| | |
20.05.2016 21:34 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952935
|
|
jumep
|
|
|
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
|
|
21.05.2016 00:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952953
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
No prostě zase si dokázal e ,,má vdy pravdu a pokud jí nemá tak platí bod 1." ano ukončujeme to - jen jetě jednou připoutí e cerin ucpává FAP novějí aditiva obsahují více cerinu a tudí stačí mení dávka aditiv a tím se prodluuje interval doplňování protoe mení dávka pro správnou funkčnost stačí= take z toho plyne e výrobce úmyslně pokozuje spotřebytele tím e koncentrovanějími aditivy jim ucpává FAP geniální - to je snad alovatelnějí ne uvádění chybných údajů o emisní normě a spotřebě. Jinak proto se aktualizují softy ECU (to sám mnohdy doporučuje sice v jiném ohledu) - jen nezačni tvrdit ,,co má společného ECU s aditivací?"
No prostě zase si dokázal e ,,má vdy pravdu a pokud jí nemá tak platí bod 1." ano ukončujeme to - jen jetě jednou připoutí e cerin ucpává FAP novějí aditiva obsahují více cerinu a tudí stačí mení dávka aditiv a tím se prodluuje interval doplňování protoe mení dávka pro správnou funkčnost stačí= take z toho plyne e výrobce úmyslně pokozuje spotřebytele tím e koncentrovanějími aditivy jim ucpává FAP:-)))) geniální - to je snad alovatelnějí ne uvádění chybných údajů o emisní normě a spotřebě.:palec Jinak proto se aktualizují softy ECU (to sám mnohdy doporučuje sice v jiném ohledu) - jen nezačni tvrdit ,,co má společného ECU s aditivací?"
|
|
21.05.2016 10:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953000
|
|
jumep
|
|
|
ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
|
|
21.05.2016 16:21 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953038
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
Tak mimo mísu jse ty - já vím o čem mluvím a ty nevěří ani tomu co si přečte přímo co uvádí Citroen (to e jsou nová aditiva koncentrovanějí a tudí je z toho důvodu delí interval - po čtvrté u to sem dávat nebudu) a jediná cesta k prodlouení intervalu (spotřebování stejného mnoství ) aditiv je sníení dávky=mení dávka aditiv na určité mnoství paliva(to snad pochopí kadý s průměrným IQ) takto jsou naprogramované ECU od r.v. tuím 2010 ale protoe se dodává ji jen novějí aditivum a jezdí i starí auta tak je potřeba toto nastavit v ECU (kde je od +- r.v. 2007 integrovaná jednotka aditivace v ECU no a teď to podstatné : výrobce nepředpokládal e tuto operaci bude dělat někdo neznalej a hlavně e to vůbec bude dělat někdo někde mimo ZN. servis (a je k tomuto potřeba diag - tu ofiko nekoupí bez kolení,nebo prokázání kvalifikace, servis, který je online a po připojení ho diag upozorní e je toto potřeba (jen zjednodueně). Ale ono v podstatě o nic nejde jen e si ti neznalí vypotřebují dříve aditiva (a donesou jim dříve prachy za doplnění) a dříve zanesou FAP a zase jim přinesou prachy.(A alovatelné to není protoe tě utřou s tím e to nebylo přenastaveno) - Jinak se objednej na kolení(nestojí to moc - jen 4000,- na den) oni tě tam o tom prokolí no kdybys dělal ve značce tak by jsi neproel a nemohl by jsi to dělat,kdyby toto dělal ivnosák tak by odebírali ivnostenské listy a zakázali činnost ale jen těm kterým je vydali take ty jsi vlastně zase v klidu(vem chlup na dlani kdy tam není) A má pravdu nevím o čem mluvím
Tak mimo mísu jse ty - já vím o čem mluvím a ty nevěří ani tomu co si přečte přímo co uvádí Citroen (to e jsou nová aditiva koncentrovanějí a tudí je z toho důvodu delí interval - po čtvrté u to sem dávat nebudu) a jediná cesta k prodlouení intervalu (spotřebování stejného mnoství ) aditiv je sníení dávky=mení dávka aditiv na určité mnoství paliva(to snad pochopí kadý s průměrným IQ) takto jsou naprogramované ECU od r.v. tuím 2010 ale protoe se dodává ji jen novějí aditivum a jezdí i starí auta tak je potřeba toto nastavit v ECU (kde je od +- r.v. 2007 integrovaná jednotka aditivace v ECU:-o no a teď to podstatné : výrobce nepředpokládal e tuto operaci bude dělat někdo neznalej a hlavně e to vůbec bude dělat někdo někde mimo ZN. servis (a je k tomuto potřeba diag - tu ofiko nekoupí bez kolení,nebo prokázání kvalifikace, servis, který je online a po připojení ho diag upozorní e je toto potřeba (jen zjednodueně). Ale ono v podstatě o nic nejde jen e si ti neznalí vypotřebují dříve aditiva (a donesou jim dříve prachy za doplnění) a dříve zanesou FAP a zase jim přinesou prachy.(A alovatelné to není protoe tě utřou s tím e to nebylo přenastaveno) - Jinak se objednej na kolení(nestojí to moc - jen 4000,- na den) oni tě tam o tom prokolí:-) no kdybys dělal ve značce tak by jsi neproel a nemohl by jsi to dělat,kdyby toto dělal ivnosák tak by odebírali ivnostenské listy a zakázali činnost ale jen těm kterým je vydali take ty jsi vlastně zase v klidu(vem chlup na dlani kdy tam není:-))))) A má pravdu nevím o čem mluvím:palec
|
|
21.05.2016 16:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953040
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Panove, uz si to bezte vyrikat nekam na chat, skype, icq, nebo tak podobne. Dalsi reakce uz budu mazat.
Jardo a prestan se tu prosim porad ohanet tematem zivnostenskych listu a podobnym stylem prispevku, ktery uz jsem ti nedavno smazal. Uz jsem te jednou na to upozornoval!
Panove, uz si to bezte vyrikat nekam na chat, skype, icq, nebo tak podobne. Dalsi reakce uz budu mazat.
Jardo a prestan se tu prosim porad ohanet tematem zivnostenskych listu a podobnym stylem prispevku, ktery uz jsem ti nedavno smazal. Uz jsem te jednou na to upozornoval! :nevim :-(
|
|
10.07.2016 12:22 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2971918
|
|
Igor123
|
Město: Hostivice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj vsem jsem tu novy
vlastnim citroen c 5 rv 2011 ted jsem delal vstriky
pry jeste me ceka adetivum a filtr pevnych castitc .
jen se zeptam je potreba vymena filtru nebo staci oprava nejaka .? repase a to adetivum mohu nejak dolit sam :?
pripadne mechanik ne v autorizovanem servisu :?
kde se schani kde nejlepe koupit nebo nejaky servis man okoli Prahy co se tim zabiva .?
dekuji za odpovedi
Ahoj vsem jsem tu novy
vlastnim citroen c 5 rv 2011 ted jsem delal vstriky
pry jeste me ceka adetivum a filtr pevnych castitc .
jen se zeptam je potreba vymena filtru nebo staci oprava nejaka .? repase a to adetivum mohu nejak dolit sam :?
pripadne mechanik ne v autorizovanem servisu :?
kde se schani kde nejlepe koupit nebo nejaky servis man okoli Prahy co se tim zabiva .?
dekuji za odpovedi
|
|
10.07.2016 15:10 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2971938
|
|
ivanivan
|
|
|
Jsou tu návody a chce to pročíst vlákna
Jsou tu návody a chce to pročíst vlákna :palec
|
|
28.07.2016 17:58 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2976005
|
|
fred
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Má někdo praktickou zkuenost po kolika km doplňoval aditivum u C5 I Break 2.2HDi (11.2002) (po doplnění aditiva (předpokládám 4,5L DXP42) ujeto cca 60000 km)
Pokouel jsem se to nějak hledat, ale buď to tu není nebo se "neumím" správně zeptat.
Co jsem nael: "DXP42 = 80t km a 4.5l"
Předem dík
Má někdo praktickou zkuenost po kolika km doplňoval aditivum u C5 I Break 2.2HDi (11.2002) (po doplnění aditiva (předpokládám 4,5L DXP42) ujeto cca 60000 km)
Pokouel jsem se to nějak hledat, ale buď to tu není nebo se "neumím" správně zeptat.
Co jsem nael: "DXP42 = 80t km a 4.5l"
Předem dík
|
|
28.07.2016 19:12 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2976016
|
|
jumep
|
|
|
ano, DXP bolo stavane na 80k km a je to 4.5l sada
treba cistit pri tom aj fap
ano, DXP bolo stavane na 80k km a je to 4.5l sada
treba cistit pri tom aj fap
|
|
05.08.2016 09:04 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2978807
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Potřeboval bych opět doplnit aditiva (C5 I Break 2,2HDi /2002). Poradíte mi, kdo a cca za kolik to udělá? Díky.
Potřeboval bych opět doplnit aditiva (C5 I Break 2,2HDi /2002). Poradíte mi, kdo a cca za kolik to udělá? Díky.
|
|
23.08.2016 09:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2986634
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
U sem to zkouel v jiným vláknu a bez odpovědi. Zkusím tady Prosím, je tu někdo, kdo by mi provedl dolití aditiv? Jak sem se tu dočetl, je k tomu asi třeba i vyčitění FAPu. Ideálně okolí Plzně. Ale je to akutní, tak vezmu cokoliv. Díky.
U sem to zkouel v jiným vláknu a bez odpovědi. Zkusím tady :) Prosím, je tu někdo, kdo by mi provedl dolití aditiv? Jak sem se tu dočetl, je k tomu asi třeba i vyčitění FAPu. Ideálně okolí Plzně. Ale je to akutní, tak vezmu cokoliv. Díky.
|
|
23.08.2016 18:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2986745
|
|
jruze
|
|
|
pokud se zdejím lékařům povede dostat mne na nohy , dojít do dílny lehnout si pod auto tak by to bylo přítí týden reálné- zatím je to tak e pokud jsem vůbec schopný pohybu tak po bytě a po čtyřech. pokud to co do mne narval v injekci nezabere tak zbývá dalí vyetřehí(předcházející bylo na operaci) a zřejmě to nejhorí čemu jsem se vyhýbal.take v tuto chvíli nedokáu objektině odpovědět - nynějí stav je e dovedu leet v nějaké poloze na boku a psát jedním prstem.
pokud se zdejím lékařům povede dostat mne na nohy , dojít do dílny lehnout si pod auto tak by to bylo přítí týden reálné- zatím je to tak e pokud jsem vůbec schopný pohybu tak po bytě a po čtyřech. pokud to co do mne narval v injekci nezabere tak zbývá dalí vyetřehí(předcházející bylo na operaci) a zřejmě to nejhorí čemu jsem se vyhýbal.take v tuto chvíli nedokáu objektině odpovědět - nynějí stav je e dovedu leet v nějaké poloze na boku a psát jedním prstem.;-)
|
|
25.08.2016 13:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2987368
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ok díky za odpověď. A byl by tu někdo jiný (značka - co nejrychleji Plzeň a okolí - dostat se do Prahy kromě pracovních záleitostí je pro mě teď časově nemoný)? Auto docela potřebuju a pořád se mi nedaří najít někoho, kdo mi doleje aditiva a pořeí FAP a km ubývají. Za chvíli to zacpu Díky.
Ok díky za odpověď. A byl by tu někdo jiný (značka - co nejrychleji Plzeň a okolí - dostat se do Prahy kromě pracovních záleitostí je pro mě teď časově nemoný)? Auto docela potřebuju a pořád se mi nedaří najít někoho, kdo mi doleje aditiva a pořeí FAP a km ubývají. Za chvíli to zacpu :( Díky.
|
|
26.08.2016 06:21 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2987564
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
jruze napsal(a): Čistě teoreticky by to mohlo jít v úterý,ale zavolat jetě v neděli odpoledne (potvrdit a upřesnit r.v. (OPR),FAP mám čistej,aditiva bych měl mít v Citroenu ve skladě.) víc udělat nemůu.
Ok, diky. Zavolam uz behem dneska a domluvime se. Jak sem psal, do Prahy se ted kvuli praci nedostanu jinak nez pracovne.
Ok, diky. Zavolam uz behem dneska a domluvime se. Jak sem psal, do Prahy se ted kvuli praci nedostanu jinak nez pracovne.
|
|
| |
|
|