Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 > >|
06.02.2020 02:12 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257656
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
michal napsal(a):
Je to konec roku 2011

Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hlášku jsem ještě neměl. KM ověřené.

06.02.2020 10:31 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257730
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ivanivan napsal(a):
Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hlášku jsem ještě neměl. KM ověřené.


Tak doplnovat muzes kdy chces, treba kazdych 10 tisic km po 50ml Spis zalezi jestli znas mnozstvi, ktere Ti tam dolili. Nadoba u techto rocniku byva okolo 1 a ctvrt litru (videl jsem 1220ml, 1350ml). Pri 155 tisicich bych tipl, ze mohli dolit max 800ml podle velikosti nadoby jakou mas.

Jinak jsem vysledoval, ze po natankovani 60litru nafty mi to tam chrstlo 5ml eolysu. Diag pred tankovanim a hned po.

06.02.2020 13:39 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257746
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novější 3L a že by dělaly na každé auto jiné nádobky ? a že by byla náplň necelé dva litry , na nádrž 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrží to tvé množství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chceš ? a resetovat nebo upravovat množství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat

ivanivan: nádržka je 3L , náplň je 3L , aditivum vydrží 180-220000Km , FAP : životnost je +-250000Km v diag vidíš údaj počet ujetých Km od výměny a do výměny, dosažená min. množství a hláška je 0,7L , stupeň zanešení FAP je v Gramech u některých jednotek v %. Jednotka (auto) si o to jak u aditiv tak u FAP řekne sama kdy co potřebuje. doplňovat skutečně můžeš kdy chceš ale myslím že tu jednotku dokonale zblbneš.

06.02.2020 16:24 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257759
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novější 3L a že by dělaly na každé auto jiné nádobky ? a že by byla náplň necelé dva litry , na nádrž 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrží to tvé množství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chceš ? a resetovat nebo upravovat množství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat


Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.

Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).

Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml

Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.

Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.

Přílohy:
20190123_124604.jpg ( 4961031b ) -

06.02.2020 18:35 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257790
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Carlík napsal(a):
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.

Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).

Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml

Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.

Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.


Ano píšou nesmysl o celkovém množství , tabulku co uvádíš - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusíš a neslouží k běžnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delší intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvažovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)

Ono je to asi jako s uváděním doživotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se živíš ale nesmíš všemu věřit co si kde přečteš. A mimo jiné žádní nádobka nemá měrku - množství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák většinou ukazuje o 0,5 až 1L větší nebo menší spotřebu = tento údaj je totožný pro všechny propočty .

06.02.2020 18:56 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257796
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ano píšou nesmysl o celkovém množství , tabulku co uvádíš - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusíš a neslouží k běžnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delší intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvažovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)

Ono je to asi jako s uváděním doživotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se živíš ale nesmíš všemu věřit co si kde přečteš.


Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana jen vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to odnikud opsane pouze propocet.

Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenerace po cca 250km mel za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenerace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regeneracema dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisic km, byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag.

Jeste doplnim co se tyka spotreby, neni to opisovana spotreba dle palubaku, ale.dle tankovani. Palubni pocitac co jsem zkousel mi ukazuje cca o 0.2 litru min, nez je pak realna dle tankovani. Po prvnim cvaknuti pistole nekoncim tankovani vetsinou tam jeste nacpu 2-3 litry. Na spotrebu vyssi o litr jsou experti koncernove auta co jsem se setkal a s cim jsem jezdil.
A ano nema to plovak spotreba kapaliny je pocitana dle natankovaneho paliva proto se snazim tankovat od prazdna do plna.

Zivim se praci a dovedu si udelat usudek sam, nejsem ovce.

06.02.2020 19:18 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257799
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Carlík napsal(a):
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana je vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to dnikud opsane pouze propocet.

Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenereace po cca 250km melo za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenereace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regenerace dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisoc km byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag


Raději toho necháme - v jednotce je naprogramováno kdy to má regenerovat - diferenční tlak slouží ke kontrole úspěšnosti - to že jsi měl problém s klapkou a tím se zkrátil interval je až druhořadá funkce diferenčního snímače který může ovlivnit svími údaji jednotku motoru aby zkrátila interval.Netuším kdo to psal a také nevím z žádné mé praxe že by se něco kolem regenerací něci seklo - pokud sedí Km tak se dle programu v jednotce zkracují intervaly přímo úměrně s najetými Km po celou dobu životnosti FAPu a typu motoru(když ti zresetuji FAP (zadám že byl vyměněn tak se ti prodlouží interval regenerací jako u(pro) novéj -ho FAPu a to se FAPu ani nedotknu)

Jinak děkuji za vysvětlení jak funguje aditivace a FAP = zkusím si to zapamatovat

06.02.2020 20:23 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257800
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Můžeš mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 máš, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedošlo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u všech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny však pokračoval v pořádku dál.

Neříkám, že není naprogramováno, kdy to má regenerovat a že se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potažmo spalinami.

06.02.2020 21:42 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257804
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Carlík napsal(a):
Můžeš mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 máš, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedošlo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u všech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny však pokračoval v pořádku dál.

Neříkám, že není naprogramováno, kdy to má regenerovat a že se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potažmo spalinami.


Takže chceš asi vidět že bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?

07.02.2020 08:26 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257834
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Takže chceš asi vidět že bude údaj ,,najeto od výměny FAP řekněme 120000Km , nebo 200000Km je to tak ?


Ano přesně "vzdálenost ujetá od výměny FAP filtru", ale pouze u auta, kde nedošlo za posledních 100 tisíc km k resetu. Zastaví se to na 100 tisících a nepokračuje to dál, aspoň co jsem viděl já. Za to počet km do výměny ten se odpočítává vesele dál. Viděl jsem to jak na jednotkách SID803 (na RHRku), tak na DCM3.4 (na RHFku) tak na DCM 3.5 (na RHH). Tu RHR ma i nafocenou, kdyby byl zájem, tam to neregenerovalo vůbec vlivem vadného snímače diferenciálního tlaku najeto od poslední regenerace 6554km a průměr za posledních 5 bylo 4314km, sen všech FAPomilů

Ještě dodám, že auto to RHRko díky vadnému snímači diferenciálního tlaku bylo stále ve stavu regenerace, která se ale nikdy neprovedla.

07.02.2020 17:03 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257866
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad že nemůžeš věřit všemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc než je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím ještě x7 3.0HDI ( předpokládám že také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spouštět regenerace a né zůstat stále spuštěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji že diferenční tlak slouží k ověření úspěšnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr až budu mít auto doma.
No proto jsem psal že nesmíš všemu věřit - do té jednotky nikdo nešáhnul auto mám od 70000Km, po záruce mělo 35000Km , rok stálo a je CZ taže kompletní historie. Stejné je to i s množstvím aditiv , s teplotou vody u C5 I 2.0i a myslím i II

Přílohy:
X7 FAP 3.jpg ( 512247b ) -
X7 FAP2.jpg ( 704897b ) -
07022020993.jpg ( 715219b ) -
07022020994.jpg ( 718555b ) -
07022020999.jpg ( 740974b ) -

07.02.2020 18:20 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3257891
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nemám moc z čeho vzít údaje : C5 II mé biturbo (v původním stavu najeto +- 140000Km= názorný příklad že nemůžeš věřit všemu co je uvedeno - auto určitě nemá od výměny FAP najeto víc než je skutečný stav tacho) X7 biturbo ( FAP předpokládám v původním stavu najeto 230000Km jednou doplněno aditivum) později nafotím ještě x7 3.0HDI ( předpokládám že také v původním stavu najeto +- 250000Km) A pokud je chyba v aditivaci tak by se neměla spouštět regenerace a né zůstat stále spuštěná-chyba diferenčního tlaku je chyba týkající se aditivace(regenerace)
A znovu opakuji že diferenční tlak slouží k ověření úspěšnosti provedené regenerace.Večer nafotím ten třílitr až budu mít auto doma.


No koukám, že Tvé auto dovede najet od výměny FAP filtru 16 milionů kilometrů viz první foto, kde jsi takový koupil, jáááá chci takýýýýý.

V dalších ten údaj není vidět. Můžu nahodit taky fotky z toho RHRka a jednoho kolegy tady s RHH, který tam má rovněž 100 tisíc km a objem aditiva 1220ml.

A nevěřím tomu, že když resetuju ucpaný nebo téměř ucpaný fap, že prodloužím regenerace na původní hodnoty nebo blížící se jim, asi to vyzkouším, shodou okolností o jednom RHR s ucpaným FAPem vím, čekáme než citroen dodá nový FAP.

Přílohy:
IMG-20200119-WA0009.jpg ( 141611b ) -
20181102_125155.jpg ( 5867795b ) - RHR
20181102_125210.jpg ( 5247994b ) - RHR
20181102_125222.jpg ( 5567905b ) - RHR

08.05.2020 13:43 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3268989
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
99 Poslat soukromou zprávu
Je možné, že diag hlásí dosaženou minimální hladinu aditiv a palubní počítač nezobrazuje o aditivech nic? C5-I s čidlem hladiny.

09.05.2020 15:49 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3269133
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
si dobre precitaj tu hlasku v tej diag, bude tam ze zavada cidla hladiny

23.06.2020 21:30 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3274808
Matejko22
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 15
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?

25.06.2020 14:13 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3274973
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jeden sa mi tu vala, ale uz je tak dlho z auta ze nezarucim jeho funkcnost

25.06.2020 14:23 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3274974
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Matejko22 napsal(a):
Zdravím chcel by som sa spýta ze kolko stoji vstrekovač aditíva ( z druhej ruky ) c5 mk1 2.2 HDi 98 kw typ motora 4HX ?

napric internetem,fory a FB ti vsichni napsali aby jsi koupil novy,protoze stary bude zaschly ale typorad budes zkouset ....co myslis ze ti napisou clenove z rad mechaniku tady ?

navic bych rekl ze budes potrebovat spis nadobku nez jen vstrikovac

11.09.2020 10:30 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3283236
Rariha
Město: Benešov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláška o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, že je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady

11.09.2020 11:21 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3283237
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rariha napsal(a):
Zdravím přítomné, mám dotaz. Jsme čerstvým majitelem C5 2.2HDi Exclusive, 2001. Skočila mi tam hláška o nízké hladině aditiva na FAP. Teď ta otázka: co mám dolít na tento typ a rok výroby? Informace se různí a někdo mi i tvrdí, že je jedno jakou značku a označení aditiva tam dám. Co je na tom pravdy? Nechci hned na začátku něco zkurvit. Díky za rady


DPX - orientace je obsah nádoby 4,5L (aditivum první generace) a není to jedno.

06.12.2020 23:12 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3293512
Lajda
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Všechny zdravím. koupil jsem C5 2,2 Hdi r. 2002. Auto bylo bez kat. a Fapu. Nádržka na Eolys prázdná. Sehnal jsem kat s fapem a vše napojil. Ale nevím jak přes dialog. odstranit chybovou hlášku trvale nízká hladina aditiva. A jsem to zkoušel podle návodu tady na foru nebo podle návodu v dialogu, nechce se hláška přepnout z trvalé do dočasné chyby, abych ji mohl smazat. Zkuste mi prosím poradit. Někde dělám asi chybu. Čerpadlo jede. Myslel jsem, že to je snímačem hladiny v Eolysu, ale ten jsem vyměnil za jiný a je to stejné. Díky za možné rady.

|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator