| | |
29.03.2017 15:24 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3054433
|
|
jumep
|
|
|
nie, lebo pocuje cvaknut relatko v BSM
" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyet lehké cvaknutí. "
nie, lebo pocuje cvaknut relatko v BSM
" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyet lehké cvaknutí. "
|
|
29.03.2017 17:08 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3054456
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja nevim ,nepsal ze je to rele v BSM ktere slysi..nemohlo by to byt odlehcovaci X rele ?
" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyet lehké cvaknutí. "
ja nevim ,nepsal ze je to rele v BSM ktere slysi..nemohlo by to byt odlehcovaci X rele ?
" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyet lehké cvaknutí. "
|
|
29.03.2017 17:52 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3054463
|
|
jumep
|
|
|
co v kazdom pripade znaci ze signal zo spinacky ide
co v kazdom pripade znaci ze signal zo spinacky ide
|
|
29.03.2017 18:05 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3054468
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
odlehcovaci kontakt ve spinacce se ODEPNE pri prepnuti do polohy start a sepne pri vraceni klice z polohy start, takze bohuzel to neznaci v kazdem pripade vubec nic
odlehcovaci kontakt ve spinacce se ODEPNE pri prepnuti do polohy start a sepne pri vraceni klice z polohy start, takze bohuzel to neznaci v kazdem pripade vubec nic
|
|
06.04.2017 21:15 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057296
|
|
cimbal
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Zdravím, doufám, e píu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláka se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznějí pozornost a pokračoval v cestě (e se poté stavím na vymazání hláky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtaení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný prouek bílého kouře z výfuku, e by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení havičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale moné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, e průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a jetě hlásila e nereaguje čidlo víčka nádre. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádri jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i kdy tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oivení . Netuíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řeil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla draí ne auto...budu rád za kadý tip, jsem naprostý laik(jak u někteří s nekonečnou trpělivostí víte
Zdravím, doufám, e píu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláka se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznějí pozornost a pokračoval v cestě (e se poté stavím na vymazání hláky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtaení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný prouek bílého kouře z výfuku, e by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení havičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale moné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, e průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a jetě hlásila e nereaguje čidlo víčka nádre. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádri jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i kdy tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oivení :-). Netuíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řeil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla draí ne auto...budu rád za kadý tip, jsem naprostý laik(jak u někteří s nekonečnou trpělivostí víte :-))
|
|
06.04.2017 22:12 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057327
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zavolej,jestli chces kouknem se nato..takhle tezko radit
zavolej,jestli chces kouknem se nato..takhle tezko radit
|
|
06.04.2017 22:26 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057336
|
|
jruze
|
|
|
cimbal napsal(a): Zdravím, doufám, e píu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláka se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznějí pozornost a pokračoval v cestě (e se poté stavím na vymazání hláky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtaení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný prouek bílého kouře z výfuku, e by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení havičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale moné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, e průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a jetě hlásila e nereaguje čidlo víčka nádre. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádri jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i kdy tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oivení . Netuíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řeil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla draí ne auto...budu rád za kadý tip, jsem naprostý laik(jak u někteří s nekonečnou trpělivostí víte
Odpoj hadici od sání - vstup do sání na motoru - mělo by to chytit a i jet (ale bez turba)- myslím jen nastartovat,jít zaplynem a nezhasínat. Pokud to tak bude zezadu za motorem uvidí trubku ktrá vede od EGR do sání - je na dvou roubkách na 10.klíček - povol je a mezi přírubu zasuň slabej plech(zaslep tuto trubku) provizarně opraveno na jízdu někam do servisu koho si zvolí je natobě Takto se dá jezdit- některé jednotky a softy to zvládnou- některé budou vyhazovat chybu ale pojede to normálně - ohledně zátky zkontroluj jestli jsou tam oba magnety - pokud jeden musí po zavření směrovat dolů - moná by mohl být KO spínač. Není to řeení natrvalo!!!
Odpoj hadici od sání - vstup do sání na motoru - mělo by to chytit a i jet (ale bez turba)- myslím jen nastartovat,jít zaplynem a nezhasínat. Pokud to tak bude zezadu za motorem uvidí trubku ktrá vede od EGR do sání - je na dvou roubkách na 10.klíček - povol je a mezi přírubu zasuň slabej plech(zaslep tuto trubku) provizarně opraveno na jízdu někam do servisu koho si zvolí je natobě ;-) Takto se dá jezdit- některé jednotky a softy to zvládnou- některé budou vyhazovat chybu ale pojede to normálně - ohledně zátky zkontroluj jestli jsou tam oba magnety - pokud jeden musí po zavření směrovat dolů - moná by mohl být KO spínač. Není to řeení natrvalo!!!
|
|
06.04.2017 22:57 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057346
|
|
jumep
|
|
|
ako a co ti este diagnostika povedala na to depollution fault?
"Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty" -> toto je velmi malokedy fap
ako a co ti este diagnostika povedala na to depollution fault?
"Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty" -> toto je velmi malokedy fap
|
|
07.04.2017 13:18 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057401
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud chytne a zdechne je to vetsinou EGR...ja to ani psat nechtel bo to muze byt klidne i pokles tlaku na railu,nebokonektor na vstriku atd atd...proto jsem i ja napsal co jsem napsal panove
Depollution system faulty je univerzalni hlaska poruchy motoru ,to uz by se tu melo vedet a ano Petre muze to byt i FAP
nevim Jardo jestli ty udaje muzou byt za chodu kdyz auto nejde nastartovat
pokud chytne a zdechne je to vetsinou EGR...ja to ani psat nechtel bo to muze byt klidne i pokles tlaku na railu,nebokonektor na vstriku atd atd...proto jsem i ja napsal co jsem napsal panove
Depollution system faulty je univerzalni hlaska poruchy motoru ,to uz by se tu melo vedet a ano Petre muze to byt i FAP
nevim Jardo jestli ty udaje muzou byt za chodu kdyz auto nejde nastartovat
|
|
07.04.2017 17:22 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057434
|
|
jruze
|
|
|
Souhlasím , ale pokud píe o tlaku paliva e nepatrně vyí = by mělo být za chodu,nevíme kdo dělal a čím diagnostiku a jak no informace jsou trochu zmatené ale příznaky typické pro otevřený EGR a ano otázek by bylo víc ale na ně jako laik nedokáe odpovědět - co by měl zvládnout je identifikovat EGR a odstsvit ho aby dojel někam kdo to dovede dát dohromady = odhadem k tobě nejblí jak jsem psal.
Souhlasím , ale pokud píe o tlaku paliva e nepatrně vyí = by mělo být za chodu,nevíme kdo dělal a čím diagnostiku a jak no informace jsou trochu zmatené ale příznaky typické pro otevřený EGR a ano otázek by bylo víc ale na ně jako laik nedokáe odpovědět - co by měl zvládnout je identifikovat EGR a odstsvit ho aby dojel někam kdo to dovede dát dohromady = odhadem k tobě nejblí jak jsem psal.:nevim
|
|
07.04.2017 19:53 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3057477
|
|
cimbal
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Vem moc děkuji za příspěvky, výpis z diagnostiky bohuel nemám. Byl docela problém diagnostiku (Lexia) nahodit, měření tlaků paliva probíhalo jen v těch pár sekundách při startování (nastartovalo a hned zdechlo). Určitě vyzkouím postup od jurzeho, odpojení sání mě napadlo, s tou záslepkou je to skvělý tip o velikonocích se k autu dostanu, tak vyzkouím. Pokud se podaří auto nahodit, budu rád kdy se na něj někdo z Vás (autodiag ) podívá.
Vem moc děkuji za příspěvky, výpis z diagnostiky bohuel nemám. Byl docela problém diagnostiku (Lexia) nahodit, měření tlaků paliva probíhalo jen v těch pár sekundách při startování (nastartovalo a hned zdechlo). Určitě vyzkouím postup od jurzeho, odpojení sání mě napadlo, s tou záslepkou je to skvělý tip :-) o velikonocích se k autu dostanu, tak vyzkouím. Pokud se podaří auto nahodit, budu rád kdy se na něj někdo z Vás (autodiag :-) ) podívá.
|
|
13.04.2017 09:54 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3059122
|
|
Kovín
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím, jen pro informaci k mému příspěvku. Vytáhli jsme startér Valeo, uhlíky sice trochu kratí ale nevyjiskřené, tak jsme je nechali a objednali novou cívku. Po výměně to vypadá slibně. Kdy jsem kuchnul starou cívku byl jeden kontakt téměř poloviční. Stálo to pár stovek a bylo za dvě hodiny hotové. Doufám, e bude startování v pohodě, zatím
Zdravím, jen pro informaci k mému příspěvku. Vytáhli jsme startér Valeo, uhlíky sice trochu kratí ale nevyjiskřené, tak jsme je nechali a objednali novou cívku. Po výměně to vypadá slibně. Kdy jsem kuchnul starou cívku byl jeden kontakt téměř poloviční. Stálo to pár stovek a bylo za dvě hodiny hotové. Doufám, e bude startování v pohodě, zatím:palec
|
|
14.04.2017 16:25 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3059391
|
|
cimbal
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Tak po zaslepení EGR auto nastartovalo. Vem moc děkuji za rady a autodiagovi za diagnostiku (by moc nepotěila -odelo, nebo se chystá odejít do věčných lovi více součástek - oprava cca 50 000). Teď procházím rodinný rozpočet a doufám, e se s autíčkem nebudu muset rozloučit...
Tak po zaslepení EGR auto nastartovalo. Vem moc děkuji za rady a autodiagovi za diagnostiku (by moc nepotěila -odelo, nebo se chystá odejít do věčných lovi více součástek - oprava cca 50 000). Teď procházím rodinný rozpočet a doufám, e se s autíčkem nebudu muset rozloučit...
|
|
14.06.2017 17:57 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3074598
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
...ja som to tusil, ze radsej nic nepisat nech to nezakriknem, co uz... Tu som
Vcera mi na vypadovke po 40km za jazdy zdochol motor. Odstavim, zhasnem zapnem, toci a nic. Napumpoval som balonikom (v ohybe trochu vzduchu, ale bubliny nie) pohybal par konektorov a nastartoval. Po troch km zhaslo a uz nadobro, starter toci ako divy aj ked napatie pri starte klesa z 12,5 na asi 9V - takze odtah.
