 | |  |
21.04.2016 21:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2944187
|
|
JirkaŘ
|
|

|
Díky za info !
Díky za info !
|
|
18.05.2016 17:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952413
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|

|
Zdarec,
tak dnes som absolvoval zakroky u jumepa v dielni (velke dakujem) a co sa tyka eolysu,, tak po 140 t km bola nadrzka naozaj prazdna. zhltlo to celu 3L bandasku
Zdarec,
tak dnes som absolvoval zakroky u jumepa v dielni (velke dakujem) a co sa tyka eolysu,, tak po 140 t km bola nadrzka naozaj prazdna. zhltlo to celu 3L bandasku :)
|
|
18.05.2016 20:36 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952456
|
|
jumep
|
|

|
nadobka X7 je 3l, nie 5
5 boli len prve ... (este stale sa divim sam sebe ze na toto regaujem)
nadobka X7 je 3l, nie 5
5 boli len prve ... (este stale sa divim sam sebe ze na toto regaujem)
|
|
19.05.2016 08:40 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952505
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|

|
Ahojte,
za mna je jedno kolo vleze, pristrekuje a na kolko km to je. Auto dalo hlasku ze ma malo aditiva -4 pisal som to tu nedavno, a tak som kupil a dolialo sa...
Asi sa tu neda celkom riadit podla poctu km, takze ak napise ze nieje treba doliat a hotovo!
Ahojte,
za mna je jedno kolo vleze, pristrekuje a na kolko km to je. Auto dalo hlasku ze ma malo aditiva -4 pisal som to tu nedavno, a tak som kupil a dolialo sa...
Asi sa tu neda celkom riadit podla poctu km, takze ak napise ze nieje treba doliat a hotovo! :palec
|
|
19.05.2016 20:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952618
|
|
jumep
|
|

|
zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
|
|
19.05.2016 22:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952701
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|

|
Ja som s toho FAP. Teda PAF
Ja som s toho FAP. Teda PAF :-))
|
|
20.05.2016 01:13 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952742
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
U to sem potřetí dávat nebudu - jinak si to najdi a přečti - a dálkové kodování znamená v tomto případě přeprogramování na mení dávku kvůli větí koncentraci ( a to by se mělo udělat po přechodu na koncetrovanějí aditivum - novějí auta to mají z výroby a tím se prodlouí ivotnost) - kdyby zvětili FAP nenacpe ho dovnitř (a mříky jsou stejné ) a pokud si to myslí podle obj.čísla tak změna je v uchycení a ne ve vloce (novějí u nemají tu podkovu a jetě novějí mají jinou spojovací sponu - poslední jsou nedělené ale to jsou 8.ventily) a tvá úvaha je ... oni neuvádí u aditiv ivotnost FAP ale výdr aditiv .link.
Je rozdíl v intervalu doplnění aditiv u C5I do OPR 09383 a od OPR 09384 ? (vynechme výměnu FAP - jen doplnění aditiv ano - vzhledem k tomu e je DPX o 1/3 víc bude asi i o 1/3 delí interval pro doplnění a nebo e by bylo jiné dávkování?)= jinými slovy koncentrací aditiv zůstal intrval stejný ale sníili dávku aditiv(jedná se o C5 I !! u C5 II a III u nesníili objem aditiv , ale prodlouili interval(při pouití novějích aditiv) lepí u to vysvětlit nedovedu.
U to sem potřetí dávat nebudu - jinak si to najdi a přečti - a dálkové kodování znamená v tomto případě přeprogramování na mení dávku kvůli větí koncentraci;-) ( a to by se mělo udělat po přechodu na koncetrovanějí aditivum - novějí auta to mají z výroby a tím se prodlouí ivotnost) - kdyby zvětili FAP nenacpe ho dovnitř (a mříky jsou stejné;-)) a pokud si to myslí podle obj.čísla tak změna je v uchycení a ne ve vloce;-) (novějí u nemají tu podkovu a jetě novějí mají jinou spojovací sponu - poslední jsou nedělené ale to jsou 8.ventily) a tvá úvaha je ... oni neuvádí u aditiv ivotnost FAP ale výdr aditiv:-o http://www.c5club.cz/download.php?fileid=2935905&z=yes
Je rozdíl v intervalu doplnění aditiv u C5I do OPR 09383 a od OPR 09384 ? (vynechme výměnu FAP - jen doplnění aditiv ano - vzhledem k tomu e je DPX o 1/3 víc bude asi i o 1/3 delí interval pro doplnění a nebo e by bylo jiné dávkování?)= jinými slovy koncentrací aditiv zůstal intrval stejný ale sníili dávku aditiv(jedná se o C5 I !! u C5 II a III u nesníili objem aditiv , ale prodlouili interval(při pouití novějích aditiv) lepí u to vysvětlit nedovedu.
|
|
20.05.2016 10:16 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952834
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Podle technickeho listu je EOLYS Powerflex jen jeden- neni koncentrovanejsi a mene koncentrovany.
To, ze se lisi objemy aditiv (2,3L pro 16V a 1,75L pro 8V) treba pro motorizaci 1,6hdi je dano velikosti davkovani. Vysvetleni nizsiho davkovani muze byt tim, ze novy - inovovany motor 1,6hdi mimo hromadu zmen dostal do vybavy i lambda sondu pro lepsi rizeni spalovani a tim padem se pocita s mensi produkci sazi a tim padem se i snizuje mnozstvi aditiva potrebne pro spaleni nahromadenych sazi ve FAP filtru. Ony asi i ty intervaly mezi regeneracemi budou delsi (mene sazi na kilometrovy probeh).
Podle technickeho listu je EOLYS Powerflex jen jeden- neni koncentrovanejsi a mene koncentrovany.
To, ze se lisi objemy aditiv (2,3L pro 16V a 1,75L pro 8V) treba pro motorizaci 1,6hdi je dano velikosti davkovani. Vysvetleni nizsiho davkovani muze byt tim, ze novy - inovovany motor 1,6hdi mimo hromadu zmen dostal do vybavy i lambda sondu pro lepsi rizeni spalovani a tim padem se pocita s mensi produkci sazi a tim padem se i snizuje mnozstvi aditiva potrebne pro spaleni nahromadenych sazi ve FAP filtru. Ony asi i ty intervaly mezi regeneracemi budou delsi (mene sazi na kilometrovy probeh).
|
|
20.05.2016 21:34 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952935
|
|
jumep
|
|

|
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
|
|
21.05.2016 00:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952953
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): Preco tu pletes DXP a EOLYS?
DXP je 4.5l, eolys / infineum je 3l a tu je uplne jasne davkovanie atd.
stale hovorime od E176/Infineum
samotny dokument o nasadeni infinea horori:
1. Nová aditiva pro filtr pevných částic 3. generace
Dodavatelé a názvy :
RHODIA : EOLYS POWERFLEX
INFINEUM : F7995
2. Starý typ aditiva
Aditivum DPX 42 je stále k dispozici a musí být pouíváno při vech zásazích na vozidlech s DPX 42.
Aditivum EOLYS 176 je nahrazeno aditivem INFINEUM F7995 Po vyčerpání zásob bude dodáván pouze nový typ výrobku.
3. Vzájemná kompatibilita aditiv
Aditivum DPX42 není mísitelné s ádným jiným aditivem.
Dvě aditiva EOLYS POWERFLEX a INFINEUM F7995 nejsou vzájemně mísitelná.
POKYN : Jednotlivé generace aditiva nemají vliv na kalibrace počítače řízení motoru.
POZOR : Je zakázáno mísit vzájemně aditiva INFINEUM F7995 a Rhodia EOLYS POWERFLEX.
Stale hovorim ze ked niekde bol Eolys176 - tento sa nahradi infineom a nic sa nezmeni na potrebe doplnat, to co tam mas v tom linku len hovori ze u novsich motorov je upravene davkovanie lebo ho staci menej na spravnu funkciu - ak by to bolo tak ako ty hovoris tak vymenou e176 za infineum by si mal prepalit jednotku atd .... co nikde nema pokyn, nalejes a resetujes
jo a co sa tyka toho 1.6 fapu
od opr 10374 je tam ine objednacie cislo - 1731 EP (PSA F007) oproti 1731 JT (PSA K266) a este potom dlasie typi upravene - a je to na tom fape vidiet - ten stary s kratkym intervalom ma kratsie vnutro, medzi kolenom a mriezkou je viac miesta ako v tom novsom kde mriezku vidiet priamo pohladom do kolena na nom
tymto temu ukoncujem ...
No prostě zase si dokázal e ,,má vdy pravdu a pokud jí nemá tak platí bod 1." ano ukončujeme to - jen jetě jednou připoutí e cerin ucpává FAP novějí aditiva obsahují více cerinu a tudí stačí mení dávka aditiv a tím se prodluuje interval doplňování protoe mení dávka pro správnou funkčnost stačí= take z toho plyne e výrobce úmyslně pokozuje spotřebytele tím e koncentrovanějími aditivy jim ucpává FAP geniální - to je snad alovatelnějí ne uvádění chybných údajů o emisní normě a spotřebě. Jinak proto se aktualizují softy ECU (to sám mnohdy doporučuje sice v jiném ohledu) - jen nezačni tvrdit ,,co má společného ECU s aditivací?"
No prostě zase si dokázal e ,,má vdy pravdu a pokud jí nemá tak platí bod 1." ano ukončujeme to - jen jetě jednou připoutí e cerin ucpává FAP novějí aditiva obsahují více cerinu a tudí stačí mení dávka aditiv a tím se prodluuje interval doplňování protoe mení dávka pro správnou funkčnost stačí= take z toho plyne e výrobce úmyslně pokozuje spotřebytele tím e koncentrovanějími aditivy jim ucpává FAP:-)))) geniální - to je snad alovatelnějí ne uvádění chybných údajů o emisní normě a spotřebě.:palec Jinak proto se aktualizují softy ECU (to sám mnohdy doporučuje sice v jiném ohledu) - jen nezačni tvrdit ,,co má společného ECU s aditivací?"
|
|
21.05.2016 10:43 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953000
|
|
jumep
|
|

|
ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
|
|
21.05.2016 16:21 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953038
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): ty stale nevies o com je rec a zamotavas to
stale sa hovori len o EOLYS176 vs INFINEUM - kde su tieto totozne - co ty spochybnujes
ostatne ako DXP a powerflex je nieco ine a o tom tu nikdy nebola rec
keby to tak bolo ako pises, ten update ecu by bol povinny, co nie je
HOWGH
Tak mimo mísu jse ty - já vím o čem mluvím a ty nevěří ani tomu co si přečte přímo co uvádí Citroen (to e jsou nová aditiva koncentrovanějí a tudí je z toho důvodu delí interval - po čtvrté u to sem dávat nebudu) a jediná cesta k prodlouení intervalu (spotřebování stejného mnoství ) aditiv je sníení dávky=mení dávka aditiv na určité mnoství paliva(to snad pochopí kadý s průměrným IQ) takto jsou naprogramované ECU od r.v. tuím 2010 ale protoe se dodává ji jen novějí aditivum a jezdí i starí auta tak je potřeba toto nastavit v ECU (kde je od +- r.v. 2007 integrovaná jednotka aditivace v ECU no a teď to podstatné : výrobce nepředpokládal e tuto operaci bude dělat někdo neznalej a hlavně e to vůbec bude dělat někdo někde mimo ZN. servis (a je k tomuto potřeba diag - tu ofiko nekoupí bez kolení,nebo prokázání kvalifikace, servis, který je online a po připojení ho diag upozorní e je toto potřeba (jen zjednodueně). Ale ono v podstatě o nic nejde jen e si ti neznalí vypotřebují dříve aditiva (a donesou jim dříve prachy za doplnění) a dříve zanesou FAP a zase jim přinesou prachy.(A alovatelné to není protoe tě utřou s tím e to nebylo přenastaveno) - Jinak se objednej na kolení(nestojí to moc - jen 4000,- na den) oni tě tam o tom prokolí no kdybys dělal ve značce tak by jsi neproel a nemohl by jsi to dělat,kdyby toto dělal ivnosák tak by odebírali ivnostenské listy a zakázali činnost ale jen těm kterým je vydali take ty jsi vlastně zase v klidu(vem chlup na dlani kdy tam není ) A má pravdu nevím o čem mluvím
Tak mimo mísu jse ty - já vím o čem mluvím a ty nevěří ani tomu co si přečte přímo co uvádí Citroen (to e jsou nová aditiva koncentrovanějí a tudí je z toho důvodu delí interval - po čtvrté u to sem dávat nebudu) a jediná cesta k prodlouení intervalu (spotřebování stejného mnoství ) aditiv je sníení dávky=mení dávka aditiv na určité mnoství paliva(to snad pochopí kadý s průměrným IQ) takto jsou naprogramované ECU od r.v. tuím 2010 ale protoe se dodává ji jen novějí aditivum a jezdí i starí auta tak je potřeba toto nastavit v ECU (kde je od +- r.v. 2007 integrovaná jednotka aditivace v ECU:-o no a teď to podstatné : výrobce nepředpokládal e tuto operaci bude dělat někdo neznalej a hlavně e to vůbec bude dělat někdo někde mimo ZN. servis (a je k tomuto potřeba diag - tu ofiko nekoupí bez kolení,nebo prokázání kvalifikace, servis, který je online a po připojení ho diag upozorní e je toto potřeba (jen zjednodueně). Ale ono v podstatě o nic nejde jen e si ti neznalí vypotřebují dříve aditiva (a donesou jim dříve prachy za doplnění) a dříve zanesou FAP a zase jim přinesou prachy.(A alovatelné to není protoe tě utřou s tím e to nebylo přenastaveno) - Jinak se objednej na kolení(nestojí to moc - jen 4000,- na den) oni tě tam o tom prokolí:-) no kdybys dělal ve značce tak by jsi neproel a nemohl by jsi to dělat,kdyby toto dělal ivnosák tak by odebírali ivnostenské listy a zakázali činnost ale jen těm kterým je vydali take ty jsi vlastně zase v klidu(vem chlup na dlani kdy tam není:-))))) A má pravdu nevím o čem mluvím:palec
|
|
21.05.2016 16:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2953040
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|

|
Panove, uz si to bezte vyrikat nekam na chat, skype, icq, nebo tak podobne. Dalsi reakce uz budu mazat.
Jardo a prestan se tu prosim porad ohanet tematem zivnostenskych listu a podobnym stylem prispevku, ktery uz jsem ti nedavno smazal. Uz jsem te jednou na to upozornoval!
Panove, uz si to bezte vyrikat nekam na chat, skype, icq, nebo tak podobne. Dalsi reakce uz budu mazat.
Jardo a prestan se tu prosim porad ohanet tematem zivnostenskych listu a podobnym stylem prispevku, ktery uz jsem ti nedavno smazal. Uz jsem te jednou na to upozornoval! :nevim :-(
|
|
10.07.2016 12:22 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2971918
|
|
Igor123
|
Město: Hostivice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj vsem jsem tu novy
vlastnim citroen c 5 rv 2011 ted jsem delal vstriky
pry jeste me ceka adetivum a filtr pevnych castitc .
jen se zeptam je potreba vymena filtru nebo staci oprava nejaka .? repase a to adetivum mohu nejak dolit sam :?
pripadne mechanik ne v autorizovanem servisu :?
kde se schani kde nejlepe koupit nebo nejaky servis man okoli Prahy co se tim zabiva .?
dekuji za odpovedi
Ahoj vsem jsem tu novy
vlastnim citroen c 5 rv 2011 ted jsem delal vstriky
pry jeste me ceka adetivum a filtr pevnych castitc .
jen se zeptam je potreba vymena filtru nebo staci oprava nejaka .? repase a to adetivum mohu nejak dolit sam :?
pripadne mechanik ne v autorizovanem servisu :?
kde se schani kde nejlepe koupit nebo nejaky servis man okoli Prahy co se tim zabiva .?
dekuji za odpovedi
|
|
10.07.2016 15:10 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2971938
|
|
ivanivan
|
|
|
Jsou tu návody a chce to pročíst vlákna
Jsou tu návody a chce to pročíst vlákna :palec
|
|
| |
|
|