| | |
05.04.2016 13:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2936700
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak mam dalsi update:
siel som z firmy na obed, nastartujem a ziadna chyba, ani aditivum ani motor, vsetko ok.
cestou do firmy som natankoval plnu a siel na obchvat, cca 7km s tym ze vyskoci chyba aditiva a zase nic...
Som zvedavy co bude o 17tej ked pojdem z prace
Tak mam dalsi update:
siel som z firmy na obed, nastartujem a ziadna chyba, ani aditivum ani motor, vsetko ok.
cestou do firmy som natankoval plnu a siel na obchvat, cca 7km s tym ze vyskoci chyba aditiva a zase nic...
Som zvedavy co bude o 17tej ked pojdem z prace :nevim
|
|
05.04.2016 22:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2936945
|
|
jumep
|
|
|
lambda tam nie je kvoli fapu ale EGR
princip fapu je od zaciatku rovnaky len sa pridava viacej odhadu zaplnenia a nespolieha sa to len na diferencny tlak
lambda tam nie je kvoli fapu ale EGR
princip fapu je od zaciatku rovnaky len sa pridava viacej odhadu zaplnenia a nespolieha sa to len na diferencny tlak
|
|
05.04.2016 23:48 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2936992
|
|
jumep
|
|
|
aditiva maju v manualoch na 120000, ako som pisal, zalezi na spotrebe a vedia vydrzat podstatne viac, preto ich doplname ked si to pyta, co sa tyka fapu ten sa odvija samozrejme zo spotreby eolysu, cize nie 240k km, ale 2 nadrzky eolysu
lambda tam je na kontrolu kyslika ako poistka ked blbne vaha vzduchu aby mohol fungovat EGR (v podstate EURO4+)
aditiva maju v manualoch na 120000, ako som pisal, zalezi na spotrebe a vedia vydrzat podstatne viac, preto ich doplname ked si to pyta, co sa tyka fapu ten sa odvija samozrejme zo spotreby eolysu, cize nie 240k km, ale 2 nadrzky eolysu
lambda tam je na kontrolu kyslika ako poistka ked blbne vaha vzduchu aby mohol fungovat EGR (v podstate EURO4+)
|
|
21.04.2016 15:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2944050
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Kolega v práci má Peugeot 307 motor 2,0 HDi. Podle techničáku bylo auto registrováno v 12/2002. Začalo mu nyní hlásit nízkou hladinu aditiva pro FAP. A kdy se ptal v Peugeotu (Tichý Havířov), tak mu nevěděli říct, jestli tam má DPX42, nebo u Eolys 176. Dá se to zjistit podle VIN vozu? Má tento: VF33CRHSB82572924. Oni mu řekli, e to podle VINu nepoznají... Pozná to někdo z Vás? Díky za něj.
Kolega v práci má Peugeot 307 motor 2,0 HDi. Podle techničáku bylo auto registrováno v 12/2002. Začalo mu nyní hlásit nízkou hladinu aditiva pro FAP. A kdy se ptal v Peugeotu (Tichý Havířov), tak mu nevěděli říct, jestli tam má DPX42, nebo u Eolys 176. Dá se to zjistit podle VIN vozu? Má tento: VF33CRHSB82572924. Oni mu řekli, e to podle VINu nepoznají... Pozná to někdo z Vás? Díky za něj.
|
|
21.04.2016 20:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2944177
|
|
jumep
|
|
|
OPR 09383
.link.
odpoved = DXP
OPR 09383
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/fap-eolys-kedy-doplnit-vycistit-strucny-popis-funkcie#.VxkiZnoyeuw
odpoved = DXP
|
|
21.04.2016 21:07 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2944187
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Díky za info !
Díky za info !
|
|
18.05.2016 17:49 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952413
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Zdarec,
tak dnes som absolvoval zakroky u jumepa v dielni (velke dakujem) a co sa tyka eolysu,, tak po 140 t km bola nadrzka naozaj prazdna. zhltlo to celu 3L bandasku
Zdarec,
tak dnes som absolvoval zakroky u jumepa v dielni (velke dakujem) a co sa tyka eolysu,, tak po 140 t km bola nadrzka naozaj prazdna. zhltlo to celu 3L bandasku :)
|
|
18.05.2016 20:36 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952456
|
|
jumep
|
|
|
nadobka X7 je 3l, nie 5
5 boli len prve ... (este stale sa divim sam sebe ze na toto regaujem)
nadobka X7 je 3l, nie 5
5 boli len prve ... (este stale sa divim sam sebe ze na toto regaujem)
|
|
19.05.2016 08:40 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952505
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte,
za mna je jedno kolo vleze, pristrekuje a na kolko km to je. Auto dalo hlasku ze ma malo aditiva -4 pisal som to tu nedavno, a tak som kupil a dolialo sa...
Asi sa tu neda celkom riadit podla poctu km, takze ak napise ze nieje treba doliat a hotovo!
Ahojte,
za mna je jedno kolo vleze, pristrekuje a na kolko km to je. Auto dalo hlasku ze ma malo aditiva -4 pisal som to tu nedavno, a tak som kupil a dolialo sa...
Asi sa tu neda celkom riadit podla poctu km, takze ak napise ze nieje treba doliat a hotovo! :palec
|
|
19.05.2016 20:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952618
|
|
jumep
|
|
|
zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
|
|
19.05.2016 22:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952701
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ja som s toho FAP. Teda PAF
Ja som s toho FAP. Teda PAF :-))
|
|
20.05.2016 01:13 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952742
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): zivotnost je dana pri 1.6 zvacsenim vnutra filtra
auto nevie aku kvapalinu tam ma naliatu, ci je to eolys alebo infineum, obe maju rovnaky objem a davkovanie sa nijako nemeni, tympadom sa nemoze nim predlzit zivotnost za predpokladu rovnakeho principu fungovania, jedine zeby samotneho cerinu mohlo byt menej - co je silna chemia a tuto mi neovplyvnime, celkovo je zivotnost filtra stavana na povedzme 2 nadrzky pri biturbe - co by teoreticky malo byt 240kkm, ale je jasne ze to vydrzi dlhsie nakolko to naplname pri inych km
pri rhr je napisane 180kkm co je v preklade 1.5 nadrzky
je dovolene miesat infineum a eolys176, uz ale nie DXP a eolys, alebo infineum a powerflex lebo maju inu hustotu a davkovanie
U to sem potřetí dávat nebudu - jinak si to najdi a přečti - a dálkové kodování znamená v tomto případě přeprogramování na mení dávku kvůli větí koncentraci ( a to by se mělo udělat po přechodu na koncetrovanějí aditivum - novějí auta to mají z výroby a tím se prodlouí ivotnost) - kdyby zvětili FAP nenacpe ho dovnitř (a mříky jsou stejné) a pokud si to myslí podle obj.čísla tak změna je v uchycení a ne ve vloce (novějí u nemají tu podkovu a jetě novějí mají jinou spojovací sponu - poslední jsou nedělené ale to jsou 8.ventily) a tvá úvaha je ... oni neuvádí u aditiv ivotnost FAP ale výdr aditiv .link.
Je rozdíl v intervalu doplnění aditiv u C5I do OPR 09383 a od OPR 09384 ? (vynechme výměnu FAP - jen doplnění aditiv ano - vzhledem k tomu e je DPX o 1/3 víc bude asi i o 1/3 delí interval pro doplnění a nebo e by bylo jiné dávkování?)= jinými slovy koncentrací aditiv zůstal intrval stejný ale sníili dávku aditiv(jedná se o C5 I !! u C5 II a III u nesníili objem aditiv , ale prodlouili interval(při pouití novějích aditiv) lepí u to vysvětlit nedovedu.
U to sem potřetí dávat nebudu - jinak si to najdi a přečti - a dálkové kodování znamená v tomto případě přeprogramování na mení dávku kvůli větí koncentraci;-) ( a to by se mělo udělat po přechodu na koncetrovanějí aditivum - novějí auta to mají z výroby a tím se prodlouí ivotnost) - kdyby zvětili FAP nenacpe ho dovnitř (a mříky jsou stejné;-)) a pokud si to myslí podle obj.čísla tak změna je v uchycení a ne ve vloce;-) (novějí u nemají tu podkovu a jetě novějí mají jinou spojovací sponu - poslední jsou nedělené ale to jsou 8.ventily) a tvá úvaha je ... oni neuvádí u aditiv ivotnost FAP ale výdr aditiv:-o http://www.c5club.cz/download.php?fileid=2935905&z=yes
Je rozdíl v intervalu doplnění aditiv u C5I do OPR 09383 a od OPR 09384 ? (vynechme výměnu FAP - jen doplnění aditiv ano - vzhledem k tomu e je DPX o 1/3 víc bude asi i o 1/3 delí interval pro doplnění a nebo e by bylo jiné dávkování?)= jinými slovy koncentrací aditiv zůstal intrval stejný ale sníili dávku aditiv(jedná se o C5 I !! u C5 II a III u nesníili objem aditiv , ale prodlouili interval(při pouití novějích aditiv) lepí u to vysvětlit nedovedu.
|
|
20.05.2016 10:16 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2952834
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Podle technickeho listu je EOLYS Powerflex jen jeden- neni koncentrovanejsi a mene koncentrovany.
To, ze se lisi objemy aditiv (2,3L pro 16V a 1,75L pro 8V) treba pro motorizaci 1,6hdi je dano velikosti davkovani. Vysvetleni nizsiho davkovani muze byt tim, ze novy - inovovany motor 1,6hdi mimo hromadu zmen dostal do vybavy i lambda sondu pro lepsi rizeni spalovani a tim padem se pocita s mensi produkci sazi a tim padem se i snizuje mnozstvi aditiva potrebne pro spaleni nahromadenych sazi ve FAP filtru. Ony asi i ty intervaly mezi regeneracemi budou delsi (mene sazi na kilometrovy probeh).
Podle technickeho listu je EOLYS Powerflex jen jeden- neni koncentrovanejsi a mene koncentrovany.
To, ze se lisi objemy aditiv (2,3L pro 16V a 1,75L pro 8V) treba pro motorizaci 1,6hdi je dano velikosti davkovani. Vysvetleni nizsiho davkovani muze byt tim, ze novy - inovovany motor 1,6hdi mimo hromadu zmen dostal do vybavy i lambda sondu pro lepsi rizeni spalovani a tim padem se pocita s mensi produkci sazi a tim padem se i snizuje mnozstvi aditiva potrebne pro spaleni nahromadenych sazi ve FAP filtru. Ony asi i ty intervaly mezi regeneracemi budou delsi (mene sazi na kilometrovy probeh).
|
|
| |
|
|