| | |
31.01.2018 11:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128109
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ono teplota je stejna +- 500-600
je pravda kazdy system ma neco..i kdyz pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde jako treba u Renault
nicmene i koncernu se to treba nedeje,ovse spotreba pri nucene regeneraci to je jina
no ono teplota je stejna +- 500-600
je pravda kazdy system ma neco..i kdyz pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde jako treba u Renault :)
nicmene i koncernu se to treba nedeje,ovse spotreba pri nucene regeneraci to je jina :)
|
|
31.01.2018 13:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128133
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Jruze: v Citroenu na VINko
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
Jruze: v Citroenu na VINko
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
|
|
31.01.2018 16:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128153
|
|
jumep
|
|
|
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
|
|
31.01.2018 17:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128170
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Dawe napsal(a): autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
no jak jsem rikal kazdej system ma neco ale me se tohle aditivovani moc nelibi...a neni to jen to aditivum jak pises ale je tu taky euro5 a jeho adblue v kufru na 20t ..
naopak se mi libi reseni Toyoty s 5 vstrikem,ktere v pripade potreby zregeneruje i pri 1200ot..
ano tole reseni potrebuje filtr s obsahem drahych kovu nicmene zase jsem u faktu ,ze pokud je motor v aute v poradku a dostava servis,filtr s nim vydrzi temer do sestotovani
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa,hlavne do dodavky
no jak jsem rikal kazdej system ma neco ale me se tohle aditivovani moc nelibi...a neni to jen to aditivum jak pises ale je tu taky euro5 a jeho adblue v kufru na 20t ..
naopak se mi libi reseni Toyoty s 5 vstrikem,ktere v pripade potreby zregeneruje i pri 1200ot..
ano tole reseni potrebuje filtr s obsahem drahych kovu nicmene zase jsem u faktu ,ze pokud je motor v aute v poradku a dostava servis,filtr s nim vydrzi temer do sestotovani
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa,hlavne do dodavky
|
|
01.02.2018 06:32 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128318
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
autodiag napsal(a): pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde
autodiag napsal(a): naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa
Jasně....
Jasně....
|
|
01.02.2018 08:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128331
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyz uz neco postrnes ,cemu asi ani nerozumis postni to cele a ne jen cast vytrzenou z kontextu
kdyz uz neco postrnes ,cemu asi ani nerozumis postni to cele a ne jen cast vytrzenou z kontextu:palec
|
|
21.05.2018 10:19 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158775
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jumep napsal(a): ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
Jumepovi:
Prosím a, vie mi poveda ako je rieené zisovanie zostatku aditíva v nádrke u C5 I 2.2 HDi? Mám toti opakovane problém s tým, e mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vola len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal u opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J
Jumepovi:
Prosím a, vie mi poveda ako je rieené zisovanie zostatku aditíva v nádrke u C5 I 2.2 HDi? Mám toti opakovane problém s tým, e mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vola len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal u opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J
|
|
21.05.2018 15:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158871
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?
|
|
21.05.2018 20:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158964
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
presne tak jsem to myslel
presne tak jsem to myslel
|
|
21.05.2018 21:13 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158973
|
|
jruze
|
|
|
Máte pravdu ale v principu to na věci nic nemění - auto dávkuje podle mnoství natankovaného paliva a odečítá (podle mne) a nízký stav aditiv hlásí kdy je- dosáhne odpor určité hodnoty . Myslím e měření plovákem by bylo hodně nepřesné.(v jeho případě je ,,měrka" KO (a také záleí na r.v. i v jedničkách jsou staré i novějí jednotky a nádobky.
Máte pravdu ale v principu to na věci nic nemění - auto dávkuje podle mnoství natankovaného paliva a odečítá (podle mne) a nízký stav aditiv hlásí kdy je- dosáhne odpor určité hodnoty . Myslím e měření plovákem by bylo hodně nepřesné.:nevim(v jeho případě je ,,měrka" KO (a také záleí na r.v. i v jedničkách jsou staré i novějí jednotky a nádobky.
|
|
21.05.2018 21:16 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158974
|
|
jumep
|
|
|
.link.
predpokladam ze to funguje na rovnakom principe ako hladinomer v nadrzke na kvapalinu
http://www.c5club.cz/galerie/technika/obsah-nadrze-na-eolys
predpokladam ze to funguje na rovnakom principe ako hladinomer v nadrzke na kvapalinu
|
|
11.09.2018 21:36 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3179844
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Ahoj,
mám prosbičku, potřebuji zjistit typ aditiva pro FAP. Hlásí nízkou hladinu.
ORGA: 12286CJ, přípojka pod autem = zelená barva.
Pro jistotu VIN: VF7RWRHR8AL547711
Předem moc díky!
Ahoj,
mám prosbičku, potřebuji zjistit typ aditiva pro FAP. Hlásí nízkou hladinu.
ORGA: 12286CJ, přípojka pod autem = zelená barva.
Pro jistotu VIN: VF7RWRHR8AL547711
Předem moc díky!
|
|
12.09.2018 10:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3179958
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Jruze, díky za rychlou reakci.
Volal jsem jetě do Citroenu v Plzni a dle VIN je to Eolys Extend - cena 2690,- s DPH/3l. Tak jsem se rovnou objednal.
Jruze, díky za rychlou reakci.
Volal jsem jetě do Citroenu v Plzni a dle VIN je to Eolys Extend - cena 2690,- s DPH/3l. Tak jsem se rovnou objednal.
|
|
12.09.2018 15:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3179992
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
jruze napsal(a): .link. - nevím co ti řekli e tam patří ale patří tam to co je v odkazu (to poslední zobrazené = infineum)
no řekli, co jsem napsal - dle VIN viz .link.
no řekli, co jsem napsal - dle VIN viz https://www.origine-pieces-auto.com/en/additifs-et-anti-fuite/10006-additif-fap-eolys-extend-noir-bardahl-3700918427995.html
|
|
| |
|
|