| | |
05.09.2016 19:34 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991812
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Tu je VIN VF7RW9HZC9L535961
Čidlo teploty vzduchu i průtoku je integrováno = váha vzduchu - ověřeno, v diag i odpojováním( prutokoměr a teplota se změní na mistni závadu). podle mě to s váhou = prutokoměr nemá nic společného ani to čidlo tlaku paliva jsem měnil zbytečně, vadné je něco ...... ????? dnes se mi vyblokovalo EPS co by měla být závada motoru.. asi.... fakt u nevím
PS: teplota vzduchu v diag. je korektní s okolní teplotou
Tu je VIN VF7RW9HZC9L535961
Čidlo teploty vzduchu i průtoku je integrováno = váha vzduchu - ověřeno, v diag i odpojováním( prutokoměr a teplota se změní na mistni závadu). podle mě to s váhou = prutokoměr nemá nic společného ani to čidlo tlaku paliva jsem měnil zbytečně, vadné je něco ...... ????? dnes se mi vyblokovalo EPS co by měla být závada motoru.. asi.... fakt u nevím
PS: teplota vzduchu v diag. je korektní s okolní teplotou
|
|
05.09.2016 19:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991824
|
|
jumep
|
|
|
zopakujem sa:
napajanie vahy ide s BSM, pri X7 vedeli blbnut relatka - sedy 28pin konektor, pin 20
farba kabla nie je tak urcujuca ako cislo s kabla
---
nemusi to tak byt, ale kludne moze, staci ze relatko ma oprsknuty kontakt a je na nom velky prechodovy odpor kvoli ktoremu na tej vetve nebude 12V ale len 10 napr. a vzdy zalezi ako sa zopne
zopakujem sa:
napajanie vahy ide s BSM, pri X7 vedeli blbnut relatka - sedy 28pin konektor, pin 20
farba kabla nie je tak urcujuca ako cislo s kabla
---
nemusi to tak byt, ale kludne moze, staci ze relatko ma oprsknuty kontakt a je na nom velky prechodovy odpor kvoli ktoremu na tej vetve nebude 12V ale len 10 napr. a vzdy zalezi ako sa zopne
|
|
05.09.2016 19:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991841
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nic jednodussiho nez zmerit napajeni na konektoru vahy asi neni
je tam 12v na vyhrev a 5 v pro elektroniku
to ze cislo teploty je obsazene ve vaze neznamena ze je pouzito...
je potreba taky umet diag pouzivat a vedet ktera teplota resp cidlo je a kolik by mela ukazovat
PS: snimac neni jen tak nejaka skatulka ale pomerne rychle CPU
nic jednodussiho nez zmerit napajeni na konektoru vahy asi neni ;)
je tam 12v na vyhrev a 5 v pro elektroniku
to ze cislo teploty je obsazene ve vaze neznamena ze je pouzito...
je potreba taky umet diag pouzivat a vedet ktera teplota resp cidlo je a kolik by mela ukazovat
PS: snimac neni jen tak nejaka skatulka ale pomerne rychle CPU
|
|
05.09.2016 20:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991846
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
ok
díky moc za rady, středu se do toho pustím a dám vědět
ok
díky moc za rady:palec, středu se do toho pustím a dám vědět
|
|
05.09.2016 20:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991877
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jruze napsal(a): No co si vzpomínám tak Mikrovi chtěli měnit půl turba a elektroventily(nebo co vechno) přitom chyba byla jednoznačná(nevím kdo a kde a ským to řeil předtím) já jen ze zvědavosti kdy si přijeli pro auto jeho mladého.
Nějak jsi si asi pospojoval víc případů do jednoho. Mě tenkrát nikdo nic měnit nechtěl. Jednodue se ukázala chyba váhy, při jejím vypnutí se závady přestaly objevovat a tak jsem prostě koupil novou. A ouha, ono to nepomohlo. Tak jsme se na to příleitostně podívali u tebe a po chvíli hledání jsi si viml té divoké teploty na klapce. To nám před tím uniklo, protoe jsme nehledali tak důkladně. Hláka tehdy zněla jasně - váha. Na vyzkouení jsme ádnou jinou neměli, narozdíl od čidla teploty u tebe. Take u tebe bylo jednoduchý si ověřit, e se opravdu jedná o vadný čidlo, zatímco před tím nebylo čím ověřovat. Koupě nový váhy byla zdánlivě jasným řeením.
To jen pro ujasnění, aby to tady snad nevyznělo, e před tím mi nějaký nekňuba chtěl zbytečně měnit půl auta. Nechtěl, jen mi naprosto nezitně věnoval odpoledne s diagnostikou a kávou.
Nějak jsi si asi pospojoval víc případů do jednoho. Mě tenkrát nikdo nic měnit nechtěl. Jednodue se ukázala chyba váhy, při jejím vypnutí se závady přestaly objevovat a tak jsem prostě koupil novou. A ouha, ono to nepomohlo. Tak jsme se na to příleitostně podívali u tebe a po chvíli hledání jsi si viml té divoké teploty na klapce. To nám před tím uniklo, protoe jsme nehledali tak důkladně. Hláka tehdy zněla jasně - váha. Na vyzkouení jsme ádnou jinou neměli, narozdíl od čidla teploty u tebe. Take u tebe bylo jednoduchý si ověřit, e se opravdu jedná o vadný čidlo, zatímco před tím nebylo čím ověřovat. Koupě nový váhy byla zdánlivě jasným řeením.
To jen pro ujasnění, aby to tady snad nevyznělo, e před tím mi nějaký nekňuba chtěl zbytečně měnit půl auta. Nechtěl, jen mi naprosto nezitně věnoval odpoledne s diagnostikou a kávou. :-d
|
|
05.09.2016 20:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991895
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Nějak jsi si asi pospojoval víc případů do jednoho. Mě tenkrát nikdo nic měnit nechtěl. Jednodue se ukázala chyba váhy, při jejím vypnutí se závady přestaly objevovat a tak jsem prostě koupil novou. A ouha, ono to nepomohlo. Tak jsme se na to příleitostně podívali u tebe a po chvíli hledání jsi si viml té divoké teploty na klapce. To nám před tím uniklo, protoe jsme nehledali tak důkladně. Hláka tehdy zněla jasně - váha. Na vyzkouení jsme ádnou jinou neměli, narozdíl od čidla teploty u tebe. Take u tebe bylo jednoduchý si ověřit, e se opravdu jedná o vadný čidlo, zatímco před tím nebylo čím ověřovat. Koupě nový váhy byla zdánlivě jasným řeením.
To jen pro ujasnění, aby to tady snad nevyznělo, e před tím mi nějaký nekňuba chtěl zbytečně měnit půl auta. Nechtěl, jen mi naprosto nezitně věnoval odpoledne s diagnostikou a kávou.
No asi , ale mluvil jsi (aspoň tak jsem to pochopil) o vedném elektroventilu a regulaci ovládání turba.Tak nevím - jinak měl jsem jak váhu a dalí věci na biturbo na vyzkouení no turbo bych ti na vyzkouení nevyndaval (čidlo teploty je stejné na vech a to bylo jasné - to je prvotní kontrola při diag +tlak paliva, váha a EGR.Ale musí vědět co hledat.
No asi , ale mluvil jsi (aspoň tak jsem to pochopil) o vedném elektroventilu a regulaci ovládání turba.Tak nevím - jinak měl jsem jak váhu a dalí věci na biturbo na vyzkouení;-) no turbo bych ti na vyzkouení nevyndaval :-)))) (čidlo teploty je stejné na vech a to bylo jasné - to je prvotní kontrola při diag +tlak paliva, váha a EGR.Ale musí vědět co hledat.
|
|
05.09.2016 21:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991917
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak je to tak, jak jsem napsal. Byly to dva oddělené případy. Ten ventil ovládání turba byl a o rok později. To u jsem já měl od tebe teplotní čidlo a ty mou zbytečně koupenou váhu. Pak teprve nastaly problémy s ventilkem.
