Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 27 > >|
26.06.2011 18:57 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2399148
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mám tu jedno auto na aditiva které chce starou - tak porovnám hodnoty a jednoty s mou,která má podle čísla a servisu novou a jednotka se hlásí jako stará.Tak třeba jsem 1. pokusný králík.

26.06.2011 19:19 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2399167
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak to chces skusit, vylej komplet nadrzku, nalej 3l noveho, odmeraj si hladinu, preprogramuj a pri oleji sleduj ako klesa a rob poznamky

26.06.2011 19:28 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2399177
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ak to chces skusit, vylej komplet nadrzku, nalej 3l noveho, odmeraj si hladinu, preprogramuj a pri oleji sleduj ako klesa a rob poznamky


Už ji tam mám asi 10000Km - v konfiguraci jsou hodnoty tak porovnám s tou co tu mám na aditiva (jak je nastavené dávkování a jaká tam bude jednotka)- ta podle zjištění chce I generaci.Jsou stejný rok.

29.10.2011 23:45 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2422338
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Na kolik přijde aditivum do 2,0HDi 100kW a řekne si c5 o aditivum sama?

29.10.2011 23:55 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2422343
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
prosim citaj, skor ako sa pytas ....


a tiez pozri obcas aj sem:
.link.

konkretne:
.link.

07.01.2012 11:55 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2437499
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak je prej náhrada za EOLYS 176 - Infineum F7995. Nic jiného než Infineum se do citronu od roku 2010 neleje.
A mě řekli,že už EOLYS 176 ani nemají.
Takže podle nich je to i pro můj FAP
Je to pravda ? Nemusím se bát nechat si vyměnit EOLYS 176 za Infineum F7995 ?

07.01.2012 12:24 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2437504
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Když si přečteš příspěvek nad tebou od jumepa, zvl᚝ ten druhý link, tak najdeš odpověď. A pro jednoduchost - ano, Infineum je náhrada za Eolys.

07.01.2012 12:36 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2437511
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Když si přečteš příspěvek nad tebou od jumepa, zvl᚝ ten druhý link, tak najdeš odpověď. A pro jednoduchost - ano, Infineum je náhrada za Eolys.


C5 II vždy Infineum.

15.01.2012 12:27 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440543
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, všem!

co si mám představit pod pojmem Monžství aditiva zachyceného ve filtru a hodnota 0091.900 gramů a pak je ještě jedna kolonka pod tím také je v gramech a tuším že to množství použitého aditiva a je to úplmně stejné 0091.900 gramů.

15.01.2012 15:14 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440569
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Po regeneraci FAP zůstává ve filtru cerin -hodnota udávaná v g (vypočítavaná elektronikou) po dosažení maxima je nutná výměna(vyčištění)FAP filtru.Množství usazeného cerinu zkracuje dobu mezi regeneracemi a průchodnost filtru.Čidla toto vyhodnotí a oznámí na PC že hrozí ucpání FAP - to může zapříčinit nouzák u druhé generace se doplnění aditiv a čištění provádí samostatně a hlašky jsou taktéž samostatné 1. dochází aditiva 2. hrozí ucpání filtru FAP.Pokud mᚠdobře profil tak se tě to netýka 3.0l i

15.01.2012 16:07 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440648
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To je mi jasný že se to bentínu netýká.Řeším 2.2HDI C5 I, r.v. 2004. Hlásí to málo aditiva a on to chce pouze dolít a jezdit dál a já mu řikám, že to musí vyčistit. Kolik je hranice pro ucpání. A co znamení množství použitého aditiva? A je to také v gramech.

15.01.2012 17:01 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440709
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DanV napsal(a):
To je mi jasný že se to bentínu netýká.Řeším 2.2HDI C5 I, r.v. 2004. Hlásí to málo aditiva a on to chce pouze dolít a jezdit dál a já mu řikám, že to musí vyčistit. Kolik je hranice pro ucpání. A co znamení množství použitého aditiva? A je to také v gramech.


Neřeš čištění - je to II generace dolít aditiva infineum a reset počítače aditiv - o čištění FAP filtru si to řekne samo.Jaké jsou údaje regenerací?Jaký je rozdíl tlaku vstup-výstup na volnoběh a pod otáčkami?-Podle toho řešit čištění.Připadá mi to že jdeš dělat práci o které moc nevíš tudíž práce na ... půl.A všechno je v gramech krom tlaků.

15.01.2012 18:33 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440870
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zatím zjišuji info, nic nedělám. Já ty krabičky na popel nemám rád. A koukal jsem co nabízí menu diag. a je tam vyýměna fap a doplnění aditiva dohormady. Udělal jsem reset a nic nedolil, aby ověřil jestli je dobrý hladino měřič. A čekám jestli si to řekne o aditivum znovu, abych vyloučil špatný hladinoměr.

15.01.2012 18:57 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440887
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No výborně-není tam hladinoměr- a není to dohromady - zřejmě si zadal jinou aditivační jednotku(nebo nezadal OPR nebo nevím) - od r.v. 2003 (od OPR z hlavy nevím je to II generace)r.v. 2004 zkrátka určitě - tím že jsi to smazal si nic nevyřešil jen částečně omezil někomu zjistit některé údaje.To je přesně ono - diag. by měli prodávat až po školení a na živnosák. Dál bez komentáře..

