| | |
06.07.2014 20:17 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2712867
|
|
jumep
|
|
|
facelift uz mava bezne 3l nadrzku
nepozna to auto nijako bohuzial, v diagnostike je preto ze napisane ze sa to MUSI robit az po fyzickom naplneni
facelift uz mava bezne 3l nadrzku
nepozna to auto nijako bohuzial, v diagnostike je preto ze napisane ze sa to MUSI robit az po fyzickom naplneni
|
|
06.07.2014 23:20 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2712960
|
|
jumep
|
|
|
ja som na c5 2 videl bielu 3l nadrzku
ja som na c5 2 videl bielu 3l nadrzku
|
|
20.10.2014 17:09 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743630
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
|
|
20.10.2014 18:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743656
|
|
jruze
|
|
|
byne napsal(a): Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
Trochu divná teorie jak s dolplněním aditiv,tak s kouřivostí - aditiva nesniují kouřivost,ale zápalnou teplotu sazí jinak s kouřivostí nemají nic společného. Kdy kouří má buď málo vzduchu(moná EGR) nebo moc nafty (vstřiky,olej). Odskouet? - teoreticky v testu diagnostikou
Trochu divná teorie jak s dolplněním aditiv,tak s kouřivostí - aditiva nesniují kouřivost,ale zápalnou teplotu sazí jinak s kouřivostí nemají nic společného. Kdy kouří má buď málo vzduchu(moná EGR) nebo moc nafty (vstřiky,olej). Odskouet? - teoreticky v testu diagnostikou;-)
|
|
20.10.2014 18:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743658
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Myslel jsem, e FAP je filtr pevných částic, tedy sazí a e jeho funkce je podmíněna přidáváním Eolysu do nafty.
Kouřivost - saze - FAP nemají nic společného?
Myslel jsem, e FAP je filtr pevných částic, tedy sazí a e jeho funkce je podmíněna přidáváním Eolysu do nafty.
Kouřivost - saze - FAP nemají nic společného?
|
|
20.10.2014 18:59 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743664
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Vycházel jsem z toho, e tam byla ta hláka Risk of Filter Blocking a e neubývá Eolys.
Navíc jsem slyel od praktiků, e patné vstřikování, chybné poměry nafty a vzduchu apod., se víceméně vdy projeví i zhorenou spotřebou, ale já v současnosti naopak dosahuju velice nízkou průměrnou spotřebu oproti dřívějku.
Tak nevím.
Vycházel jsem z toho, e tam byla ta hláka Risk of Filter Blocking a e neubývá Eolys.
Navíc jsem slyel od praktiků, e patné vstřikování, chybné poměry nafty a vzduchu apod., se víceméně vdy projeví i zhorenou spotřebou, ale já v současnosti naopak dosahuju velice nízkou průměrnou spotřebu oproti dřívějku.
Tak nevím.
|
|
20.10.2014 19:05 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743666
|
|
jumep
|
|
|
ten risk vyskoci aj ked pojde auto napr. bez turba, fap sa zanese lebo to proste bude moc dymit
ak neaditivuje je mozne ze sa neregeneruje na 100% a je pripeceny, ale to si nemyslim
momentalne mas 2 veci zle, 1. je nieco motoru, 2. nieco aditivacii (pripadne vymlateny fap?)
kazdopadne diagnostika by mala povedat nejaku chybu, ze preco to neaditivuje (pripadne pustit test cerpadla ci ide a pozret ci aj nieco tlaci)
ten risk vyskoci aj ked pojde auto napr. bez turba, fap sa zanese lebo to proste bude moc dymit
ak neaditivuje je mozne ze sa neregeneruje na 100% a je pripeceny, ale to si nemyslim
momentalne mas 2 veci zle, 1. je nieco motoru, 2. nieco aditivacii (pripadne vymlateny fap?)
kazdopadne diagnostika by mala povedat nejaku chybu, ze preco to neaditivuje (pripadne pustit test cerpadla ci ide a pozret ci aj nieco tlaci)
|
|
20.10.2014 19:14 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743670
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ta hláka nemusí mít s Eolysem nic společnýho. Píou v ní, e hrozí ucpání FAPu. A to můe být právě tím, e to kouří. Proč to kouří, to můe prozradit diagnostika. Čidla na FAPu zjistily nějaký anomálie ohnedně tlaků před a za FAPem. Take se asi u ucpává. Rychle bys měl hledat příčinu.
Kdybys tady víc četl, dověděl by ses, e Eolys způsobuje shluknutí sazí do větích částic a ty potom zůstanou ve FAPu a navíc sniuje teplotu nutnou ke spálení těch sazí při regeneraci FAPu. Take bez Eolysu by malý saze měly proběhnout FAPem a neucpávaly by ho, na druhou stranu moná při regeneraci FAPu s naftou bez Eolysu nemůe dojít k dokonalýmu vyhoření sazí a tak zůstává FAP pořád nedočitěnej.
Jak je vidět, je to dost zamotaný a asi nikdo bez diagnostiky nedokáe říct, proč to kouří a jestli to aditivuje.
Neváhal bych ani minutu a mazal bych do Radonic. Má to myslím kousek.
EDIT: jumep byl zase rychlejí.
Ta hláka nemusí mít s Eolysem nic společnýho. Píou v ní, e hrozí ucpání FAPu. A to můe být právě tím, e to kouří. Proč to kouří, to můe prozradit diagnostika. Čidla na FAPu zjistily nějaký anomálie ohnedně tlaků před a za FAPem. Take se asi u ucpává. Rychle bys měl hledat příčinu.
Kdybys tady víc četl, dověděl by ses, e Eolys způsobuje shluknutí sazí do větích částic a ty potom zůstanou ve FAPu a navíc sniuje teplotu nutnou ke spálení těch sazí při regeneraci FAPu. Take bez Eolysu by malý saze měly proběhnout FAPem a neucpávaly by ho, na druhou stranu moná při regeneraci FAPu s naftou bez Eolysu nemůe dojít k dokonalýmu vyhoření sazí a tak zůstává FAP pořád nedočitěnej.
Jak je vidět, je to dost zamotaný a asi nikdo bez diagnostiky nedokáe říct, proč to kouří a jestli to aditivuje.
Neváhal bych ani minutu a mazal bych do Radonic. Má to myslím kousek. ;-)
EDIT: jumep byl zase rychlejí. :-))))
|
|
20.10.2014 19:17 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743674
|
|
jumep
|
|
|
tentokrat si to ale popisal dokonalejsie - starnem asik ...
tentokrat si to ale popisal dokonalejsie :) - starnem asik ... :)
|
|
20.10.2014 19:38 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743681
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Diskuzi jsem čelt celou a princip funkce aditiva a filtru jsem pochopil, i hláce o filtru (tlak před a za) rozumím. Proto jsem myslel, e FAP nefunguje jak má a proto taky ten kouř.
Kadopádně moc děkuji za rady a vyrazím na tu diagnostiku. Do Radonic to mám skutečně blízko (tedy pokud to jsou ty u Prahy. Nevím ale na koho se tam obrátit - můete mi to upřesnit? Nějaký kontakt?
Díky
Diskuzi jsem čelt celou a princip funkce aditiva a filtru jsem pochopil, i hláce o filtru (tlak před a za) rozumím. Proto jsem myslel, e FAP nefunguje jak má a proto taky ten kouř.
Kadopádně moc děkuji za rady a vyrazím na tu diagnostiku. Do Radonic to mám skutečně blízko (tedy pokud to jsou ty u Prahy:-)). Nevím ale na koho se tam obrátit - můete mi to upřesnit? Nějaký kontakt?
Díky
|
|
20.10.2014 19:45 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743684
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Aha, on to je přímo jruze - pochopil jsem
U jsem to nael - omlouvám se a díky.
Aha, on to je přímo jruze - pochopil jsem:-)
U jsem to nael - omlouvám se a díky.
|
|
06.11.2014 10:57 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2748343
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
zdravím dnes auto na diag. mnoství aditiva 115g test aditivace- nelze zpustit. Je to z důvodu nízkém hladiny aditiva, nebo je jiný problem. najeto 145000 hláka v autě o nízké hladině nebyla.
zdravím dnes auto na diag. mnoství aditiva 115g test aditivace- nelze zpustit. Je to z důvodu nízkém hladiny aditiva, nebo je jiný problem. najeto 145000 hláka v autě o nízké hladině nebyla.
|
|
06.11.2014 15:23 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2748379
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
nejsem u toho,večer se podivám,kde přesně to bylo . Matně si pamatuji v sekci fab filtr(nejsem si jistý)
nejsem u toho,večer se podivám,kde přesně to bylo . Matně si pamatuji v sekci fab filtr(nejsem si jistý)
|
|
| |
|
|