| | |
10.03.2010 23:27 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
1806468
|
|
jumep
|
|
|
postav sa von a nech niekto ti skusi otocit klucom - ci nieco budes pocut
a potom este skontrolovat ci na privod cievky ide stava (pripadne skontrolovat utiahnutie kablov na startery)
staci ti na to skusacka ...
postav sa von a nech niekto ti skusi otocit klucom - ci nieco budes pocut
a potom este skontrolovat ci na privod cievky ide stava (pripadne skontrolovat utiahnutie kablov na startery)
staci ti na to skusacka ...
|
|
10.03.2010 23:45 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
1806470
|
|
jumep
|
|
|
tak pozeram schemu, tu je to fakt inac riesene ako v c5 2 myslim,
c5 2 ma poistku a relatko v motorovom priestore na startovanie,
tu to vypada na priame spojenie
2 pin cierny konektor - pin 1 ide na starter pin 2 ide na alternator
protistrana tohoto je 16 pin sedy (16V GR)
pin 1 (oznacenie kabla 100A) ide na spinacku priamo
cize v motorovom priestore na sedom 16pin alebo ciernom 2pin na 1tku zapichni skusacku, ak sa rozsvieti a netoci - je to starter, ak sa nerozsvieti, nema to moc co ine byt ako spinacka
edit:
spinacka: 4162 CE, zadava sa na objednavku - sedi kluc (cena +-5000 )
+ speci srob: 6907 59 - cena +- 10
tak ma napada, skontroluj pripadne este vsetky konektory (tj. kable od spinacky do bsi a v motorovom priestore) pripadne kup ten srob, ten co tam je sa vyvrtava a potom skus pozret kontakty v tej spinacke, za tych 5000 to pozret stoji myslim
tak pozeram schemu, tu je to fakt inac riesene ako v c5 2 myslim,
c5 2 ma poistku a relatko v motorovom priestore na startovanie,
tu to vypada na priame spojenie
2 pin cierny konektor - pin 1 ide na starter pin 2 ide na alternator
protistrana tohoto je 16 pin sedy (16V GR)
pin 1 (oznacenie kabla 100A) ide na spinacku priamo
cize v motorovom priestore na sedom 16pin alebo ciernom 2pin na 1tku zapichni skusacku, ak sa rozsvieti a netoci - je to starter, ak sa nerozsvieti, nema to moc co ine byt ako spinacka
edit:
spinacka: 4162 CE, zadava sa na objednavku - sedi kluc (cena +-5000 :( )
+ speci srob: 6907 59 - cena +- 10
tak ma napada, skontroluj pripadne este vsetky konektory (tj. kable od spinacky do bsi a v motorovom priestore) pripadne kup ten srob, ten co tam je sa vyvrtava a potom skus pozret kontakty v tej spinacke, za tych 5000 to pozret stoji myslim
|
|
23.03.2010 21:55 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
1807413
|
|
usbéčko
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 41 |
|
|
jumep napsal(a): tak pozeram schemu, tu je to fakt inac riesene ako v c5 2 myslim, c5 2 ma poistku a relatko v motorovom priestore na startovanie, tu to vypada na priame spojenie 2 pin cierny konektor - pin 1 ide na starter pin 2 ide na alternator protistrana tohoto je 16 pin sedy (16V GR) pin 1 (oznacenie kabla 100A) ide na spinacku priamo cize v motorovom priestore na sedom 16pin alebo ciernom 2pin na 1tku zapichni skusacku, ak sa rozsvieti a netoci - je to starter, ak sa nerozsvieti, nema to moc co ine byt ako spinacka edit: spinacka: 4162 CE, zadava sa na objednavku - sedi kluc (cena +-5000 ) + speci srob: 6907 59 - cena +- 10 tak ma napada, skontroluj pripadne este vsetky konektory (tj. kable od spinacky do bsi a v motorovom priestore) pripadne kup ten srob, ten co tam je sa vyvrtava a potom skus pozret kontakty v tej spinacke, za tych 5000 to pozret stoji myslim
jumep....díky moc...kontrola proběhla ,zatím se nic neprojevilo,neříkám e jsem přeskočil páááč u to tak několikráte bylo e se to tvářilo...ale doufám e ano.p.s prostříkl jsem to kontaktolem,snad to bude o.k.
tak pozeram schemu, tu je to fakt inac riesene ako v c5 2 myslim, c5 2 ma poistku a relatko v motorovom priestore na startovanie, tu to vypada na priame spojenie 2 pin cierny konektor - pin 1 ide na starter pin 2 ide na alternator protistrana tohoto je 16 pin sedy (16V GR) pin 1 (oznacenie kabla 100A) ide na spinacku priamo cize v motorovom priestore na sedom 16pin alebo ciernom 2pin na 1tku zapichni skusacku, ak sa rozsvieti a netoci - je to starter, ak sa nerozsvieti, nema to moc co ine byt ako spinacka edit: spinacka: 4162 CE, zadava sa na objednavku - sedi kluc (cena +-5000 :( ) + speci srob: 6907 59 - cena +- 10 tak ma napada, skontroluj pripadne este vsetky konektory (tj. kable od spinacky do bsi a v motorovom priestore) pripadne kup ten srob, ten co tam je sa vyvrtava a potom skus pozret kontakty v tej spinacke, za tych 5000 to pozret stoji myslim
jumep....díky moc...kontrola proběhla ,zatím se nic neprojevilo,neříkám e jsem přeskočil páááč u to tak několikráte bylo e se to tvářilo...ale doufám e ano.p.s prostříkl jsem to kontaktolem,snad to bude o.k.
|
|
22.12.2011 20:04 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2434861
|
|
mirke
|
Město: Archlebov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
|
|
22.12.2011 21:28 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2434923
|
|
jumep
|
|
|
mirke napsal(a): Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
toto mi pride na egr -> smer diagnostika
toto mi pride na egr -> smer diagnostika
|
|
22.12.2011 21:45 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2434930
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
mirke napsal(a): Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
Nechci Tě strait, tím jsem si taky proel, jede napětku vytočí tak na 2.5 tis, pak u jen tak lechtá pedál a klesne ke 2 a začne cukat, jako vybrovat. Problém byl ve patných vstřikách. A to byla pálka, protoe tyhle nae 2jkový C5 mají Siemense vstřiky a ty jedině nový.
Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
Nechci Tě strait, tím jsem si taky proel, jede napětku vytočí tak na 2.5 tis, pak u jen tak lechtá pedál a klesne ke 2 a začne cukat, jako vybrovat. Problém byl ve patných vstřikách. A to byla pálka, protoe tyhle nae 2jkový C5 mají Siemense vstřiky a ty jedině nový.
|
|
23.12.2011 07:11 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2434988
|
|
mirke
|
Město: Archlebov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
haviče mně měnili spolu s EGR před 25000 km
haviče mně měnili spolu s EGR před 25000 km:palec
|
|
24.12.2011 18:15 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435514
|
|
Hanz 397
|
|
|
mirke napsal(a): Zdar, jak to tady čtu, tak mám stejný problém, zatím jsem pokadé nastartoval, ale včera v -6°C jsem točil asi 20s ne to chytlo... Někdy se mi stává, e kdy jedu např. na čtverku nebo na pětku a uberu tak, e nemám ani přidáno, ani ubráno - prostě tak, aby to motor nebrzdil, tak mi motor začne cukat, tak jestli to s tím nějak nesouvisí...
Něco podobného jsem teď řeil a dělal to nastavovací ventil tlaku na railu. Občas to dlouho točilo,popkubávalo při plynulé jízdě a sem tam se stalo,e auto nelo natočit vůbec. Ale to tak 1x za 100startů. Na diag byl vidět nezvykle pomalu stoupající tlak na railu při startu. Jinak pam.závad čistá!
Něco podobného jsem teď řeil a dělal to nastavovací ventil tlaku na railu. Občas to dlouho točilo,popkubávalo při plynulé jízdě a sem tam se stalo,e auto nelo natočit vůbec. Ale to tak 1x za 100startů. Na diag byl vidět nezvykle pomalu stoupající tlak na railu při startu. Jinak pam.závad čistá!
|
|
24.12.2011 18:31 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435515
|
|
jumep
|
|
|
toto sa bez diagnostiky neda proste
toto sa bez diagnostiky neda proste
|
|
25.12.2011 21:00 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435607
|
|
Hanz 397
|
|
|
Samozřejmě-diag tě nejspí nemine. Ale jak u tady mnohokrát zaznělo-jeď tam,kde s ní umí a ne,kde jí pouívají jen,jako čtečku chybových kódů.viz ccca
Ten můj předchozí příspěvek ber spí jako návod,kterým směrem se lze vydat. Mimo jiných... Jo jetě na něco jsem si v souvislosti s tím příspěvkem vzpomněl-při volnoběhu lítal ten tlak výrazně víc,ne je obvyklé(př.: poadovaný tlak 305bar,pohyb normálně cca 295-315bar,ale teď 270-340bar a rychlej-pouze příklad,snad mě nikdo nechytne za čísla ).
Samozřejmě-diag tě nejspí nemine. Ale jak u tady mnohokrát zaznělo-jeď tam,kde s ní umí a ne,kde jí pouívají jen,jako čtečku chybových kódů.viz ccca
Ten můj předchozí příspěvek ber spí jako návod,kterým směrem se lze vydat. Mimo jiných... Jo jetě na něco jsem si v souvislosti s tím příspěvkem vzpomněl-při volnoběhu lítal ten tlak výrazně víc,ne je obvyklé(př.: poadovaný tlak 305bar,pohyb normálně cca 295-315bar,ale teď 270-340bar a rychlej-pouze příklad,snad mě nikdo nechytne za čísla:-) ).
|
|
25.12.2011 21:03 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435613
|
|
jumep
|
|
|
u faceliftu / siemensu som este zly regulator nemal, je dost podstatne pozerat na to o aky motor sa jedna
u faceliftu / siemensu som este zly regulator nemal, je dost podstatne pozerat na to o aky motor sa jedna
|
|
25.12.2011 21:18 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435615
|
|
Hanz 397
|
|
|
On není patný,jako e by odeel elektricky,ale je větinou zanesenej sr..kama z nafty(jo,z nafty,i kdy je sluně filtrovaná). A to nevyčistí,e jo. U jsem jich pár takhle viděl(vdy na railu II.generace) a nejen na nadautech,jak jsi je nazval. A výrobce si to nevybíralo. Ale samozřejmě to nemusí být on-můe to způsobovat i cokoliv jiného....
On není patný,jako e by odeel elektricky,ale je větinou zanesenej sr..kama z nafty(jo,z nafty,i kdy je sluně filtrovaná). A to nevyčistí,e jo. U jsem jich pár takhle viděl(vdy na railu II.generace) a nejen na nadautech:-d,jak jsi je nazval. A výrobce si to nevybíralo. Ale samozřejmě to nemusí být on-můe to způsobovat i cokoliv jiného....
|
|
25.12.2011 21:20 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2435617
|
|
jumep
|
|
|
je mi jasne, len hovorim ze u tohoto motora / auta som tento problem este nevidel / nepocul
a z toho co popisoval mi to skor prislo na egr
jednoznacne ale bez diagnostiky sa tu bavime uplne o nicom
je mi jasne, len hovorim ze u tohoto motora / auta som tento problem este nevidel / nepocul
a z toho co popisoval mi to skor prislo na egr
jednoznacne ale bez diagnostiky sa tu bavime uplne o nicom :)
|
|
05.09.2013 22:46 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615955
|
|
usbéčko
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 41 |
|
|
Tak u to tu mám opět,tzn.chci nastartovat a jen cvakne starter,jinak nic,ale vypozoroval jsem (moná je to blbost,za co se předem omlouvám)e to má souvislost s teplotou,jakmile mám toti zapnutou klimu někam dojedu a po cca.10-20min.chci odjet tak se to projeví,nastartuje třeba a na desátý patnáctý pokus nebo delí čas po dojetí,udělalo to vlastně i v zimě kdy byl větí mráz,namohla by to být třeba kostra?popřípadě kde by byla?Napadá vás něco?Díky.
Tak u to tu mám opět,tzn.chci nastartovat a jen cvakne starter,jinak nic,ale vypozoroval jsem (moná je to blbost,za co se předem omlouvám)e to má souvislost s teplotou,jakmile mám toti zapnutou klimu někam dojedu a po cca.10-20min.chci odjet tak se to projeví,nastartuje třeba a na desátý patnáctý pokus nebo delí čas po dojetí,udělalo to vlastně i v zimě kdy byl větí mráz,namohla by to být třeba kostra?popřípadě kde by byla?Napadá vás něco?Díky.
|
|
05.09.2013 22:54 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615965
|
|
jumep
|
|
|
co vsetko si stihol pokontrolovat?
co vsetko si stihol pokontrolovat?
|
|
05.09.2013 23:01 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615972
|
|
Jirka
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Podobnou věc jsem řeil co mi odeel spojkový válec - tekl a nateklo to i do startéru. Studený to chytalo ale po zahřátí to netočilo. Pomohla oprava a vyčitění startéru
Podobnou věc jsem řeil co mi odeel spojkový válec - tekl a nateklo to i do startéru. Studený to chytalo ale po zahřátí to netočilo. Pomohla oprava a vyčitění startéru
|
|
05.09.2013 23:06 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|
2615976
|
|
usbéčko
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 41 |
|
|
sorry ale vlastně nic,jen nyní vím e jakmile mu je zima tak se mu nechce,posledně jsme to spolu řeili a chvíli to pokoj dalo,e by to samé?
sorry ale vlastně nic,jen nyní vím e jakmile mu je zima tak se mu nechce,posledně jsme to spolu řeili a chvíli to pokoj dalo,e by to samé?
|
|
| |
|
|