| | |
29.06.2019 09:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3227942
|
|
Petr0978
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj,
Nakonec mě situace dohnala se zaregistrovat zde na fórum a optat se, protoe u nikdo neví co s tím.
U asi od zimy řeím hláku anti polution fail. V autě u mám vyměněný fap, egr, vyčitěne olejové čerpadlo, kontrola palivového systému, měnil se mě i spínač brzdového pedálu. Do toho tam mám teď nový olej. Pak mě prý hadice vysokého tlaku přisávala vzduch, tak se taky vyměnila.
Hláka se mě nahodile zobrazovala, při jízdě, auto zacukalo a lo do nouzového reimu. Vypnul jsem klíček, chvíli počkal nastartoval a zas jsem mohl jet. Po nějaké době to stejné. Dokonce mě to dělalo i na volnoběh, kdy po nějaké době to vyhodilo hláku a zdechlo.
U jsem do toho investoval nekřesansky a mám to stále. Ve prováděno autorizovaném servisu, analyzovali, zjiovali a neví si rady. V diagnostice prý chyba ádná není a nemají se čeho chytnout. Ve se jim jeví v pořádku.
Po vech těchto akcích, které zkončily toto pondělí 24.6.2019 jsem na tom takto. Jetě mi to neudělalo za jízdy, ale pouze kdy jdu k autu odemknu, sednu, otočím klíčkem a mám hláku, od pondělí zatím 2x, jak za studena, tak i po jízdě cca100km.
Uvítám jakoukoli radu, v kníce k autu je max, aby jsem jel do servisu a to očividně nefunguje . Mám i OBD2, ale to mě taky nic neřeklo.
Děkuji
Petr
Ahoj,
Nakonec mě situace dohnala se zaregistrovat zde na fórum a optat se, protoe u nikdo neví co s tím.
U asi od zimy řeím hláku anti polution fail. V autě u mám vyměněný fap, egr, vyčitěne olejové čerpadlo, kontrola palivového systému, měnil se mě i spínač brzdového pedálu. Do toho tam mám teď nový olej. Pak mě prý hadice vysokého tlaku přisávala vzduch, tak se taky vyměnila.
Hláka se mě nahodile zobrazovala, při jízdě, auto zacukalo a lo do nouzového reimu. Vypnul jsem klíček, chvíli počkal nastartoval a zas jsem mohl jet. Po nějaké době to stejné. Dokonce mě to dělalo i na volnoběh, kdy po nějaké době to vyhodilo hláku a zdechlo.
U jsem do toho investoval nekřesansky a mám to stále. Ve prováděno autorizovaném servisu, analyzovali, zjiovali a neví si rady. V diagnostice prý chyba ádná není a nemají se čeho chytnout. Ve se jim jeví v pořádku.
Po vech těchto akcích, které zkončily toto pondělí 24.6.2019 jsem na tom takto. Jetě mi to neudělalo za jízdy, ale pouze kdy jdu k autu odemknu, sednu, otočím klíčkem a mám hláku, od pondělí zatím 2x, jak za studena, tak i po jízdě cca100km.
Uvítám jakoukoli radu, v kníce k autu je max, aby jsem jel do servisu a to očividně nefunguje :-). Mám i OBD2, ale to mě taky nic neřeklo.
Děkuji
Petr
|
|
29.06.2019 10:15 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3227960
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v navodu je to dobre,ze mas zajet do servisu..ovsem je servis a servis
co ovsem nepises jake chyby byli nez se zacalo vse bezhlave menit,to je pomerne dulezite
moc neverim tomu ze to pise chybu ale fyzicky neni...zmen servis na takovy kde temto autum opravdu rozumi,nemusi to byt nutne autorizak
v navodu je to dobre,ze mas zajet do servisu..ovsem je servis a servis
co ovsem nepises jake chyby byli nez se zacalo vse bezhlave menit,to je pomerne dulezite
moc neverim tomu ze to pise chybu ale fyzicky neni...zmen servis na takovy kde temto autum opravdu rozumi,nemusi to byt nutne autorizak
|
|
29.06.2019 10:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3227972
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Cawko taketo priznaky som mal ja, tiez mi chceli menit snimac na cerpadle, egr ktory uz bol meneni, ale vzdy po prejdeny v rozmedzi 100 az 300kmauto zhaslo. Pred nastartonanim mi nabehol ventilator. Vzniklo mi to po prvej navseteve v autorizaku, kde mi aktualizovali softver v jednotke bsm-pri motore poistkova skrinka. Po jej vymene vsetko ok a musim zaklopat na drevo kedze uz stastne bez vaznejsich zavad uz som prekonal 306tkm
Petr0978 napsal(a): Ahoj,
Nakonec mě situace dohnala se zaregistrovat zde na fórum a optat se, protoe u nikdo neví co s tím.
