| | |
30.01.2017 17:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3033997
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Teď jsem dojel domu, 30km, naloil jsem mu pěkně a nic, vechno fungovalo jak má. Jenom, kdy jsem zastavil, tak teplota vody za chvilu klesla dolů. Koukal jsem na měřené hodnoty, jen na volnoběh, nemám spolujezdce a tlak paliva je za mě je to OK
Teď jsem dojel domu, 30km, naloil jsem mu pěkně a nic, vechno fungovalo jak má. Jenom, kdy jsem zastavil, tak teplota vody za chvilu klesla dolů. Koukal jsem na měřené hodnoty, jen na volnoběh, nemám spolujezdce a tlak paliva je za mě je to OK
Přílohy: Tlak paliva_1.jpg ( 181370b ) - Tlak paliva_2.jpg ( 181360b ) - Tlak paliva_3.jpg ( 167275b ) - Tlak paliva_4.jpg ( 175237b ) - Tlak paliva_5.jpg ( 172532b ) - |
|
30.01.2017 17:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034003
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Jetě hodnoty vzduchu
Jetě hodnoty vzduchu
Přílohy: Vzduch_1.jpg ( 163019b ) - Vzduch_2.jpg ( 163164b ) - Vzduch_3.jpg ( 163227b ) - Vzduch_4.jpg ( 163335b ) - Vzduch_5.jpg ( 162770b ) - |
|
30.01.2017 17:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034009
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
A elektrika, také OK
A elektrika, také OK
Přílohy: El_1.jpg ( 139358b ) - El_2.jpg ( 139617b ) - El_3.jpg ( 139611b ) - El_4.jpg ( 139756b ) - |
|
30.01.2017 18:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034023
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Ani různé neříkají nic zvlátního
Ani různé neříkají nic zvlátního
Přílohy: ruzne_1.jpg ( 163061b ) - ruzne_2.jpg ( 163407b ) - ruzne_3.jpg ( 163563b ) - |
|
30.01.2017 18:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034051
|
|
jruze
|
|
|
A na co si vlastně stěuje? - buď tam nebyla nafta,nebo jsi natankoval nějakou sr..ku s vodou a ta ti někde zamrzla, nebo se to jen zavzdunilo a asi i přisávalo vzduch a u biturba to chvíli trvá jak jsem u několikrát psal o zpětném potrubí přepadů.Potom uvádím monosti od blbostí a po ty nejhorí a výsledek je na úrovni e jsem blbec.
No pokud je to tak e nafta nedola a teď je ve jak je v diag tak si myslím e jsi natankoval vodu a ta někde po cestě zamrzla třeba v potrubí a můe se to kdykli opakovat.
A na co si vlastně stěuje? - buď tam nebyla nafta,nebo jsi natankoval nějakou sr..ku s vodou a ta ti někde zamrzla, nebo se to jen zavzdunilo a asi i přisávalo vzduch a u biturba to chvíli trvá jak jsem u několikrát psal o zpětném potrubí přepadů.Potom uvádím monosti od blbostí a po ty nejhorí a výsledek je na úrovni e jsem blbec.:nevim
No pokud je to tak e nafta nedola a teď je ve jak je v diag tak si myslím e jsi natankoval vodu a ta někde po cestě zamrzla třeba v potrubí a můe se to kdykli opakovat.
|
|
30.01.2017 19:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034168
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Nestěuju si na nic, jen na chcípající motor
Tankoval jsem před 500km u Eurooilu, závoz do -23°C a e by to udělalo a od půlky nádre? Jinak ráno jsem ujel 10km a a potom to hodilo "Antipolution" a jel jsem jetě víc ne 5km ne chcípnul motor. Jinak ráno bylo -15 a přes den to nelo vý ne na -8°C, take pokud by někde byla voda, dělalo by to i teď, kdy jsem jel domů. Ale mohlo by to být to přisávání, v těch mrazech to mohlo hůře těsnit na přívodu do filtru. To jsem z toho jelen, tak auto asi nemělo svůj den.
