| | |
18.10.2017 16:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102444
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak samozdrejme se nato vyser sak ono se to nekde zastavi..proc resit cerpadlo kdy vstřiky stoji cca 30
není nad dobrou radu zapaleneho amatéra,sorry Petre
tak samozdrejme se nato vyser sak ono se to nekde zastavi..proc resit cerpadlo kdy vstřiky stoji cca 30
není nad dobrou radu zapaleneho amatéra,sorry Petre:nevim
|
|
18.10.2017 17:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102451
|
|
jumep
|
|
|
lebo uz to neni v tych strikoch a celom systeme a cerpadlo ako take to vyriesi
lebo uz to neni v tych strikoch a celom systeme a cerpadlo ako take to vyriesi
|
|
18.10.2017 18:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102460
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
lebo lebo...to je snad jasny ze je to v systemu ale vstriky nemusi byt jeste ko...ma to tam jen mine..pokud to necha uz to ze vstriku nedostane o zbytku ani nemluvim...
lebo lebo...to je snad jasny ze je to v systemu ale vstriky nemusi byt jeste ko...ma to tam jen mine..pokud to necha uz to ze vstriku nedostane o zbytku ani nemluvim...
|
|
18.10.2017 21:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102502
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Cize ak tomu rozumiem, keby som to chcel robit
- vybrat pumpu, radsej dat otvorit a vumyt/repasovat pumparovi, alebo vymenit
- vymyt regulator, rail a trubku k nemu
- vymyt/vybrat aj vstrekovace?
- je samozrejme lepsie vymyt aj zvysok. Ak nie, dokaze to filter dostatocne ochranit, alebo su tam mikro ciastocky co prejdu a odseru vstreky?
Cize ak tomu rozumiem, keby som to chcel robit
- vybrat pumpu, radsej dat otvorit a vumyt/repasovat pumparovi, alebo vymenit
- vymyt regulator, rail a trubku k nemu
- vymyt/vybrat aj vstrekovace?
- je samozrejme lepsie vymyt aj zvysok. Ak nie, dokaze to filter dostatocne ochranit, alebo su tam mikro ciastocky co prejdu a odseru vstreky?
|
|
19.10.2017 07:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102515
|
|
jruze
|
|
|
Ty pony se zasekají ko filtru a postupně se krz něj prořeou a odborníci na vstřikování tvrdí e se dovedou do vstřiků dostat i přes přepady - co je na tom pravdy netuím .
Ty pony se zasekají ko filtru a postupně se krz něj prořeou a odborníci na vstřikování tvrdí e se dovedou do vstřiků dostat i přes přepady - co je na tom pravdy netuím .
|
|
20.10.2017 15:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3102782
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Dik aj tebe, Jardo. Mam na com rozmyslat.
Skusim si nechat spravit par predbeznych rozpoctov a zvazim to - mam ho rad, ale predsa len je to Euro-3 a neviem ako dlho ma este bude moct po Rime prevazat.
Na druhej strane take auta uz nerobia
Dik aj tebe, Jardo. Mam na com rozmyslat.
Skusim si nechat spravit par predbeznych rozpoctov a zvazim to - mam ho rad, ale predsa len je to Euro-3 a neviem ako dlho ma este bude moct po Rime prevazat.
Na druhej strane take auta uz nerobia :(
|
|
06.12.2017 20:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115750
|
|
aldamore
|
Město: Zábřeh, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Ahoj, v autě mi tak cca týden vyskakuje hláka "Antipollution system faulty". Není to pravidelné, ale v poslední době čím dál častěji a delí dobu. Kamarád (automechanik) se tady zastavil a zjistil, e jsou zapsány dvě chyby P14A3 a P14A4 a taky, e auto jede pořád na plný výkon i při volnoběhu. Nevíte, co je to za chyby a co případně s tím? Na netu jsem nael něco o EGR ventilu a jeho plném otevřění a bypassu... Díky.
