| | |
01.12.2016 17:05 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016698
|
|
Pavel C5
|
|
|
diky chlapci
diky:palec chlapci
|
|
16.02.2017 10:22 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040070
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Zdar vsetkym.
Dnes po dotankovani hlaska o aditivu. 142 000km.
Otazky:
Kolko zhruba mozem dalej jazdit bez dakych obav (hodilo by sa mi minimalne 5-6000 km)? Mozem?
Ta hlaska a kontrolka Service bude teraz stale svietit az do doplnenia a resetu?
Mam mobilne data a v roamingu, nechcem toho citat vela, som v roamingu.
Velke dik.
Zdar vsetkym.
Dnes po dotankovani hlaska o aditivu. 142 000km.
Otazky:
Kolko zhruba mozem dalej jazdit bez dakych obav (hodilo by sa mi minimalne 5-6000 km)? Mozem?
Ta hlaska a kontrolka Service bude teraz stale svietit az do doplnenia a resetu?
Mam mobilne data a v roamingu, nechcem toho citat vela, som v roamingu.
Velke dik.
|
|
16.02.2017 10:44 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040076
|
|
jumep
|
|
|
- keby si viac cital je to tu napisane, do dalsej servisnej prehliadky mozes jazdit co je v najhorsom pripade 29900km pri 30k servisnom intervale
- kontrolka servis bude svietit stale (stare auta len zablikala)
- keby si viac cital je to tu napisane, do dalsej servisnej prehliadky mozes jazdit co je v najhorsom pripade 29900km pri 30k servisnom intervale
- kontrolka servis bude svietit stale (stare auta len zablikala)
|
|
16.02.2017 10:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040097
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Dakujem. Necitam, lebo som v roamingu na mobilnych datach. Aj ked som si na nieco spomynal, teda, ze mozem bez obav pokracovat, no nevedel som kolko
Este raz, dik za bleskurychlu radu
:palec
Dakujem. Necitam, lebo som v roamingu na mobilnych datach. Aj ked som si na nieco spomynal, teda, ze mozem bez obav pokracovat, no nevedel som kolko
Este raz, dik za bleskurychlu radu :palec
|
|
24.02.2017 16:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3044077
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Takze
Hlaska prestala otravovat. Uz aj tankovane a bez hlasky. Dnes som cez OBD pozrel info o FAPu a aditiva je tam este 1213 ml. FAP zaplneny na 43%.
Takze
Hlaska prestala otravovat. Uz aj tankovane a bez hlasky. Dnes som cez OBD pozrel info o FAPu a aditiva je tam este 1213 ml. FAP zaplneny na 43%.
|
|
24.02.2017 17:06 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3044108
|
|
jumep
|
|
|
nejsi prvy ktoremu sa to samoresetlo z nejakeho dovodu
dolej to
nejsi prvy ktoremu sa to samoresetlo z nejakeho dovodu
dolej to
|
|
16.03.2017 00:31 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3050388
|
|
Bobr53
|
|
|
Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
|
|
16.03.2017 08:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3050460
|
|
jruze
|
|
|
Bobr53 napsal(a): Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
Myslím si e ne - to jestli hlásí prázdnou nádobku je o něčem jiném, to e je nádobka stále plná je také o něčem jiném, s tím FAP si od PC nejsem jistý jak to je, s nádobkou bych řekl e je na výměnu. A jinak tam patří 176 (zřejmě) OPR ? a memyslím si e by se to po..lo těmi aditivy(nádobka)
Myslím si e ne:nevim - to jestli hlásí prázdnou nádobku je o něčem jiném, to e je nádobka stále plná je také o něčem jiném, s tím FAP si od PC nejsem jistý jak to je, s nádobkou bych řekl e je na výměnu.;-) A jinak tam patří 176 (zřejmě) OPR ? a memyslím si e by se to po..lo těmi aditivy(nádobka)
|
|
27.06.2017 18:19 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3078652
|
|
.45acp
|
|
|
Nejsem úplně přesvědčenej o tom, e píu na správné téma, ale.. Několik dní se mi po vypnutí klíčku řízení ze zadní části auta ozývá lehké hučení ( moná syčení ), nedokáu zvuk přesně popsat. Napadlo mě jen čerpadlo aditivace. To by ale mělo běet jen při zapnutí klíčku po manipulaci s víčkem nádre (tankování). Dopravní čerpadlo nafty v nádri by mělo taky běet a po zapnutí zapalování. e by hydraulika? Nikdy předtím jsem tento zvuk neslyel. Mohlo se snad "splait" čerpadlo aditivace?
Jetě bych dodal, ten zvuk se ozve a po úplném vypnutí klíčku a trvá odhadem 10 - 15 vteřin. Viml jsem si toho poprve a po posledním tankování. Nikdy předtím jsem to neslyel.
Nejsem úplně přesvědčenej o tom, e píu na správné téma, ale.. Několik dní se mi po vypnutí klíčku řízení ze zadní části auta ozývá lehké hučení ( moná syčení ), nedokáu zvuk přesně popsat. Napadlo mě jen čerpadlo aditivace. To by ale mělo běet jen při zapnutí klíčku po manipulaci s víčkem nádre (tankování). Dopravní čerpadlo nafty v nádri by mělo taky běet a po zapnutí zapalování. e by hydraulika? Nikdy předtím jsem tento zvuk neslyel. Mohlo se snad "splait" čerpadlo aditivace?