15.01.2012 19:43 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2440927
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je to dohromady. Jsou tam nabídky pouze tři. 1. výměna fap filtru,2 výměna počítače, 3 Konfigurace počítače. Tak čím se to resetuje? Když dám výměna fap filtru. Hodí to hlášku že se má doplnit aditivum a vyměnit fap. Jedniné co se změnilo je že údaj dosažení minimální hladina aditiva se změnil z dosaženo na nedosaženo. A údaj monžství aditiva ve fap filtru se změnil z 91 gramů na 0 gramů.

15.01.2012 21:02 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2441041
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Fakty:
Existujú dva druhy EOLYSu (aditíva)
Generácia 1: rv. 2000 - 2002 (do ORGA 9491) označenie DXP42
Generácia 2: rv. 2003 (od ORGA 9492) označenie EOLYS 176, náhrada od citroenu Infineum F7995

ORGA 09492 je 4. November 2002

DXP42 sa dodáva v 4.5l nádobe
EOLYS 176 v 3l alebo 1l nádobe, ako plniaca sada.

Všetky FAPom vybavené autá by mali ma 5L nádobkou na aditívum,
pričom menšia kubatúra uvedená po r.2004 (1.6HDi) má len 3L nádobku.
Spotreba aditíva záleží od spotreby paliva, čo je dos logické.


UŽ JSEM NAPSAL DOST ZKUS JUMEPA snažil jsem se dost.

15.01.2012 21:14 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2441069
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neviem co viac tu mam napisat
v tej jednotke musi byt reset stavu aditiva
ak neni
1. auto je len papierova 2004 a podla opr to bude do november 2002
2. niekto tam praskol staru aditivacnu jednotku - to uz rozvadzat ani nebudem

11.09.2012 22:56 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2504793
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak si po dlouhé době odpovím sám. Můj zmiňovaný problém, jak udělat reset po dolití aditiva. Jednotka je správná a rok výroby taky. V nabídce diag. je pouze výměna fap filtru a doplnění aditiva. Teď návod. Základní myšlenka výrobce je, že když dojte aditivum je nutná i výměna filtru za nový. Proto pouze tato možnost. Takže po tomto resetu si auto myslí, že má nový filtr a má plnou nádržku aditiva. No a pokud jen dolejete aditivum a usoudíte, že filtr ještě vydrží. Musíte si před resetem zapsat údaje z diag. o stavu filtru. Ty potom po resetu zapíšete pomocí položky v diag. výměna řídící jednotky, zpět do jednotky. Tím jednotka zase bude pracovat z filtrem adekvátně k jeho stavu. Prakticky využíváte možnosti nastavení jednotky, když by se porouchala a je potřeba výměna za novou, ale filtr je původní. Jinak to bohužel o této verze nejde.

11.09.2012 23:10 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2504800
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DanV napsal(a):
Tak si po dlouhé době odpovím sám. Můj zmiňovaný problém, jak udělat reset po dolití aditiva. Jednotka je správná a rok výroby taky. V nabídce diag. je pouze výměna fap filtru a doplnění aditiva. Teď návod. Základní myšlenka výrobce je, že když dojte aditivum je nutná i výměna filtru za nový. Proto pouze tato možnost. Takže po tomto resetu si auto myslí, že má nový filtr a má plnou nádržku aditiva. No a pokud jen dolejete aditivum a usoudíte, že filtr ještě vydrží. Musíte si před resetem zapsat údaje z diag. o stavu filtru. Ty potom po resetu zapíšete pomocí položky v diag. výměna řídící jednotky, zpět do jednotky. Tím jednotka zase bude pracovat z filtrem adekvátně k jeho stavu. Prakticky využíváte možnosti nastavení jednotky, když by se porouchala a je potřeba výměna za novou, ale filtr je původní. Jinak to bohužel o této verze nejde.


Pokud není samostatná volba dolití aditiv je to stará jednotka a jde tam DPX 42 pokud je volba doplnit aditiva a volba vycistit FAP samostatně patří tam infineum(dignostika tě navede sama co mᚠudělat- jaký je postup u dané jednotky) - to co píšeš samo jde,ale toto se používá jen jak píšeš při výměně jednotky né při doplňování nebo čištění FAP.Proto se u druhé generace objevují hlášky samostatně 1)málo aditiv 2)hrozi ucpání filtru FAP.

Ještě dotaz jak se ti hlásí jednotka v diag ?

11.09.2012 23:55 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 2504806
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
DanV napsal(a):
Tak si po dlouhé době odpovím sám. Můj zmiňovaný problém, jak udělat reset po dolití aditiva. Jednotka je správná a rok výroby taky. V nabídce diag. je pouze výměna fap filtru a doplnění aditiva. Teď návod. Základní myšlenka výrobce je, že když dojte aditivum je nutná i výměna filtru za nový. Proto pouze tato možnost. Takže po tomto resetu si auto myslí, že má nový filtr a má plnou nádržku aditiva. No a pokud jen dolejete aditivum a usoudíte, že filtr ještě vydrží. Musíte si před resetem zapsat údaje z diag. o stavu filtru. Ty potom po resetu zapíšete pomocí položky v diag. výměna řídící jednotky, zpět do jednotky. Tím jednotka zase bude pracovat z filtrem adekvátně k jeho stavu. Prakticky využíváte možnosti nastavení jednotky, když by se porouchala a je potřeba výměna za novou, ale filtr je původní. Jinak to bohužel o této verze nejde.


v rychlosti, menej nadavania na to ze neradime a viacej hladania: .link.

ten clanok som sem daval dost davno a popisane tam je snad vsetko

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator