Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 27 > >|
01.12.2016 17:05 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3016698
Pavel C5
Město: Velký Šariš - Kanaš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 118
99 Poslat soukromou zprávu
diky chlapci

16.02.2017 10:22 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3040070
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdar vsetkym.
Dnes po dotankovani hlaska o aditivu. 142 000km.
Otazky:
Kolko zhruba mozem dalej jazdit bez dakych obav (hodilo by sa mi minimalne 5-6000 km)? Mozem?
Ta hlaska a kontrolka Service bude teraz stale svietit az do doplnenia a resetu?
Mam mobilne data a v roamingu, nechcem toho citat vela, som v roamingu.
Velke dik.

16.02.2017 10:44 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3040076
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
- keby si viac cital je to tu napisane, do dalsej servisnej prehliadky mozes jazdit co je v najhorsom pripade 29900km pri 30k servisnom intervale
- kontrolka servis bude svietit stale (stare auta len zablikala)

16.02.2017 10:49 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3040097
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu

Dakujem. Necitam, lebo som v roamingu na mobilnych datach. Aj ked som si na nieco spomynal, teda, ze mozem bez obav pokracovat, no nevedel som kolko…
Este raz, dik za bleskurychlu radu

24.02.2017 16:57 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3044077
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takze…
Hlaska prestala otravovat. Uz aj tankovane a bez hlasky. Dnes som cez OBD pozrel info o FAPu a aditiva je tam este 1213 ml. FAP zaplneny na 43%.

24.02.2017 17:06 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3044108
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nejsi prvy ktoremu sa to samoresetlo z nejakeho dovodu
dolej to

16.03.2017 00:31 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3050388
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Podělím se o čerstvou zkušenost:

Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proražený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádrž na Eolys je plná až po okraj kontrolního otvoru).
2) protože měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějších oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, že cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěžovali s resetem ECU aditivace, protože diag dnes signalizuje prázdnou nádržku, i když je skoro plná.

Závěr:
- došlo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- takže saze FAP moc nezanášely, netvořily hrudky ale spíše procházely dále do výfuku a ven

?? ŘEŠENÍ ??? vylít "míšaninu", propláchnout nádržku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?

16.03.2017 08:27 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3050460
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
Podělím se o čerstvou zkušenost:

Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proražený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádrž na Eolys je plná až po okraj kontrolního otvoru).
2) protože měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějších oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, že cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěžovali s resetem ECU aditivace, protože diag dnes signalizuje prázdnou nádržku, i když je skoro plná.

Závěr:
- došlo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- takže saze FAP moc nezanášely, netvořily hrudky ale spíše procházely dále do výfuku a ven

?? ŘEŠENÍ ??? vylít "míšaninu", propláchnout nádržku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?


Myslím si že ne - to jestli hlásí prázdnou nádobku je o něčem jiném, to že je nádobka stále plná je také o něčem jiném, s tím FAP si od PC nejsem jistý jak to je, s nádobkou bych řekl že je na výměnu. A jinak tam patří 176 (zřejmě) OPR ? a memyslím si že by se to po..lo těmi aditivy(nádobka)

27.06.2017 18:19 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3078652
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nejsem úplně přesvědčenej o tom, že píšu na správné téma, ale.. Několik dní se mi po vypnutí klíčku řízení ze zadní části auta ozývá lehké hučení ( možná syčení ), nedokážu zvuk přesně popsat. Napadlo mě jen čerpadlo aditivace. To by ale mělo běžet jen při zapnutí klíčku po manipulaci s víčkem nádrže (tankování). Dopravní čerpadlo nafty v nádrži by mělo taky běžet až po zapnutí zapalování. Že by hydraulika? Nikdy předtím jsem tento zvuk neslyšel. Mohlo se snad "splašit" čerpadlo aditivace?

Ještě bych dodal, ten zvuk se ozve až po úplném vypnutí klíčku a trvá odhadem 10 - 15 vteřin. Všiml jsem si toho poprve až po posledním tankování. Nikdy předtím jsem to neslyšel.

02.07.2017 18:39 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079588
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak stále žádný názor? Ani, že jsem blbej a hledám problémy tam, kde nejsou?

02.07.2017 19:53 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079602
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě k syčení ze zadku auta po zhasnutí motoru napadá jen podtlak v nádrži kvůli ucpanýmu přívodu vzduchu. Nenatankoval jsi někdy nedávno až po okraj?

02.07.2017 20:38 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079606
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Po okraj netankuju nikdy. Jen do prvního vypnutí pistole. A od posledního tankovámí mám najeto přez 300km, tak už tam je kolem 3/4 nádrže. V tom zvuku se ale spíš přikláním k hučení, než syčení.

