| | |
05.09.2013 23:14 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615978
|
|
jumep
|
|
|
z principu si myslim tiez ze je to starter (cievka alebo uhliky)
ak to len cvakne a nic
ak by to necvaklo tak by to mohla robit spinacka
z principu si myslim tiez ze je to starter (cievka alebo uhliky)
ak to len cvakne a nic
ak by to necvaklo tak by to mohla robit spinacka
|
|
05.09.2013 23:27 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615980
|
|
usbéčko
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 41 |
|
|
jumep napsal(a): z principu si myslim tiez ze je to starter (cievka alebo uhliky) ak to len cvakne a nic ak by to necvaklo tak by to mohla robit spinacka
o.k.na uhlíky bych si asi vsadil,mají myslím u svoje,jen mě mýlí e to dělá jen při té zapnuté klimě.Podívám se na to a jestli to bude taková blbina tak se zastydím.Díky
z principu si myslim tiez ze je to starter (cievka alebo uhliky) ak to len cvakne a nic ak by to necvaklo tak by to mohla robit spinacka
o.k.na uhlíky bych si asi vsadil,mají myslím u svoje,jen mě mýlí e to dělá jen při té zapnuté klimě.Podívám se na to a jestli to bude taková blbina tak se zastydím.Díky
|
|
06.09.2013 10:15 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2616089
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Ak počut cvakanie v tartéri, tak to bude najpravdepodobnejie on. Ako píe jumep buď uhlíky cievka ale môe to by aj opálený kontakt (predpokladám, e tartér je rovnaký ako v Xantii HDi). Tam sa mi opálil kontakt z jednej strany a plieok nedosadal rovno na oba kontakty. Raz to tartovalo, raz nie. Po obrúsení do rovna ide ako za mlada
Ak počut cvakanie v tartéri, tak to bude najpravdepodobnejie on. Ako píe jumep buď uhlíky cievka ale môe to by aj opálený kontakt (predpokladám, e tartér je rovnaký ako v Xantii HDi). Tam sa mi opálil kontakt z jednej strany a plieok nedosadal rovno na oba kontakty. Raz to tartovalo, raz nie. Po obrúsení do rovna ide ako za mlada :palec
|
|
24.09.2013 19:12 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621553
|
|
kubasv
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Ahoj prosím o pomoc, moje C5 II 2.0 HDI nechce vůbec nastartovat. Přijel jsem úplně normálně domů, a kdy jsem chtěl po pár dnech nastartovat, auto vůbec netočí. Vechny kontrolky naběhly, ádnou chybu to nehlásí, ale startér se ani nepohne. Jenom to cvakne. Samozřejmě podezření padlo na baterku, tak jsem ji nabil - ádná změna, baterka vyměněna za zcela novou - bohuel stále nic Zkontroloval jsem pojistku F8, byla v pořádku... Co dál? Jenom podotýkám, e jsem úplný amatér... take jestli byste mi někdo mohl pomoct osobně (Praha 3), bylo by to úplně nejlepí. Díky moc!
Ahoj prosím o pomoc, moje C5 II 2.0 HDI nechce vůbec nastartovat. Přijel jsem úplně normálně domů, a kdy jsem chtěl po pár dnech nastartovat, auto vůbec netočí. Vechny kontrolky naběhly, ádnou chybu to nehlásí, ale startér se ani nepohne. Jenom to cvakne. Samozřejmě podezření padlo na baterku, tak jsem ji nabil - ádná změna, baterka vyměněna za zcela novou - bohuel stále nic :-( Zkontroloval jsem pojistku F8, byla v pořádku... Co dál? Jenom podotýkám, e jsem úplný amatér... take jestli byste mi někdo mohl pomoct osobně (Praha 3), bylo by to úplně nejlepí. Díky moc!
|
|
25.09.2013 18:02 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621793
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Ahoj, jetě je jeden moný problém, a to kdy jde zub pastorku startéru na zub ozubeného věnce na setrvačníku, stává se to občas na starích vozech.. Dočasná finta je v tom, vypnout zapalování!!!, zařadit nejvyí rychlostní stupeň, vystoupit z auta a pohoupat autem vpřed či vzad..., pak zkusit znovu startovat.. Pozor, u automatu to asi takto nepůjde, muselo by se přímo pootočit motorem přes řemenici!
Toto je finta kterou nás učili v autokole.., u dááávno... Pokud to takto funguje, tak je třeba upravit náběhy na pastorku startéru a na věnci setrvačníku tak, aby se pastorek vdy pootočil do zubové mezery
Ahoj, jetě je jeden moný problém, a to kdy jde zub pastorku startéru na zub ozubeného věnce na setrvačníku, stává se to občas na starích vozech.. Dočasná finta je v tom, vypnout zapalování!!!, zařadit nejvyí rychlostní stupeň, vystoupit z auta a pohoupat autem vpřed či vzad..., pak zkusit znovu startovat.. Pozor, u automatu to asi takto nepůjde, muselo by se přímo pootočit motorem přes řemenici!
Toto je finta kterou nás učili v autokole.., u dááávno... Pokud to takto funguje, tak je třeba upravit náběhy na pastorku startéru a na věnci setrvačníku tak, aby se pastorek vdy pootočil do zubové mezery ;-)
|
|
25.09.2013 23:30 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621943
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
kubasv napsal(a): Ahoj prosím o pomoc, moje C5 II 2.0 HDI nechce vůbec nastartovat. Přijel jsem úplně normálně domů, a kdy jsem chtěl po pár dnech nastartovat, auto vůbec netočí. Vechny kontrolky naběhly, ádnou chybu to nehlásí, ale startér se ani nepohne. Jenom to cvakne. Samozřejmě podezření padlo na baterku, tak jsem ji nabil - ádná změna, baterka vyměněna za zcela novou - bohuel stále nic Zkontroloval jsem pojistku F8, byla v pořádku... Co dál? Jenom podotýkám, e jsem úplný amatér... take jestli byste mi někdo mohl pomoct osobně (Praha 3), bylo by to úplně nejlepí. Díky moc!
nejspí je problém ve startéru. Jestli se v tom nevyzná, doporučuji servis, kde startér vymontují a bud ho opraví sami nebo ho dají ke specialistovi.
nejspí je problém ve startéru. Jestli se v tom nevyzná, doporučuji servis, kde startér vymontují a bud ho opraví sami nebo ho dají ke specialistovi.
|
|
26.09.2013 07:20 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621947
|
|
gull
|
|
|
samozřejmě je fabka sakra jiný vůz, ale zrovna min. týden jsem na sluebním HTP taky nemohl nastartovat, startér prostě nereagoval, tak jsem jako laik koukl pod víko a tam jsem objevil odtrený drátek od startéru. Natěstí u nás v dílně měli jakousi VW spojku, take za 10 minut opět funkční....jo a taky si vzpomínám e u starého igula jsme kladívkem klepli po startéru a u bylo pro problému
samozřejmě je fabka sakra jiný vůz, ale zrovna min. týden jsem na sluebním HTP taky nemohl nastartovat, startér prostě nereagoval, tak jsem jako laik koukl pod víko a tam jsem objevil odtrený drátek od startéru. Natěstí u nás v dílně měli jakousi VW spojku, take za 10 minut opět funkční....jo a taky si vzpomínám e u starého igula jsme kladívkem klepli po startéru a u bylo pro problému:-d
|
|
26.09.2013 09:09 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621950
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No otcovi se u igula při startování spekl silový obvod a po vypnutí klíčku cívka neodpadla a auto startovalo dále. To pak byl fofr běet pro 10 klíč na matici + pólu baterie. Nakonec měl otec klíč pod sedadlem řidiče.
K věci: Kubasv cívka magnetu spíná, ozývá se cvaknutí. Tak jde o silnoproudý okruh. No a k tomu jsou pořádné kabely.
Take:
1. Buď cívka nepřitáhne úplně, aby se sepnul silnoproudý okruh (třeba opálené kontakty)
2. Nebo je silnoproudý okruh někde přeruen - upadlé ty silové kabely
3. Nebo je kaput elektromotor startéru
Motor se vyzkouí tak, e se tam ty tlusté dráty přivedou přímo, je to prasárna, ale jednoduchá. Malé zubaté kolečko by se mělo točit a jen drobně hučet, protoe ničím netočí, kdy není sepnutá cívka.
Pokud při pokusu o start klesne napětí (je to vidět na voltmetru), tak do cívky motoru proud jde a netočí. Pokud při pokusu o start voltmetr v klidu, tak nejde proud do motoru z výe uvedených příčin.
Není to a tak sloité, ale pro laika asi bude problém se tam dostat - tuím zezpodu na zadní straně motoru.
No otcovi se u igula při startování spekl silový obvod a po vypnutí klíčku cívka neodpadla a auto startovalo dále. To pak byl fofr běet pro 10 klíč na matici + pólu baterie. Nakonec měl otec klíč pod sedadlem řidiče.
K věci: Kubasv cívka magnetu spíná, ozývá se cvaknutí. Tak jde o silnoproudý okruh. No a k tomu jsou pořádné kabely.
Take:
1. Buď cívka nepřitáhne úplně, aby se sepnul silnoproudý okruh (třeba opálené kontakty)
2. Nebo je silnoproudý okruh někde přeruen - upadlé ty silové kabely
3. Nebo je kaput elektromotor startéru
Motor se vyzkouí tak, e se tam ty tlusté dráty přivedou přímo, je to prasárna, ale jednoduchá. Malé zubaté kolečko by se mělo točit a jen drobně hučet, protoe ničím netočí, kdy není sepnutá cívka.
Pokud při pokusu o start klesne napětí (je to vidět na voltmetru), tak do cívky motoru proud jde a netočí. Pokud při pokusu o start voltmetr v klidu, tak nejde proud do motoru z výe uvedených příčin.
Není to a tak sloité, ale pro laika asi bude problém se tam dostat - tuím zezpodu na zadní straně motoru.
|
|
26.09.2013 11:30 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2621970
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): No otcovi se u igula při startování spekl silový obvod a po vypnutí klíčku cívka neodpadla a auto startovalo dále. To pak byl fofr běet pro 10 klíč na matici + pólu baterie. Nakonec měl otec klíč pod sedadlem řidiče.
K věci: Kubasv cívka magnetu spíná, ozývá se cvaknutí. Tak jde o silnoproudý okruh. No a k tomu jsou pořádné kabely.
Take:
1. Buď cívka nepřitáhne úplně, aby se sepnul silnoproudý okruh (třeba opálené kontakty)
2. Nebo je silnoproudý okruh někde přeruen - upadlé ty silové kabely
3. Nebo je kaput elektromotor startéru
Motor se vyzkouí tak, e se tam ty tlusté dráty přivedou přímo, je to prasárna, ale jednoduchá. Malé zubaté kolečko by se mělo točit a jen drobně hučet, protoe ničím netočí, kdy není sepnutá cívka.
Pokud při pokusu o start klesne napětí (je to vidět na voltmetru), tak do cívky motoru proud jde a netočí. Pokud při pokusu o start voltmetr v klidu, tak nejde proud do motoru z výe uvedených příčin.
Není to a tak sloité, ale pro laika asi bude problém se tam dostat - tuím zezpodu na zadní straně motoru.
Zepředu a pod sáním - poklepat se na něj také dá a nastartovat? za pomoci druhé osoby která podrí klíček ve startovací poloze a propojit kontakty na cívce jde pokud to nejsou uhlíky.
Zepředu a pod sáním - poklepat se na něj také dá a nastartovat?;-) za pomoci druhé osoby která podrí klíček ve startovací poloze a propojit kontakty na cívce jde pokud to nejsou uhlíky.
|
|
09.06.2015 14:54 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2829463
|
|
gabriela89
|
Město: Lanskroun, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
ahoj mam problem tak 3 z 10 kdyz chci nastartovat nenastartuji jen se to toci...na diagnostice nic neni...nevite nekdo??
ahoj mam problem tak 3 z 10 kdyz chci nastartovat nenastartuji jen se to toci...na diagnostice nic neni...nevite nekdo??
|
|
09.06.2015 15:01 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2829467
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Na diagnostice skoro vdycky něco je - jen to třeba není v chybách, ale v měřených hodnotách.
Na diagnostice skoro vdycky něco je - jen to třeba není v chybách, ale v měřených hodnotách.
|
|
09.06.2015 19:54 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2829571
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Také se mi to jednou stalo a právě v měřených hodnotách to u mě byl patný kontakt s lambda sondou. Nevím proč se to stalo, ale zatím se to dále neděje.
Také se mi to jednou stalo a právě v měřených hodnotách to u mě byl patný kontakt s lambda sondou. Nevím proč se to stalo, ale zatím se to dále neděje.
|
|
29.03.2016 08:20 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2934119
|
|
Lhota
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ahoj vem,
potřeboval bych poradit jednou za čas mi místo nastartování padnou ručičky na přístrojovce, ve zhasne a auto je naprosto mrtvé - ani zamknout nejde, nic - jako kdy není baterie připojená. Pomůe a odpojení mínus pólu na baterii, pak se auto probere a ve funguje (pokud odpojím plus tak nic). Dělalo mi to u před rokem a tehdy pomohla výměna baterky. Nechce se mi ale věřit, e by byterka odela opět do věčných lovi (jen tam nejvyí řáda Varty).
Nevíte, kde hledat?
Díkec Petr
Ahoj vem,
potřeboval bych poradit jednou za čas mi místo nastartování padnou ručičky na přístrojovce, ve zhasne a auto je naprosto mrtvé - ani zamknout nejde, nic - jako kdy není baterie připojená. Pomůe a odpojení mínus pólu na baterii, pak se auto probere a ve funguje (pokud odpojím plus tak nic). Dělalo mi to u před rokem a tehdy pomohla výměna baterky. Nechce se mi ale věřit, e by byterka odela opět do věčných lovi (jen tam nejvyí řáda Varty).
Nevíte, kde hledat?
Díkec Petr
|
|
29.03.2016 08:53 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2934124
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jen me napada takhle beza auta,koukni se jestli ten minuspol ma dobry kontakt s karoserii
jen me napada takhle beza auta,koukni se jestli ten minuspol ma dobry kontakt s karoserii
|
|
29.03.2016 08:55 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2934125
|
|
Lhota
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ahoj,
prověřím, jen dodatek na Lexii, není zaznamenaná ádná chyba, naprosto nic
Ahoj,
prověřím, jen dodatek na Lexii, není zaznamenaná ádná chyba, naprosto nic :(
|
|
29.03.2016 11:04 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2934167
|
|
jumep
|
|
|
V lexii nema byt co. Umre to, ale ako ti bolo povedane, hladaj kontakty - tym ako to pohnes sa to ulozi a zasa ide kym znova pod zatazou nestrati kontakt / nezvysi prechodovy odpor. Co ti ukazuje rucicka dobijania?
V lexii nema byt co. Umre to, ale ako ti bolo povedane, hladaj kontakty - tym ako to pohnes sa to ulozi a zasa ide kym znova pod zatazou nestrati kontakt / nezvysi prechodovy odpor. Co ti ukazuje rucicka dobijania?
|
|
| |
|
|