| | |
30.01.2018 14:50 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128016
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Tady to je, v tom případě nemá cenu řeit barvu přípojky, ale řídit se dle OPR, já několikrát potkal X7 se zelenou přípojkou ale OPR odpovídající Aditivu Powerflex.
Tady to je, v tom případě nemá cenu řeit barvu přípojky, ale řídit se dle OPR, já několikrát potkal X7 se zelenou přípojkou ale OPR odpovídající Aditivu Powerflex.
Přílohy: Aditiva typ.pdf ( 257425b ) - |
|
30.01.2018 15:20 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128025
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ja vim co to je za dokument,dit jsem ho schvalne postnul
no prave..ja mel zas nekolikrat pripad ze podle opr Powerflex ,dle zatky Eolys176..citroen dodal Eolys
takze asi tak...kdyby to vyznem nemelo asi by byla cerna zatka a nehralo by se na barvicky
no ja vim co to je za dokument,dit jsem ho schvalne postnul :) :)
no prave..ja mel zas nekolikrat pripad ze podle opr Powerflex ,dle zatky Eolys176..citroen dodal Eolys
takze asi tak...kdyby to vyznem nemelo asi by byla cerna zatka a nehralo by se na barvicky :)
|
|
30.01.2018 20:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128054
|
|
jumep
|
|
|
ja som tu mal asi 2x C4 picasso, objednal som sacok podla vin - powerflex
vybral som stary sacok a na nalepke je napisane E176
a ked pozres v tom dokumente je napisane ze C5 nemala nikdy powerflex
ja som tu mal asi 2x C4 picasso, objednal som sacok podla vin - powerflex
vybral som stary sacok a na nalepke je napisane E176
a ked pozres v tom dokumente je napisane ze C5 nemala nikdy powerflex
|
|
30.01.2018 21:11 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128069
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jojo to jsou ty jejich inovace ,sami pak uz nevo co tam dali..proto tvrdim ze oba markanty,jak OPR i barva zatky jsou dulezite
jojo to jsou ty jejich inovace ,sami pak uz nevo co tam dali..proto tvrdim ze oba markanty,jak OPR i barva zatky jsou dulezite
|
|
31.01.2018 07:52 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128081
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Kadý pruný vak co jsem kdy objednával byl vdy Powerflex, a v autech bylo větinou vak se 176. Tady je vidět e je naprosto jedno co se tam dá jde jen o to aby se to nemíchalo v nádobce. Kdy C5 nikdy neměla Powerflex proč ty novějí mají tedy modré přípojky ?
btw. snad si nemyslíte e nějakýho frantíka někdy zajímala logika věci a rozdělení podle barev, prostě tam dávali takové barevné přípojky jaké měli potrubí a jen zavedli inovaci na inovaci ve změně aditiv
Kadý pruný vak co jsem kdy objednával byl vdy Powerflex, a v autech bylo větinou vak se 176. Tady je vidět e je naprosto jedno co se tam dá :-)))) jde jen o to aby se to nemíchalo v nádobce. Kdy C5 nikdy neměla Powerflex proč ty novějí mají tedy modré přípojky ? :-o
btw. snad si nemyslíte e nějakýho frantíka někdy zajímala logika věci a rozdělení podle barev, prostě tam dávali takové barevné přípojky jaké měli potrubí a jen zavedli inovaci na inovaci ve změně aditiv :-))))
|
|
31.01.2018 08:47 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128088
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hlavne nechapu proc v dnesni dobe PSA jeste stale pouziva tento predpotopni system aditivace kdyz vsem automobilkam staci regenerace pouze palivem bez prisad
hlavne nechapu proc v dnesni dobe PSA jeste stale pouziva tento predpotopni system aditivace kdyz vsem automobilkam staci regenerace pouze palivem bez prisad
|
|
31.01.2018 11:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128109
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ono teplota je stejna +- 500-600
je pravda kazdy system ma neco..i kdyz pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde jako treba u Renault
nicmene i koncernu se to treba nedeje,ovse spotreba pri nucene regeneraci to je jina
no ono teplota je stejna +- 500-600
je pravda kazdy system ma neco..i kdyz pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde jako treba u Renault :)
nicmene i koncernu se to treba nedeje,ovse spotreba pri nucene regeneraci to je jina :)
|
|
31.01.2018 13:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128133
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Jruze: v Citroenu na VINko
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
Jruze: v Citroenu na VINko
autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
|
|
31.01.2018 16:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128153
|
|
jumep
|
|
|
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
|
|
31.01.2018 17:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128170
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Dawe napsal(a): autodiag: mě to naopak přijde jako výhoda, teplota zápalnosti sazí spadne na +/- 450st.C°, dochází častěji k samovolné regeneraci, není potřeba tak velké dovstřiky nafty a nedochází tím pádem tolik ke zmiňovanému ředění nafty při častých regenerací. Díky absenci jakýchkoliv drahých kovů patří FAP od PSA k těm nejlevnějím. A investice za aditiva 3,5k za 120tKm se vyplatí. Já osobně jsem spokojen, na bi-turbu mám najeto téměř 300tKm, výfuk jak zrcadlo, regenerace po 700km.
