| | |
06.02.2020 21:42 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257804
|
|
jruze
|
|
|
Carlík napsal(a): Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
|
|
07.02.2020 08:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257834
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
Ano přesně "vzdálenost ujetá od výměny FAP filtru", ale pouze u auta, kde nedolo za posledních 100 tisíc km k resetu. Zastaví se to na 100 tisících a nepokračuje to dál, aspoň co jsem viděl já. Za to počet km do výměny ten se odpočítává vesele dál. Viděl jsem to jak na jednotkách SID803 (na RHRku), tak na DCM3.4 (na RHFku) tak na DCM 3.5 (na RHH). Tu RHR ma i nafocenou, kdyby byl zájem, tam to neregenerovalo vůbec vlivem vadného snímače diferenciálního tlaku najeto od poslední regenerace 6554km a průměr za posledních 5 bylo 4314km, sen vech FAPomilů
Jetě dodám, e auto to RHRko díky vadnému snímači diferenciálního tlaku bylo stále ve stavu regenerace, která se ale nikdy neprovedla.
Ano přesně "vzdálenost ujetá od výměny FAP filtru", ale pouze u auta, kde nedolo za posledních 100 tisíc km k resetu. Zastaví se to na 100 tisících a nepokračuje to dál, aspoň co jsem viděl já. Za to počet km do výměny ten se odpočítává vesele dál. Viděl jsem to jak na jednotkách SID803 (na RHRku), tak na DCM3.4 (na RHFku) tak na DCM 3.5 (na RHH). :nevim Tu RHR ma i nafocenou, kdyby byl zájem, tam to neregenerovalo vůbec vlivem vadného snímače diferenciálního tlaku najeto od poslední regenerace 6554km a průměr za posledních 5 bylo 4314km, sen vech FAPomilů :-))))
Jetě dodám, e auto to RHRko díky vadnému snímači diferenciálního tlaku bylo stále ve stavu regenerace, která se ale nikdy neprovedla.
|
|
07.02.2020 17:03 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257866
|
|
jruze
|
|
|
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No proto jsem psal e nesmí vemu věřit - do té jednotky nikdo neáhnul auto mám od 70000Km, po záruce mělo 35000Km , rok stálo a je CZ tae kompletní historie. Stejné je to i s mnostvím aditiv , s teplotou vody u C5 I 2.0i a myslím i II
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No proto jsem psal e nesmí vemu věřit - do té jednotky nikdo neáhnul auto mám od 70000Km, po záruce mělo 35000Km , rok stálo a je CZ tae kompletní historie. Stejné je to i s mnostvím aditiv , s teplotou vody u C5 I 2.0i a myslím i II
Přílohy: X7 FAP 3.jpg ( 512247b ) - X7 FAP2.jpg ( 704897b ) - 07022020993.jpg ( 715219b ) - 07022020994.jpg ( 718555b ) - 07022020999.jpg ( 740974b ) - |
|
07.02.2020 18:20 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257891
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No koukám, e Tvé auto dovede najet od výměny FAP filtru 16 milionů kilometrů viz první foto, kde jsi takový koupil, jáááá chci takýýýýý.
V dalích ten údaj není vidět. Můu nahodit taky fotky z toho RHRka a jednoho kolegy tady s RHH, který tam má rovně 100 tisíc km a objem aditiva 1220ml.
A nevěřím tomu, e kdy resetuju ucpaný nebo téměř ucpaný fap, e prodlouím regenerace na původní hodnoty nebo blíící se jim, asi to vyzkouím, shodou okolností o jednom RHR s ucpaným FAPem vím, čekáme ne citroen dodá nový FAP.
No koukám, e Tvé auto dovede najet od výměny FAP filtru 16 milionů kilometrů viz první foto, kde jsi takový koupil, jáááá chci takýýýýý. :-))))
V dalích ten údaj není vidět. Můu nahodit taky fotky z toho RHRka a jednoho kolegy tady s RHH, který tam má rovně 100 tisíc km a objem aditiva 1220ml.
A nevěřím tomu, e kdy resetuju ucpaný nebo téměř ucpaný fap, e prodlouím regenerace na původní hodnoty nebo blíící se jim, asi to vyzkouím, shodou okolností o jednom RHR s ucpaným FAPem vím, čekáme ne citroen dodá nový FAP.
Přílohy: IMG-20200119-WA0009.jpg ( 141611b ) - 20181102_125155.jpg ( 5867795b ) - RHR 20181102_125210.jpg ( 5247994b ) - RHR 20181102_125222.jpg ( 5567905b ) - RHR |
|
08.05.2020 13:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3268989
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Je moné, e diag hlásí dosaenou minimální hladinu aditiv a palubní počítač nezobrazuje o aditivech nic? C5-I s čidlem hladiny.
Je moné, e diag hlásí dosaenou minimální hladinu aditiv a palubní počítač nezobrazuje o aditivech nic? C5-I s čidlem hladiny.
|
|
09.05.2020 15:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3269133
|
|
jumep
|
|
|
si dobre precitaj tu hlasku v tej diag, bude tam ze zavada cidla hladiny
si dobre precitaj tu hlasku v tej diag, bude tam ze zavada cidla hladiny
|
|
23.06.2020 21:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3274808
|
|
Matejko22
|
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?
|
|
25.06.2020 14:13 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3274973
|
|
jumep
|
|
|
jeden sa mi tu vala, ale uz je tak dlho z auta ze nezarucim jeho funkcnost
jeden sa mi tu vala, ale uz je tak dlho z auta ze nezarucim jeho funkcnost
|
|
11.09.2020 10:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3283236
|
|
Rariha
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláka o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, e je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláka o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, e je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady
|
|
06.12.2020 23:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293512
|
|
Lajda
|
Město: Ostrava, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Vechny zdravím. koupil jsem C5 2,2 Hdi r. 2002. Auto bylo bez kat. a Fapu. Nádrka na Eolys prázdná. Sehnal jsem kat s fapem a ve napojil. Ale nevím jak přes dialog. odstranit chybovou hláku trvale nízká hladina aditiva. A jsem to zkouel podle návodu tady na foru nebo podle návodu v dialogu, nechce se hláka přepnout z trvalé do dočasné chyby, abych ji mohl smazat. Zkuste mi prosím poradit. Někde dělám asi chybu. Čerpadlo jede. Myslel jsem, e to je snímačem hladiny v Eolysu, ale ten jsem vyměnil za jiný a je to stejné. Díky za moné rady.
Vechny zdravím. koupil jsem C5 2,2 Hdi r. 2002. Auto bylo bez kat. a Fapu. Nádrka na Eolys prázdná. Sehnal jsem kat s fapem a ve napojil. Ale nevím jak přes dialog. odstranit chybovou hláku trvale nízká hladina aditiva. A jsem to zkouel podle návodu tady na foru nebo podle návodu v dialogu, nechce se hláka přepnout z trvalé do dočasné chyby, abych ji mohl smazat. Zkuste mi prosím poradit. Někde dělám asi chybu. Čerpadlo jede. Myslel jsem, e to je snímačem hladiny v Eolysu, ale ten jsem vyměnil za jiný a je to stejné. Díky za moné rady.
|
|
07.12.2020 09:24 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293514
|
|
jumep
|
|
|
a ako si vymenil ten snimac hladiny? kedze to bolo vymlatene, mas tam prehraty spravny soft v jednotke motora?
aku chybu pise presne ta jednotka?
a ako si vymenil ten snimac hladiny? kedze to bolo vymlatene, mas tam prehraty spravny soft v jednotke motora?
aku chybu pise presne ta jednotka?
|
|
07.12.2020 22:08 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293610
|
|
Lajda
|
Město: Ostrava, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
jumep napsal(a): a ako si vymenil ten snimac hladiny? kedze to bolo vymlatene, mas tam prehraty spravny soft v jednotke motora?
aku chybu pise presne ta jednotka?
Snímač hladiny jsem neměnil. Vyměnil jsem celou nádobku. V diag mi to píe dosaena nízká hladina aditiva a e je to trvalá závada. Neumím to změnit.
