| | |
30.05.2010 11:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2346834
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jo ty myslis ventil podtlakoveho ohladani...ten si muzete otestovat v diag mechanicky,elektricky se hlasi jako chyba
k tomu BSM : pojista je dobra ? (jsou tam dve)
jo ty myslis ventil podtlakoveho ohladani...ten si muzete otestovat v diag mechanicky,elektricky se hlasi jako chyba
k tomu BSM : pojista je dobra ? (jsou tam dve)
|
|
30.05.2010 23:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2346893
|
|
jumep
|
|
|
testovali sme, el. chyba ziadna
mechanicky nebolo nic citit, ale chyba je nakonec uplne niekde inde
turbo s odpojenym podtlakom sa roztocilo a davalo 1300mbar (poziadavka bola 1059).
Pri jazde okolo 2000 otacok to iste - permanentne zhruba o 200mbar viac, az od 1300mbar to bolo regulovane ....
dalsia vec je ze to turbo nepiska ale zavyja a piskat zacina az od tych vyssich otacok
takze idem povyhodnocovat co sme zistili a ked to doriesime dame vedet ostatnym realnu pricinu (mozno niekomu pomoze pri hladani)
testovali sme, el. chyba ziadna
mechanicky nebolo nic citit, ale chyba je nakonec uplne niekde inde
turbo s odpojenym podtlakom sa roztocilo a davalo 1300mbar (poziadavka bola 1059).
Pri jazde okolo 2000 otacok to iste - permanentne zhruba o 200mbar viac, az od 1300mbar to bolo regulovane ....
dalsia vec je ze to turbo nepiska ale zavyja a piskat zacina az od tych vyssich otacok
takze idem povyhodnocovat co sme zistili a ked to doriesime dame vedet ostatnym realnu pricinu (mozno niekomu pomoze pri hladani)
|
|
31.05.2010 03:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2346894
|
|
Jeffrey
|
|
|
autodiag napsal(a): jo ty myslis ventil podtlakoveho ohladani...ten si muzete otestovat v diag mechanicky,elektricky se hlasi jako chyba
k tomu BSM : pojista je dobra ? (jsou tam dve)
Ano, myslím přesně toto, ale jak píe jumep, nakonec je chyba asi jinde (pravděpodobně bude asi problém na klapce turba v určité poloze, ale to je jen zatím spekulace) i kdy jeden z podtlak. ventilů, při testu, jakoby byl dead a to jsme je i mezi sebou prohodili, resp. mi nelo na rozum, e kdy checknu diag ventil turba a ventil egr, tak cítím hmatem sepnutí cívky pouze na ventilu egr, na ventilu turba nic. Tak je prohodíme mezi sebou a opět na egr ok, turbo nic. Zkrátka se ten jeden (i kdy jsou oba úplně stejné) chová mrtvě, a ho dám kamkoli.
k BSM: bylo komplet venku, pojistka ok (resp. vechny pojistky ok), přívodní kabel k BSM ok, kabel z BSM do motorku ok, motorek sólo ok, take je celkem moné, e je v háji relátko v BSM, zbytek proměřen multimetrem a vude ok.
Jinak, auto tahá jako vzteklé, do Prahy jsem jel 3hod a bez závady, nouzák jsem se snail navodit, ale prostě se mu nechtělo.
Ano, myslím přesně toto, ale jak píe jumep, nakonec je chyba asi jinde (pravděpodobně bude asi problém na klapce turba v určité poloze, ale to je jen zatím spekulace):-) i kdy jeden z podtlak. ventilů, při testu, jakoby byl dead a to jsme je i mezi sebou prohodili, resp. mi nelo na rozum, e kdy checknu diag ventil turba a ventil egr, tak cítím hmatem sepnutí cívky pouze na ventilu egr, na ventilu turba nic. Tak je prohodíme mezi sebou a opět na egr ok, turbo nic. Zkrátka se ten jeden (i kdy jsou oba úplně stejné) chová mrtvě, a ho dám kamkoli.:nevim
k BSM: bylo komplet venku, pojistka ok (resp. vechny pojistky ok), přívodní kabel k BSM ok, kabel z BSM do motorku ok, motorek sólo ok, take je celkem moné, e je v háji relátko v BSM:-(, zbytek proměřen multimetrem a vude ok.
Jinak, auto tahá jako vzteklé, do Prahy jsem jel 3hod a bez závady, nouzák jsem se snail navodit, ale prostě se mu nechtělo.:-))
|
|
31.05.2010 07:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2346898
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test
el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test
|
|
01.06.2010 02:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2346998
|
|
Jeffrey
|
|
|
autodiag napsal(a): el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test
Díky za rady. Pořeili jsme o víkendu dost závad, vč. totálně zahnojené váhy vzduchu a nefunkční aditivace a za 400km, co jsem naráz najel, do nouzáku C8 nespadla. Kadopádně s tím tlakem v niích otáčkách to asi není úplně ok a turbo občas v niích otáčkách vyje, ale jinak tahá sluně. Je to prostě C8 tank. V noci, kdy jsem jel od jumepa, jsem osmu pořádně protáhnul a mazala směr Praha jako střela.
Díky za rady;-). Pořeili jsme o víkendu dost závad, vč. totálně zahnojené váhy vzduchu a nefunkční aditivace a za 400km, co jsem naráz najel, do nouzáku C8 nespadla. Kadopádně s tím tlakem v niích otáčkách to asi není úplně ok a turbo občas v niích otáčkách vyje, ale jinak tahá sluně. Je to prostě C8 tank:-d. V noci, kdy jsem jel od jumepa, jsem osmu pořádně protáhnul a mazala směr Praha jako střela:palec.
|
|
12.06.2010 16:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2347874
|
|
Liborsali
|
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
tak jsem byl v servise a zjistila se prasknutá nějaká podtlaková hadička. Oprava za cca 350 Kč. Uau..........asi po dvou týdnech bezproblémové jízdy se hláka ukazuje opět i s přepínáním do nouzového reimu. Tak co teď? NA diagnostice byla chyby na relé předhavení...ale to by podle mě nemělo mít na toto vliv........
tak jsem byl v servise a zjistila se prasknutá nějaká podtlaková hadička. Oprava za cca 350 Kč. Uau..........asi po dvou týdnech bezproblémové jízdy se hláka ukazuje opět i s přepínáním do nouzového reimu. Tak co teď? NA diagnostice byla chyby na relé předhavení...ale to by podle mě nemělo mít na toto vliv........
|
|
12.06.2010 16:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2347876
|
|
jumep
|
|
|
rele zhaveni = zle zhavice, na nudzak nema vplyv
Musis tam mat aj inu hlasku, resp. je to nejaka taka co sa po 3ch nastartovaniach zmaze, teda to chce napichnut ked to spravi
rele zhaveni = zle zhavice, na nudzak nema vplyv
Musis tam mat aj inu hlasku, resp. je to nejaka taka co sa po 3ch nastartovaniach zmaze, teda to chce napichnut ked to spravi
|
|
13.06.2010 14:18 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2347888
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
vymenil jsem hadici co vedla od civky u predni koule u ridice za posilovac rizeni, hlaska zmizela, nicmene se mi zase rozsvitila samotna kontrolka service
vymenil jsem hadici co vedla od civky u predni koule u ridice za posilovac rizeni, hlaska zmizela, nicmene se mi zase rozsvitila samotna kontrolka service :-((((
|
|
26.06.2010 22:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349242
|
|
Liborsali
|
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Myslíte e by tato hláka mohla mít něco společného s víkem palivové nádre? Přijel jsem k benzínce a po natankování tato hláka úplně zmizela. Sice se zase vdycky po nějaké době ukázala ale po otevření a zavření nádre zase zmizela.
Myslíte e by tato hláka mohla mít něco společného s víkem palivové nádre? Přijel jsem k benzínce a po natankování tato hláka úplně zmizela. Sice se zase vdycky po nějaké době ukázala ale po otevření a zavření nádre zase zmizela.
|
|
27.06.2010 00:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349252
|
|
jumep
|
|
|
to je tazko povedat - antipollution sa musi pozret na diagnostike, je to hlaska fakt hadaj co mi je ...
to je tazko povedat - antipollution sa musi pozret na diagnostike, je to hlaska fakt hadaj co mi je ...
|
|
27.06.2010 16:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349259
|
|
Mamlas
|
|
|
Neni problem ve vicku nadrze - chybejici jeden magnet nebo co to tam je? Me taky jeden chybi a musim si davat pozor abych po tankovani ho dal spravnou stranou.
Neni problem ve vicku nadrze - chybejici jeden magnet nebo co to tam je? Me taky jeden chybi a musim si davat pozor abych po tankovani ho dal spravnou stranou.
|
|
27.06.2010 20:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349280
|
|
Romicek
|
Město: Velke Vozokany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Nazdar páni.Priatelka si kúpila C5 2.2 Hdi automat r.v 2005.Mám podobný problém.Auto mi vypisuje Engine managment system faulty,vyhodí ma do núdzového reimu a idem 70.Pri diagnostike mi vypíe vysoký tlak turba ale mechanicky je vetko ok.Mechanik mi dal typ e predolí majitež dal urobi nevhodný chip.Ako na 2.2 Hdi manuál.Neviete mi niekto poradi kde by som mohol zohna originál mapu?Ďakujem za prípadnú radu.Roman
Nazdar páni.Priatelka si kúpila C5 2.2 Hdi automat r.v 2005.Mám podobný problém.Auto mi vypisuje Engine managment system faulty,vyhodí ma do núdzového reimu a idem 70.Pri diagnostike mi vypíe vysoký tlak turba ale mechanicky je vetko ok.Mechanik mi dal typ e predolí majitež dal urobi nevhodný chip.Ako na 2.2 Hdi manuál.Neviete mi niekto poradi kde by som mohol zohna originál mapu?Ďakujem za prípadnú radu.Roman
|
|
27.06.2010 21:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349291
|
|
DOUFAK
|
|
|
Zdravím vechny.Mám uvedenou závadu (amatérsky z Citroenu) - Porucha hlídání vysokého tlaku paliva.Typ detekce je: tlak nií,ne určený. Kod poruchy řídící jednotky je - P1112. Co to znamená a co si z toho můu vzít? V Citroenu mi nebyli schopni ohledně tohoto říci více. Jen chtěli hned vechno měnit za drahý peníz.Díky za event.radu. V praxi to znamená,e pokud více selápnu plyn o malinko jej podrím,přejde to do nouzáku,načte se závada,která po třech startech zmizí a takhle se to opakuje stále do kola.
Zdravím vechny.Mám uvedenou závadu (amatérsky z Citroenu) - Porucha hlídání vysokého tlaku paliva.Typ detekce je: tlak nií,ne určený. Kod poruchy řídící jednotky je - P1112. Co to znamená a co si z toho můu vzít? V Citroenu mi nebyli schopni ohledně tohoto říci více. Jen chtěli hned vechno měnit za drahý peníz.Díky za event.radu. V praxi to znamená,e pokud více selápnu plyn o malinko jej podrím,přejde to do nouzáku,načte se závada,která po třech startech zmizí a takhle se to opakuje stále do kola.:-(
|
|
27.06.2010 21:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349294
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstriky,cerpado,prepady,solenoid,vadne cilo na railu vyber si..vse se da zmerit
vstriky,cerpado,prepady,solenoid,vadne cilo na railu vyber si..vse se da zmerit
|
|
28.06.2010 01:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349305
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu cez vikend 2 auta, obe mali prasknutu tu gumicku co je spajany podtlak
to je prva vec co by ste mali prejst
ako som uz pisal otazku ovladania podtlaku
myslim ze u 2.2 je turbo stale naplno a podtlakom sa znizuje jeho ucinnost, ak je teda podtlak nizky (prasknuta hadicka), turbo bude davat prilis velky tlak
u 2.0 myslim ze je otvarane podtlakom a teda bude nizky tlak (u tej 2.0 som to neskusal)
mal som tu cez vikend 2 auta, obe mali prasknutu tu gumicku co je spajany podtlak
to je prva vec co by ste mali prejst
ako som uz pisal otazku ovladania podtlaku
myslim ze u 2.2 je turbo stale naplno a podtlakom sa znizuje jeho ucinnost, ak je teda podtlak nizky (prasknuta hadicka), turbo bude davat prilis velky tlak
u 2.0 myslim ze je otvarane podtlakom a teda bude nizky tlak (u tej 2.0 som to neskusal)
|
|
28.06.2010 10:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2349314
|
|
jumep
|
|
|
uplne nic, tak som to zle precital a napisal blbost - stava sa
a v tomto pripade je to najskor regulator a spravne,diagnostika ukaze
uplne nic, tak som to zle precital a napisal blbost - stava sa
a v tomto pripade je to najskor regulator a spravne,diagnostika ukaze
|
|
28.07.2010 11:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2351259
|
|
Alex71
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Zdravím vechny.Naléhavá ádost o pomoc.Mám C5 2,2 HDI.Asi před týdnem se mi objevila hláka:Antipollution system fault a v zápětí vypínání ESP/ASR.Auto spadlo do nouzového reimu.Zajel jsem na diagnostiku a tam bylo zjitěno,e je nefunkční čerpadlo aditiv.Testem přes počítač vak čerpadlo aditiv ovládat lo a fungovalo.Při natankování také bylo slyet,e čerpadlo běí.Myslel jsem,e doel Eolys,ale počítač vypsal,e:Minimální stav aditiva nedosaen.Jetě tam byla hláka o dávce aditiva 51g. - čemu nerozumím.Nicméně auto jezdilo a občas se chytlo a jelo normálně - ale asi tak 2-3 minuty.Postupně se interval zkracoval a dnes ji do normálního reimu nepřejde.Začal jsem vak pociovat vůni nafty.No a dneska po dlouhé /asi 3 dny/ době se auto z nouzového reimu vrátilo do reimu normál a jelo jak z praku.To vak trvalo asi minutu a začala být cítit nafta jako blázen.Byl jsem skoro u baráku /cca 200 m/ a tak jsem to dojel.Vystoupím a pod autem a místy kudy jsem přijel nafta na zemi.Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blí k řidiči - a to tak,e velmi.A včil mudruju co s tím.Nevíte někdo?
Zdravím vechny.Naléhavá ádost o pomoc.Mám C5 2,2 HDI.Asi před týdnem se mi objevila hláka:Antipollution system fault a v zápětí vypínání ESP/ASR.Auto spadlo do nouzového reimu.Zajel jsem na diagnostiku a tam bylo zjitěno,e je nefunkční čerpadlo aditiv.Testem přes počítač vak čerpadlo aditiv ovládat lo a fungovalo.Při natankování také bylo slyet,e čerpadlo běí.Myslel jsem,e doel Eolys,ale počítač vypsal,e:Minimální stav aditiva nedosaen.Jetě tam byla hláka o dávce aditiva 51g. - čemu nerozumím.Nicméně auto jezdilo a občas se chytlo a jelo normálně - ale asi tak 2-3 minuty.Postupně se interval zkracoval a dnes ji do normálního reimu nepřejde.Začal jsem vak pociovat vůni nafty.No a dneska po dlouhé /asi 3 dny/ době se auto z nouzového reimu vrátilo do reimu normál a jelo jak z praku.To vak trvalo asi minutu a začala být cítit nafta jako blázen.Byl jsem skoro u baráku /cca 200 m/ a tak jsem to dojel.Vystoupím a pod autem a místy kudy jsem přijel nafta na zemi.Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blí k řidiči - a to tak,e velmi.A včil mudruju co s tím.Nevíte někdo?:nevim
|
|
28.07.2010 12:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2351263
|
|
tief
|
|
|
to s fapom samozrejme nema nic spolocne ... bohuzial s popisu ".Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blí k řidiči - a to tak,e velmi" ti asi moc ludi neporadi, skus to napriklad nafotit, ale osobne si myslim ze servisu sa nevyhnes ...
to s fapom samozrejme nema nic spolocne ... bohuzial s popisu ".Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blí k řidiči - a to tak,e velmi" ti asi moc ludi neporadi, skus to napriklad nafotit, ale osobne si myslim ze servisu sa nevyhnes ...
|
|
| |
|
|