no jak jsem rikal kazdej system ma neco ale me se tohle aditivovani moc nelibi...a neni to jen to aditivum jak pises ale je tu taky euro5 a jeho adblue v kufru na 20t ..
naopak se mi libi reseni Toyoty s 5 vstrikem,ktere v pripade potreby zregeneruje i pri 1200ot..
ano tole reseni potrebuje filtr s obsahem drahych kovu nicmene zase jsem u faktu ,ze pokud je motor v aute v poradku a dostava servis,filtr s nim vydrzi temer do sestotovani
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa,hlavne do dodavky
no jak jsem rikal kazdej system ma neco ale me se tohle aditivovani moc nelibi...a neni to jen to aditivum jak pises ale je tu taky euro5 a jeho adblue v kufru na 20t ..
naopak se mi libi reseni Toyoty s 5 vstrikem,ktere v pripade potreby zregeneruje i pri 1200ot..
ano tole reseni potrebuje filtr s obsahem drahych kovu nicmene zase jsem u faktu ,ze pokud je motor v aute v poradku a dostava servis,filtr s nim vydrzi temer do sestotovani
naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa,hlavne do dodavky
|
|
01.02.2018 06:32 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128318
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
autodiag napsal(a): pridavny vstrikovac nebo vaporizer (ford) neni zase tak spatne a nafta do oleje nejde
autodiag napsal(a): naopak reseni Fordu s vaporizerem je katastrofa
Jasně....
Jasně....
|
|
01.02.2018 08:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3128331
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyz uz neco postrnes ,cemu asi ani nerozumis postni to cele a ne jen cast vytrzenou z kontextu
kdyz uz neco postrnes ,cemu asi ani nerozumis postni to cele a ne jen cast vytrzenou z kontextu:palec
|
|
21.05.2018 10:19 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158775
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jumep napsal(a): ja som nikdy od tej teorie neustupil, to je len cisty prepis dokumentov citroenu, VZDY som hovoril ze to povacsine vydrzi dlhsie a riesit to az ked si to pyta
Jumepovi:
Prosím a, vie mi poveda ako je rieené zisovanie zostatku aditíva v nádrke u C5 I 2.2 HDi? Mám toti opakovane problém s tým, e mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vola len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal u opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J
Jumepovi:
Prosím a, vie mi poveda ako je rieené zisovanie zostatku aditíva v nádrke u C5 I 2.2 HDi? Mám toti opakovane problém s tým, e mi auto asi po 40 000 k zahlási dosiahnutie minimálnej úrovne a cez diagnostiku tam identifikuje zostatok cca 65 g. po doliatí sa tam ale vola len asi polovica originálnej bandasky (odhadujem okolo 2 l). Tento jav sa stal u opakovane a zresetovanie stavu po doplnení prebehlo korektne. Auto si to vypočítava, alebo sa to meria čidlom? V čom by mohol by problém?
Ďakujem, J
|
|
21.05.2018 15:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3158871
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?
nema jardo c5 I 2,2Hdi nahodou jeste starou nadobku s plovakem ?
|
|
| |
|
|