| | |
03.02.2014 21:24 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2664523
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Hmm, to by byla taky moznost. Takze dalsi dotaz, jestlize si palubni pc mysli ze ma praznou nadobu, pokousi se aditivovat i tak? A jak zjistim jestli v nadobce fyzicky aditivum je? Nekdo tu odkazoval na nejakou vyrobu merky z dratu, ale nepovedlo se mi nic najit.
Hmm, to by byla taky moznost. Takze dalsi dotaz, jestlize si palubni pc mysli ze ma praznou nadobu, pokousi se aditivovat i tak? A jak zjistim jestli v nadobce fyzicky aditivum je? Nekdo tu odkazoval na nejakou vyrobu merky z dratu, ale nepovedlo se mi nic najit.
|
|
03.02.2014 21:27 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2664524
|
|
jumep
|
|
|
vyroba merky je len klasicky ohnuty drat, je to take neiste
ma sa to optimalne vyliat a naliat s5
aditivovat by to malo, ono to este na cerpadle zisti zlu funkciu, vyhodi to aj viac zavad
vyroba merky je len klasicky ohnuty drat, je to take neiste
ma sa to optimalne vyliat a naliat s5
aditivovat by to malo, ono to este na cerpadle zisti zlu funkciu, vyhodi to aj viac zavad
|
|
03.02.2014 23:35 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2664551
|
|
jruze
|
|
|
Někdo v tom trachal a blbě - předpokládám e jsi natankoval a vyběhla hláka. 1gram ve filtru FAP? Rozdíl tlaku na diferenčáku je jaký? Vzdálenost mezi regeneracemi je jaká? Vytáhní injekční stíkačkou něco z nádobky - jakou barvu to má ? Pokud tam je plná(nebo kolik tam toho je) tak čeho ? Ta náplň stojí +-4000,- pochybuji e někdo před prodejem doplní (a to co tam patří) - starí barva piva,novějí černá silná káva.Jak daleko to má do Piean(Jumep)
Někdo v tom trachal a blbě - předpokládám e jsi natankoval a vyběhla hláka. 1gram ve filtru FAP? Rozdíl tlaku na diferenčáku je jaký? Vzdálenost mezi regeneracemi je jaká? Vytáhní injekční stíkačkou něco z nádobky - jakou barvu to má ? Pokud tam je plná(nebo kolik tam toho je) tak čeho ? Ta náplň stojí +-4000,- pochybuji e někdo před prodejem doplní (a to co tam patří) - starí barva piva,novějí černá silná káva.Jak daleko to má do Piean(Jumep);-)
|
|
04.02.2014 00:25 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2664559
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
To samozrejme nevim co s tim kdo delal, proto se snazim predejit moznym problemum. Palubni pc nehlasi vubec nic (na displeji), tu chybu ze zbyva 1 gram aditiva ukazala lexia. To jestli a co v nadrzce je zatim nemam jak zjistit, venku je ted skarede a dilnu nemam, ale zkusim to nejak o vikendu poresit. Do Piestan to mam cca 130 km, coz neni moc a kdyby byl ochoten to auto proklepnout, neni problem tam zajet. Skoro nic o tom nevim, zatim se seznamuju, je to muj prvni Citroën
Jo a ten rozdil tlaku si uz nepamatuju, ale znamej rikal ze je to dobry a vzdalenost mezi regeneracemi byla kolem 1000 km.
To samozrejme nevim co s tim kdo delal, proto se snazim predejit moznym problemum. Palubni pc nehlasi vubec nic (na displeji), tu chybu ze zbyva 1 gram aditiva ukazala lexia. To jestli a co v nadrzce je zatim nemam jak zjistit, venku je ted skarede a dilnu nemam, ale zkusim to nejak o vikendu poresit. Do Piestan to mam cca 130 km, coz neni moc a kdyby byl ochoten to auto proklepnout, neni problem tam zajet. Skoro nic o tom nevim, zatim se seznamuju, je to muj prvni Citroën :-)
Jo a ten rozdil tlaku si uz nepamatuju, ale znamej rikal ze je to dobry a vzdalenost mezi regeneracemi byla kolem 1000 km.
|
|
25.05.2014 23:33 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2699450
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Ahoj,
měl bych několik otázek k dopnění u C5 II:
1. kdy nějaký "koumák" bez doplnění aditiva provede reset počitadla, zjistí auto, e aditivum nemá?
2. kdy jsme známému doplňovali aditivum, tak se aditivu po dolití cca 2l dále nechtělo, a pokud se mu trochu pomohlo tlakem, setkal jste se s tím u někdo?
3. Pokud auto nehlásí nedostatek Eolysu a i přes to provedeme dolití, chápu-li dobře je nádrka a na 5l a plnící sada má 3l, tak pokud je tam méně ne 2l, nic z přepadu nic nepoteče?
4. Po dolití se v lexii u C5 II zvolí doplnění aditiva a auto napíe: Před provedením operace je nutné dolít aditivum. Následně se jen zmáčkne Enter a u není nutné nikde nic nastavovat? Na fr. webech jsem četl jetě něco o nastavení celkového mnoství aditiva, ale to jsem nikde nenael
Doplnění k foto návodům na stánkách, u C5 II, není "velká" zátka, ale pouze přepad, který je v přední části nádrky a připojuje se na něj 2 hadička z plnící sady,
Díky za odpovědi
Ahoj,
měl bych několik otázek k dopnění u C5 II:
1. kdy nějaký "koumák" bez doplnění aditiva provede reset počitadla, zjistí auto, e aditivum nemá?
2. kdy jsme známému doplňovali aditivum, tak se aditivu po dolití cca 2l dále nechtělo, a pokud se mu trochu pomohlo tlakem, setkal jste se s tím u někdo?
3. Pokud auto nehlásí nedostatek Eolysu a i přes to provedeme dolití, chápu-li dobře je nádrka a na 5l a plnící sada má 3l, tak pokud je tam méně ne 2l, nic z přepadu nic nepoteče?
4. Po dolití se v lexii u C5 II zvolí doplnění aditiva a auto napíe: Před provedením operace je nutné dolít aditivum. Následně se jen zmáčkne Enter a u není nutné nikde nic nastavovat? Na fr. webech jsem četl jetě něco o nastavení celkového mnoství aditiva, ale to jsem nikde nenael :(
Doplnění k foto návodům na stánkách, u C5 II, není "velká" zátka, ale pouze přepad, který je v přední části nádrky a připojuje se na něj 2 hadička z plnící sady,
Díky za odpovědi
|
|
26.05.2014 08:37 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2699511
|
|
jruze
|
|
|
Knight napsal(a): Ahoj,
měl bych několik otáek k dopnění u C5 II:
1. kdy nějaký "koumák" bez doplnění aditiva provede reset počitadla, zjistí auto, e aditivum nemá?
2. kdy jsme známému doplňovali aditivum, tak se mu do nádrky po dolití cca 2l nechtělo, a pokud se mu trochu pomohlo tlakem, setkal jste se s tím u někdo?
3. Pokud auto nehlásí nedostatek Eolysu a i přes to provedeme dolití, chápu-li dobře je nádrka a na 5l a plnící sada má 3l, tak pokud je tam méně ne 2l, nic z přepadu nic nepoteče?
Doplnění k foto návodům na stánkách, u C5 II, není "velká" zátka, ale pouze přepad, který je v přední části nádrky a připojuje se na něj 2 hadička z plnící sady,
Díky za odpovědi
Pokud to někdo zresetuje a nedoplní tak u starích aut to auto nepozná(nemá to plovák) u novějích si nejsem jistý(nezabýval jsem se stím,ale mona X7 to dovede) a ohledně plnění jsou tam dva vývody při plnění se musí odpojit i ten druhý aby tam nevznikal přetlak.A také to musí zresetovat - no nevím děláte něco očem moc nevíte ono na tom nic není ale pokud vymaete údaje i o FAP tak tomu autu v tom naděláte bordel
Pokud to někdo zresetuje a nedoplní tak u starích aut to auto nepozná(nemá to plovák) u novějích si nejsem jistý(nezabýval jsem se stím,ale mona X7 to dovede) a ohledně plnění;-) jsou tam dva vývody při plnění se musí odpojit i ten druhý aby tam nevznikal přetlak.A také to musí zresetovat - no nevím děláte něco očem moc nevíte ono na tom nic není ale pokud vymaete údaje i o FAP tak tomu autu v tom naděláte bordel:-o
|
|
26.05.2014 08:52 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2699518
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
No právě, e jsme i ten druhý odpojili a měli jsme na něm připojenou druhou hadičku pro "přetečení", a proto jsem se ptal, zda jste se s tím u někdo setkal?