U asi od zimy řeím hláku anti polution fail. V autě u mám vyměněný fap, egr, vyčitěne olejové čerpadlo, kontrola palivového systému, měnil se mě i spínač brzdového pedálu. Do toho tam mám teď nový olej. Pak mě prý hadice vysokého tlaku přisávala vzduch, tak se taky vyměnila.
Hláka se mě nahodile zobrazovala, při jízdě, auto zacukalo a lo do nouzového reimu. Vypnul jsem klíček, chvíli počkal nastartoval a zas jsem mohl jet. Po nějaké době to stejné. Dokonce mě to dělalo i na volnoběh, kdy po nějaké době to vyhodilo hláku a zdechlo.
U jsem do toho investoval nekřesansky a mám to stále. Ve prováděno autorizovaném servisu, analyzovali, zjiovali a neví si rady. V diagnostice prý chyba ádná není a nemají se čeho chytnout. Ve se jim jeví v pořádku.
Po vech těchto akcích, které zkončily toto pondělí 24.6.2019 jsem na tom takto. Jetě mi to neudělalo za jízdy, ale pouze kdy jdu k autu odemknu, sednu, otočím klíčkem a mám hláku, od pondělí zatím 2x, jak za studena, tak i po jízdě cca100km.
Uvítám jakoukoli radu, v kníce k autu je max, aby jsem jel do servisu a to očividně nefunguje . Mám i OBD2, ale to mě taky nic neřeklo.
Děkuji
Petr
Cawko taketo priznaky som mal ja, tiez mi chceli menit snimac na cerpadle, egr ktory uz bol meneni, ale vzdy po prejdeny v rozmedzi 100 az 300kmauto zhaslo. Pred nastartonanim mi nabehol ventilator. Vzniklo mi to po prvej navseteve v autorizaku, kde mi aktualizovali softver v jednotke bsm-pri motore poistkova skrinka. Po jej vymene vsetko ok a musim zaklopat na drevo kedze uz stastne bez vaznejsich zavad uz som prekonal 306tkm
|
|
30.06.2019 11:26 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3228085
|
|
Petr0978
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Tak jsem si proel účty a historii. Do výměny EGR byla standardní údrba(destičky, olej, klimatizace, brzdy..). Začalo to blbnout před zimou, v 02/2018 byl měněný EGR. Asi zvolím jiný servis. Horí je, e bez auta se do práce nedostanu, co byl důvod, proč jsem volil autorizovaný servis. No teď zkouím jetě brát jinou naftu, ale to je spí asi výkřik do tmy.. avak líbí se mě jak to teď jede, funkčnost vypadá lehce lepí uvidím..
Uvidím, děkuji za tipy a rady, které tady padly..
Tak jsem si proel účty a historii. Do výměny EGR byla standardní údrba(destičky, olej, klimatizace, brzdy..). Začalo to blbnout před zimou, v 02/2018 byl měněný EGR. Asi zvolím jiný servis. Horí je, e bez auta se do práce nedostanu, co byl důvod, proč jsem volil autorizovaný servis. No teď zkouím jetě brát jinou naftu, ale to je spí asi výkřik do tmy.. avak líbí se mě jak to teď jede, funkčnost vypadá lehce lepí uvidím..
Uvidím, děkuji za tipy a rady, které tady padly..
|
|
08.11.2019 10:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3246836
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahojte,
mel bych dotaz k X7 3.0 HDi, kterou ma bracha. Mel na aute nejaky problem s eolysem, coz zpusobilo zaneseni dpf filtru. Bohuzel ani vycisteni filtru ve specializovane firme nepomohlo na dlouho a vypada to, ze bude potreba filtr vymenit. Zda se, ze k novemu filtru je opravdu tezko se dostat i pres autorizovany servis. Nevedel by tady nekdo, kam se obratit pro novy pripadne starsi jety, ale stale dobry filtr?
Ahojte,
mel bych dotaz k X7 3.0 HDi, kterou ma bracha. Mel na aute nejaky problem s eolysem, coz zpusobilo zaneseni dpf filtru. Bohuzel ani vycisteni filtru ve specializovane firme nepomohlo na dlouho a vypada to, ze bude potreba filtr vymenit. Zda se, ze k novemu filtru je opravdu tezko se dostat i pres autorizovany servis. Nevedel by tady nekdo, kam se obratit pro novy pripadne starsi jety, ale stale dobry filtr?
|
|
08.11.2019 14:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3246883
|
|
jruze
|
|
|
Klusee napsal(a): Ahojte,
mel bych dotaz k X7 3.0 HDi, kterou ma bracha. Mel na aute nejaky problem s eolysem, coz zpusobilo zaneseni dpf filtru. Bohuzel ani vycisteni filtru ve specializovane firme nepomohlo na dlouho a vypada to, ze bude potreba filtr vymenit. Zda se, ze k novemu filtru je opravdu tezko se dostat i pres autorizovany servis. Nevedel by tady nekdo, kam se obratit pro novy pripadne starsi jety, ale stale dobry filtr?
V Citroenu není(neměl by být) problém za krásnýxh +- 50000,- A to jejich ,,speciální " čitění ? to jsem se s s nimi chtěl vsadit e nedokáí dostat ven - asi po hodině přiznal e mám pravdu.A se dostanu ke kousku na pokus tak to vyřeím e budu čistit i ty co nejsou dělené ale pro zákazníka to zkouet nebudu(potřebuji testovací kus) Jinak mám v hlavě jak to vyřeit ale není čas.
Myslím e ho jen tak neseene - zn.servis chce protikus a na vrakáči asi nebude.
V Citroenu není(neměl by být) problém za krásnýxh +- 50000,- A to jejich ,,speciální " čitění ? to jsem se s s nimi chtěl vsadit e nedokáí dostat ven - asi po hodině přiznal e mám pravdu.A se dostanu ke kousku na pokus tak to vyřeím e budu čistit i ty co nejsou dělené ale pro zákazníka to zkouet nebudu(potřebuji testovací kus) Jinak mám v hlavě jak to vyřeit ale není čas.
Myslím e ho jen tak neseene - zn.servis chce protikus a na vrakáči asi nebude.
Přílohy: FAP 3.0HDI.jpg ( 353104b ) - |
|
08.11.2019 16:03 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3246890
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
jruze napsal(a): V Citroenu není(neměl by být) problém za krásnýxh +- 50000,- A to jejich ,,speciální " čitění ? to jsem se s s nimi chtěl vsadit e nedokáí dostat ven - asi po hodině přiznal e mám pravdu.A se dostanu ke kousku na pokus tak to vyřeím e budu čistit i ty co nejsou dělené ale pro zákazníka to zkouet nebudu(potřebuji testovací kus) Jinak mám v hlavě jak to vyřeit ale není čas.
Myslím e ho jen tak neseene - zn.servis chce protikus a na vrakáči asi nebude.
Je to ranec, ale co jinyho nakonec zbyde. Posledni info, co ma, je, ze snad v centralnim skladu je problem = moc nejsou. Mozna zkusit jiny autorizak, jestli je to pravda.
Je to ranec, ale co jinyho nakonec zbyde. Posledni info, co ma, je, ze snad v centralnim skladu je problem = moc nejsou. Mozna zkusit jiny autorizak, jestli je to pravda.
|
|
08.11.2019 17:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3246900
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je rozpadly FAP tak muzes cistit co chces..
pokud je poskozeny katalyzator tak je cisteni take zbytecne...
pokud je rozpadly FAP tak muzes cistit co chces..
pokud je poskozeny katalyzator tak je cisteni take zbytecne...
|
|
11.12.2019 13:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251128
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Zdravím pánové. Tak mě u také postihla hláka Anti-pollution system fault, rozsvítila se kontrolka motoru a autu se nechtělo přes 2000 otáček a jelo jak bez turba. Stalo se to po cca minutové jízdě na lehký plyn za traktorem a následném přidání plného plynu na trojku. Po vypnutí a opětovném nastartování motoru to zůstalo stejné. Po asi 3 hodinách stání cestou do servisu u auto jelo normálně, jen zůstala svítit kontrolka motoru. Na diagnostice (asi Bosch) to napsalo chyby P2111, P0487, P1161, P0483 a P0087. Jedna s těchto chyb asi souvisí se saharami, které mi nedávno měnili, ale nevymazali chybu. Po smazání chyb a projetí cca 20 km se chyby u neobjevily.Nevíte, čím by to mohlo být? Co mám prověřit? Díky za rady.
Zdravím pánové. Tak mě u také postihla hláka Anti-pollution system fault, rozsvítila se kontrolka motoru a autu se nechtělo přes 2000 otáček a jelo jak bez turba. Stalo se to po cca minutové jízdě na lehký plyn za traktorem a následném přidání plného plynu na trojku. Po vypnutí a opětovném nastartování motoru to zůstalo stejné. Po asi 3 hodinách stání cestou do servisu u auto jelo normálně, jen zůstala svítit kontrolka motoru. Na diagnostice (asi Bosch) to napsalo chyby P2111, P0487, P1161, P0483 a P0087. Jedna s těchto chyb asi souvisí se saharami, které mi nedávno měnili, ale nevymazali chybu. Po smazání chyb a projetí cca 20 km se chyby u neobjevily.Nevíte, čím by to mohlo být? Co mám prověřit? Díky za rady.
|
|
11.12.2019 13:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251133
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jsou to chyby dávkovací klapky EGR, tlaku na railu (asi následná chyba) a ta sahara...
Podíval bych se na tu dávkovací klapku,jestli není servaný pohon. Dá se to lehce poznat i bez diagnostiky. Kdy se auto probudí (stačí otevřít dveře), tak se ozve z motorového prostoru takový zaklapání. Pokud se ozývá jakoby vrčení, občas třeba i přeruené slyitelným dřením, je s největí pravděpodobností klapka KO. Pozor, kdybys klapku vyndal, tak s ní násilně nepohybovat rukou! A pokud bude klapka ok a závada se bude opakovat, tak na diagnostiku a ne jen přečíst a smazat kódy... 😉
Jsou to chyby dávkovací klapky EGR, tlaku na railu (asi následná chyba) a ta sahara...
Podíval bych se na tu dávkovací klapku,jestli není servaný pohon. Dá se to lehce poznat i bez diagnostiky. Kdy se auto probudí (stačí otevřít dveře), tak se ozve z motorového prostoru takový zaklapání. Pokud se ozývá jakoby vrčení, občas třeba i přeruené slyitelným dřením, je s největí pravděpodobností klapka KO. Pozor, kdybys klapku vyndal, tak s ní násilně nepohybovat rukou! A pokud bude klapka ok a závada se bude opakovat, tak na diagnostiku a ne jen přečíst a smazat kódy... 😉
|
|
11.12.2019 14:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251135
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Někdy v létě na motoru něco sluně chrčelo i třeba několik desítek sekund po vypnutí motoru a před nastartováním taky. A pak se to opravilo samo... Zřejmě jen dočasně...
Někdy v létě na motoru něco sluně chrčelo i třeba několik desítek sekund po vypnutí motoru a před nastartováním taky. A pak se to opravilo samo...:-)))) Zřejmě jen dočasně...
|
|
11.12.2019 14:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251137
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ano, to by mohlo být ono...
Akorát teď se s ní ASI povedlo hnout a zasekla se (podle chyb) zavřená...
Vyndat, zkusit (přes diag, nebo právě tím, e probudí auto, tak jestli se pohne od dorazu k dorazu a bez zadrhnutí) a popř. vyměnit... Po výměně by se měly přes diagnostiku smazat adaptace a chyby... 😉
Ano, to by mohlo být ono...
Akorát teď se s ní ASI povedlo hnout a zasekla se (podle chyb) zavřená...
Vyndat, zkusit (přes diag, nebo právě tím, e probudí auto, tak jestli se pohne od dorazu k dorazu a bez zadrhnutí) a popř. vyměnit... Po výměně by se měly přes diagnostiku smazat adaptace a chyby... 😉
|
|
11.12.2019 14:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251138
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
A bezvadná klapka můe rachtat a chrčet a nebo jen klapne? Protoe ta moje občas dělá rámus a to se asi nezlepí, take tuhle současnou asi ani nemusím testovat, je určitě vyběhaná. Jen mě nenapadlo, e to hodí nouzový reim, doposud se to nijak neprojevovalo a někdy v ní chrčí, co to auto mám (1.5 roku)...
A bezvadná klapka můe rachtat a chrčet a nebo jen klapne? Protoe ta moje občas dělá rámus a to se asi nezlepí, take tuhle současnou asi ani nemusím testovat, je určitě vyběhaná. Jen mě nenapadlo, e to hodí nouzový reim, doposud se to nijak neprojevovalo a někdy v ní chrčí, co to auto mám (1.5 roku)...
|
|
11.12.2019 14:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251139
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jergu napsal(a): A bezvadná klapka můe rachtat a chrčet a nebo jen klapne? Protoe ta moje občas dělá rámus a to se asi nezlepí, take tuhle současnou asi ani nemusím testovat, je určitě vyběhaná. Jen mě nenapadlo, e to hodí nouzový reim, doposud se to nijak neprojevovalo a někdy v ní chrčí, co to auto mám (1.5 roku)...
Bezvadná jen klapne, nechrčí... Jak jsem psal, občas se mu s ní povede pohnout a můe se zaseknout v zavřené poloze. Potom motor nemá vzduch a zdechne. V ovladači je mezi ozubením klapky a servo otvorem jetě vloené ozubené kolo, vechno je to plastové a někde se tam vymelou ty zuby a pak to jednou jde, desetkrát ne, podle toho, jak se povede chytit ty zbývající zuby, nebo podle toho, jak do toho soukuli vzniknou ty vylámaný zuby. Jednotka to pozná, protoe na tom ozubení klapky je snímání polohy a ona vidí, e se nepohybuje, nebo se pohybuje jinak, ne potřebuje. Otázkou je, proč tahle chyba, která má přímou souvislost s emisema, nerozsvítí kontrolku motoru, kdy u jiných značek to rozsvítí...
Bezvadná jen klapne, nechrčí... Jak jsem psal, občas se mu s ní povede pohnout a můe se zaseknout v zavřené poloze. Potom motor nemá vzduch a zdechne. V ovladači je mezi ozubením klapky a servo otvorem jetě vloené ozubené kolo, vechno je to plastové a někde se tam vymelou ty zuby a pak to jednou jde, desetkrát ne, podle toho, jak se povede chytit ty zbývající zuby, nebo podle toho, jak do toho soukuli vzniknou ty vylámaný zuby. Jednotka to pozná, protoe na tom ozubení klapky je snímání polohy a ona vidí, e se nepohybuje, nebo se pohybuje jinak, ne potřebuje. Otázkou je, proč tahle chyba, která má přímou souvislost s emisema, nerozsvítí kontrolku motoru, kdy u jiných značek to rozsvítí...
|
|
11.12.2019 18:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251153
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Bezvadná jen klapne, nechrčí... Jak jsem psal, občas se mu s ní povede pohnout a můe se zaseknout v zavřené poloze. Potom motor nemá vzduch a zdechne. V ovladači je mezi ozubením klapky a servo otvorem jetě vloené ozubené kolo, vechno je to plastové a někde se tam vymelou ty zuby a pak to jednou jde, desetkrát ne, podle toho, jak se povede chytit ty zbývající zuby, nebo podle toho, jak do toho soukuli vzniknou ty vylámaný zuby. Jednotka to pozná, protoe na tom ozubení klapky je snímání polohy a ona vidí, e se nepohybuje, nebo se pohybuje jinak, ne potřebuje. Otázkou je, proč tahle chyba, která má přímou souvislost s emisema, nerozsvítí kontrolku motoru, kdy u jiných značek to rozsvítí...
Větinou rozsvítí a po zhasnutí motoru klapka jede do odou krajních poloh a zastaví se v otevřené poloze (rachtat nesmí ale je slyet jak se přesouvá a potom se zaparkuje v otevřené poloze) dost často umře e se vůbec nehejbe - záleí jak a kde se posere - chybu větinou vyhodí. běná věc - mám jich tu asi 5.
Jinak první přízak KO klapky je e nezhasne motor čistě .