Jetě bych dodal, ten zvuk se ozve a po úplném vypnutí klíčku a trvá odhadem 10 - 15 vteřin. Viml jsem si toho poprve a po posledním tankování. Nikdy předtím jsem to neslyel.
|
|
02.07.2017 18:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079588
|
|
.45acp
|
|
|
Tak stále ádný názor? Ani, e jsem blbej a hledám problémy tam, kde nejsou?
Tak stále ádný názor? Ani, e jsem blbej a hledám problémy tam, kde nejsou?
|
|
02.07.2017 19:53 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079602
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě k syčení ze zadku auta po zhasnutí motoru napadá jen podtlak v nádri kvůli ucpanýmu přívodu vzduchu. Nenatankoval jsi někdy nedávno a po okraj?
Mě k syčení ze zadku auta po zhasnutí motoru napadá jen podtlak v nádri kvůli ucpanýmu přívodu vzduchu. Nenatankoval jsi někdy nedávno a po okraj? :nevim
|
|
02.07.2017 20:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079606
|
|
.45acp
|
|
|
Po okraj netankuju nikdy. Jen do prvního vypnutí pistole. A od posledního tankovámí mám najeto přez 300km, tak u tam je kolem 3/4 nádre. V tom zvuku se ale spí přikláním k hučení, ne syčení.
Po okraj netankuju nikdy. Jen do prvního vypnutí pistole. A od posledního tankovámí mám najeto přez 300km, tak u tam je kolem 3/4 nádre. V tom zvuku se ale spí přikláním k hučení, ne syčení.
|
|
02.07.2017 22:54 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079649
|
|
Hanz 397
|
|
|
Moná,kdybys upřesnil (zjisti,co nejpřesněj,odkud ten zvuk jde),tak by se dalo asi neco vymyslet...
Takhle ti asi nikdo,kdo to neslyel, neřekne.
Aditivační nádrka je ne levý straně před zadním kolem pod nádrí, podávací palivové čerpadlo v nádri je jako by na stejném místě,ale vpravo...
Jetě mě napadlo,jestli to třeba nedělá hydra,jak se auto rovná po tom,co vyleze,ale s tvojí postavou (jestli jsi teda nepřibral ) by to nemělo trvat 15 sekund
Moná,kdybys upřesnil (zjisti,co nejpřesněj,odkud ten zvuk jde),tak by se dalo asi neco vymyslet...
Takhle ti asi nikdo,kdo to neslyel, neřekne.
Aditivační nádrka je ne levý straně před zadním kolem pod nádrí, podávací palivové čerpadlo v nádri je jako by na stejném místě,ale vpravo...
Jetě mě napadlo,jestli to třeba nedělá hydra,jak se auto rovná po tom,co vyleze,ale s tvojí postavou (jestli jsi teda nepřibral ) by to nemělo trvat 15 sekund ;-)
|
|
03.07.2017 15:48 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079736
|
|
.45acp
|
|
|
Ten zvuk se nese celým zadkem. Dopravní naftové čerpadlo vydává trochu jiný zvuk, ten poznám. Pořád mám právě podezření na to čerpadlo aditivace. Ale to by asi po vypnutí klíčku běet nemělo. Hučí to i kdy po vypnutí klíčku v autě sedím, tak ta hydra asi taky ne. Nějaké odvzdunění/zavzdunění nádre mě taky napadlo, ale dřív jsem si toho nikdy nevimnul. Jak ji někdo někde napsal, e v Citroenu si elektronika ije svým vlastním ivotem, tak je asi moný vechno. Ale, e by běelo něco, co by snad ani v danou chvíli nemělo být pod proudem?
A dalí poznatek. Hučí to i po pouhém zapnutí klíčku do rozsvícení kontrolek a následném vypnutí. Zkouel jsem i vytáhnout pojistku F4, která by měla být na čerpadlo aditivace, modul dveří řidiče a alarm. Tak alarm jsem nezkouel, ovládání oken nejde, ale hučení se ozývá i s vytaenou pojistkou.
Ten zvuk se nese celým zadkem. Dopravní naftové čerpadlo vydává trochu jiný zvuk, ten poznám. Pořád mám právě podezření na to čerpadlo aditivace. Ale to by asi po vypnutí klíčku běet nemělo. Hučí to i kdy po vypnutí klíčku v autě sedím, tak ta hydra asi taky ne. Nějaké odvzdunění/zavzdunění nádre mě taky napadlo, ale dřív jsem si toho nikdy nevimnul. Jak ji někdo někde napsal, e v Citroenu si elektronika ije svým vlastním ivotem, tak je asi moný vechno. Ale, e by běelo něco, co by snad ani v danou chvíli nemělo být pod proudem?