O resetu jsem otázku jetě doplnil
Bohuel nejsem veznalý a ani bych nechtěl být. Velmi rád se poučím jak co přesně dělat, a proto vyuívám rad odborníků zde z klubu, za co vem i tímto velmi děkuji.
No právě, e jsme i ten druhý odpojili a měli jsme na něm připojenou druhou hadičku pro "přetečení", a proto jsem se ptal, zda jste se s tím u někdo setkal?
O resetu jsem otázku jetě doplnil :)
Bohuel nejsem veznalý a ani bych nechtěl být. Velmi rád se poučím jak co přesně dělat, a proto vyuívám rad odborníků zde z klubu, za co vem i tímto velmi děkuji.
|
|
06.07.2014 20:17 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2712867
|
|
jumep
|
|
|
facelift uz mava bezne 3l nadrzku
nepozna to auto nijako bohuzial, v diagnostike je preto ze napisane ze sa to MUSI robit az po fyzickom naplneni
facelift uz mava bezne 3l nadrzku
nepozna to auto nijako bohuzial, v diagnostike je preto ze napisane ze sa to MUSI robit az po fyzickom naplneni
|
|
06.07.2014 23:20 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2712960
|
|
jumep
|
|
|
ja som na c5 2 videl bielu 3l nadrzku
ja som na c5 2 videl bielu 3l nadrzku
|
|
20.10.2014 17:09 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743630
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
|
|
20.10.2014 18:26 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743656
|
|
jruze
|
|
|
byne napsal(a): Připojuji se nově do této diskuze:
Asi před 40000 km jsem měl hláku nízkého stavu aditiva, koupil Eolys 176 a chtěl doplnit, ale zjistil jsem, e v nádrce je víc ne polovina. Tak jsme jen zresetovali diagnostiku a bylo to v pořádku.
Teď v létě kdesi v Itálii mi kolega hlásil, e se mi kouří od výfuku, nechtěl jsem mu věřit, ale pak mi to napsalo "Risk of Filter Blocking", tak jsem usoudil, e u aditivum konečně dolo, tak jsem to chtěl opět doplnit, ale je tam toho pořád jetě skoro polovina. Od výfuku se skutečně kouří jak u starého dieselu. Auto jede dobře, spotřeba je nízká (cca 5 l/km).
Můe se stát, e nefunguje vstřikování do nádre?
Dá se to jednodue zjistit a opravit?
Existuje nouzová varianta manuálního přidávání Eolysu do nádre?
Moc děkuji předem za radu!
Trochu divná teorie jak s dolplněním aditiv,tak s kouřivostí - aditiva nesniují kouřivost,ale zápalnou teplotu sazí jinak s kouřivostí nemají nic společného. Kdy kouří má buď málo vzduchu(moná EGR) nebo moc nafty (vstřiky,olej). Odskouet? - teoreticky v testu diagnostikou
Trochu divná teorie jak s dolplněním aditiv,tak s kouřivostí - aditiva nesniují kouřivost,ale zápalnou teplotu sazí jinak s kouřivostí nemají nic společného. Kdy kouří má buď málo vzduchu(moná EGR) nebo moc nafty (vstřiky,olej). Odskouet? - teoreticky v testu diagnostikou;-)
|
|
20.10.2014 18:39 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743658
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Myslel jsem, e FAP je filtr pevných částic, tedy sazí a e jeho funkce je podmíněna přidáváním Eolysu do nafty.
Kouřivost - saze - FAP nemají nic společného?
Myslel jsem, e FAP je filtr pevných částic, tedy sazí a e jeho funkce je podmíněna přidáváním Eolysu do nafty.
Kouřivost - saze - FAP nemají nic společného?
|
|
20.10.2014 18:59 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743664
|
|
byne
|
Město: Zdiby, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Vycházel jsem z toho, e tam byla ta hláka Risk of Filter Blocking a e neubývá Eolys.
Navíc jsem slyel od praktiků, e patné vstřikování, chybné poměry nafty a vzduchu apod., se víceméně vdy projeví i zhorenou spotřebou, ale já v současnosti naopak dosahuju velice nízkou průměrnou spotřebu oproti dřívějku.
Tak nevím.
Vycházel jsem z toho, e tam byla ta hláka Risk of Filter Blocking a e neubývá Eolys.
Navíc jsem slyel od praktiků, e patné vstřikování, chybné poměry nafty a vzduchu apod., se víceméně vdy projeví i zhorenou spotřebou, ale já v současnosti naopak dosahuju velice nízkou průměrnou spotřebu oproti dřívějku.
Tak nevím.
|
|
20.10.2014 19:05 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743666
|
|
jumep
|
|
|
ten risk vyskoci aj ked pojde auto napr. bez turba, fap sa zanese lebo to proste bude moc dymit
ak neaditivuje je mozne ze sa neregeneruje na 100% a je pripeceny, ale to si nemyslim
momentalne mas 2 veci zle, 1. je nieco motoru, 2. nieco aditivacii (pripadne vymlateny fap?)
kazdopadne diagnostika by mala povedat nejaku chybu, ze preco to neaditivuje (pripadne pustit test cerpadla ci ide a pozret ci aj nieco tlaci)
ten risk vyskoci aj ked pojde auto napr. bez turba, fap sa zanese lebo to proste bude moc dymit
ak neaditivuje je mozne ze sa neregeneruje na 100% a je pripeceny, ale to si nemyslim
momentalne mas 2 veci zle, 1. je nieco motoru, 2. nieco aditivacii (pripadne vymlateny fap?)
kazdopadne diagnostika by mala povedat nejaku chybu, ze preco to neaditivuje (pripadne pustit test cerpadla ci ide a pozret ci aj nieco tlaci)
|
|
20.10.2014 19:14 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743670
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ta hláka nemusí mít s Eolysem nic společnýho. Píou v ní, e hrozí ucpání FAPu. A to můe být právě tím, e to kouří. Proč to kouří, to můe prozradit diagnostika. Čidla na FAPu zjistily nějaký anomálie ohnedně tlaků před a za FAPem. Take se asi u ucpává. Rychle bys měl hledat příčinu.
Kdybys tady víc četl, dověděl by ses, e Eolys způsobuje shluknutí sazí do větích částic a ty potom zůstanou ve FAPu a navíc sniuje teplotu nutnou ke spálení těch sazí při regeneraci FAPu. Take bez Eolysu by malý saze měly proběhnout FAPem a neucpávaly by ho, na druhou stranu moná při regeneraci FAPu s naftou bez Eolysu nemůe dojít k dokonalýmu vyhoření sazí a tak zůstává FAP pořád nedočitěnej.
Jak je vidět, je to dost zamotaný a asi nikdo bez diagnostiky nedokáe říct, proč to kouří a jestli to aditivuje.
Neváhal bych ani minutu a mazal bych do Radonic. Má to myslím kousek.
EDIT: jumep byl zase rychlejí.
Ta hláka nemusí mít s Eolysem nic společnýho. Píou v ní, e hrozí ucpání FAPu. A to můe být právě tím, e to kouří. Proč to kouří, to můe prozradit diagnostika. Čidla na FAPu zjistily nějaký anomálie ohnedně tlaků před a za FAPem. Take se asi u ucpává. Rychle bys měl hledat příčinu.
Kdybys tady víc četl, dověděl by ses, e Eolys způsobuje shluknutí sazí do větích částic a ty potom zůstanou ve FAPu a navíc sniuje teplotu nutnou ke spálení těch sazí při regeneraci FAPu. Take bez Eolysu by malý saze měly proběhnout FAPem a neucpávaly by ho, na druhou stranu moná při regeneraci FAPu s naftou bez Eolysu nemůe dojít k dokonalýmu vyhoření sazí a tak zůstává FAP pořád nedočitěnej.
Jak je vidět, je to dost zamotaný a asi nikdo bez diagnostiky nedokáe říct, proč to kouří a jestli to aditivuje.
Neváhal bych ani minutu a mazal bych do Radonic. Má to myslím kousek. ;-)
EDIT: jumep byl zase rychlejí. :-))))
|
|
20.10.2014 19:17 -
Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
|
2743674
|
|
jumep
|
|
|
tentokrat si to ale popisal dokonalejsie - starnem asik ...
tentokrat si to ale popisal dokonalejsie :) - starnem asik ... :)
|
|
| |
|
|