Ahoj, v autě mi tak cca týden vyskakuje hláka "Antipollution system faulty". Není to pravidelné, ale v poslední době čím dál častěji a delí dobu. Kamarád (automechanik) se tady zastavil a zjistil, e jsou zapsány dvě chyby P14A3 a P14A4 a taky, e auto jede pořád na plný výkon i při volnoběhu. Nevíte, co je to za chyby a co případně s tím? Na netu jsem nael něco o EGR ventilu a jeho plném otevřění a bypassu... Díky.
|
|
06.12.2017 20:26 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115751
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
prosimte a cim ti to cetl a jak zjistil ze ma motor plnej vykon ?
prosimte a cim ti to cetl a jak zjistil ze ma motor plnej vykon ?
|
|
06.12.2017 20:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115752
|
|
jumep
|
|
|
Obtok výměníku EGR : Potvrzeno zablokování v otevřené poloze (Teplá strana)
Obtok výměníku EGR : Potvrzený zablokovaný v zavřené poloze (Studená strana)
tj. Ylonka blbne
Obtok výměníku EGR : Potvrzeno zablokování v otevřené poloze (Teplá strana)
Obtok výměníku EGR : Potvrzený zablokovaný v zavřené poloze (Studená strana)
tj. Ylonka blbne
|
|
06.12.2017 20:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115754
|
|
aldamore
|
Město: Zábřeh, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Nebylo to Lexii, ale tou modrou kapesní ELM327. Bylo to nastartované a podle hodnot říkal, e to vypadá jako by to jelo na plný výkon. Co je Ylonka?
Nebylo to Lexii, ale tou modrou kapesní ELM327. Bylo to nastartované a podle hodnot říkal, e to vypadá jako by to jelo na plný výkon. Co je Ylonka?
|
|
06.12.2017 20:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115755
|
|
jumep
|
|
|
neviem preco mam mat gulu ked je to tam priamo napisane a je to bezne ze to vie blbnut (ci uz kable, alebo podtlaky alebo nieco podobne)
Ylonka je napredu motora kde su hadice zapojene (skrtiaca klapka)
neviem preco mam mat gulu ked je to tam priamo napisane a je to bezne ze to vie blbnut (ci uz kable, alebo podtlaky alebo nieco podobne)
Ylonka je napredu motora kde su hadice zapojene (skrtiaca klapka)
|
|
06.12.2017 20:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115758
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pretoe nevis cim je to vubec vyctene,protoze si nevzal v uvahu co vycetl mechanik a to je ze motor jede ni na volnobeh na plny vykon..treba...
a ted vidim ze js to presne jak so myslim ELM..coz je EOBD protokol..nebudou tam jen tyhle dve chyby ale bude jich tam vic coz se pomoci ELM pres EOBD protokol proste neprecte
ono vybleejt prvni co te napdne je super ,bo jsi prvni, ale ono to dnes pokud chces radit po netu bez radnych podrobnych informaci nejde...takze chapu ze nevis..
pretoe nevis cim je to vubec vyctene,protoze si nevzal v uvahu co vycetl mechanik a to je ze motor jede ni na volnobeh na plny vykon..treba...
a ted vidim ze js to presne jak so myslim ELM..coz je EOBD protokol..nebudou tam jen tyhle dve chyby ale bude jich tam vic coz se pomoci ELM pres EOBD protokol proste neprecte
ono vybleejt prvni co te napdne je super ,bo jsi prvni, ale ono to dnes pokud chces radit po netu bez radnych podrobnych informaci nejde...takze chapu ze nevis..
|
|
06.12.2017 22:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3115773
|
|
jruze
|
|
|
Já sem sice chyběl ale jen bych chtěl vysvětlit ypsilonka - zaseklej EGR v obou plohách(tedy v jedné a druhé poloze) - to e hlásí chybu třeba el.ventil(v jiném případě) taky neznamená e je KO = ono stačí e kvůli úplně jiné závadě má chybnou polohu (snímání polohy je mimo toleranci co vyhodí chybu el.ventilu) - kdyby to bylo tak jednoduché
Já těmhle prolhanejm krabičkám nevěřím a jetě ke vemu neumí říct nic víc ne nějakej kód kterej jí zrovna napadne. A ten si sice kadý najde na netu ale potom se diví e vyměnil a nic ?
Já sem sice chyběl ale jen bych chtěl vysvětlit ypsilonka - zaseklej EGR v obou plohách(tedy v jedné a druhé poloze) - to e hlásí chybu třeba el.ventil(v jiném případě) taky neznamená e je KO = ono stačí e kvůli úplně jiné závadě má chybnou polohu (snímání polohy je mimo toleranci co vyhodí chybu el.ventilu) - kdyby to bylo tak jednoduché:palec
Já těmhle prolhanejm krabičkám nevěřím a jetě ke vemu neumí říct nic víc ne nějakej kód kterej jí zrovna napadne. A ten si sice kadý najde na netu ale potom se diví e vyměnil a nic ?
|
|
18.12.2017 16:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3118466
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Pri tejto hlaske by som pozrel aj regulator tlaku paliva
Pri tejto hlaske by som pozrel aj regulator tlaku paliva
|
|
30.03.2018 00:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3144129
|
|
zgrafik
|
Město: ehrov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím,
na mém autě C5 III (X7) 2.0HD 100kw vyskakuje závada Antipollution system faulty a dle diagnostiky to ukazuje 3 závady s tím spojené, P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, P1671 Regulace rychlosti vozidla a P0094 Palivový okruh. kdy závada vyskočí přestane fungovat tempomat, ale kdy auto nově po nějaké době nastartuji i kdy hláka přetrvává, tempomat znovu funguje. v příloze přikládám záznam závad z diagnostiky a deník z dneního dne. Ale bych začal od začátku tak na podzim auto začalo při volnoběhu při čekání v koloně nebo na křiovatce chcípat a před tím to občas na dálnici kublo jako kdy to nemá naftu a pak to jelo dál a tak jsem nechal vyměnit regulátor tlaku nafty DELPHI 9109-927 na čerpadle paliva (na diagnostice ádná závada se neukazovala) a vekeré popisované závady zmizely. V prosinci se dělala klasická výměna oleje a vech filtru po 20tis. (dělám cca 2x do roka) a ve OK. před měsícem jsem nechal udělat vyměnit rozvody včetně vodní pumpy atd.. včetně řemene a napínacích kladky alternátoru a při té příleitosti vyměnil i havící svíčky jeliko to hůře startovalo a prý 3 byly opravdu patné a tak dal vechny 4 nové. Auto jsem si převzal a po okrskách jezdilo bez závady, ale pak jsem najel na dálnici a vyběhla závada Antipollution system faulty. Při napíchnutí na diagbox to ukázalo uvedené závady plus, jetě opak nízký stav tlaku nafty při startu a přeruovaný signál otáček vačkového hřídele. Ač prý na snímač známí neahal ani neodpojoval, původní byl lehce prý pootočený, ale měl jiný z jiného motoru tak ho vyměnil a ji se toto neukázalo. Jeliko to hlásí P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, tak jsem vyměnili i čidlo tlaku paliva 1920GW které jsem měl náhodou nepouité z jiného auta kde nakonec nebylo třeba, ale závady pořád přetrvávají. Fyzicky auto má horí starty po delí době stání 10hod a déle, asi klesá nafta, ale tak po pár otočení si to kytne na jeden či dva a motor se rozeběhne a pak u to v průběhu dne startuje normálně. Jinak auto jede pak bez problému má tah a i při vyskočení závady neregistruji propad výkonu ani kubnutí motoru, jen to zapípá a rozsvítí nahlásí závadu a přestane fungovat tempomat. Dnes jsem jetě vyměnil 3 měsíce starý paliv. filtr který byl do poloviny trochu zapiněný, nic hrozného, ale zatím jsem to neprojíděl tak uvidím, ale myslím si, e tím to nebude. nesetkali jste se někdo s něčím podobným?
Zdravím,
na mém autě C5 III (X7) 2.0HD 100kw vyskakuje závada Antipollution system faulty a dle diagnostiky to ukazuje 3 závady s tím spojené, P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, P1671 Regulace rychlosti vozidla a P0094 Palivový okruh. kdy závada vyskočí přestane fungovat tempomat, ale kdy auto nově po nějaké době nastartuji i kdy hláka přetrvává, tempomat znovu funguje. v příloze přikládám záznam závad z diagnostiky a deník z dneního dne. Ale bych začal od začátku tak na podzim auto začalo při volnoběhu při čekání v koloně nebo na křiovatce chcípat a před tím to občas na dálnici kublo jako kdy to nemá naftu a pak to jelo dál a tak jsem nechal vyměnit regulátor tlaku nafty DELPHI 9109-927 na čerpadle paliva (na diagnostice ádná závada se neukazovala) a vekeré popisované závady zmizely. V prosinci se dělala klasická výměna oleje a vech filtru po 20tis. (dělám cca 2x do roka) a ve OK. před měsícem jsem nechal udělat vyměnit rozvody včetně vodní pumpy atd.. včetně řemene a napínacích kladky alternátoru a při té příleitosti vyměnil i havící svíčky jeliko to hůře startovalo a prý 3 byly opravdu patné a tak dal vechny 4 nové. Auto jsem si převzal a po okrskách jezdilo bez závady, ale pak jsem najel na dálnici a vyběhla závada Antipollution system faulty. Při napíchnutí na diagbox to ukázalo uvedené závady plus, jetě opak nízký stav tlaku nafty při startu a přeruovaný signál otáček vačkového hřídele. Ač prý na snímač známí neahal ani neodpojoval, původní byl lehce prý pootočený, ale měl jiný z jiného motoru tak ho vyměnil a ji se toto neukázalo. Jeliko to hlásí P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, tak jsem vyměnili i čidlo tlaku paliva 1920GW které jsem měl náhodou nepouité z jiného auta kde nakonec nebylo třeba, ale závady pořád přetrvávají. Fyzicky auto má horí starty po delí době stání 10hod a déle, asi klesá nafta, ale tak po pár otočení si to kytne na jeden či dva a motor se rozeběhne a pak u to v průběhu dne startuje normálně. Jinak auto jede pak bez problému má tah a i při vyskočení závady neregistruji propad výkonu ani kubnutí motoru, jen to zapípá a rozsvítí nahlásí závadu a přestane fungovat tempomat. Dnes jsem jetě vyměnil 3 měsíce starý paliv. filtr který byl do poloviny trochu zapiněný, nic hrozného, ale zatím jsem to neprojíděl tak uvidím, ale myslím si, e tím to nebude. nesetkali jste se někdo s něčím podobným?
Přílohy: Vytisknout _20180329192222 - vozidlo _VF7RWRHR8AL513415_Page_1.jpg ( 81138b ) - diag_str1 Vytisknout _20180329192222 - vozidlo _VF7RWRHR8AL513415_Page_2.jpg ( 136736b ) - diag_str2 Vytisknout _20180329192713 - vozidlo _VF7RWRHR8AL513415_Page_1.jpg ( 132983b ) - deník_zavad |
|
30.03.2018 07:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3144152
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pises ze mas 2.0 Hdi 100kw ale na diag. report mas z Delphi 103Kw v profilu 2.2Hdi ..jake auto to tedy je?
vse jsou rozdilne motory a kazdy ma svoje a jinak
jinak klasika co uz jsem tu psal nekolikrat,nova moda domodiagnostika a rychla vymena dilu,pak to tu cteme kazdy den..dit prece tam bych chaba a ja ji szala,proc je tam zas...a menime a menime...
pokud problemy nastali po rozvodech a predtim to bylo ok ,kde by asi ten problem mohl nastat
mas diagnostiku,podivej se jestli sedi alespon klika/vacka
pises ze mas 2.0 Hdi 100kw ale na diag. report mas z Delphi 103Kw v profilu 2.2Hdi ..jake auto to tedy je?
vse jsou rozdilne motory a kazdy ma svoje a jinak
jinak klasika co uz jsem tu psal nekolikrat,nova moda domodiagnostika a rychla vymena dilu,pak to tu cteme kazdy den..dit prece tam bych chaba a ja ji szala,proc je tam zas...a menime a menime...
