| | |
11.01.2020 10:55 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3254256
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Je to konec roku 2011
Je to konec roku 2011
|
|
11.01.2020 11:05 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3254258
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi na stylu jizdy,profilu pouzivani,freq. regeneraci a stavu motoru (vstrikovace,egr,turbina) klidne muze byt nadobka prazdna po 100 tisicich
take zalezi dost na tom po kolikate tam tech 130 tisic je
zalezi na stylu jizdy,profilu pouzivani,freq. regeneraci a stavu motoru (vstrikovace,egr,turbina) klidne muze byt nadobka prazdna po 100 tisicich
take zalezi dost na tom po kolikate tam tech 130 tisic je ;)
|
|
11.01.2020 11:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3254265
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
kdysi se mluvilo i o tom, ze zalezi i na stylu tankovani, jestli pokazde do plna, nebo po 200 Kc ..
kdysi se mluvilo i o tom, ze zalezi i na stylu tankovani, jestli pokazde do plna, nebo po 200 Kc ..
|
|
11.01.2020 11:44 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3254266
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano na tuto moznost jsem zapomel..
ano na tuto moznost jsem zapomel..
|
|
11.01.2020 12:42 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3254295
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
No styl jizdy stav motoru, atd... ma vliv jen na cetnost regeneraci ne? Nikoliv na mnozstvi eolys to se davkuje jen pri natankovani. Pak uz je v nadrzi a ma vliv jen za kolik to auto jede za jak dlouho tu nadrz vyjede a dojde pri tankovani k nove davce eolysu. Caste tankovani by nemelo tak moc velky vliv, zkratilo by to napl nepresnosti davkovani ale ne o pulku.
Spis bych se priklanel k te druhe moznosti stav km tak plus 100tkm.
Na diag uvidis kolik tam toho zustava a mozna Ti i nekdo vycte skutecny stav km. Stejne na diag budes muset na reset po naplneni a az zjistis co Ti tam patri pokud si to tam budes lit sam, tak si zjisti i cenu v Citroenu loni to tam bylo lacinejsi nez na internetu.
No styl jizdy stav motoru, atd... ma vliv jen na cetnost regeneraci ne? Nikoliv na mnozstvi eolys to se davkuje jen pri natankovani. Pak uz je v nadrzi a ma vliv jen za kolik to auto jede za jak dlouho tu nadrz vyjede a dojde pri tankovani k nove davce eolysu. Caste tankovani by nemelo tak moc velky vliv, zkratilo by to napl nepresnosti davkovani ale ne o pulku.
Spis bych se priklanel k te druhe moznosti stav km tak plus 100tkm.
Na diag uvidis kolik tam toho zustava a mozna Ti i nekdo vycte skutecny stav km. Stejne na diag budes muset na reset po naplneni a az zjistis co Ti tam patri pokud si to tam budes lit sam, tak si zjisti i cenu v Citroenu loni to tam bylo lacinejsi nez na internetu. :-))))
|
|
25.01.2020 10:50 -
Ad Blue / močovina
|
3256032
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Ahoj, nerad zakládám nové téma, ale nenaiel som inde.
Naiel som u hdi V6 pod pravým zadným sedadlom takéto víko (foto) a jediné čo som zatiaž v aute nenaiel a myslím, e tam bude je asi Ad Blue, čie močovina.
Poradíte prosím, či to je ono a akú značku/druh, prípadne u koho vymeňova. Ak svojpomoci, co asi hej, tak je nejaký postup? Čo som čítal, tak pri reákcii zo vzduchom to dokáe urobi pekné kody. Vopred díky.
Ahoj, nerad zakládám nové téma, ale nenaiel som inde.
Naiel som u hdi V6 pod pravým zadným sedadlom takéto víko (foto) a jediné čo som zatiaž v aute nenaiel a myslím, e tam bude je asi Ad Blue, čie močovina.
Poradíte prosím, či to je ono a akú značku/druh, prípadne u koho vymeňova. Ak svojpomoci, co asi hej, tak je nejaký postup? Čo som čítal, tak pri reákcii zo vzduchom to dokáe urobi pekné kody. Vopred díky.
Přílohy: IMG_0676.JPG ( 3144967b ) - víko pod zadnou sedačkou |
|
25.01.2020 11:56 -
Re: Ad Blue / močovina
|
3256038
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Ahoj. To co si nael pod tím sedadlem je jen zátka karoserie pod kterou je přístup na do nádre, buď na podavací čerpadlo, nebo jen plovák, nevím jak to má 2.7. Nádrka pro aditiva na FAP je vedle nádre, obrázku č.9 nedá se to doplňovat e přijede a natankuje na benzince.
Ahoj. To co si nael pod tím sedadlem je jen zátka karoserie pod kterou je přístup na do nádre, buď na podavací čerpadlo, nebo jen plovák, nevím jak to má 2.7. Nádrka pro aditiva na FAP je vedle nádre, obrázku č.9 nedá se to doplňovat e přijede a natankuje na benzince. :nevim
Přílohy: Screenshot_2020-01-25-11-54-21-481.jpeg ( 395858b ) - |
|
25.01.2020 15:43 -
Re: Ad Blue / močovina
|
3256083
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Hlavne 2.7 nema AdBlue, ale Eolys(cerin), ktery se doplnuje jednou za xxx xxx km. Nikoliv tak casto jako mocovina.
Maji to auta od Euro6 u PSA.
Hlavne 2.7 nema AdBlue, ale Eolys(cerin), ktery se doplnuje jednou za xxx xxx km. Nikoliv tak casto jako mocovina.
Maji to auta od Euro6 u PSA.
|
|
25.01.2020 20:54 -
Re: Ad Blue / močovina
|
3256193
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Díky moc. Nudil som sa, tam som googlil a naiel som tento návod priamo na tomto fore. .link.
Take u mám jasno. No, a vyrieím etě pár závad, tak sa vrhnem (cez mechanika, ja nemám náčinie a odvahu) i na to, lebo si vybavujem, e i na technickej pri prihlásení mi vravel, e z odrenými uami to bolo, ale auto zatiaž nič nechce
Jumep, po prečítaní návodu mi to dolo, e patrí k diskuzii o FAP. Asi sa kžudně dá presunú. Díky a omluva za prácu naviac.
Díky moc. Nudil som sa, tam som googlil a naiel som tento návod priamo na tomto fore. http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/fap-eolys-kedy-doplnit-vycistit-strucny-popis-funkcie
Take u mám jasno. No, a vyrieím etě pár závad, tak sa vrhnem (cez mechanika, ja nemám náčinie a odvahu) i na to, lebo si vybavujem, e i na technickej pri prihlásení mi vravel, e z odrenými uami to bolo, ale auto zatiaž nič nechce :)
Jumep, po prečítaní návodu mi to dolo, e patrí k diskuzii o FAP. Asi sa kžudně dá presunú. Díky a omluva za prácu naviac.
|
|
26.01.2020 14:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3256273
|
|
jruze
|
|
|
Burka napsal(a): Díky moc. Nudil som sa, tam som googlil a naiel som tento návod priamo na tomto fore. .link.
Take u mám jasno. No, a vyrieím etě pár závad, tak sa vrhnem (cez mechanika, ja nemám náčinie a odvahu) i na to, lebo si vybavujem, e i na technickej pri prihlásení mi vravel, e z odrenými uami to bolo, ale auto zatiaž nič nechce
Jumep, po prečítaní návodu mi to dolo, e patrí k diskuzii o FAP. Asi sa kžudně dá presunú. Díky a omluva za prácu naviac.