02.07.2017 22:54 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079649
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Možná,kdybys upřesnil (zjisti,co nejpřesnějš,odkud ten zvuk jde),tak by se dalo asi neco vymyslet...
Takhle ti asi nikdo,kdo to neslyšel, neřekne.
Aditivační nádržka je ne levý straně před zadním kolem pod nádrží, podávací palivové čerpadlo v nádrži je jako by na stejném místě,ale vpravo...
Ještě mě napadlo,jestli to třeba nedělá hydra,jak se auto rovná po tom,co vylezeš,ale s tvojí postavou (jestli jsi teda nepřibral ) by to nemělo trvat 15 sekund

03.07.2017 15:48 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079736
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ten zvuk se nese celým zadkem. Dopravní naftové čerpadlo vydává trochu jiný zvuk, ten poznám. Pořád mám právě podezření na to čerpadlo aditivace. Ale to by asi po vypnutí klíčku běžet nemělo. Hučí to i když po vypnutí klíčku v autě sedím, tak ta hydra asi taky ne. Nějaké odvzdušnění/zavzdušnění nádrže mě taky napadlo, ale dřív jsem si toho nikdy nevšimnul. Jak již někdo někde napsal, že v Citroenu si elektronika žije svým vlastním životem, tak je asi možný všechno. Ale, že by běželo něco, co by snad ani v danou chvíli nemělo být pod proudem?
A další poznatek. Hučí to i po pouhém zapnutí klíčku do rozsvícení kontrolek a následném vypnutí. Zkoušel jsem i vytáhnout pojistku F4, která by měla být na čerpadlo aditivace, modul dveří řidiče a alarm. Tak alarm jsem nezkoušel, ovládání oken nejde, ale hučení se ozývá i s vytaženou pojistkou.

03.07.2017 19:47 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079744
Ivan.pr
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 168
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
45 acp _ promin- ale jen ta pro zasmání - co mě při zmiňovaném" zavzdušnění nádrže" připomnělo- kamarád jel s Favoritem cca 350 km a pořád mu to ukazovalo plnou nádrž - když zajel na rampu- vyvalil oči- nádrž byla úplně placatá ( měl ucpaný otvor pro nasávání vzduchu). To měli soudruzi výkonné čerpadla co ? ( Mimochodem měli i kvalitní nádrže - nafouknul jí trochu kompresorem a zase byla jak nová)

03.07.2017 20:36 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3079745
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sice to sem určitě nepatří, ale právě se se zavzdušněním nádrže mám taky zkušenost. Dnes už nebožtík ZX, byl dovezen jako bouraný a kupoval jsem ho už opravený, měl problém s únikem benzínu při plné nádrži. Po ¨pracném nasazení všech vzduchových hadiček na nádrži vždy po několika ujetých km chcípnul. Pomáhalo otevření víčka nádrže. V blatníku u plnícího hrdla byl podtlakový zpětný ventil plný písku. po vyčištění to začalo fungovat. Tomu bývalému majiteli v NDR to muselo blbnout už dávno, než to nabořil.

07.07.2017 13:02 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3080343
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, měl bych dotaz ohledně intervalu doplnění aditiv. Má se to u 1.6 HDi rozsvítit pravidelně po intervalu 120tis km, nebo si to řekne dle reálné spotřeby ? tj klidně po 125tis km či 130 tis km ? Jestli to mám řešit nebo být v klidu. Zatím se mi nic neozvalo. Regenerace mám po 500 km a kouřivost už od první STK z roku 2010 na hranici 0,5 což je na hraně a zvláštní.

08.07.2017 06:40 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3080376
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Auto si řekne samo.

08.07.2017 17:41 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3080421
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
luta napsal(a):
Ahoj, měl bych dotaz ohledně intervalu doplnění aditiv. Má se to u 1.6 HDi rozsvítit pravidelně po intervalu 120tis km, nebo si to řekne dle reálné spotřeby ? tj klidně po 125tis km či 130 tis km ? Jestli to mám řešit nebo být v klidu. Zatím se mi nic neozvalo. Regenerace mám po 500 km a kouřivost už od první STK z roku 2010 na hranici 0,5 což je na hraně a zvláštní.


Aditiva infineum -(novější po Elois 176) vydrží kolem 180000km ( jestli se semnou nebude Jumep zase hádat) a ano řekne si o to auto samo

12.07.2017 16:48 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP 3081613
Stopař
Město: Kořenov, Auto: Citroën XM 2.0 Carburator (84 kW)Počet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar pánové.Opět budu asi za "tupce".
Jak to tu pročítám jde mně hlava kolem. To jako není jedno že aditivum se dolévá přímo do nádrže s naftou ? To jakoje solo nádržka na aditivum ? Jak poznám jak tojeu mého auta 2,0 HDI BREAK typ - DERHZB (dle velkého TP).Pokud to pomůže ještě VIN : VF7DERHZB76269943. Jak to tedy je ? Porádíte vysloužilému škodovkáři ? C5 je úžasnej kočár ale musím seještě hodně učit

|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator