| | |
29.08.2016 08:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2988651
|
|
Hud1ai2
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 29.08.16 10:57 Důvod: vyridte si to soukromou zpravou | | |
|
29.08.2016 09:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2988693
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 29.08.16 10:57 Důvod: vyridte si to soukromou zpravou | | |
|
29.08.2016 19:19 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2988996
|
|
simon2015
|
|
|
Tak první registrace je 07.2003..
Tak první registrace je 07.2003..
|
|
24.10.2016 20:44 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3005799
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ahoj houpačky, chci se zeptat, v nádrce pro Eolys je to čerpadlo vibrační? Po připojení k baterii jsem čekal, e čerpadlo natáhne a flusne po mě nějakou dávku. Nic, jen při přeruovaném dotýkání vodiče začalo čerpadlo tlačit Eolys ven. Sehnal jsem druhou nádrku a ta to dělá také tak. Je tedy čerpadlo vpořádku?
Mohu dolít do nádrky nový Eolys a starý tam nechat?
Ahoj houpačky, chci se zeptat, v nádrce pro Eolys je to čerpadlo vibrační? Po připojení k baterii jsem čekal, e čerpadlo natáhne a flusne po mě nějakou dávku. Nic, jen při přeruovaném dotýkání vodiče začalo čerpadlo tlačit Eolys ven. Sehnal jsem druhou nádrku a ta to dělá také tak. Je tedy čerpadlo vpořádku?
Mohu dolít do nádrky nový Eolys a starý tam nechat?
|
|
24.10.2016 20:56 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3005817
|
|
jumep
|
|
|
ano, aby fungovalo treba pulzovat
a aditivum sa moze zmiesat, samozrejme len rovnaky typ
ano, aby fungovalo treba pulzovat
a aditivum sa moze zmiesat, samozrejme len rovnaky typ
|
|
24.10.2016 21:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3005837
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
To pulzování tedy zajiuje řídící jednotka aditivace?
Záměna je jasná, jde mi oto, e jsem jetě sehnal nádrku z bouračky a nevím jak je ad. staré. Je čerstvě sundané od nádre. Tak to asi nebude na závadu.
To pulzování tedy zajiuje řídící jednotka aditivace?
Záměna je jasná, jde mi oto, e jsem jetě sehnal nádrku z bouračky a nevím jak je ad. staré. Je čerstvě sundané od nádre. Tak to asi nebude na závadu.:nevim
|
|
30.11.2016 21:14 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016555
|
|
Pavel C5
|
|
|
Má tu niekto fotky na doplnenie aditíva na citroen c5 turier 2hdi (120kw),alebo je to to isté aku o starej c5 , ete som to nerobil,viem e je sada,ako zistim na aute aku mám kúpi,ďakujem za tipy mám niečo natudované len niesom si celkom istý
Má tu niekto fotky na doplnenie aditíva na citroen c5 turier 2hdi (120kw),alebo je to to isté aku o starej c5 , ete som to nerobil,viem e je sada,ako zistim na aute aku mám kúpi,ďakujem za tipy mám niečo natudované len niesom si celkom istý:palec
|
|
30.11.2016 23:21 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016632
|
|
jumep
|
|
|
bez diagnostiky je to blbost dolievat a ten kto ma diagnostiku by mal vediet
inak tam ide infineum a je to podobne ako u starej c5
bez diagnostiky je to blbost dolievat a ten kto ma diagnostiku by mal vediet
inak tam ide infineum a je to podobne ako u starej c5
|
|
01.12.2016 07:30 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016639
|
|
Pavel C5
|
|
|
Peo a diagnostika určí aj mnostvo kožko doplni či kúpi 3l alebo 4,5l Aditiva
Peo a diagnostika určí aj mnostvo kožko doplni či kúpi 3l alebo 4,5l Aditiva
|
|
01.12.2016 10:06 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016656
|
|
jumep
|
|
|
mas v tom chaos
diagnostika neurci nic (4.5l bolo stare dxp pouzivane do novembra 2002
kup 9736.97, dolej a daj resetnut
nalieva sa to tak ze odpojis tu hadicku na nadrzke, do nej napojis hadicu co je na plniacej sade a pod to kde je na nadrzke ta hadica podlozis tu bielu flasku s tou hadicou na to aby pripadne ked to doliavas skoro to co je tam naviac pretece
mas v tom chaos
diagnostika neurci nic (4.5l bolo stare dxp pouzivane do novembra 2002
kup 9736.97, dolej a daj resetnut
nalieva sa to tak ze odpojis tu hadicku na nadrzke, do nej napojis hadicu co je na plniacej sade a pod to kde je na nadrzke ta hadica podlozis tu bielu flasku s tou hadicou na to aby pripadne ked to doliavas skoro to co je tam naviac pretece
|
|
01.12.2016 17:05 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3016698
|
|
Pavel C5
|
|
|
diky chlapci
diky:palec chlapci
|
|
16.02.2017 10:22 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040070
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Zdar vsetkym.
Dnes po dotankovani hlaska o aditivu. 142 000km.
Otazky:
Kolko zhruba mozem dalej jazdit bez dakych obav (hodilo by sa mi minimalne 5-6000 km)? Mozem?