Krásný návod ale je to jinak:
Cerin se do nádre nevsříkává - je to pozústatek po spálených aditivech a sazích, diferenční tlak nespoutí regeneraci ale kontroluje úspěnost provedené regenerace,ohledně demontáe FAP : trubka diferenčního tlaku za FAP =stačí povolit dva 6.roubky a rozpojit jednu hadičku(né vyndavat celej komplet), Hodnoty(informace) pro spoutění regenerace jsou uloené v jednotce a interval spoutění řídí jednotka(nastaveno v jednotce) hláení o stavu aditiv a zaneení FAP také(pokud nevyresetuje a jen doplní aditiva a vyčistí FAP hláky budou stále) doplnění aditiv je u dnes trochu jinak - návod je zastaralej.
Krásný návod ale je to jinak:
Cerin se do nádre nevsříkává - je to pozústatek po spálených aditivech a sazích, diferenční tlak nespoutí regeneraci ale kontroluje úspěnost provedené regenerace,ohledně demontáe FAP : trubka diferenčního tlaku za FAP =stačí povolit dva 6.roubky a rozpojit jednu hadičku(né vyndavat celej komplet), Hodnoty(informace) pro spoutění regenerace jsou uloené v jednotce a interval spoutění řídí jednotka(nastaveno v jednotce) hláení o stavu aditiv a zaneení FAP také(pokud nevyresetuje a jen doplní aditiva a vyčistí FAP hláky budou stále) doplnění aditiv je u dnes trochu jinak - návod je zastaralej.;-)
|
|
06.02.2020 02:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257656
|
|
ivanivan
|
|
|
michal napsal(a): Je to konec roku 2011
Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
|
|
06.02.2020 10:31 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257730
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
ivanivan napsal(a): Ahoj. Mám to samé, r.v. 2014 a doplňovali mi eolys na cca 155000km. Ale hláku jsem jetě neměl. KM ověřené.
Tak doplnovat muzes kdy chces, treba kazdych 10 tisic km po 50ml Spis zalezi jestli znas mnozstvi, ktere Ti tam dolili. Nadoba u techto rocniku byva okolo 1 a ctvrt litru (videl jsem 1220ml, 1350ml). Pri 155 tisicich bych tipl, ze mohli dolit max 800ml podle velikosti nadoby jakou mas.
Jinak jsem vysledoval, ze po natankovani 60litru nafty mi to tam chrstlo 5ml eolysu. Diag pred tankovanim a hned po.
Tak doplnovat muzes kdy chces, treba kazdych 10 tisic km po 50ml ;-) Spis zalezi jestli znas mnozstvi, ktere Ti tam dolili. Nadoba u techto rocniku byva okolo 1 a ctvrt litru (videl jsem 1220ml, 1350ml). Pri 155 tisicich bych tipl, ze mohli dolit max 800ml podle velikosti nadoby jakou mas.
Jinak jsem vysledoval, ze po natankovani 60litru nafty mi to tam chrstlo 5ml eolysu. Diag pred tankovanim a hned po.
|
|
06.02.2020 13:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257746
|
|
jruze
|
|
|
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat
ivanivan: nádrka je 3L , náplň je 3L , aditivum vydrí 180-220000Km , FAP : ivotnost je +-250000Km v diag vidí údaj počet ujetých Km od výměny a do výměny, dosaená min. mnoství a hláka je 0,7L , stupeň zaneení FAP je v Gramech u některých jednotek v %. Jednotka (auto) si o to jak u aditiv tak u FAP řekne sama kdy co potřebuje. doplňovat skutečně můe kdy chce ale myslím e tu jednotku dokonale zblbne.
Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry :-o , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? :-o:nevim A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat :-((((
ivanivan: nádrka je 3L , náplň je 3L , aditivum vydrí 180-220000Km , FAP : ivotnost je +-250000Km v diag vidí údaj počet ujetých Km od výměny a do výměny, dosaená min. mnoství a hláka je 0,7L , stupeň zaneení FAP je v Gramech u některých jednotek v %. Jednotka (auto) si o to jak u aditiv tak u FAP řekne sama kdy co potřebuje. doplňovat skutečně můe kdy chce ale myslím e tu jednotku dokonale zblbne.
|
|
06.02.2020 16:24 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257759
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Není to co jsi napsal blbost?
