Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 27 > >|
30.01.2018 14:50 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128016
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tady to je, v tom případě nemá cenu řešit barvu přípojky, ale řídit se dle OPR, já několikrát potkal X7 se zelenou přípojkou ale OPR odpovídající Aditivu Powerflex.

Přílohy:
Aditiva typ.pdf ( 257425b ) -

30.01.2018 15:20 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128025
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no ja vim co to je za dokument,dit jsem ho schvalne postnul
no prave..ja mel zas nekolikrat pripad ze podle opr Powerflex ,dle zatky Eolys176..citroen dodal Eolys
takze asi tak...kdyby to vyznem nemelo asi by byla cerna zatka a nehralo by se na barvicky

30.01.2018 20:26 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128054
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som tu mal asi 2x C4 picasso, objednal som sacok podla vin - powerflex
vybral som stary sacok a na nalepke je napisane E176

a ked pozres v tom dokumente je napisane ze C5 nemala nikdy powerflex

30.01.2018 21:11 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128069
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jojo to jsou ty jejich inovace ,sami pak uz nevo co tam dali..proto tvrdim ze oba markanty,jak OPR i barva zatky jsou dulezite

31.01.2018 07:52 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128081
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Každý pružný vak co jsem kdy objednával byl vždy Powerflex, a v autech bylo většinou vak se 176. Tady je vidět že je naprosto jedno co se tam dá jde jen o to aby se to nemíchalo v nádobce. Když C5 nikdy neměla Powerflex proč ty novější mají tedy modré přípojky ?

btw. snad si nemyslíte že nějakýho frantíka někdy zajímala logika věci a rozdělení podle barev, prostě tam dávali takové barevné přípojky jaké měli potrubí a jen zavedli inovaci na inovaci ve změně aditiv

31.01.2018 08:47 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128088
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hlavne nechapu proc v dnesni dobe PSA jeste stale pouziva tento predpotopni system aditivace kdyz vsem automobilkam staci regenerace pouze palivem bez prisad

31.01.2018 09:03 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128090
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
Každý pružný vak co jsem kdy objednával byl vždy Powerflex, a v autech bylo většinou vak se 176. Tady je vidět že je naprosto jedno co se tam dá jde jen o to aby se to nemíchalo v nádobce. Když C5 nikdy neměla Powerflex proč ty novější mají tedy modré přípojky ?

btw. snad si nemyslíte že nějakýho frantíka někdy zajímala logika věci a rozdělení podle barev, prostě tam dávali takové barevné přípojky jaké měli potrubí a jen zavedli inovaci na inovaci ve změně aditiv


No nevím kde objdnávᚠvaky ale já na vin v citroenu a chodí mi shodné barvy zátky(zelené nebo modré) = shodné s tím co na autě a že žádná z X7 nemá Powerflex také nesouhlasím. Možná jde jen o skladníka a jak objedná.Peverflex je dle údajů koncentrovanější a z toho vyplývá že by mělo být jiné dávkování.( u X7 jsem viděl modré koncovky jen 2x a i mi přišel poverflex)- byly to mladší r.v. 2014 (mně je to vcelku jedno co a kdo tam dává - já to co tam patří.

31.01.2018 09:47 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128095
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
hlavne nechapu proc v dnesni dobe PSA jeste stale pouziva tento predpotopni system aditivace kdyz vsem automobilkam staci regenerace pouze palivem bez prisad

Tuším nová 1.5HDi už nemá aditívum pre DPF.
Ten aditivovací systém mal aj výhody, kvôli aditívu stačila oveža nižšia teplota na vypažovanie filtra - motorový olej ti moc nedegradoval, neriedil sa naftou a ani spotreba nejak extra moc nerástla.
Čo máme služobné VW golfy tak tam to smrdí jak blázen kedď vypažuje a skoro pravidelne keď auto zaparkuješ

31.01.2018 11:43 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128109
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no ono teplota je stejna +- 500-600
je pravda kazdy system ma neco..i kdyz pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde jako treba u Renault
nicmene i koncernu se to treba nedeje,ovse spotreba pri nucene regeneraci to je jina

31.01.2018 13:04 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128133
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jruze: v Citroenu na VINko

autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějším. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.

31.01.2018 14:09 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128138
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
Jruze: v Citroenu na VINko

autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějším. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.


Aditiva nejsou na 120000Km - to už jsme si tady snad vysvětlili (od této teorie ustoupil i Jumep) a přechodové jednotky (c5 I přechod z aditiv I na II generaci měli otevřené programování = dala se nastavovat) aditiva II generace vydrží podstatně déle než 120000Km u poverflexu uvádějí též vyšší koncetrovanost a delší životnost aditiv.

31.01.2018 16:27 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128153
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta

31.01.2018 17:30 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128170
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějším. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.


no jak jsem rikal kazdej system ma neco ale me se tohle aditivovani moc nelibi...a neni to jen to aditivum jak pises ale je tu taky euro5 a jeho adblue v kufru na 20t ..
naopak se mi libi reseni Toyoty s 5 vstrikem,ktere v pripade potreby zregeneruje i pri 1200ot..
ano tole reseni potrebuje filtr s obsahem drahych kovu nicmene zase jsem u faktu ,ze pokud je motor v aute v poradku a dostava servis,filtr s nim vydrzi temer do sestotovani
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa,hlavne do dodavky

01.02.2018 06:32 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128318
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 213
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde



autodiag napsal(a):
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa


Jasně....

01.02.2018 08:04 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3128331
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kdyz uz neco postrnes ,cemu asi ani nerozumis postni to cele a ne jen cast vytrzenou z kontextu

21.05.2018 10:19 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3158775
Jetik
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta


Jumepovi:
Prosím a, vieš mi poveda ako je riešené zisovanie zostatku aditíva v nádržke u C5 I 2.2 HDi? Mám totiž opakovane problém s tým, že mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vošla len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal už opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J

21.05.2018 12:33 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3158824
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jetik napsal(a):
Jumepovi:
Prosím a, vieš mi poveda ako je riešené zisovanie zostatku aditíva v nádržke u C5 I 2.2 HDi? Mám totiž opakovane problém s tým, že mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vošla len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal už opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J


Hladinu jen výpočtem a buď neproběhla korektně(reset) a nebo je chyba v nadobce - jinak nádoba je na 5L

21.05.2018 15:38 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3158871
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?

21.05.2018 16:18 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3158892
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?


Nevím - nikdy jsem to nerozdelaval ale vím ze se to vevnitř po... a potom to hlásí pořad málo a nejde to resetovat - řeší to odporem.

21.05.2018 20:01 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3158956
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Jetik napsal(a):
Jumepovi:
Prosím a, vieš mi poveda ako je riešené zisovanie zostatku aditíva v nádržke u C5 I 2.2 HDi? Mám totiž opakovane problém s tým, že mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vošla len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal už opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J


stare auto ma snimac hladiny ktory rad odchadza a potom to presne toto moze robit

|< < 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator