| | |
15.01.2012 12:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440543
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Ahoj, vem!
co si mám představit pod pojmem Monství aditiva zachyceného ve filtru a hodnota 0091.900 gramů a pak je jetě jedna kolonka pod tím také je v gramech a tuím e to mnoství pouitého aditiva a je to úplmně stejné 0091.900 gramů.
Ahoj, vem!
co si mám představit pod pojmem Monství aditiva zachyceného ve filtru a hodnota 0091.900 gramů a pak je jetě jedna kolonka pod tím také je v gramech a tuím e to mnoství pouitého aditiva a je to úplmně stejné 0091.900 gramů.
|
|
15.01.2012 15:14 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440569
|
|
jruze
|
|
|
Po regeneraci FAP zůstává ve filtru cerin -hodnota udávaná v g (vypočítavaná elektronikou) po dosaení maxima je nutná výměna(vyčitění)FAP filtru.Mnoství usazeného cerinu zkracuje dobu mezi regeneracemi a průchodnost filtru.Čidla toto vyhodnotí a oznámí na PC e hrozí ucpání FAP - to můe zapříčinit nouzák u druhé generace se doplnění aditiv a čitění provádí samostatně a hlaky jsou takté samostatné 1. dochází aditiva 2. hrozí ucpání filtru FAP.Pokud má dobře profil tak se tě to netýka 3.0l i
Po regeneraci FAP zůstává ve filtru cerin -hodnota udávaná v g (vypočítavaná elektronikou) po dosaení maxima je nutná výměna(vyčitění)FAP filtru.Mnoství usazeného cerinu zkracuje dobu mezi regeneracemi a průchodnost filtru.Čidla toto vyhodnotí a oznámí na PC e hrozí ucpání FAP - to můe zapříčinit nouzák u druhé generace se doplnění aditiv a čitění provádí samostatně a hlaky jsou takté samostatné 1. dochází aditiva 2. hrozí ucpání filtru FAP.Pokud má dobře profil tak se tě to netýka 3.0l i
|
|
15.01.2012 16:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440648
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
To je mi jasný e se to bentínu netýká.Řeím 2.2HDI C5 I, r.v. 2004. Hlásí to málo aditiva a on to chce pouze dolít a jezdit dál a já mu řikám, e to musí vyčistit. Kolik je hranice pro ucpání. A co znamení mnoství pouitého aditiva? A je to také v gramech.
To je mi jasný e se to bentínu netýká.Řeím 2.2HDI C5 I, r.v. 2004. Hlásí to málo aditiva a on to chce pouze dolít a jezdit dál a já mu řikám, e to musí vyčistit. Kolik je hranice pro ucpání. A co znamení mnoství pouitého aditiva? A je to také v gramech.
|
|
15.01.2012 18:33 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440870
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Zatím zjiuji info, nic nedělám. Já ty krabičky na popel nemám rád. A koukal jsem co nabízí menu diag. a je tam vyýměna fap a doplnění aditiva dohormady. Udělal jsem reset a nic nedolil, aby ověřil jestli je dobrý hladino měřič. A čekám jestli si to řekne o aditivum znovu, abych vyloučil patný hladinoměr.
Zatím zjiuji info, nic nedělám. Já ty krabičky na popel nemám rád. A koukal jsem co nabízí menu diag. a je tam vyýměna fap a doplnění aditiva dohormady. Udělal jsem reset a nic nedolil, aby ověřil jestli je dobrý hladino měřič. A čekám jestli si to řekne o aditivum znovu, abych vyloučil patný hladinoměr.
|
|
15.01.2012 18:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440887
|
|
jruze
|
|
|
No výborně-není tam hladinoměr- a není to dohromady - zřejmě si zadal jinou aditivační jednotku(nebo nezadal OPR nebo nevím) - od r.v. 2003 (od OPR z hlavy nevím je to II generace)r.v. 2004 zkrátka určitě - tím e jsi to smazal si nic nevyřeil jen částečně omezil někomu zjistit některé údaje.To je přesně ono - diag. by měli prodávat a po kolení a na ivnosák. Dál bez komentáře..
No výborně-není tam hladinoměr- a není to dohromady - zřejmě si zadal jinou aditivační jednotku(nebo nezadal OPR nebo nevím) - od r.v. 2003 (od OPR z hlavy nevím je to II generace)r.v. 2004 zkrátka určitě - tím e jsi to smazal si nic nevyřeil jen částečně omezil někomu zjistit některé údaje.To je přesně ono - diag. by měli prodávat a po kolení a na ivnosák. Dál bez komentáře..
|
|
15.01.2012 19:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2440927
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Je to dohromady. Jsou tam nabídky pouze tři. 1. výměna fap filtru,2 výměna počítače, 3 Konfigurace počítače. Tak čím se to resetuje? Kdy dám výměna fap filtru. Hodí to hláku e se má doplnit aditivum a vyměnit fap. Jedniné co se změnilo je e údaj dosaení minimální hladina aditiva se změnil z dosaeno na nedosaeno. A údaj monství aditiva ve fap filtru se změnil z 91 gramů na 0 gramů.
Je to dohromady. Jsou tam nabídky pouze tři. 1. výměna fap filtru,2 výměna počítače, 3 Konfigurace počítače. Tak čím se to resetuje? Kdy dám výměna fap filtru. Hodí to hláku e se má doplnit aditivum a vyměnit fap. Jedniné co se změnilo je e údaj dosaení minimální hladina aditiva se změnil z dosaeno na nedosaeno. A údaj monství aditiva ve fap filtru se změnil z 91 gramů na 0 gramů.
|
|
15.01.2012 21:02 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2441041
|
|
jruze
|
|
|
Fakty:
Existujú dva druhy EOLYSu (aditíva)
Generácia 1: rv. 2000 - 2002 (do ORGA 9491) označenie DXP42
Generácia 2: rv. 2003 (od ORGA 9492) označenie EOLYS 176, náhrada od citroenu Infineum F7995
ORGA 09492 je 4. November 2002
DXP42 sa dodáva v 4.5l nádobe
EOLYS 176 v 3l alebo 1l nádobe, ako plniaca sada.
Vetky FAPom vybavené autá by mali ma 5L nádobkou na aditívum,
pričom menia kubatúra uvedená po r.2004 (1.6HDi) má len 3L nádobku.
Spotreba aditíva záleí od spotreby paliva, čo je dos logické.
U JSEM NAPSAL DOST ZKUS JUMEPA snail jsem se dost.
Fakty:
Existujú dva druhy EOLYSu (aditíva)
Generácia 1: rv. 2000 - 2002 (do ORGA 9491) označenie DXP42
Generácia 2: rv. 2003 (od ORGA 9492) označenie EOLYS 176, náhrada od citroenu Infineum F7995
ORGA 09492 je 4. November 2002
DXP42 sa dodáva v 4.5l nádobe
EOLYS 176 v 3l alebo 1l nádobe, ako plniaca sada.
Vetky FAPom vybavené autá by mali ma 5L nádobkou na aditívum,
pričom menia kubatúra uvedená po r.2004 (1.6HDi) má len 3L nádobku.
Spotreba aditíva záleí od spotreby paliva, čo je dos logické.
U JSEM NAPSAL DOST ZKUS JUMEPA;-) snail jsem se dost.;-)
|
|
15.01.2012 21:14 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2441069
|
|
jumep
|
|
|
neviem co viac tu mam napisat
v tej jednotke musi byt reset stavu aditiva
ak neni
1. auto je len papierova 2004 a podla opr to bude do november 2002
2. niekto tam praskol staru aditivacnu jednotku - to uz rozvadzat ani nebudem
neviem co viac tu mam napisat
v tej jednotke musi byt reset stavu aditiva
ak neni
1. auto je len papierova 2004 a podla opr to bude do november 2002
2. niekto tam praskol staru aditivacnu jednotku - to uz rozvadzat ani nebudem
|
|
11.09.2012 22:56 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2504793
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Tak si po dlouhé době odpovím sám. Můj zmiňovaný problém, jak udělat reset po dolití aditiva. Jednotka je správná a rok výroby taky. V nabídce diag. je pouze výměna fap filtru a doplnění aditiva. Teď návod. Základní mylenka výrobce je, e kdy dojte aditivum je nutná i výměna filtru za nový. Proto pouze tato monost. Take po tomto resetu si auto myslí, e má nový filtr a má plnou nádrku aditiva. No a pokud jen dolejete aditivum a usoudíte, e filtr jetě vydrí. Musíte si před resetem zapsat údaje z diag. o stavu filtru. Ty potom po resetu zapíete pomocí poloky v diag. výměna řídící jednotky, zpět do jednotky. Tím jednotka zase bude pracovat z filtrem adekvátně k jeho stavu. Prakticky vyuíváte monosti nastavení jednotky, kdy by se porouchala a je potřeba výměna za novou, ale filtr je původní. Jinak to bohuel o této verze nejde.
Tak si po dlouhé době odpovím sám. Můj zmiňovaný problém, jak udělat reset po dolití aditiva. Jednotka je správná a rok výroby taky. V nabídce diag. je pouze výměna fap filtru a doplnění aditiva. Teď návod. Základní mylenka výrobce je, e kdy dojte aditivum je nutná i výměna filtru za nový. Proto pouze tato monost. Take po tomto resetu si auto myslí, e má nový filtr a má plnou nádrku aditiva. No a pokud jen dolejete aditivum a usoudíte, e filtr jetě vydrí. Musíte si před resetem zapsat údaje z diag. o stavu filtru. Ty potom po resetu zapíete pomocí poloky v diag. výměna řídící jednotky, zpět do jednotky. Tím jednotka zase bude pracovat z filtrem adekvátně k jeho stavu. Prakticky vyuíváte monosti nastavení jednotky, kdy by se porouchala a je potřeba výměna za novou, ale filtr je původní. Jinak to bohuel o této verze nejde.
|
|
07.10.2012 19:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2511114
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím po kolikati tisiců kilometru přiblině dojde v nadrce na eolys aditivum? pokud docházi tak by se měla oběvit hlaka na displeji aji u C5II? dík
Zdravím po kolikati tisiců kilometru přiblině dojde v nadrce na eolys aditivum? pokud docházi tak by se měla oběvit hlaka na displeji aji u C5II? dík
|
|
07.10.2012 19:28 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2511115
|
|
jumep
|
|
|
nastavene to je priblizne na 120000km a bude to hlasit (pokial to nebolo stocene alebo inak upravene)
nastavene to je priblizne na 120000km a bude to hlasit (pokial to nebolo stocene alebo inak upravene)
|
|
07.10.2012 20:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2511133
|
|
Hanz 397
|
|
|
Měl jsem tady Paouta,kterej měl OPRAVDOVEJCH 65000,zacpanej fap a bandasku suchou-paní neměla magnety na puntu a hlásilo jí to u asi 5000km,e je na suchu... Prej myslela,e to jsou ostřikovače,tak je vdycky dolila a e prej to zhaslo,přijela,a kdy jí nezhasínala ta kontrolka se čtyřkou(kontrolka motoru)
Měl jsem tady Paouta,kterej měl OPRAVDOVEJCH 65000,zacpanej fap a bandasku suchou-paní neměla magnety na puntu a hlásilo jí to u asi 5000km,e je na suchu... Prej myslela,e to jsou ostřikovače,tak je vdycky dolila a e prej to zhaslo,přijela,a kdy jí nezhasínala ta kontrolka se čtyřkou(kontrolka motoru) :-d
|
|
07.10.2012 20:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2511158
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Paní byla pravděpodobně zaměstnaná v autorizovaným servise.
Paní byla pravděpodobně zaměstnaná v autorizovaným servise. :palec
|
|
08.10.2012 19:36 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2511457
|
|
jumep
|
|
|
s vyvojarmi som o tom nehovoril
ale:
- jednotky do EOLYS 176 sa nedaju prepnut (nemaju soft na to aj ked to diagnostika ukazuje ako prepnutelne), tj. je potrebne vymenit jednotku za novsiu
- filter je rovnaky
- nadrzka je na zaklade objednacich cisel ina (urcena zvlast pre dxp a zvlast pre e 176) (otvorenu som mal len DXP)
- aditivacna ihla je rovnaka
osobne som zatial dal vzdy dxp, teoreticky by to vymenou riadiacky malo byt riesitelne .... chcelo by to ale pohovorit s niekym z PSA - motorarov / vyvojarov
s vyvojarmi som o tom nehovoril
ale:
- jednotky do EOLYS 176 sa nedaju prepnut (nemaju soft na to aj ked to diagnostika ukazuje ako prepnutelne), tj. je potrebne vymenit jednotku za novsiu
- filter je rovnaky
- nadrzka je na zaklade objednacich cisel ina (urcena zvlast pre dxp a zvlast pre e 176) (otvorenu som mal len DXP)
- aditivacna ihla je rovnaka
osobne som zatial dal vzdy dxp, teoreticky by to vymenou riadiacky malo byt riesitelne .... chcelo by to ale pohovorit s niekym z PSA - motorarov / vyvojarov
|
|
11.10.2012 18:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2512171
|
|
czpepikcz
|
Město: Mnisek pod Brdy, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Tak dnes mi po natankování autíčko začalo hlásit, e mu začíná docházet aditivum do FAPu. Jak moc se mám hnát na výměnu, abych neublíil filtru? Zvládne jetě jednu nádr a nebo ho radi mám odstavit?
smazáno .......
Tak dnes mi po natankování autíčko začalo hlásit, e mu začíná docházet aditivum do FAPu. Jak moc se mám hnát na výměnu, abych neublíil filtru? Zvládne jetě jednu nádr a nebo ho radi mám odstavit?
smazáno .......
|
|
11.10.2012 19:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2512202
|
|
tomikm
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 11.10.12 21:14 Důvod: rady ohledně Fap off si dej do vlákna Fap a neplevelit toto vlákno!!!!!!! | | |
|
| |
|
|