Mechanik spricol odmastovac do sania a chytilo to, vravi ze asi pumpa alebo regulator. Dnes robi diag (nie Psa), neviem na co sa pozrie a co mi povie.
Filter nafty som menil pred mesiacom, Egr je upchaty, Fap nemam z vyroby.
Tu som sa docital, ze regulator na RHR velmi neodchadza, co okrem pumpy je podozrive? Snimac otacok? Vaha vzduchu?
Ps
Za posledny mesiac mi dvakrat vyplo turbo ako pred vymenou solenoidu (najprv son tam dal ten z Egr, pred pol rokom novy) a predtym par krat cruise samovolme vypol. neviem, ci to moze indikovat mozny problem na snimacoch/kabloch, diag som este na to nerobil.
Tot zatim vse, za kazdu radu dik
Pps
Prave som mu volal, uz meni regulator Hp - takze dam vediet ako to dopadlo.
Ppps
Regulator vymeneny, podla mechanika je auto Ok. 120 a za den spravene, na talianske pomery parada.
Ziadne chyby nenasiel, takze turbo si budem este riesit.
Zaver: Bol som si po auto, naozaj sa zda byt ok. Takze neostava nez srdecne podakovat tomuto Foru vdaka ktoremu som mohol mechanika spravne nasmerovat. Mam za to, ze to podstatne pomohlo.
Ciao, i
...ja som to tusil, ze radsej nic nepisat nech to nezakriknem, co uz... Tu som
Vcera mi na vypadovke po 40km za jazdy zdochol motor. Odstavim, zhasnem zapnem, toci a nic. Napumpoval som balonikom (v ohybe trochu vzduchu, ale bubliny nie) pohybal par konektorov a nastartoval. Po troch km zhaslo a uz nadobro, starter toci ako divy aj ked napatie pri starte klesa z 12,5 na asi 9V - takze odtah.
Mechanik spricol odmastovac do sania a chytilo to, vravi ze asi pumpa alebo regulator. Dnes robi diag (nie Psa), neviem na co sa pozrie a co mi povie.
Filter nafty som menil pred mesiacom, Egr je upchaty, Fap nemam z vyroby.
Tu som sa docital, ze regulator na RHR velmi neodchadza, co okrem pumpy je podozrive? Snimac otacok? Vaha vzduchu?
Ps
Za posledny mesiac mi dvakrat vyplo turbo ako pred vymenou solenoidu (najprv son tam dal ten z Egr, pred pol rokom novy) a predtym par krat cruise samovolme vypol. neviem, ci to moze indikovat mozny problem na snimacoch/kabloch, diag som este na to nerobil.
Tot zatim vse, za kazdu radu dik
Pps
Prave som mu volal, uz meni regulator Hp - takze dam vediet ako to dopadlo.
Ppps
Regulator vymeneny, podla mechanika je auto Ok. 120 a za den spravene, na talianske pomery parada.
Ziadne chyby nenasiel, takze turbo si budem este riesit.
Zaver: Bol som si po auto, naozaj sa zda byt ok. Takze neostava nez srdecne podakovat tomuto Foru vdaka ktoremu som mohol mechanika spravne nasmerovat. Mam za to, ze to podstatne pomohlo.
Ciao, i
|
|
19.06.2017 16:02 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3076313
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Po 500km s novym regulatorom vyzera byt vsetko v poriadku. Je mozne, ze predosle problemy boli tiez sposobene regulatorom? Posledny mesiac sa stavalo toto:
- Vypadky turba: po prudkej akceleracii/predbiehani - moze zly regulator poslat motor do nudzaku bez akejkolvek hlasky? (Po zhasnuti a nastartovani vsetko znovu ok)
- Moze sposobit vypnutie cruisu? (Tak isto bez hlasky, da sa okamzite reaktivovat)
Mechanik vraj nenasiel ziadne chyby, ale neviem, nakolko sa v tom vyzna (a diabox urcite nema)
Po 500km s novym regulatorom vyzera byt vsetko v poriadku. Je mozne, ze predosle problemy boli tiez sposobene regulatorom? Posledny mesiac sa stavalo toto:
- Vypadky turba: po prudkej akceleracii/predbiehani - moze zly regulator poslat motor do nudzaku bez akejkolvek hlasky? (Po zhasnuti a nastartovani vsetko znovu ok)
- Moze sposobit vypnutie cruisu? (Tak isto bez hlasky, da sa okamzite reaktivovat)
Mechanik vraj nenasiel ziadne chyby, ale neviem, nakolko sa v tom vyzna (a diabox urcite nema)
|
|
25.07.2017 18:51 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
3084890
|
|
jumep
|
|
|
cruise sa samozrejme vypne ked motor nedokaze udrzat rychlost / zrychlit
cruise sa samozrejme vypne ked motor nedokaze udrzat rychlost / zrychlit
|
|
| |
|
|