A dalí poznatek. Hučí to i po pouhém zapnutí klíčku do rozsvícení kontrolek a následném vypnutí. Zkouel jsem i vytáhnout pojistku F4, která by měla být na čerpadlo aditivace, modul dveří řidiče a alarm. Tak alarm jsem nezkouel, ovládání oken nejde, ale hučení se ozývá i s vytaenou pojistkou.
|
|
03.07.2017 19:47 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079744
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
45 acp _ promin- ale jen ta pro zasmání - co mě při zmiňovaném" zavzdunění nádre" připomnělo- kamarád jel s Favoritem cca 350 km a pořád mu to ukazovalo plnou nádr - kdy zajel na rampu- vyvalil oči- nádr byla úplně placatá ( měl ucpaný otvor pro nasávání vzduchu). To měli soudruzi výkonné čerpadla co ? ( Mimochodem měli i kvalitní nádre - nafouknul jí trochu kompresorem a zase byla jak nová)
45 acp _ promin- ale jen ta pro zasmání - co mě při zmiňovaném" zavzdunění nádre" připomnělo- kamarád jel s Favoritem cca 350 km a pořád mu to ukazovalo plnou nádr - kdy zajel na rampu- vyvalil oči- nádr byla úplně placatá ( měl ucpaný otvor pro nasávání vzduchu). To měli soudruzi výkonné čerpadla co ? ( Mimochodem měli i kvalitní nádre - nafouknul jí trochu kompresorem a zase byla jak nová)
|
|
03.07.2017 20:36 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3079745
|
|
.45acp
|
|
|
Sice to sem určitě nepatří, ale právě se se zavzduněním nádre mám taky zkuenost. Dnes u nebotík ZX, byl dovezen jako bouraný a kupoval jsem ho u opravený, měl problém s únikem benzínu při plné nádri. Po ¨pracném nasazení vech vzduchových hadiček na nádri vdy po několika ujetých km chcípnul. Pomáhalo otevření víčka nádre. V blatníku u plnícího hrdla byl podtlakový zpětný ventil plný písku. po vyčitění to začalo fungovat. Tomu bývalému majiteli v NDR to muselo blbnout u dávno, ne to nabořil.
Sice to sem určitě nepatří, ale právě se se zavzduněním nádre mám taky zkuenost. Dnes u nebotík ZX, byl dovezen jako bouraný a kupoval jsem ho u opravený, měl problém s únikem benzínu při plné nádri. Po ¨pracném nasazení vech vzduchových hadiček na nádri vdy po několika ujetých km chcípnul. Pomáhalo otevření víčka nádre. V blatníku u plnícího hrdla byl podtlakový zpětný ventil plný písku. po vyčitění to začalo fungovat. Tomu bývalému majiteli v NDR to muselo blbnout u dávno, ne to nabořil.
|
|
07.07.2017 13:02 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3080343
|
|
luta
|
|
|
Ahoj, měl bych dotaz ohledně intervalu doplnění aditiv. Má se to u 1.6 HDi rozsvítit pravidelně po intervalu 120tis km, nebo si to řekne dle reálné spotřeby ? tj klidně po 125tis km či 130 tis km ? Jestli to mám řeit nebo být v klidu. Zatím se mi nic neozvalo. Regenerace mám po 500 km a kouřivost u od první STK z roku 2010 na hranici 0,5 co je na hraně a zvlátní.
Ahoj, měl bych dotaz ohledně intervalu doplnění aditiv. Má se to u 1.6 HDi rozsvítit pravidelně po intervalu 120tis km, nebo si to řekne dle reálné spotřeby ? tj klidně po 125tis km či 130 tis km ? Jestli to mám řeit nebo být v klidu. Zatím se mi nic neozvalo. Regenerace mám po 500 km a kouřivost u od první STK z roku 2010 na hranici 0,5 co je na hraně a zvlátní.
|
|
08.07.2017 06:40 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3080376
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Auto si řekne samo.
Auto si řekne samo. ;-)
|
|
12.07.2017 16:48 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3081613
|
|
Stopař
|
Město: Kořenov, Auto: Citroën XM 2.0 Carburator (84 kW) | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdar pánové.Opět budu asi za "tupce".
Jak to tu pročítám jde mně hlava kolem. To jako není jedno e aditivum se dolévá přímo do nádre s naftou ? To jakoje solo nádrka na aditivum ? Jak poznám jak tojeu mého auta 2,0 HDI BREAK typ - DERHZB (dle velkého TP).Pokud to pomůe jetě VIN : VF7DERHZB76269943. Jak to tedy je ? Porádíte vyslouilému kodovkáři ? C5 je úasnej kočár ale musím sejetě hodně učit
Zdar pánové.Opět budu asi za "tupce".
Jak to tu pročítám jde mně hlava kolem. To jako není jedno e aditivum se dolévá přímo do nádre s naftou ? To jakoje solo nádrka na aditivum ? Jak poznám jak tojeu mého auta 2,0 HDI BREAK typ - DERHZB (dle velkého TP).Pokud to pomůe jetě VIN : VF7DERHZB76269943. Jak to tedy je ? Porádíte vyslouilému kodovkáři ? C5 je úasnej kočár ale musím sejetě hodně učit ;-)
|
|
| |
|
|