Snímač hladiny jsem neměnil. Vyměnil jsem celou nádobku. V diag mi to píe dosaena nízká hladina aditiva a e je to trvalá závada. Neumím to změnit.
|
|
08.12.2020 20:37 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293646
|
|
jumep
|
|
|
tak potom by to malo ist len resetnut, v parametroch musi byt 0 gramov a potom by sa malo zmenit aj nizka hladina nedosiahnuta a malo by to ist zmazat
tak potom by to malo ist len resetnut, v parametroch musi byt 0 gramov a potom by sa malo zmenit aj nizka hladina nedosiahnuta a malo by to ist zmazat
|
|
09.12.2020 09:21 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293683
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Jiná = starí asi co ? jeliko nová se koupit u nedá tuím, na 90% bude ten snímač také K.O pokud dělá správný postup resetování....dá se naletovat na kabely ke snímači odpovídající odpor a poté provést ten dementní postup na reset a mělo by to jít...
Jiná = starí asi co ? jeliko nová se koupit u nedá tuím, na 90% bude ten snímač také K.O pokud dělá správný postup resetování....dá se naletovat na kabely ke snímači odpovídající odpor a poté provést ten dementní postup na reset a mělo by to jít...
|
|
09.12.2020 19:16 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293730
|
|
Lajda
|
Město: Ostrava, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ano starí nádobka, ale byla funkční. Mám ji z C 8. Přestoe jsem dával 0 gramů na parametrech, tak nic. Ale jak říkám dost moná to dělám patně. Můu tam dělat nějakou chybu. Čerpadlo přitom vrčí, jako by to načítalo, ale ne 4 min, jak je v návodu. Asi cca 1,5 min. Pak utichne. Kdybych zkouel letovat odpor, ta rozhodně nevím, jak a kde ho naletovat. Tak kovaný v elektronice nejsem.
Ano starí nádobka, ale byla funkční. Mám ji z C 8. Přestoe jsem dával 0 gramů na parametrech, tak nic. Ale jak říkám dost moná to dělám patně. Můu tam dělat nějakou chybu. Čerpadlo přitom vrčí, jako by to načítalo, ale ne 4 min, jak je v návodu. Asi cca 1,5 min. Pak utichne. Kdybych zkouel letovat odpor, ta rozhodně nevím, jak a kde ho naletovat. Tak kovaný v elektronice nejsem.
|
|
10.12.2020 08:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293775
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Vrčící čerpadlo,ale nesouvisí s tím jestli funguje snímač hladiny. Jestli si dobře pamatuji Lexia píe návod, otevřít nádr,nalít 10l nafty,na 1min nastartovat,4min nechat vypnuté zapalování a pak zapnout, závada by se měla stát přechodnou, ale u kolikrát jsem se s tím s*al...
Vrčící čerpadlo,ale nesouvisí s tím jestli funguje snímač hladiny. Jestli si dobře pamatuji Lexia píe návod, otevřít nádr,nalít 10l nafty,na 1min nastartovat,4min nechat vypnuté zapalování a pak zapnout, závada by se měla stát přechodnou, ale u kolikrát jsem se s tím s*al...
|
|
10.12.2020 08:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293776
|
|
Lajda
|
Město: Ostrava, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Přesně jak píe. Jetě tady jsem nael návod, kde to nemusí být nastartované, ale e čerpadlo, kdy se vypne klíček, tak cca 4 min. vrčí. Ani podle jednoho návodu mi to nejde zresetovat.
Přesně jak píe. Jetě tady jsem nael návod, kde to nemusí být nastartované, ale e čerpadlo, kdy se vypne klíček, tak cca 4 min. vrčí. Ani podle jednoho návodu mi to nejde zresetovat.
|
|
10.12.2020 13:18 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293859
|
|
jumep
|
|
|
ak vrci cerpadlo, po kazdom zhasnuti alebo tak, tak je zly ten hladinomer, bezne to takto robi
a ked je ten hladinomer zly, tak sa to neda resetnut
ak vrci cerpadlo, po kazdom zhasnuti alebo tak, tak je zly ten hladinomer, bezne to takto robi
a ked je ten hladinomer zly, tak sa to neda resetnut
|
|
| |
|
|