Větinou rozsvítí a po zhasnutí motoru klapka jede do odou krajních poloh a zastaví se v otevřené poloze (rachtat nesmí ale je slyet jak se přesouvá a potom se zaparkuje v otevřené poloze) dost často umře e se vůbec nehejbe - záleí jak a kde se posere - chybu větinou vyhodí.;-) běná věc - mám jich tu asi 5.
Jinak první přízak KO klapky je e nezhasne motor čistě .
|
|
12.12.2019 10:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251238
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Toho zvlátního zhasínání motoru jsem si také viml, někdy se mi zatřese, jako by dobíhal a jetě si nějaký válec zapálil troku nafty...
Tak já tu klapku vyměním a uvidíme.
Toho zvlátního zhasínání motoru jsem si také viml, někdy se mi zatřese, jako by dobíhal a jetě si nějaký válec zapálil troku nafty...
Tak já tu klapku vyměním a uvidíme.
|
|
12.12.2019 11:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3251257
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Jednak mě to (větinou) baví se v tom hrabat a hlavně nemám čas jezdit po servisech a odstavovat auto kvůli nějaké čekací době na objednání atd. I kdy s C5 u jsem v servisu párkrát byl, i třeba v autorizovaném. No a nebo v obyčejném třeba i včera na té diagnostice. C5ku mám hlavně kvůli tomu, e to mám daleko do práce a jenom jedny záda, tak jsem chtěl nějaký levný pohodlný dělnický auto na dojídění. Uvidíme, jestli to dlouhodobě klapne, zatím to auto nemám ani dva roky, take jsem jetě v závadách nováček a proto píu sem pro rady... Fóra jiných značek přesně takhle fungují, tak jsem myslel, e i tohle Kadopádně díky moc za rady, napíu, jak to dopadlo...
Jednak mě to (větinou) baví se v tom hrabat a hlavně nemám čas jezdit po servisech a odstavovat auto kvůli nějaké čekací době na objednání atd. I kdy s C5 u jsem v servisu párkrát byl, i třeba v autorizovaném. No a nebo v obyčejném třeba i včera na té diagnostice. C5ku mám hlavně kvůli tomu, e to mám daleko do práce a jenom jedny záda, tak jsem chtěl nějaký levný pohodlný dělnický auto na dojídění. Uvidíme, jestli to dlouhodobě klapne, zatím to auto nemám ani dva roky, take jsem jetě v závadách nováček a proto píu sem pro rady... :-) Fóra jiných značek přesně takhle fungují, tak jsem myslel, e i tohle :-) Kadopádně díky moc za rady, napíu, jak to dopadlo...
|
|
06.01.2020 16:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3253622
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Tak jsem konečně vyměnil tu klapku a po rozebrání staré byla opravdu oholená obě ta plastová kolečka a ta klapka se nehýbala, resp. někdy se asi troku pootočila a pak zuby přeskočily. Po výměně mi to jetě jednou spadlo do nouzového reimu a čtečka psala závady P0087 a P3003. Po dalím smazání chyb a uspání auta to zatím jede normálně bez nouzáku. Není nějaká metoda, jak tu klapku nakalibrovat bez diagnostiky (kterou nemám, jen univerzální čtečku)? Nebo se po čase seřídí sama? Jinak motor jde výrazně klidněji, kultivovaněji zhasíná při vypnutí a jde plynuleji do otáček (předtím si kolem 3000 ot. jakoby troku cuknul). A co znamenají ty kódy? Díky vem za rady.
Tak jsem konečně vyměnil tu klapku a po rozebrání staré byla opravdu oholená obě ta plastová kolečka a ta klapka se nehýbala, resp. někdy se asi troku pootočila a pak zuby přeskočily. Po výměně mi to jetě jednou spadlo do nouzového reimu a čtečka psala závady P0087 a P3003. Po dalím smazání chyb a uspání auta to zatím jede normálně bez nouzáku. Není nějaká metoda, jak tu klapku nakalibrovat bez diagnostiky (kterou nemám, jen univerzální čtečku)? Nebo se po čase seřídí sama? Jinak motor jde výrazně klidněji, kultivovaněji zhasíná při vypnutí a jde plynuleji do otáček (předtím si kolem 3000 ot. jakoby troku cuknul). A co znamenají ty kódy? Díky vem za rady. :palec
|
|
| |
|
|