Ta hlaska a kontrolka Service bude teraz stale svietit az do doplnenia a resetu?
Mam mobilne data a v roamingu, nechcem toho citat vela, som v roamingu.
Velke dik.
Zdar vsetkym.
Dnes po dotankovani hlaska o aditivu. 142 000km.
Otazky:
Kolko zhruba mozem dalej jazdit bez dakych obav (hodilo by sa mi minimalne 5-6000 km)? Mozem?
Ta hlaska a kontrolka Service bude teraz stale svietit az do doplnenia a resetu?
Mam mobilne data a v roamingu, nechcem toho citat vela, som v roamingu.
Velke dik.
|
|
16.02.2017 10:44 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040076
|
|
jumep
|
|
|
- keby si viac cital je to tu napisane, do dalsej servisnej prehliadky mozes jazdit co je v najhorsom pripade 29900km pri 30k servisnom intervale
- kontrolka servis bude svietit stale (stare auta len zablikala)
- keby si viac cital je to tu napisane, do dalsej servisnej prehliadky mozes jazdit co je v najhorsom pripade 29900km pri 30k servisnom intervale
- kontrolka servis bude svietit stale (stare auta len zablikala)
|
|
16.02.2017 10:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3040097
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Dakujem. Necitam, lebo som v roamingu na mobilnych datach. Aj ked som si na nieco spomynal, teda, ze mozem bez obav pokracovat, no nevedel som kolko
Este raz, dik za bleskurychlu radu
:palec
Dakujem. Necitam, lebo som v roamingu na mobilnych datach. Aj ked som si na nieco spomynal, teda, ze mozem bez obav pokracovat, no nevedel som kolko
Este raz, dik za bleskurychlu radu :palec
|
|
24.02.2017 16:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3044077
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Takze
Hlaska prestala otravovat. Uz aj tankovane a bez hlasky. Dnes som cez OBD pozrel info o FAPu a aditiva je tam este 1213 ml. FAP zaplneny na 43%.
Takze
Hlaska prestala otravovat. Uz aj tankovane a bez hlasky. Dnes som cez OBD pozrel info o FAPu a aditiva je tam este 1213 ml. FAP zaplneny na 43%.
|
|
24.02.2017 17:06 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3044108
|
|
jumep
|
|
|
nejsi prvy ktoremu sa to samoresetlo z nejakeho dovodu
dolej to
nejsi prvy ktoremu sa to samoresetlo z nejakeho dovodu
dolej to
|
|
16.03.2017 00:31 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3050388
|
|
Bobr53
|
|
|
Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
|
|
16.03.2017 08:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
3050460
|
|
jruze
|
|
|
Bobr53 napsal(a): Podělím se o čerstvou zkuenost:
Jedna známá (má C5 2,2HDI, 4HX, 2003 s FAP, 198000 km) má problém s černou koncovkou výfuku - je plná mouru a sazí, bojí se tedy jít na STK emise. Podezření na proraený nebo EX FAP?
1) pomocí diag ZMĚŘEN SKORO IDEÁLNÍ STAV: FAP průměr za posledních 5 regenerací = 830 km, zaplnění FAP 37%, dif. tlak 0-57 v plném rozsahu otáček, stav aditiva = 7 gr (přitom palubní počítač ohledně nulového stavu aditiva nic nehlásí a nádr na Eolys je plná a po okraj kontrolního otvoru).
2) protoe měla uskladněné kanystry se zbytky aditiv z dřívějích oprav a také podle faktur z té doby jsem se dopátral, e cca před třemi roky jí doplnil jeden automechanik cca 3,5 litrů DXP42 !!! a rok na to jiný automechanik tam dolil pro změnu 1,5 litru Eolys 176, oba se zřejmě neobtěovali s resetem ECU aditivace, protoe diag dnes signalizuje prázdnou nádrku, i kdy je skoro plná.
Závěr:
- dolo tady k vícenásobnému vzájemnému promíchání DXP42 a Eolys 176 (které nejsou záměnné a pochopitelně se ani nesmí míchat), jezdila relativně bez problémů, jen ten černej výfuk !
- take saze FAP moc nezanáely, netvořily hrudky ale spíe procházely dále do výfuku a ven
?? ŘEENÍ ??? vylít "míaninu", propláchnout nádrku a potrubí aditivace a bude to OK ?? Co vy na to?
Myslím si e ne - to jestli hlásí prázdnou nádobku je o něčem jiném, to e je nádobka stále plná je také o něčem jiném, s tím FAP si od PC nejsem jistý jak to je, s nádobkou bych řekl e je na výměnu. A jinak tam patří 176 (zřejmě) OPR ? a memyslím si e by se to po..lo těmi aditivy(nádobka)
Myslím si e ne:nevim - to jestli hlásí prázdnou nádobku je o něčem jiném, to e je nádobka stále plná je také o něčem jiném, s tím FAP si od PC nejsem jistý jak to je, s nádobkou bych řekl e je na výměnu.;-) A jinak tam patří 176 (zřejmě) OPR ? a memyslím si e by se to po..lo těmi aditivy(nádobka)
|
|
| |
|
|