodnes..
|
|
27.08.2015 21:17 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854804
|
|
jruze
|
|
|
Kadý má své zkuenosti - já vif nedávám protoe kdy jsem ho jednou dál zvedl mi spotřebu(není to čistič,ale má i čistící sloky), nafta je oproti tomu co bývala sama o sobě ,,suchá" a dávat do ní benzín který vysouí ?? no kdysi se to dělalo ale to byla jetě nafta naftou - pro ty vstřiky to nebude to pravé ale v malé míře to tak mac kodit nebude (co vím tak německá nafta v zimě má nějaké % BA také) Já osobně občas přidám olej do dvoutaktů (ten kvalitní - mají třeba v Horbachu) a nikdy jsem neměl problém ani s čerpadlem ani se vstřikama. Řekl bych e dnení nafta potřebuje spí přimazat ne něčím vysouecím ředit.A zase jen můj názor jako uivatele né odborníka !! Jinak Citroen zakazuje přidávání jakých koli čističů a podobných - uvádějí e hrozí pokození vstřikovacího systému.
Kadý má své zkuenosti - já vif nedávám protoe kdy jsem ho jednou dál zvedl mi spotřebu(není to čistič,ale má i čistící sloky), nafta je oproti tomu co bývala sama o sobě ,,suchá" a dávat do ní benzín který vysouí ?? no kdysi se to dělalo ale to byla jetě nafta naftou - pro ty vstřiky to nebude to pravé ale v malé míře to tak mac kodit nebude (co vím tak německá nafta v zimě má nějaké % BA také) Já osobně občas přidám olej do dvoutaktů (ten kvalitní - mají třeba v Horbachu) a nikdy jsem neměl problém ani s čerpadlem ani se vstřikama. Řekl bych e dnení nafta potřebuje spí přimazat ne něčím vysouecím ředit.A zase jen můj názor jako uivatele né odborníka !! Jinak Citroen zakazuje přidávání jakých koli čističů a podobných - uvádějí e hrozí pokození vstřikovacího systému.;-)
|
|
27.08.2015 21:47 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854818
|
|
luta
|
|
|
ten benzín se tam "kapne" v zimě proti zamrznutí co ? nepletu-li se
ten benzín se tam "kapne" v zimě proti zamrznutí co ? nepletu-li se :-)
|
|
27.08.2015 22:22 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854835
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Aby ten benzín zabránil "zamrzání" nafty, muselo by ho tam být alespoň 10%, nebo jetě víc. Starý diesely, který měly tlak na vstřiku 10x mení ne mají dnení motory a který vstřikovaly jen jednou za zdvih, tak se neměli proč zadírat. Ale dnes ten vstřik kmitne třeba i 6x, take to u je jinej fofr a tam je mazání mnohem důleitějí. VIF mae a chrání proti korozi z vody v naftě, olej alespoň mae, ale kapka benzínu určitě nemae a ani nechrání proti korozi a troufám si tvrdit, e nezabrání ani sráení parafínu v naftě při nízkých teplotách. Jediný, co můe benzín v naftě zlepit, je zápalnost nafty. To se můe hodit, kdy je motor vyrachtaný a nemá dostatečný tlaky na samovznícení nafty a kdy navíc mizerný haviče nedokáou ve velkých mrazech pomoct. Ale to ta nafta nejdřív nesmí být "zmrzlá". A s tím pomůe jednak samotná zimní nafta a dá se to jetě vylepit třeba VIFem, nebo jiným zimním aditivem.
Mám za sebou zimy, kdy ráno po noční od fabriky neodjely ani benzíňáky, protoe jim v mrazech klekly jejich poddimenzovaný baterky, který jim a do těch mrazů bohatě stačily, ale já se zimní naftou podpořenou VIFem odjel v pohodě. A mám ověřený na dceřině DS4 1.6 THP 200HP, kde je vstikování podobný tomu naemu dieselovýmu, e benzín bez aditiva její vstřiky oddělal. A to po 40k km. Tenkrát taky Citroen zakazoval jakýkoliv aditivování benzínu, dnes u má pro tyhle motory vlastní aditivum. Myslím e díky spolupráci s BMW.
Za mě teda benzín do nafty ani náhodou.
Aby ten benzín zabránil "zamrzání" nafty, muselo by ho tam být alespoň 10%, nebo jetě víc. Starý diesely, který měly tlak na vstřiku 10x mení ne mají dnení motory a který vstřikovaly jen jednou za zdvih, tak se neměli proč zadírat. Ale dnes ten vstřik kmitne třeba i 6x, take to u je jinej fofr a tam je mazání mnohem důleitějí. VIF mae a chrání proti korozi z vody v naftě, olej alespoň mae, ale kapka benzínu určitě nemae a ani nechrání proti korozi a troufám si tvrdit, e nezabrání ani sráení parafínu v naftě při nízkých teplotách. Jediný, co můe benzín v naftě zlepit, je zápalnost nafty. To se můe hodit, kdy je motor vyrachtaný a nemá dostatečný tlaky na samovznícení nafty a kdy navíc mizerný haviče nedokáou ve velkých mrazech pomoct. Ale to ta nafta nejdřív nesmí být "zmrzlá". A s tím pomůe jednak samotná zimní nafta a dá se to jetě vylepit třeba VIFem, nebo jiným zimním aditivem.
Mám za sebou zimy, kdy ráno po noční od fabriky neodjely ani benzíňáky, protoe jim v mrazech klekly jejich poddimenzovaný baterky, který jim a do těch mrazů bohatě stačily, ale já se zimní naftou podpořenou VIFem odjel v pohodě. A mám ověřený na dceřině DS4 1.6 THP 200HP, kde je vstikování podobný tomu naemu dieselovýmu, e benzín bez aditiva její vstřiky oddělal. A to po 40k km. Tenkrát taky Citroen zakazoval jakýkoliv aditivování benzínu, dnes u má pro tyhle motory vlastní aditivum. Myslím e díky spolupráci s BMW.
Za mě teda benzín do nafty ani náhodou. ;-)
|
|
27.08.2015 22:27 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854838
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Mno cafte,
tak kara je doma... Ja samozrejme planujem vymenu spotrebakov, no auto som bol zobrat dnes o 17tej a kedze som vedel ze bude prazdna nadrz tak preto som hned riesil tie aditiva... Inak, vif som v GA nezohnal, ak niekto vie kde ho maju budem rad, ak nie objednam 500ml z netu, zatial som natankoval za 20, vyjazdim to a pojde plna aj z Vifom.
Co sa tyka spotrebakov, planujem pre istotu spravit aj rozvody, tak teraz neviem ci s tym spojit aj vymenu oleja atd, alebo to mozem robit nezavisle od seba. Teda ze teraz by som spravil olej, filtre, a neviem co este a potom ked bude Jumep fit a bude mat cas ze by mi porobil tie rozvody.
este neco, X7 je C5 III alebo skor C5 II mk3 ??? )
a este, spotrebak zakladny je: olej, olejovy, palivovy, vzduchovy a kabinovy filter? ci treba este nieco riesit?
podla servisky a nalepky sa veci menili pred 11k km, viem ze to nemusi byt 100% info, no myslim ze este trosku casu mam. Musim pozriet v akom stave je vzduchovoy filter.
Mno cafte,
tak kara je doma... :) Ja samozrejme planujem vymenu spotrebakov, no auto som bol zobrat dnes o 17tej a kedze som vedel ze bude prazdna nadrz tak preto som hned riesil tie aditiva... Inak, vif som v GA nezohnal, ak niekto vie kde ho maju budem rad, ak nie objednam 500ml z netu, zatial som natankoval za 20, vyjazdim to a pojde plna aj z Vifom.
Co sa tyka spotrebakov, planujem pre istotu spravit aj rozvody, tak teraz neviem ci s tym spojit aj vymenu oleja atd, alebo to mozem robit nezavisle od seba. Teda ze teraz by som spravil olej, filtre, a neviem co este :) a potom ked bude Jumep fit a bude mat cas ze by mi porobil tie rozvody.
este neco, X7 je C5 III alebo skor C5 II mk3 ??? :)))
a este, spotrebak zakladny je: olej, olejovy, palivovy, vzduchovy a kabinovy filter? ci treba este nieco riesit?
podla servisky a nalepky sa veci menili pred 11k km, viem ze to nemusi byt 100% info, no myslim ze este trosku casu mam. Musim pozriet v akom stave je vzduchovoy filter.
|
|
28.08.2015 04:25 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854843
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
VIF v Galante najdes v olejcentre, rovnako ako vsetky naplne.Ja tam nakupujem tiez a este sa mi nestalo ze nemali ...