Nestěuju si na nic, jen na chcípající motor ;-)
Tankoval jsem před 500km u Eurooilu, závoz do -23°C a e by to udělalo a od půlky nádre? Jinak ráno jsem ujel 10km a a potom to hodilo "Antipolution" a jel jsem jetě víc ne 5km ne chcípnul motor. Jinak ráno bylo -15 a přes den to nelo vý ne na -8°C, take pokud by někde byla voda, dělalo by to i teď, kdy jsem jel domů. Ale mohlo by to být to přisávání, v těch mrazech to mohlo hůře těsnit na přívodu do filtru. To jsem z toho jelen, tak auto asi nemělo svůj den.:nevim
|
|
30.01.2017 19:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034191
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no pekne vypisy
jen nato ze si stezujes na teplotu motoru jsi tento zaznam neudelal
no pekne vypisy
jen nato ze si stezujes na teplotu motoru jsi tento zaznam neudelal :nevim
|
|
30.01.2017 20:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034226
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Zapomněl jsem to jen nahrát
Zapomněl jsem to jen nahrát ;-)
Přílohy: FAP_1.jpg ( 140126b ) - FAP_2.jpg ( 140428b ) - FAP_3.jpg ( 140884b ) - |
|
30.01.2017 20:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034238
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no teplota je sice nizsi ale nevim kdy a za jakych okolnosti je merena
podle me to s tvym problemem nesouvysi ,spis bych se mrknul na ternostat
no teplota je sice nizsi ale nevim kdy a za jakych okolnosti je merena
podle me to s tvym problemem nesouvysi ,spis bych se mrknul na ternostat
|
|
30.01.2017 21:06 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3034319
|
|
jruze
|
|
|
na edivém jsem měl teplotu v sání 150 stupňů a jezdilo normálně-po výměně čidla OK, na zlatým nela teplota vody přes 55 stupňů (pokud jsem nejel rychleji ne 180Km/h po výměně komory OK) - toto u obou má sice vliv na spotřebu ale jinak nic. To e jsi ujel xx Km ne se to stalo ? - je to otázka (pokud to bylo vodou) kdy si to natáhne kapku vody a kde zůstane ne zmrzne a kam se dostane potom jako kulička a co ucpe.
na edivém jsem měl teplotu v sání 150 stupňů a jezdilo normálně-po výměně čidla OK, na zlatým nela teplota vody přes 55 stupňů (pokud jsem nejel rychleji ne 180Km/h po výměně komory OK) - toto u obou má sice vliv na spotřebu ale jinak nic. To e jsi ujel xx Km ne se to stalo ? - je to otázka (pokud to bylo vodou) kdy si to natáhne kapku vody a kde zůstane ne zmrzne a kam se dostane potom jako kulička a co ucpe.
|
|
07.03.2017 22:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047326
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Tak klapku dávkovače jsem vyměnil.
Výměna byla otázka 20 min. a opravdu to nebylo nic sloitého.
Je to ji měsíc a ádné antipolltion ani jiná chyba se neobjevila. Po namontování klapky jsem měl
pocit, e má auto nií spotřebu (cca o 0,5 l/100 km) ale teď po měsíci mi to přijde spí naopak
( průměrnou mám teď cca 8,3 l /100 km) Trasy 60% okresky, 20% město, 20% dálnice.
Cca tři dny po namontování mi auto začalo znovu v jednu chvíli pokubávat a po zastavení se
"houpal" volnoběh a chod motoru byl značně nepravidelný takový trhavý, ale motor nezhasl a ani
ádná chyba nevyskočila. Od té zatím doby bez kubání a jakýchkoliv problémů volnoběhu.
Jen ta spotřeba se mi zdá oproti dlouhodobému průměru před výměnou stále trochu (cca o 0,3 l)
vyí.
Nenapadá vás nějáký tip? Nekalibruje se po výměně něco?
Závěrem bych chtěl jetě poděkovat jruze za ochotu a vstřícnost s dodáním originálního dílu.
Děkuji
Tak klapku dávkovače jsem vyměnil.
Výměna byla otázka 20 min. a opravdu to nebylo nic sloitého.
Je to ji měsíc a ádné antipolltion ani jiná chyba se neobjevila. Po namontování klapky jsem měl
pocit, e má auto nií spotřebu (cca o 0,5 l/100 km) ale teď po měsíci mi to přijde spí naopak :nevim
( průměrnou mám teď cca 8,3 l /100 km) Trasy 60% okresky, 20% město, 20% dálnice.
Cca tři dny po namontování mi auto začalo znovu v jednu chvíli pokubávat a po zastavení se
"houpal" volnoběh a chod motoru byl značně nepravidelný takový trhavý, ale motor nezhasl a ani
ádná chyba nevyskočila. Od té zatím doby bez kubání a jakýchkoliv problémů volnoběhu.
Jen ta spotřeba se mi zdá oproti dlouhodobému průměru před výměnou stále trochu (cca o 0,3 l)
vyí.
Nenapadá vás nějáký tip? Nekalibruje se po výměně něco?
Závěrem bych chtěl jetě poděkovat jruze za ochotu a vstřícnost s dodáním originálního dílu.
Děkuji
Přílohy: IMG_20170212_150119.jpg ( 1884456b ) - IMG_20170212_150125.jpg ( 2313476b ) - IMG_20170212_150129.jpg ( 2597670b ) - IMG_20170222_183356.jpg ( 1550596b ) - |
|
08.03.2017 06:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047420
|
|
jruze
|
|
|
Kalibrovat by se neměla a jednotka si na ní musí ,,zvyknout" (to je ten začátek, 03l můe být stylem jízdy,počasím atd..) jinak by se asi dalo doladit,ale to musí ten kdo umí upravit mapy a vědět jak.
Kalibrovat by se neměla a jednotka si na ní musí ,,zvyknout" (to je ten začátek, 03l můe být stylem jízdy,počasím atd..) jinak by se asi dalo doladit,ale to musí ten kdo umí upravit mapy a vědět jak.
|
|
08.03.2017 07:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047441
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Pokud si dobře pamatuji, u bi-turba /EDC16/ by se měla udělat inicializace dávkovače vzduchu, určo to v lexii tak je
Pokud si dobře pamatuji, u bi-turba /EDC16/ by se měla udělat inicializace dávkovače vzduchu, určo to v lexii tak je ;-)
|
|
08.03.2017 07:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047443
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
klapku naucit...
klapku naucit...
|
|
08.03.2017 08:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047459
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
A opět rozběhám starý notebook (poude na diag.) tak mám Diagbox (čína) a snad to tam někde najdu.
Kdy ne, tak někam zajedu.
Díky
A opět rozběhám starý notebook (poude na diag.) tak mám Diagbox (čína) a snad to tam někde najdu.
Kdy ne, tak někam zajedu.;-)
Díky
|
|
08.03.2017 08:18 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047465
|
|
jruze
|
|
|
Dawe napsal(a): Pokud si dobře pamatuji, u bi-turba /EDC16/ by se měla udělat inicializace dávkovače vzduchu, určo to v lexii tak je
A zo dělá klapka kdy zhasne motor? - to není EGR aby se z ní ,,oklepávaly"saze (toto jsem řeil kdy jsem jí měnil poprvé na několika místech) Ale jinak si můe ověřit v ivejch hodnotách ,,naučenou a nenaučenou" a myslím e to v diag jako funkce konkrétně přímo k dávkovači není.(biturbo není benzín)
A zo dělá klapka kdy zhasne motor? - to není EGR aby se z ní ,,oklepávaly"saze ;-) (toto jsem řeil kdy jsem jí měnil poprvé na několika místech) Ale jinak si můe ověřit v ivejch hodnotách ,,naučenou a nenaučenou" a myslím e to v diag jako funkce konkrétně přímo k dávkovači není.(biturbo není benzín)
|
|
08.03.2017 08:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047466
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Je slyet jak se "zaparkuje".
Po výměně jsem pocítil opravdu výrazný rozdíl při zhasínání motoru. Před výměnou se starou klapkou se motor po zhasnutím klíčkem jetě párkrát převalil.
Po výměně se motor po zhasnutím klíčku téměř okamitě zastaví ( jakoby u nedobíhá).
Jetě doplním jeden dnení ranní postřeh cestou do práce. Asi to je offtopic nebo to moná souvisí....
Dnes ráno cestou do práce se OPĚT zvedla spotřeba o cca 2,5 litru + hrubý chod motoru + pokubávání + spotřeba z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu (cca 2l). Nemůe to být regenerace?
ádnou chybu to nehodilo
Je slyet jak se "zaparkuje".
Po výměně jsem pocítil opravdu výrazný rozdíl při zhasínání motoru. Před výměnou se starou klapkou se motor po zhasnutím klíčkem jetě párkrát převalil.
Po výměně se motor po zhasnutím klíčku téměř okamitě zastaví ( jakoby u nedobíhá).
Jetě doplním jeden dnení ranní postřeh cestou do práce. Asi to je offtopic nebo to moná souvisí....:nevim
Dnes ráno cestou do práce se OPĚT zvedla spotřeba o cca 2,5 litru + hrubý chod motoru + pokubávání + spotřeba z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu (cca 2l). Nemůe to být regenerace? :nevim
ádnou chybu to nehodilo:nevim
|
|
08.03.2017 10:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3047515
|
|
jruze
|
|
|
Tarasus napsal(a): Je slyet jak se "zaparkuje".
Po výměně jsem pocítil opravdu výrazný rozdíl při zhasínání motoru. Před výměnou se starou klapkou se motor po zhasnutím klíčkem jetě párkrát převalil.
Po výměně se motor po zhasnutím klíčku téměř okamitě zastaví ( jakoby u nedobíhá).
Jetě doplním jeden dnení ranní postřeh cestou do práce. Asi to je offtopic nebo to moná souvisí....
Dnes ráno cestou do práce se OPĚT zvedla spotřeba o cca 2,5 litru + hrubý chod motoru + pokubávání + spotřeba z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu (cca 2l). Nemůe to být regenerace?
ádnou chybu to nehodilo
Ano tímto se dá vypozorovat
Ano tímto se dá vypozorovat;-)
|
|
| |
|
|