Staré nádobky jsou 5L , novějí 3L a e by dělaly na kadé auto jiné nádobky ? a e by byla náplň necelé dva litry , na nádr 60L to nadávkovalo 5ml - na kolik litrů potom vydrí to tvé mnoství v nádobce ? Na 155000Km 800ml ? A doplňovat kdy chce ? a resetovat nebo upravovat mnoství ? Ty auto po těchto radách asi budou vypadat
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Přílohy: 20190123_124604.jpg ( 4961031b ) - |
|
06.02.2020 18:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257790
|
|
jruze
|
|
|
Carlík napsal(a): Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.
Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).
Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml
Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.
Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.
Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte. A mimo jiné ádní nádobka nemá měrku - mnoství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák větinou ukazuje o 0,5 a 1L větí nebo mení spotřebu = tento údaj je totoný pro vechny propočty .
Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km) ;-)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte. A mimo jiné ádní nádobka nemá měrku - mnoství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák větinou ukazuje o 0,5 a 1L větí nebo mení spotřebu = tento údaj je totoný pro vechny propočty .
|
|
06.02.2020 18:56 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257796
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
jruze napsal(a): Ano píou nesmysl o celkovém mnoství , tabulku co uvádí - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusí a neslouí k běnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delí intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvaovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)
Ono je to asi jako s uváděním doivotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se iví ale nesmí vemu věřit co si kde přečte.
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana jen vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to odnikud opsane pouze propocet.
Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenerace po cca 250km mel za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenerace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regeneracema dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisic km, byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag.
Jeste doplnim co se tyka spotreby, neni to opisovana spotreba dle palubaku, ale.dle tankovani. Palubni pocitac co jsem zkousel mi ukazuje cca o 0.2 litru min, nez je pak realna dle tankovani. Po prvnim cvaknuti pistole nekoncim tankovani vetsinou tam jeste nacpu 2-3 litry. Na spotrebu vyssi o litr jsou experti koncernove auta co jsem se setkal a s cim jsem jezdil.
A ano nema to plovak spotreba kapaliny je pocitana dle natankovaneho paliva proto se snazim tankovat od prazdna do plna.
Zivim se praci a dovedu si udelat usudek sam, nejsem ovce.
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana jen vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to odnikud opsane pouze propocet.
Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenerace po cca 250km mel za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenerace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regeneracema dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisic km, byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag.
Jeste doplnim co se tyka spotreby, neni to opisovana spotreba dle palubaku, ale.dle tankovani. Palubni pocitac co jsem zkousel mi ukazuje cca o 0.2 litru min, nez je pak realna dle tankovani. Po prvnim cvaknuti pistole nekoncim tankovani vetsinou tam jeste nacpu 2-3 litry. Na spotrebu vyssi o litr jsou experti koncernove auta co jsem se setkal a s cim jsem jezdil.
A ano nema to plovak spotreba kapaliny je pocitana dle natankovaneho paliva proto se snazim tankovat od prazdna do plna.
Zivim se praci a dovedu si udelat usudek sam, nejsem ovce.
|
|
06.02.2020 20:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3257800
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
Můe mi prosím vyfotit u svých 5ti nebo kolik těch C5 má, tento údaj o nájezdu na FAP filtr? Pokud samozřejmě nedolo do 100 000km k resetu FAPu. Viděl jsem auta co měla najeto do 100 tisíc km a tam to počítalo normálně a pak spoustu aut s nájezdem 100 tisíc + a tam to u vech zůstalo vyset na 100 000Km. Byly to jak RHR, RHF tak RHH motory. Odpočet do výměny vak pokračoval v pořádku dál.
Neříkám, e není naprogramováno, kdy to má regenerovat a e se tento interval s nájezdem nezkracuje, ale také se zkracuje diametrálně podle stavu motoru a komponent, které souvisí s výslednou směsí, potamo spalinami.
|
|
| |
|
|