Edit:Rozvody sa kludne daju robit mimo vymeny oleja, je to len otazka casu straveneho v servise.Podla nalepky bol olej meneny 18.9. a tak je cas na vymenu.Olej by nemal byt v aute viac ako rok aj ked nema kilometre a kedze to nie je nove auto bolo by dobre skratit servisny interval.
VIF v Galante najdes v olejcentre, rovnako ako vsetky naplne.Ja tam nakupujem tiez a este sa mi nestalo ze nemali ...
Edit:Rozvody sa kludne daju robit mimo vymeny oleja, je to len otazka casu straveneho v servise.Podla nalepky bol olej meneny 18.9. a tak je cas na vymenu.Olej by nemal byt v aute viac ako rok aj ked nema kilometre a kedze to nie je nove auto bolo by dobre skratit servisny interval.
|
|
28.08.2015 06:59 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854858
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
crussader...myslim ze ze spotrebaku co je treba udelat po koupi je to vse.
jinak s tim benalem do nafty to plati u D a TD u Hdi max pri minus hoodne a predem ..je to jen ze nafta je nekvalitni a ztuhne do necerpatelnosti.
proste brat dobe palivo...
crussader...myslim ze ze spotrebaku co je treba udelat po koupi je to vse.
jinak s tim benalem do nafty to plati u D a TD u Hdi max pri minus hoodne a predem ..je to jen ze nafta je nekvalitni a ztuhne do necerpatelnosti.
proste brat dobe palivo...
|
|
28.08.2015 07:02 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854859
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
crussader napsal(a): tak kara je doma... Ja samozrejme planujem vymenu spotrebakov, no auto som bol zobrat dnes o 17tej a kedze som vedel ze bude prazdna nadrz tak preto som hned riesil tie aditiva... Inak, vif som v GA nezohnal, ak niekto vie kde ho maju budem rad, ak nie objednam 500ml z netu, zatial som natankoval za 20, vyjazdim to a pojde plna aj z Vifom.
Co sa tyka spotrebakov, planujem pre istotu spravit aj rozvody, tak teraz neviem ci s tym spojit aj vymenu oleja atd, alebo to mozem robit nezavisle od seba. Teda ze teraz by som spravil olej, filtre, a neviem co este a potom ked bude Jumep fit a bude mat cas ze by mi porobil tie rozvody.
este neco, X7 je C5 III alebo skor C5 II mk3 ??? )
a este, spotrebak zakladny je: olej, olejovy, palivovy, vzduchovy a kabinovy filter? ci treba este nieco riesit?
podla servisky a nalepky sa veci menili pred 11k km, viem ze to nemusi byt 100% info, no myslim ze este trosku casu mam. Musim pozriet v akom stave je vzduchovoy filter.
.link. je to v 5litrech zhruba o 6set kč mín zkus pohledat v Sk.větí balení a koupit to s někým na 1/2-1/3
http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/15-1-ADITIVA-VIF/0/5/434-VIF-Super-Diesel-Aditiv-zimni-5L je to v 5litrech zhruba o 6set kč mín :palec zkus pohledat v Sk.větí balení a koupit to s někým na 1/2-1/3;-)
|
|
28.08.2015 08:52 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2854876
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Dakujem vsetkym! O olej centre v GA som nevedel. Bol som tam rano, VIF maju, kupil som len tu malu flasticku.
Mam v aute teraz asi 1/2 nadrze, tak roizmyslam ci to tam nalejem a dotankujem doplna, alebo radsej vyjadzim co mam a potom dam vifko do plnej nadrze
Dakujem vsetkym! O olej centre v GA som nevedel. Bol som tam rano, VIF maju, kupil som len tu malu flasticku.
Mam v aute teraz asi 1/2 nadrze, tak roizmyslam ci to tam nalejem a dotankujem doplna, alebo radsej vyjadzim co mam a potom dam vifko do plnej nadrze :nevim
|
|
| |
|
|