| | |
20.08.2007 23:03 -
typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166630
|
|
Ales
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Nevíte někdo jak zjistím, jakou převodovku mám v autě?
Zároveň jsem se chtěl zeptat, jestli nevíte co to můe být, kdy mi to občas při řazení ze 3 na 4 docela "kopne" a někdy ani nepřeřadí a zahlásí na počítači "automatic gear failure" a zároveň se rozsvítí Service na palubce. Děje se to větinou kdy je auto studený, ale občas i kdy u třeba nějakou dobu jedu.
Mohla by pomoci výměna oleje v převodovce?
Díky za kadou radu. Za 3 týdny máme jet na dovolenou a nechtěl bych zaít nějaké překvapení X stovek km od domova.
Nevíte někdo jak zjistím, jakou převodovku mám v autě?
Zároveň jsem se chtěl zeptat, jestli nevíte co to můe být, kdy mi to občas při řazení ze 3 na 4 docela "kopne" a někdy ani nepřeřadí a zahlásí na počítači "automatic gear failure" a zároveň se rozsvítí Service na palubce. Děje se to větinou kdy je auto studený, ale občas i kdy u třeba nějakou dobu jedu.
Mohla by pomoci výměna oleje v převodovce?
Díky za kadou radu. Za 3 týdny máme jet na dovolenou a nechtěl bych zaít nějaké překvapení X stovek km od domova.
|
|
20.08.2007 23:30 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166631
|
|
tief
|
|
|
No, nakolko si si profil nevyplnil tak je vazne tazke povedat aku mas prevodovku. Ak dobre viem do c5 sa pouziva 4hp20 a AL4. Do novsich C5 tiez AL6. Ked ti automat neradi chod s nim do servisu a nie na dovolenku. Rozhodne tym nejazdi a cim skor chod do servisu, kazdy kilometer ktory najazdis s poskodenym automatom zdrazuje opravu a moze byt ten posledny.
No, nakolko si si profil nevyplnil tak je vazne tazke povedat aku mas prevodovku. Ak dobre viem do c5 sa pouziva 4hp20 a AL4. Do novsich C5 tiez AL6. Ked ti automat neradi chod s nim do servisu a nie na dovolenku. Rozhodne tym nejazdi a cim skor chod do servisu, kazdy kilometer ktory najazdis s poskodenym automatom zdrazuje opravu a moze byt ten posledny.
|
|
21.08.2007 22:47 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166632
|
|
Ales
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Včera jsem se registroval a nějak se to tam v tom profilu neuloilo. U jsem si ten profil opravil. Určitě chci do servisu jetě znovu zajet, ale nedokáu jim to předvést co to dělá, protoe je to třeba jen jednou za den a oni kdy jsem tam minulý týden byl a projíděli to, tak jim to samozřejmě ani jednou neudělalo a i kdy to zkoueli velijak rychle nebo pomalu zrychlovat tak to řadilo, e jsem to občas poznal jen na otáčkoměru. Za posledních 1500km co jsem s tím teď od minulého týdne najezdil, (koupil jsem ho 6.8.) to udělalo asi 5x a jen jednou kdy jsme ujeli asi 50km, jinak to udělalo během prvních pár kilometrů (max 10km) pak u nic.
Včera jsem se registroval a nějak se to tam v tom profilu neuloilo. U jsem si ten profil opravil. Určitě chci do servisu jetě znovu zajet, ale nedokáu jim to předvést co to dělá, protoe je to třeba jen jednou za den a oni kdy jsem tam minulý týden byl a projíděli to, tak jim to samozřejmě ani jednou neudělalo a i kdy to zkoueli velijak rychle nebo pomalu zrychlovat tak to řadilo, e jsem to občas poznal jen na otáčkoměru. Za posledních 1500km co jsem s tím teď od minulého týdne najezdil, (koupil jsem ho 6.8.) to udělalo asi 5x a jen jednou kdy jsme ujeli asi 50km, jinak to udělalo během prvních pár kilometrů (max 10km) pak u nic.
|
|
21.08.2007 23:02 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166633
|
|
tief
|
|
|
Musis ist do servisu kde maju diagnostiku, kazda porucha automatickej prevodovky sa zapise do riadiacej jednotky, cez diagnostiku to su schopny dostat von.
Musis ist do servisu kde maju diagnostiku, kazda porucha automatickej prevodovky sa zapise do riadiacej jednotky, cez diagnostiku to su schopny dostat von.
|
|
29.08.2007 23:55 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166634
|
|
Ales
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Tak jsem byl dneska v Citroen servisu v Písku, kde mi udělali servisní prohlídku, vyměnili rozvody, vodní pumpu a nějaký čidlo a stálo mně to 11k Kč, ale na férovku mi řekli, e s automatickou převodovkou nemají ádné zkuenosti a tak mi jenom vyčetli z převodovky poruchu, která se tam znovuobjevuje i kdy ji smaou. Take vypadá, e je tam něco trvale a asi by bylo potřeba s tím něco udělat, ale nevím co.
Na výpisu obrazovky diagnostiky to napsalo:
Typ aut. převodovky 4HP20.
39 F Porucha kontroly změny převodového stupně
Typ detekce: není určeno
Prostření :
Kód poruchy řídící jednotky : P0783
Napětí akumulátoru: 14,4V
Teplota oleje v aut. prevodovce: 68 st. C
Otáčky turbíny: 3008 tr/min
Otáčky motoru: 3008 tr/min
Výstupní otáčky: 2592 tr/min
Převodový stupeň nebo změna: 3-4
Měnič: Řízené prokluzování
Reim činnosti: POJISTKA ZÁMKU
Informace 1 Rozpojený (-é) kontakt (-y) a není hláena porucha
Nevíte někdo o někom, kdo by věděl co s tím?
Zkouel jsem jetě jeden Citroen servis v ČB a pak v Příbrami. V ČB to bylo stejný jako v Písku a v Příbrami byl technik co se u v automatech "vrtal" a snad se mi na to za cca 14dní podívá. Říkal, e by to nemělo být tak kritické, jenom potřeba pokud je to studený jezdit opatrně aby to moc nekubalo, protoe ta závada bude jen pokud se mění stupně a ne za běznýho provozu, kdy je zařazeno.
Je mi i divný to, e ve výpisu prostředí poruchy je teplota oleje v převodovce 68 st. C. Je to moný, po ujetí 1km? Zdá se mi ale nepravděpodobný, e i kdyby bylo čidlo teploty oleje patný, tak e by to mělo vliv na to, jak to řadí.
Za týden jedem na dovolenou (natěstí jen 600km), tak trénuju jak jezdit pokud je to studený aby to tolik nekopalo. Je to jako kdy se na manuální převodovce brzo selápne plyn, take motor se roztočí na prázdno a pak se pustí prudce spojka.
Tak jsem byl dneska v Citroen servisu v Písku, kde mi udělali servisní prohlídku, vyměnili rozvody, vodní pumpu a nějaký čidlo a stálo mně to 11k Kč, ale na férovku mi řekli, e s automatickou převodovkou nemají ádné zkuenosti a tak mi jenom vyčetli z převodovky poruchu, která se tam znovuobjevuje i kdy ji smaou. Take vypadá, e je tam něco trvale a asi by bylo potřeba s tím něco udělat, ale nevím co.
Na výpisu obrazovky diagnostiky to napsalo:
Typ aut. převodovky 4HP20.
39 F Porucha kontroly změny převodového stupně
Typ detekce: není určeno
Prostření :
Kód poruchy řídící jednotky : P0783
Napětí akumulátoru: 14,4V
Teplota oleje v aut. prevodovce: 68 st. C
Otáčky turbíny: 3008 tr/min
Otáčky motoru: 3008 tr/min
Výstupní otáčky: 2592 tr/min
Převodový stupeň nebo změna: 3-4
Měnič: Řízené prokluzování
Reim činnosti: POJISTKA ZÁMKU
Informace 1 Rozpojený (-é) kontakt (-y) a není hláena porucha
Nevíte někdo o někom, kdo by věděl co s tím?
Zkouel jsem jetě jeden Citroen servis v ČB a pak v Příbrami. V ČB to bylo stejný jako v Písku a v Příbrami byl technik co se u v automatech "vrtal" a snad se mi na to za cca 14dní podívá. Říkal, e by to nemělo být tak kritické, jenom potřeba pokud je to studený jezdit opatrně aby to moc nekubalo, protoe ta závada bude jen pokud se mění stupně a ne za běznýho provozu, kdy je zařazeno.
Je mi i divný to, e ve výpisu prostředí poruchy je teplota oleje v převodovce 68 st. C. Je to moný, po ujetí 1km? Zdá se mi ale nepravděpodobný, e i kdyby bylo čidlo teploty oleje patný, tak e by to mělo vliv na to, jak to řadí.
Za týden jedem na dovolenou (natěstí jen 600km), tak trénuju jak jezdit pokud je to studený aby to tolik nekopalo. Je to jako kdy se na manuální převodovce brzo selápne plyn, take motor se roztočí na prázdno a pak se pustí prudce spojka.
|
|
30.08.2007 06:33 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166635
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Skúsim sa opýta mechanika ktorý mi dáva dokopy moju prevodovku (manual 5 r ), viem o ňom e opravuje aj automaty.
Snáď dačo poradí
Ja mám podobný problém o týden idem na dovolenku, nefunguje 4 ale som u na tom lepie ako ty, lebo v piatok (zajtra) by to u malo by poskladané
Skúsim sa opýta mechanika ktorý mi dáva dokopy moju prevodovku (manual 5 r ), viem o ňom e opravuje aj automaty.
Snáď dačo poradí :-)
Ja mám podobný problém :-) o týden idem na dovolenku, nefunguje 4 ale som u na tom lepie ako ty, lebo v piatok (zajtra) by to u malo by poskladané :)
|
|
30.08.2007 09:13 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166636
|
|
tief
|
|
|
Ales: budes hodne riskovat, urcite si zariad pripoistenie auta vcetne nejakeho odtahu do CR, automaty umieraju prave na dlhych cestach ( resp druhy den ked automat vychladne ). Hladinu oleja ti skontrolovali ? Inak sa mi vcelku nezda servisak ktory vyhlasi ze mozes jazdit s poskodenym automatom. Uz som cistil automata ktory bol plny roztavenej lamely po cca 400km ceste a ten umrel az druhy den ked vychladol a ucpal co mohol .... No v kazdom pripade ti drzim palce a urcite pripoisti auto ...
Ales: budes hodne riskovat, urcite si zariad pripoistenie auta vcetne nejakeho odtahu do CR, automaty umieraju prave na dlhych cestach ( resp druhy den ked automat vychladne ). Hladinu oleja ti skontrolovali ? Inak sa mi vcelku nezda servisak ktory vyhlasi ze mozes jazdit s poskodenym automatom. Uz som cistil automata ktory bol plny roztavenej lamely po cca 400km ceste a ten umrel az druhy den ked vychladol a ucpal co mohol .... No v kazdom pripade ti drzim palce a urcite pripoisti auto ...
|
|
31.08.2007 00:05 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166637
|
|
Ales
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Dneska jsem nael na netu firmu www.kaps.cz, kde píou, e se specializují na opravy automatických převodovek. Napsal jsem jim, tak uvidím, co mi k tomu řeknou.
Dneska jsem nael na netu firmu www.kaps.cz, kde píou, e se specializují na opravy automatických převodovek. Napsal jsem jim, tak uvidím, co mi k tomu řeknou.
|
|
12.09.2007 22:19 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166638
|
|
Dapata
|
Město: Praha, Auto: Xsara | Počet příspěvků: 12 |
|
|
TO: Ales
Jest-li mohu vědět,jak to vlastně celé dopadlo?
TO: Ales
Jest-li mohu vědět,jak to vlastně celé dopadlo?
|
|
16.09.2007 23:04 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166639
|
|
kubo
|
Město: Jakubany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj. Dlho som hžadal niekoho s rovnakym problemom, a som rád? , e nie som jediný. Moja prevodovka je al4 a blbne, kedy sa jej zachce. Ked som iiel do Anglicka, polovicu cesty som isiel na trojke, co na nemeckých dialniciach nie je bohviečo. U neviem, čo mam skusi, lebo to u trva vye dvoch rokov. Zaujal ma ten servis v Prahe 10, čo rozumie automatom. Uvidim. Daj vediet, ako si dopadol ty.
Ahoj. Dlho som hžadal niekoho s rovnakym problemom, a som rád? , e nie som jediný. Moja prevodovka je al4 a blbne, kedy sa jej zachce. Ked som iiel do Anglicka, polovicu cesty som isiel na trojke, co na nemeckých dialniciach nie je bohviečo. U neviem, čo mam skusi, lebo to u trva vye dvoch rokov. Zaujal ma ten servis v Prahe 10, čo rozumie automatom. Uvidim. Daj vediet, ako si dopadol ty.
|
|
12.10.2007 22:50 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166640
|
|
Ales
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Tak jsem se po čase zase dostal k tomu abych napsal jak to dopadlo.
Jetě v prvním týdnu v září jsem to před tou dovolenou zkusil dát do servisu aby zkusili doplnit olej a kdy jsem tam volal, tak mi řekli, e v oleji plave nějakej bordel a e to smrdí spáleninou a vypadá to na spálený lamely.
Take na dovolenou jsem to nerisknul a půjčil jsem si Golfa od rodičů.
V servisu jsem to rovnou nechal a v teď pondělí jsem si pro to byl.
Vyndali převodovku, dali jí chlápkovi co je opravuje, ten tu převodovku rozebral, vechno zkontroloval a zjistil, e jsou opravdu spálený lamely a e by bylo potřeba repasovat taky hydroměnič. Poslal to tedy někam do Německa na repas.
Trvalo to sice docela déle, ne slibovaných 14 dnů, ale je to OK.
Neměl jsem čas teď někam dál jezdit, ale těch prvních 50 km co jsem zatím jel to řadilo, jako kdy tam není převodovka a změnu jsem poznal jen na otáčkoměru.
Jenom ta stinná stránka bylo placení. Rozebrání, výměna lamel, kontrola soukolí, repase hydroměniče, sloení a nalití nového oleje stálo skoro 30 000Kč. K tomu je jetě potřeba připočíst vyndání a nandání převodovky do auta.
Take převodovka je OK, ale docela to byla drahá sranda.
Jediný co mně těí je, e ta převodovka je teď jako nová. Aspoň doufám.
Pokud plánujete auto pouívat jetě pár let ka a blbne vám to jako já, tak tu repasi doporučuju.
Zajímalo by mně jak se mohly ty lamely spálit. Doufám, e to bylo nějakou blbostí toho co s tím jezdil přede mnou a ne tím, e tam jetě něco je nakoplý a zase se spálí.
Tak jsem se po čase zase dostal k tomu abych napsal jak to dopadlo.
Jetě v prvním týdnu v září jsem to před tou dovolenou zkusil dát do servisu aby zkusili doplnit olej a kdy jsem tam volal, tak mi řekli, e v oleji plave nějakej bordel a e to smrdí spáleninou a vypadá to na spálený lamely.
Take na dovolenou jsem to nerisknul a půjčil jsem si Golfa od rodičů.
V servisu jsem to rovnou nechal a v teď pondělí jsem si pro to byl.
Vyndali převodovku, dali jí chlápkovi co je opravuje, ten tu převodovku rozebral, vechno zkontroloval a zjistil, e jsou opravdu spálený lamely a e by bylo potřeba repasovat taky hydroměnič. Poslal to tedy někam do Německa na repas.
Trvalo to sice docela déle, ne slibovaných 14 dnů, ale je to OK.
Neměl jsem čas teď někam dál jezdit, ale těch prvních 50 km co jsem zatím jel to řadilo, jako kdy tam není převodovka a změnu jsem poznal jen na otáčkoměru.
Jenom ta stinná stránka bylo placení. Rozebrání, výměna lamel, kontrola soukolí, repase hydroměniče, sloení a nalití nového oleje stálo skoro 30 000Kč. K tomu je jetě potřeba připočíst vyndání a nandání převodovky do auta.
Take převodovka je OK, ale docela to byla drahá sranda.
Jediný co mně těí je, e ta převodovka je teď jako nová. Aspoň doufám.
Pokud plánujete auto pouívat jetě pár let ka a blbne vám to jako já, tak tu repasi doporučuju.
Zajímalo by mně jak se mohly ty lamely spálit. Doufám, e to bylo nějakou blbostí toho co s tím jezdil přede mnou a ne tím, e tam jetě něco je nakoplý a zase se spálí.
|
|
13.10.2007 20:30 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166641
|
|
Dapata
|
Město: Praha, Auto: Xsara | Počet příspěvků: 12 |
|
|
No paráda,drahá záleitost. Jinak lamely mohou odejít třeba tím e je tam nedostatek oleje, nebo u nemae....atd. Nebo třeba jen tím e patně funguje elektronika,která řídí řazení jednotlivých stupňů a chybou této elektroniky převodovka nepřeřazuje. patnou funkcí měniče,skrátka jsou to desítky moností.
No paráda,drahá záleitost. Jinak lamely mohou odejít třeba tím e je tam nedostatek oleje, nebo u nemae....atd. Nebo třeba jen tím e patně funguje elektronika,která řídí řazení jednotlivých stupňů a chybou této elektroniky převodovka nepřeřazuje. patnou funkcí měniče,skrátka jsou to desítky moností.
|
|
06.05.2008 19:15 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166642
|
|
Tomik
|
Město: Hrdejovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Čaute,koukám, e se v automatech docela vyznáte.Mám 2,2Hdi automat 2003 a při rozjezdu se mi z motorového prostoru ozývá takový zvlátní kvičení. Turbo to není, a na N nebo P to nedělá.Nesetkali jste se s tím u někdy?
Čaute,koukám, e se v automatech docela vyznáte.Mám 2,2Hdi automat 2003 a při rozjezdu se mi z motorového prostoru ozývá takový zvlátní kvičení. Turbo to není, a na N nebo P to nedělá.Nesetkali jste se s tím u někdy?
|
|
07.05.2008 09:37 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166643
|
|
tief
|
|
|
Syceni/kviceni sa mi ozyvalo s automatu 4HP14 ked bol ucpany jeden ventil, siel tam velky tlak a proste to kvikalo pri rozjazde. Ale takto na dialku sa diagnostika robit neda, moze to byt cokolvek, nemusi to na 100% suvisiet s automatom.
Syceni/kviceni sa mi ozyvalo s automatu 4HP14 ked bol ucpany jeden ventil, siel tam velky tlak a proste to kvikalo pri rozjazde. Ale takto na dialku sa diagnostika robit neda, moze to byt cokolvek, nemusi to na 100% suvisiet s automatom.
|
|
07.05.2008 19:14 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166644
|
|
Tomik
|
Město: Hrdejovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Díky za rychlou odpověď,i kdy to tím třeba nebude, aspoň mě to uklidnilo. Ucpaný ventil, to nemůe stát moc peněz.Objednal jsem se na pátek do Citroenu, tak dám vědět, co ty bylo...
Díky za rychlou odpověď,i kdy to tím třeba nebude, aspoň mě to uklidnilo. Ucpaný ventil, to nemůe stát moc peněz.Objednal jsem se na pátek do Citroenu, tak dám vědět, co ty bylo...
|
|
03.06.2008 18:51 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
166645
|
|
sservis
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Měl jsem minulý týden auto na opravě automatické převodovky a to ve středním odborném učiliti André Citroena v Boskovicích (to není fór, fakt se to tak jmenuje). Při rozjezdu se studeným autem mi to občas v převodovce křáplo a vyskočil nápis "Automatic gearbox faulty" Vypnul jsem motor a znovu nastartoval a závada se u zpravidla neobjevila. Poradil mi kolega z citroenového chatu a bylo to tak - pomohla výměna dvou elektromagnetických ventilů v hydrobloku. Cena - za práci asi 2,5 tis. a za materiál asi 7,5, dost velká pálka byl olej - asi 2,5 tis. a jeden ventil byl okolo 1,6 tis. Mám k tomu písmo od Citroenů, jak na to, kdyby to někdo chtěl, tak mu to naskenuju a polu. Jinak potom se mi v Boskovicích přiznali, e to dělali poprvé, ale co, asi to udělali dobře protoe u jezdím druhý týden a pohodička.
Měl jsem minulý týden auto na opravě automatické převodovky a to ve středním odborném učiliti André Citroena v Boskovicích (to není fór, fakt se to tak jmenuje). Při rozjezdu se studeným autem mi to občas v převodovce křáplo a vyskočil nápis "Automatic gearbox faulty" Vypnul jsem motor a znovu nastartoval a závada se u zpravidla neobjevila. Poradil mi kolega z citroenového chatu a bylo to tak - pomohla výměna dvou elektromagnetických ventilů v hydrobloku. Cena - za práci asi 2,5 tis. a za materiál asi 7,5, dost velká pálka byl olej - asi 2,5 tis. a jeden ventil byl okolo 1,6 tis. Mám k tomu písmo od Citroenů, jak na to, kdyby to někdo chtěl, tak mu to naskenuju a polu. Jinak potom se mi v Boskovicích přiznali, e to dělali poprvé, ale co, asi to udělali dobře protoe u jezdím druhý týden a pohodička.
|
|
27.10.2010 20:59 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
2360716
|
|
Tomik
|
Město: Hrdejovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj vem,
mám 4HP20, na cestě z německa přestala převodovka zabírat, motor točí, auto nejede. Po prohlídce automatu v Citroen Plzeň zjitěn černý hustý olej smrdící spáleninou, přestoe jsem ho v létě nechal vyměnit. Prý asi spálené lamely, to odpovídá i příspěvkům tady. Jene oprava by stála 40 - 50 tis kč, a to je na mě moc. Take jsem provětral internet a sehnal tři 4HP20 v různých částech republiky, prodávající jsou ochotni poskytnout záruku, e pokud po montái nebudou fungovat vezmou je zpět. Ale potřeboval bych vědět, zda se do C5 dával jen jeden typ 4HP20, aby to potom komunikovalo s elektronikou a tak.
Prosím poraďte, díky!
Ahoj vem,
mám 4HP20, na cestě z německa přestala převodovka zabírat, motor točí, auto nejede. Po prohlídce automatu v Citroen Plzeň zjitěn černý hustý olej smrdící spáleninou, přestoe jsem ho v létě nechal vyměnit. Prý asi spálené lamely, to odpovídá i příspěvkům tady. Jene oprava by stála 40 - 50 tis kč, a to je na mě moc. Take jsem provětral internet a sehnal tři 4HP20 v různých částech republiky, prodávající jsou ochotni poskytnout záruku, e pokud po montái nebudou fungovat vezmou je zpět. Ale potřeboval bych vědět, zda se do C5 dával jen jeden typ 4HP20, aby to potom komunikovalo s elektronikou a tak.
Prosím poraďte, díky!
|
|
27.10.2010 21:01 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
2360717
|
|
tief
|
|
|
do C5 musi posledni generace 4HP20, tzn jenom s C5 ( mozna P407 nebo posledni generace 406 s sekvencnim razenim ) !!! - a taky musis dodrzat benzin / diesel
do C5 musi posledni generace 4HP20, tzn jenom s C5 ( mozna P407 nebo posledni generace 406 s sekvencnim razenim ) !!! - a taky musis dodrzat benzin / diesel
|
|
27.10.2010 21:16 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
2360723
|
|
Tomik
|
Město: Hrdejovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Aha, to jsem nenapsal, vechny jsou z C5 2,2Hdi. Jsou z let 2002 - 2005. Dají se tedy pouít?
Aha, to jsem nenapsal, vechny jsou z C5 2,2Hdi. Jsou z let 2002 - 2005. Dají se tedy pouít?
|
|
27.10.2010 21:18 -
Re: typ automatické převodovky + problém s řazením
|
2360726
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pouzij tu ktera je nejmladsi nejlepe...
pouzij tu ktera je nejmladsi nejlepe...
|
|
| |
|
|