Tak je to tak, jak jsem napsal. Byly to dva oddělené případy. Ten ventil ovládání turba byl a o rok později. To u jsem já měl od tebe teplotní čidlo a ty mou zbytečně koupenou váhu. Pak teprve nastaly problémy s ventilkem. ;-)
|
|
09.09.2016 10:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992856
|
|
robull
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Tak aj mne nabieha tato hlaska, strasne nepravidelne, vacsinou na 4,5 pri plnom zosliapnutom plyne. Auto ide rovnako, akurat zasvieti kontrolka a nefunguje tempomat.
Pri napojeni na diagnostiku tieto chyby:
P0112 - v zazname chyby bola teplota -10
P1671
P0094
Ked si pozeram live data, su hodnoty v poriadku.
Tak aj mne nabieha tato hlaska, strasne nepravidelne, vacsinou na 4,5 pri plnom zosliapnutom plyne. Auto ide rovnako, akurat zasvieti kontrolka a nefunguje tempomat.
Pri napojeni na diagnostiku tieto chyby:
P0112 - v zazname chyby bola teplota -10
P1671
P0094
Ked si pozeram live data, su hodnoty v poriadku.
|
|
09.09.2016 11:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992858
|
|
jruze
|
|
|
robull napsal(a): Tak aj mne nabieha tato hlaska, strasne nepravidelne, vacsinou na 4,5 pri plnom zosliapnutom plyne. Auto ide rovnako, akurat zasvieti kontrolka a nefunguje tempomat.
Pri napojeni na diagnostiku tieto chyby:
P0112 - v zazname chyby bola teplota -10
P1671
P0094
Ked si pozeram live data, su hodnoty v poriadku.
- koukni na měřené hodnoty - tlak paliva (nejlépe za jízdy),ale bude to vidět i kdy bude stát - nalo mu a uvidí ten tlak zakolísá a na něco přes 100 a potom se teprve zvedne.Vyčisti palivovej okruh,novej filtr pal. a zřejmě bude mít i patné korekce na vstřikách= načaté vstřiky(asi),to čidlo teploty vyměň - vyčitění pomůe,ale né na dlouho.
:-):-o - koukni na měřené hodnoty - tlak paliva (nejlépe za jízdy),ale bude to vidět i kdy bude stát - nalo mu a uvidí;-) ten tlak zakolísá a na něco přes 100 a potom se teprve zvedne.Vyčisti palivovej okruh,novej filtr pal. a zřejmě bude mít i patné korekce na vstřikách= načaté vstřiky(asi);-),to čidlo teploty vyměň - vyčitění pomůe,ale né na dlouho.
|
|
09.09.2016 12:26 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992862
|
|
robull
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
mam k tomu aj merane hodnoty, ked prisla ta chyba, bolo to robene diagnostikou Delphi, len neviem spravit export z toho jej *.acfrs suboru do nejakeho ineho. popripade sem mozem hodit graf z tych hodnot.
tu je priebeh meraneho tlaku, ked niekde v polovici prisla ta hlaska
mam k tomu aj merane hodnoty, ked prisla ta chyba, bolo to robene diagnostikou Delphi, len neviem spravit export z toho jej *.acfrs suboru do nejakeho ineho. popripade sem mozem hodit graf z tych hodnot.
tu je priebeh meraneho tlaku, ked niekde v polovici prisla ta hlaska
Přílohy: TlakPaliva.jpg ( 287240b ) - |
|
09.09.2016 12:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992869
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podle tohodle grafu je tlak ok
chybi ti tam zasadni vec a to jsou otacky motoru
podle tohodle grafu je tlak ok
chybi ti tam zasadni vec a to jsou otacky motoru
|
|
09.09.2016 12:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992871
|
|
robull
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
doplnene aj otacky motora...
doplnene aj otacky motora...
Přílohy: TlakPalivaOtacky.jpg ( 264574b ) - |
|
09.09.2016 14:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992890
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak ted uz se v tom ani prase nevyzna ...
tak ted uz se v tom ani prase nevyzna ...:nevim
|
|
09.09.2016 14:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992892
|
|
jruze
|
|
|
mám to teď v dílně - kdy tomu naloím tak se na chvilku propadne tlak a srovná se (v chybách uloeno e níký tlak paliva) - vyčitění pal.soustavy + novej filtr a je klid , ale ty vstřiky nejsou ádnej zázrak. Za 1) bych vyměnil to čidlo teploty a pokračoval dál - ta teplota můe dělat paseku i v dalím.(a to je evidentně KO) - a dal bych origo !!
:palec mám to teď v dílně - kdy tomu naloím tak se na chvilku propadne tlak a srovná se (v chybách uloeno e níký tlak paliva) - vyčitění pal.soustavy + novej filtr a je klid;-) , ale ty vstřiky nejsou ádnej zázrak. Za 1) bych vyměnil to čidlo teploty a pokračoval dál - ta teplota můe dělat paseku i v dalím.(a to je evidentně KO) - a dal bych origo !!
|
|
09.09.2016 20:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2992966
|
|
jumep
|
|
|
P0094:
Podezřelé zóny:
Počítač řízení motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Vysokotlaký palivový okruh
Nízkotlaký palivový okruh
Elektrický svazek
Konektory
Vstřikovače paliva
Vysokotlaké palivové čerpadlo
Počítač řízení motoru
--- skus pozret ten filter atd.
P0112
Podezřelé zóny:
Snímač teploty vzduchu v průtokoměru vzduchu
Elektrický svazek
Počítač řízení motoru
P1671 bude skor nasledok, alebo bude nieco s kabelazou alebo jednotkou (alebo bsm)
Popis diagnostiky: Po dobu 2 s je zjiována závada komunikace mezi počítači
len tak pomimo - ake napatie ti meria motorova riadiacka?
P0094:
Podezřelé zóny:
Počítač řízení motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Vysokotlaký palivový okruh
Nízkotlaký palivový okruh
Elektrický svazek
Konektory
Vstřikovače paliva
Vysokotlaké palivové čerpadlo
Počítač řízení motoru
--- skus pozret ten filter atd.
P0112
Podezřelé zóny:
Snímač teploty vzduchu v průtokoměru vzduchu
Elektrický svazek
Počítač řízení motoru
P1671 bude skor nasledok, alebo bude nieco s kabelazou alebo jednotkou (alebo bsm)
Popis diagnostiky: Po dobu 2 s je zjiována závada komunikace mezi počítači
len tak pomimo - ake napatie ti meria motorova riadiacka?
|
|
10.09.2016 07:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2993010
|
|
robull
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Este jedno pozorovanie... ak jazdim kludnu jazdu, tak sa mi chyba neobjavi niekolko mesiacov... ak mam dlhsie plyn na podlahe, predbiehanie kamiona, tak je na 90% iste ze sa objavi...
Prikladam este merane data tlak paliva-otacky a teplota-otacky...
Este jedno pozorovanie... ak jazdim kludnu jazdu, tak sa mi chyba neobjavi niekolko mesiacov... ak mam dlhsie plyn na podlahe, predbiehanie kamiona, tak je na 90% iste ze sa objavi...
Prikladam este merane data tlak paliva-otacky a teplota-otacky...
Přílohy: TlakOtacky.jpg ( 177323b ) - TeplotaOtacky.jpg ( 164515b ) - |
|
12.09.2016 13:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2993518
|
|
robull
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 7 |
|
|
napatie sa pohybuje od 12,2 do 14,1 V...
inak ta chyba P1617 sa nikdy neobjavi sama a predtym sa objavila aj s inou chybou, takze to bude iba nasledok...
napatie sa pohybuje od 12,2 do 14,1 V...
inak ta chyba P1617 sa nikdy neobjavi sama a predtym sa objavila aj s inou chybou, takze to bude iba nasledok...
|
|
12.09.2016 20:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2993629
|
|
jumep
|
|
|
napatie by sa nemalo pohybovat a pri nastartovanom motore byt ustalene na tych 14V
ak to kolise, tak to moze spadat az tak ze zablbne pocitac
skus si pozicat BSM
napatie by sa nemalo pohybovat a pri nastartovanom motore byt ustalene na tych 14V
ak to kolise, tak to moze spadat az tak ze zablbne pocitac
skus si pozicat BSM
|
|
| |
|
|