| | |
06.02.2020 02:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257656
|
|
ivanivan
|
|
|
michal napsal(a): Je to konec roku 2011
Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
|
|
06.02.2020 10:31 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257730
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
ivanivan napsal(a): Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
Tak doplnovat muzes kdy chces, treba kazdych 10 tisic km po 50ml Spis zalezi jestli znas mnozstvi, ktere Ti tam dolili. Nadoba u techto rocniku byva okolo 1 a ctvrt litru (videl jsem 1220ml, 1350ml). Pri 155 tisicich bych tipl, ze mohli dolit max 800ml podle velikosti nadoby jakou mas.
Jinak jsem vysledoval, ze po natankovani 60litru nafty mi to tam chrstlo 5ml eolysu. Diag pred tankovanim a hned po.
Tak doplnovat muzes kdy chces, treba kazdych 10 tisic km po 50ml ;-) Spis zalezi jestli znas mnozstvi, ktere Ti tam dolili. Nadoba u techto rocniku byva okolo 1 a ctvrt litru (videl jsem 1220ml, 1350ml). Pri 155 tisicich bych tipl, ze mohli dolit max 800ml podle velikosti nadoby jakou mas.
Jinak jsem vysledoval, ze po natankovani 60litru nafty mi to tam chrstlo 5ml eolysu. Diag pred tankovanim a hned po.
|
|
06.02.2020 13:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257746
|
|
jruze
|
|
|
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat
ivanivan: nádrka je 3L , náplň je 3L , aditivum vydrí 180-220000Km , FAP : ivotnost je +-250000Km v diag vidí údaj počet ujetých Km od výměny a do výměny, dosaená min. mnoství a hláka je 0,7L , stupeň zaneení FAP je v Gramech u některých jednotek v %. Jednotka (auto) si o to jak u aditiv tak u FAP řekne sama kdy co potřebuje. doplňovat skutečně můe kdy chce ale myslím e tu jednotku dokonale zblbne.
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry :-o , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? :-o:nevim A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat :-((((
ivanivan: nádrka je 3L , náplň je 3L , aditivum vydrí 180-220000Km , FAP : ivotnost je +-250000Km v diag vidí údaj počet ujetých Km od výměny a do výměny, dosaená min. mnoství a hláka je 0,7L , stupeň zaneení FAP je v Gramech u některých jednotek v %. Jednotka (auto) si o to jak u aditiv tak u FAP řekne sama kdy co potřebuje. doplňovat skutečně můe kdy chce ale myslím e tu jednotku dokonale zblbne.
|
|
06.02.2020 16:24 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257759
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Přílohy: 20190123_124604.jpg ( 4961031b ) - |
|
06.02.2020 18:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257790
|
|
jruze
|
|
|
Carlík napsal(a): Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte. A mimo jiné ádní nádobka nemá měrku - mnoství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák větinou ukazuje o 0,5 a 1L větí nebo mení spotřebu = tento údaj je totoný pro vechny propočty .
Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km) ;-)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte. A mimo jiné ádní nádobka nemá měrku - mnoství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák větinou ukazuje o 0,5 a 1L větí nebo mení spotřebu = tento údaj je totoný pro vechny propočty .
|
|
06.02.2020 18:56 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257796
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte.
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana jen vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to odnikud opsane pouze propocet.
Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenerace po cca 250km mel za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenerace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regeneracema dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisic km, byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag.
Jeste doplnim co se tyka spotreby, neni to opisovana spotreba dle palubaku, ale.dle tankovani. Palubni pocitac co jsem zkousel mi ukazuje cca o 0.2 litru min, nez je pak realna dle tankovani. Po prvnim cvaknuti pistole nekoncim tankovani vetsinou tam jeste nacpu 2-3 litry. Na spotrebu vyssi o litr jsou experti koncernove auta co jsem se setkal a s cim jsem jezdil.
A ano nema to plovak spotreba kapaliny je pocitana dle natankovaneho paliva proto se snazim tankovat od prazdna do plna.
Zivim se praci a dovedu si udelat usudek sam, nejsem ovce.
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana jen vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to odnikud opsane pouze propocet.
Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenerace po cca 250km mel za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenerace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regeneracema dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisic km, byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag.
Jeste doplnim co se tyka spotreby, neni to opisovana spotreba dle palubaku, ale.dle tankovani. Palubni pocitac co jsem zkousel mi ukazuje cca o 0.2 litru min, nez je pak realna dle tankovani. Po prvnim cvaknuti pistole nekoncim tankovani vetsinou tam jeste nacpu 2-3 litry. Na spotrebu vyssi o litr jsou experti koncernove auta co jsem se setkal a s cim jsem jezdil.
A ano nema to plovak spotreba kapaliny je pocitana dle natankovaneho paliva proto se snazim tankovat od prazdna do plna.
Zivim se praci a dovedu si udelat usudek sam, nejsem ovce.
|
|
06.02.2020 20:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257800
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
|
|
06.02.2020 21:42 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257804
|
|
jruze
|
|
|
Carlík napsal(a): Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
|
|
07.02.2020 08:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257834
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Take chce asi vidět e bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?
Ano přesně "vzdálenost ujetá od výměny FAP filtru", ale pouze u auta, kde nedolo za posledních 100 tisíc km k resetu. Zastaví se to na 100 tisících a nepokračuje to dál, aspoň co jsem viděl já. Za to počet km do výměny ten se odpočítává vesele dál. Viděl jsem to jak na jednotkách SID803 (na RHRku), tak na DCM3.4 (na RHFku) tak na DCM 3.5 (na RHH). Tu RHR ma i nafocenou, kdyby byl zájem, tam to neregenerovalo vůbec vlivem vadného snímače diferenciálního tlaku najeto od poslední regenerace 6554km a průměr za posledních 5 bylo 4314km, sen vech FAPomilů
Jetě dodám, e auto to RHRko díky vadnému snímači diferenciálního tlaku bylo stále ve stavu regenerace, která se ale nikdy neprovedla.
Ano přesně "vzdálenost ujetá od výměny FAP filtru", ale pouze u auta, kde nedolo za posledních 100 tisíc km k resetu. Zastaví se to na 100 tisících a nepokračuje to dál, aspoň co jsem viděl já. Za to počet km do výměny ten se odpočítává vesele dál. Viděl jsem to jak na jednotkách SID803 (na RHRku), tak na DCM3.4 (na RHFku) tak na DCM 3.5 (na RHH). :nevim Tu RHR ma i nafocenou, kdyby byl zájem, tam to neregenerovalo vůbec vlivem vadného snímače diferenciálního tlaku najeto od poslední regenerace 6554km a průměr za posledních 5 bylo 4314km, sen vech FAPomilů :-))))
Jetě dodám, e auto to RHRko díky vadnému snímači diferenciálního tlaku bylo stále ve stavu regenerace, která se ale nikdy neprovedla.
|
|
07.02.2020 17:03 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257866
|
|
jruze
|
|
|
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No proto jsem psal e nesmí vemu věřit - do té jednotky nikdo neáhnul auto mám od 70000Km, po záruce mělo 35000Km , rok stálo a je CZ tae kompletní historie. Stejné je to i s mnostvím aditiv , s teplotou vody u C5 I 2.0i a myslím i II
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No proto jsem psal e nesmí vemu věřit - do té jednotky nikdo neáhnul auto mám od 70000Km, po záruce mělo 35000Km , rok stálo a je CZ tae kompletní historie. Stejné je to i s mnostvím aditiv , s teplotou vody u C5 I 2.0i a myslím i II
Přílohy: X7 FAP 3.jpg ( 512247b ) - X7 FAP2.jpg ( 704897b ) - 07022020993.jpg ( 715219b ) - 07022020994.jpg ( 718555b ) - 07022020999.jpg ( 740974b ) - |
|
07.02.2020 18:20 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257891
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad e nemůe věřit vemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc ne je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím jetě x7 3.0HDI ( předpokládám e také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spoutět regenerace a né zůstat stále sputěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji e diferenční tlak slouí k ověření úspěnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr a budu mít auto doma.
No koukám, e Tvé auto dovede najet od výměny FAP filtru 16 milionů kilometrů viz první foto, kde jsi takový koupil, jáááá chci takýýýýý.
V dalích ten údaj není vidět. Můu nahodit taky fotky z toho RHRka a jednoho kolegy tady s RHH, který tam má rovně 100 tisíc km a objem aditiva 1220ml.
A nevěřím tomu, e kdy resetuju ucpaný nebo téměř ucpaný fap, e prodlouím regenerace na původní hodnoty nebo blíící se jim, asi to vyzkouím, shodou okolností o jednom RHR s ucpaným FAPem vím, čekáme ne citroen dodá nový FAP.
No koukám, e Tvé auto dovede najet od výměny FAP filtru 16 milionů kilometrů viz první foto, kde jsi takový koupil, jáááá chci takýýýýý. :-))))
V dalích ten údaj není vidět. Můu nahodit taky fotky z toho RHRka a jednoho kolegy tady s RHH, který tam má rovně 100 tisíc km a objem aditiva 1220ml.
A nevěřím tomu, e kdy resetuju ucpaný nebo téměř ucpaný fap, e prodlouím regenerace na původní hodnoty nebo blíící se jim, asi to vyzkouím, shodou okolností o jednom RHR s ucpaným FAPem vím, čekáme ne citroen dodá nový FAP.
Přílohy: IMG-20200119-WA0009.jpg ( 141611b ) - 20181102_125155.jpg ( 5867795b ) - RHR 20181102_125210.jpg ( 5247994b ) - RHR 20181102_125222.jpg ( 5567905b ) - RHR |
|
08.05.2020 13:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3268989
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Je moné, e diag hlásí dosaenou minimální hladinu aditiv a palubní počítač nezobrazuje o aditivech nic? C5-I s čidlem hladiny.
Je moné, e diag hlásí dosaenou minimální hladinu aditiv a palubní počítač nezobrazuje o aditivech nic? C5-I s čidlem hladiny.
|
|
09.05.2020 15:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3269133
|
|
jumep
|
|
|
si dobre precitaj tu hlasku v tej diag, bude tam ze zavada cidla hladiny
si dobre precitaj tu hlasku v tej diag, bude tam ze zavada cidla hladiny
|
|
23.06.2020 21:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3274808
|
|
Matejko22
|
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?
|
|
25.06.2020 14:13 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3274973
|
|
jumep
|
|
|
jeden sa mi tu vala, ale uz je tak dlho z auta ze nezarucim jeho funkcnost
jeden sa mi tu vala, ale uz je tak dlho z auta ze nezarucim jeho funkcnost
|
|
11.09.2020 10:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3283236
|
|
Rariha
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláka o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, e je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláka o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, e je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady
|
|
06.12.2020 23:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3293512
|
|
Lajda
|
Město: Ostrava, Auto: | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Vechny zdravím. koupil jsem C5 2,2 Hdi r. 2002. Auto bylo bez kat. a Fapu. Nádrka na Eolys prázdná. Sehnal jsem kat s fapem a ve napojil. Ale nevím jak přes dialog. odstranit chybovou hláku trvale nízká hladina aditiva. A jsem to zkouel podle návodu tady na foru nebo podle návodu v dialogu, nechce se hláka přepnout z trvalé do dočasné chyby, abych ji mohl smazat. Zkuste mi prosím poradit. Někde dělám asi chybu. Čerpadlo jede. Myslel jsem, e to je snímačem hladiny v Eolysu, ale ten jsem vyměnil za jiný a je to stejné. Díky za moné rady.
Vechny zdravím. koupil jsem C5 2,2 Hdi r. 2002. Auto bylo bez kat. a Fapu. Nádrka na Eolys prázdná. Sehnal jsem kat s fapem a ve napojil. Ale nevím jak přes dialog. odstranit chybovou hláku trvale nízká hladina aditiva. A jsem to zkouel podle návodu tady na foru nebo podle návodu v dialogu, nechce se hláka přepnout z trvalé do dočasné chyby, abych ji mohl smazat. Zkuste mi prosím poradit. Někde dělám asi chybu. Čerpadlo jede. Myslel jsem, e to je snímačem hladiny v Eolysu, ale ten jsem vyměnil za jiný a je to stejné. Díky za moné rady.
|
|
| |
|
|