pokud problemy nastali po rozvodech a predtim to bylo ok ,kde by asi ten problem mohl nastat:nevim
mas diagnostiku,podivej se jestli sedi alespon klika/vacka
|
|
30.03.2018 23:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory dle
|
3144462
|
|
zgrafik
|
Město: ehrov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
v profilu mám uvedenou starí C5 kterou taký mám. Tohle je C5 (X7) KOMBI 5-DVEŘOVÝ 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 dle výpisu z service boxu z Citroenu kde je i uvedeno 100kw, je to rok výroby 2009. rozvody dělal kamarád který opravuje auta a rozvodu dělat tisíce a dělá hodně PSA a po mechanické stránce zná tyto motory perfektně. po mechanické stránce dokáe s motory zázraky a dá do kupy i odepsané motory, ale s novějími auty a diagnostikou se trochu pere. e by byl patně namontovaný rozvod si nemyslím, auto jezdí jak z praku a 170km/h není problém, jen má patné starty, asi padá nafta a pak ty problémy s tou závadou ohledně tlaku paliva. Jak jsem psal u předtím to zlobilo při volnoběhu, ale to vyřeil nový regulátor paliva a zda potom byl někdy přechodný problém s tlakem paliva, ale nic to nehlásilo netuím. Najezdím přes 1tis. km týdně a tak pokud to jezdí nic moc nesleduji. Diagnostiku mám jen na drobnosti abych nemusel pokadé někoho otravovat (mám 3 PSA vozy) a případně udělat výpis pro mého servisáka který má nějakou univerzální diag. a jak jsem psal moc si s ní nerozumí. Ptám se spí zda se někdo s něčím podobným nesetkal, u těchto aut jsou někdy některé závady dosti záhadné.
v profilu mám uvedenou starí C5 kterou taký mám. Tohle je C5 (X7) KOMBI 5-DVEŘOVÝ 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 dle výpisu z service boxu z Citroenu kde je i uvedeno 100kw, je to rok výroby 2009. rozvody dělal kamarád který opravuje auta a rozvodu dělat tisíce a dělá hodně PSA a po mechanické stránce zná tyto motory perfektně. po mechanické stránce dokáe s motory zázraky a dá do kupy i odepsané motory, ale s novějími auty a diagnostikou se trochu pere. e by byl patně namontovaný rozvod si nemyslím, auto jezdí jak z praku a 170km/h není problém, jen má patné starty, asi padá nafta a pak ty problémy s tou závadou ohledně tlaku paliva. Jak jsem psal u předtím to zlobilo při volnoběhu, ale to vyřeil nový regulátor paliva a zda potom byl někdy přechodný problém s tlakem paliva, ale nic to nehlásilo netuím. Najezdím přes 1tis. km týdně a tak pokud to jezdí nic moc nesleduji. Diagnostiku mám jen na drobnosti abych nemusel pokadé někoho otravovat (mám 3 PSA vozy) a případně udělat výpis pro mého servisáka který má nějakou univerzální diag. a jak jsem psal moc si s ní nerozumí. Ptám se spí zda se někdo s něčím podobným nesetkal, u těchto aut jsou někdy některé závady dosti záhadné.
|
|
31.03.2018 08:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3144521
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no tak jeste jednou
pises podruhe ze mas 100kw and diagnostika je ze 103kw..je to sice rozdil 3 kw, ale zcela jine vstrikovani a komponenty
takze bude nevis ty co mas za auto nebo mechanik s diagnostikou neumi vubec a pere se dost
zacal bych tim ze posles poslednich 8 z VIN aby jsme se dopatrali co ze to vlastne je za motor
no tak jeste jednou
pises podruhe ze mas 100kw and diagnostika je ze 103kw..je to sice rozdil 3 kw, ale zcela jine vstrikovani a komponenty
takze bude nevis ty co mas za auto nebo mechanik s diagnostikou neumi vubec a pere se dost :(
zacal bych tim ze posles poslednich 8 z VIN aby jsme se dopatrali co ze to vlastne je za motor
|
|
31.03.2018 09:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3144527
|
|
zgrafik
|
Město: ehrov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Vin je VF7RWRHR8AL513415 který je i vidět v přiloených výpisech z diagnostiky. Dříve jsem měl originál diagnostiku, ale ta u nezvládala novou C4 (starí verze HW) a tak jsem pořídil novou z Číny, tak nevím jestli vypisuje ve správně.
Vin je VF7RWRHR8AL513415 který je i vidět v přiloených výpisech z diagnostiky. Dříve jsem měl originál diagnostiku, ale ta u nezvládala novou C4 (starí verze HW) a tak jsem pořídil novou z Číny, tak nevím jestli vypisuje ve správně.
|
|
| |
|
|