| | |
16.10.2014 10:21 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742014
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
ja u roky pouívam 100ml sklenenú fžatičku od liekov, ryska na 60ml. Pred tankovaním doma odlejem, hodím do auta a mám pokoj.
ja u roky pouívam 100ml sklenenú fžatičku od liekov, ryska na 60ml. Pred tankovaním doma odlejem, hodím do auta a mám pokoj.
|
|
16.10.2014 19:05 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742103
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sledujem ako sa rozbehol tento topic,
ja som este nic take nepouzil. tankujem na shellke.
Je to naozaj nutne pouzivat ten Vif? topic som precital, nejake testy tiez. Neni to len virtualne ?
mam to fakt zacat kupovat? A jako to robite na X7? ked tankujete tak potom zavesite pistol a z z kufra vyberete vif a lejete? to som nikoho nevidel takto robit. Rad si necham poradit lebo je to moj prvy diesel a tym ze chodim na shellku si myslim ze mu davam vcelku dobre palivo.....
sledujem ako sa rozbehol tento topic,
ja som este nic take nepouzil. tankujem na shellke.
Je to naozaj nutne pouzivat ten Vif? topic som precital, nejake testy tiez. Neni to len virtualne ?
mam to fakt zacat kupovat? A jako to robite na X7? ked tankujete tak potom zavesite pistol a z z kufra vyberete vif a lejete? to som nikoho nevidel takto robit. Rad si necham poradit lebo je to moj prvy diesel a tym ze chodim na shellku si myslim ze mu davam vcelku dobre palivo.....
|
|
16.10.2014 19:13 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742104
|
|
jumep
|
|
|
osobna skusenost a este par ludi - ked ho das, nepoznas to ... len potom ked ho po tom co ho pravidelne davas nedas, tak to budes pocut
osobna skusenost a este par ludi - ked ho das, nepoznas to ... len potom ked ho po tom co ho pravidelne davas nedas, tak to budes pocut
|
|
16.10.2014 19:16 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742105
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
O kvalitě nafty je jiný vlákno. Jen podotknu, e ani SHELL není zárukou kvality.
Tankuje se tak, e nejdřív naleje VIF a a potom naftu, aby se to pořádně promíchalo.
Pouití VIF záleí na kadým soudruhovi. A kdy jsi o tom něco početl, tak nechápu, proč váhá? VIF nemůe ukodit, ale můe ti ochránit vstřikovací soustavu. Třeba proti korozi, nebo mazáním vstřiků a čerpadla. Navíc zimní VIF zvyuje odolnost proti sráení parafinu v naftě při mrazu. Zvýení cetanovýho čísla má taky svoje výhody a sníením pěnivosti nafty se můe vyhnout potíím s čerpadlem, který pěnu nemůe natlakovat.
Některý aditiva jiných prodejců umí některý z těchhle funkcí, VIF je umí vechny.
O kvalitě nafty je jiný vlákno. Jen podotknu, e ani SHELL není zárukou kvality.
Tankuje se tak, e nejdřív naleje VIF a a potom naftu, aby se to pořádně promíchalo.
Pouití VIF záleí na kadým soudruhovi. A kdy jsi o tom něco početl, tak nechápu, proč váhá? VIF nemůe ukodit, ale můe ti ochránit vstřikovací soustavu. Třeba proti korozi, nebo mazáním vstřiků a čerpadla. Navíc zimní VIF zvyuje odolnost proti sráení parafinu v naftě při mrazu. Zvýení cetanovýho čísla má taky svoje výhody a sníením pěnivosti nafty se můe vyhnout potíím s čerpadlem, který pěnu nemůe natlakovat.
Některý aditiva jiných prodejců umí některý z těchhle funkcí, VIF je umí vechny. :palec
|
|
16.10.2014 21:09 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742117
|
|
luta
|
|
|
snad bych jen dodal, e dle některých informací můe zvýit kouřivost a obecně asi není známo co se děje kdy se míchají aditiva co u jsou v naftě s VIFem. Dokonce bylo nějaké vyjádření snad od čepra, kde se psalo, e v zimě by doporučovali spíe pouívat letní vif. aby se nemísily protizamrzací sloky co u v naftě jsou se slokami vifu.
snad bych jen dodal, e dle některých informací můe zvýit kouřivost a obecně asi není známo co se děje kdy se míchají aditiva co u jsou v naftě s VIFem. Dokonce bylo nějaké vyjádření snad od čepra, kde se psalo, e v zimě by doporučovali spíe pouívat letní vif. aby se nemísily protizamrzací sloky co u v naftě jsou se slokami vifu.
|
|
16.10.2014 22:48 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742149
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jruze napsal(a): Jde a dokonce je schopnej ,,rozchodit" částečně i některé komponenty,ale jestli na dlouho to - v některých případech srovnat hodnoty a oddálit výměnu - ovem není to velék a ani lék.Já ho osobně do paliva nepřidávám - pouívám olej který náhodně přidávám a mám s ním dobré zkuenosti
patně jsem se vyjádřil, myslel jsem, kdy ho naleju ji do nafty, která je aditivována výrobcem "Přidáváním aditiv do prémiové nafty její vlastnosti u dále výrazně nezlepíte. Aditiva VIF dosahují nejlepích vlastností s neaditovanou naftou v poměru 1:1 000. Stejně tak prémiová nafta obsahuje ideální poměr příměsí, který zajistí ochranu motoru a palivového systému vozu." Jinak tady je něco o VIFu: .link.
patně jsem se vyjádřil, myslel jsem, kdy ho naleju ji do nafty, která je aditivována výrobcem "Přidáváním aditiv do prémiové nafty její vlastnosti u dále výrazně nezlepíte. Aditiva VIF dosahují nejlepích vlastností s neaditovanou naftou v poměru 1:1 000. Stejně tak prémiová nafta obsahuje ideální poměr příměsí, který zajistí ochranu motoru a palivového systému vozu." Jinak tady je něco o VIFu: http://www.vif.cz/pro-motoristy/nezavisle-testy-1/
|
|
17.10.2014 07:19 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2742181
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
V návodu na VIF je, e nelze předávkovat, s trochou nadsázky se dá jezdit jen na VIF. Take kombinace nafty aditivované od výrobce a VIF netřeba se obávat. A přesně podle odkazu výe - dávám ho tam kvůli mazání čerpadla a čitění vstřiků.
Zrovna na sníení parafinovatelnosti nafty se mi tedy neosvědčil, při -15 jsem měl vdy problémy. Ale souvisely i se stavem motoru, tak uvidím tuhle zimu, mám zcela nové havky, diagnostika ukazovala jejich malý odběr.
V návodu na VIF je, e nelze předávkovat, s trochou nadsázky se dá jezdit jen na VIF. Take kombinace nafty aditivované od výrobce a VIF netřeba se obávat. A přesně podle odkazu výe - dávám ho tam kvůli mazání čerpadla a čitění vstřiků.
Zrovna na sníení parafinovatelnosti nafty se mi tedy neosvědčil, při -15 jsem měl vdy problémy. Ale souvisely i se stavem motoru, tak uvidím tuhle zimu, mám zcela nové havky, diagnostika ukazovala jejich malý odběr.
|
|
26.10.2014 07:20 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745281
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak mám z toho pěkně zamotanou hlavu,VIF pouívám pouze v zimě,někdo píe pouívat celoročně,v létě letní a v zimě zimní,někdo píe je to zbytečné a někdo zase nedoporučuje e mu odeli vstřiky,je tu dost protichůdných názorů,prosím někoho opravdu ználého se zkuenostmy,né z návodu který jsem si samozřejmě přečetl,jestli by mohl trochu vysvětlit,díky.
Tak mám z toho pěkně zamotanou hlavu,VIF pouívám pouze v zimě,někdo píe pouívat celoročně,v létě letní a v zimě zimní,někdo píe je to zbytečné a někdo zase nedoporučuje e mu odeli vstřiky,je tu dost protichůdných názorů,prosím někoho opravdu ználého se zkuenostmy,né z návodu který jsem si samozřejmě přečetl,jestli by mohl trochu vysvětlit,díky. :nevim
|
|
26.10.2014 08:16 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745285
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.Makám na dvoch domácich autách Berlingo 2.0 HDI a C5 1,6HDI.Na Berlingu naj.315 000km a na C5 215 000 km.To vetko vdaka VIF.Na autách nemené nič,okrem oleja,filtrov,aditíva do fap.Týmto pozdravujem Jumepa!Mám servisné kniky vedené od predaja!
cauko.Makám na dvoch domácich autách Berlingo 2.0 HDI a C5 1,6HDI.Na Berlingu naj.315 000km a na C5 215 000 km.To vetko vdaka VIF.Na autách nemené nič,okrem oleja,filtrov,aditíva do fap.Týmto pozdravujem Jumepa!Mám servisné kniky vedené od predaja!:palec
|
|
26.10.2014 08:42 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745290
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
VIF jsem ze začátku nedával - měření emisí, kouřivost 2010 0,60, 2012 0,79, pak jsem začal přidávat pravidelně VIF letní i zimní, 2014 0,33. Moná to bylo naftou, moná ne... nevím.
VIF jsem ze začátku nedával - měření emisí, kouřivost 2010 0,60, 2012 0,79, pak jsem začal přidávat pravidelně VIF letní i zimní, 2014 0,33. Moná to bylo naftou, moná ne... nevím.
|
|
26.10.2014 08:51 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745291
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
Mám ten zimný dávam podla oka do jednej aj druhej nádre a hotovo,filtre pri výmene vdy čisté!A jak píe JRUZE nafta je stále suchia,nemá u tak dobré mazacie schopnosti ako volakedy(ekologia,normy....)Tak preto bud dávat troka oleja,alebo vif do nádre!To potvrdili,odporúčaly aj BOSCH servis v Nitre!Mali bi ti vstreky aj čerpadlo dlhie vydrat
Mám ten zimný dávam podla oka do jednej aj druhej nádre a hotovo,filtre pri výmene vdy čisté!A jak píe JRUZE nafta je stále suchia,nemá u tak dobré mazacie schopnosti ako volakedy(ekologia,normy....)Tak preto bud dávat troka oleja,alebo vif do nádre!To potvrdili,odporúčaly aj BOSCH servis v Nitre!Mali bi ti vstreky aj čerpadlo dlhie vydrat:-))
|
|
26.10.2014 09:22 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745295
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já hlavně myslel zda stačí pouívat jenom v zimě,nebo je pro motor lepí dávat celoročně,v zimě zimní a v létě letní.
Já hlavně myslel zda stačí pouívat jenom v zimě,nebo je pro motor lepí dávat celoročně,v zimě zimní a v létě letní.;-)
|
|
26.10.2014 09:27 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745296
|
|
jruze
|
|
|
Kdy ten olej dovede umazat loiska v křoviňáku a přidám do nafty tak by měl pomoci umazat i jiná loiska jinde - určitě neukodí ohledně spalin,sazí atd.. - je to tak nepatrné mnoství e se to nikde neprojeví viz čistota mého výfuku u biturba(a to tam není ádné INEO kterému nevěřím u proto e je to 30.)Proti vif nic nemám,ale pouívám ke kratkodobému srovnání hodnot(tam opravdu funguje) ale já mám tu zkuenost e zvedne o něco málo spotřebu.Jen nevím do jaké míry funguje jako čistič ? (citroen výslovně zakazuje pouívání čističů) tak se v tom vyznejte???
Kdy ten olej dovede umazat loiska v křoviňáku a přidám do nafty tak by měl pomoci umazat i jiná loiska jinde - určitě neukodí;-) ohledně spalin,sazí atd.. - je to tak nepatrné mnoství e se to nikde neprojeví viz čistota mého výfuku u biturba(a to tam není ádné INEO kterému nevěřím u proto e je to 30.)Proti vif nic nemám,ale pouívám ke kratkodobému srovnání hodnot(tam opravdu funguje) ale já mám tu zkuenost e zvedne o něco málo spotřebu.Jen nevím do jaké míry funguje jako čistič ? (citroen výslovně zakazuje pouívání čističů) tak se v tom vyznejte???
|
|
26.10.2014 10:22 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745304
|
|
jumep
|
|
|
jedna z vlastnosti vifu je aj cistiaca vlastnost, ale neni to jeho zakladny ucel (skor to pisu ako preventivne cistenie)
jedna z vlastnosti vifu je aj cistiaca vlastnost, ale neni to jeho zakladny ucel (skor to pisu ako preventivne cistenie)
|
|
26.10.2014 13:42 -
Re: Aditiva do nafty a palivového systému
|
2745339
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Nevím jestli je to zásluha jen VIFu ale dva příklady:
Xsara 1.9 TD - od koupě ( 80 000 km ) pravidelně aplikovanej VIF . Nyní najeto 260 000 km a vstřiky , čerpadlo OK , nikdy se s tím nic nedělalo .
C5 2.0 HDi bez FAP - od koupě ( 130 000 km ) pravidelně aplikovanej VIF . Nyní najeto 250 000 km a to stejný . Za poslední tři STK / ME byla hodnota kouřivosti nejvyí 0,82 .
Původně jsem dával v létě letní , v zimě zimní , nyní jedu furt na zimní . Naftu nekupuju u no name benzinek , vesměs beru Agip , EuroOil , Benzina .
Tak snad jim to vydrí .
Nevím jestli je to zásluha jen VIFu ale dva příklady:
Xsara 1.9 TD - od koupě ( 80 000 km ) pravidelně aplikovanej VIF . Nyní najeto 260 000 km a vstřiky , čerpadlo OK , nikdy se s tím nic nedělalo .
C5 2.0 HDi bez FAP - od koupě ( 130 000 km ) pravidelně aplikovanej VIF . Nyní najeto 250 000 km a to stejný . Za poslední tři STK / ME byla hodnota kouřivosti nejvyí 0,82 .
Původně jsem dával v létě letní , v zimě zimní , nyní jedu furt na zimní . Naftu nekupuju u no name benzinek , vesměs beru Agip , EuroOil , Benzina .
Tak snad jim to vydrí .
|
|
| |
|
|