| | |
16.07.2016 11:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2973492
|
|
jumep
|
|
|
Keby si si to troska precital tak vies ze to znamena poruchu chodu motora a ten kludne moze byt v nudzovom rezime
kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu
Keby si si to troska precital tak vies ze to znamena poruchu chodu motora a ten kludne moze byt v nudzovom rezime
kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu
|
|
16.07.2016 11:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2973493
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
no děkuji za pohotovou odpověď... protoe nejsem automechanik tak absolutně netuím co můe znamenat "kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu"
lo mi hlavně o to, e pracuji v zahraničí a jsem pryč přes týden - do servisu s autem pojede nejspí moje ena tak aby jsme měli alespoň představu co by to mohlo být.... aby na ni někdo nevybalil 150 různých závad a nevyměnil jen nějakou prasklou hadičku... no tak to prostě budu muset risknout ....
no děkuji za pohotovou odpověď... protoe nejsem automechanik tak absolutně netuím co můe znamenat "kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu"
lo mi hlavně o to, e pracuji v zahraničí a jsem pryč přes týden - do servisu s autem pojede nejspí moje ena tak aby jsme měli alespoň představu co by to mohlo být.... aby na ni někdo nevybalil 150 různých závad a nevyměnil jen nějakou prasklou hadičku... no tak to prostě budu muset risknout ....
|
|
16.07.2016 11:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2973496
|
|
jumep
|
|
|
no tazko takto povedat, nepopisujes co a ako sa k tomu dostava, takze ja davam len odhad na najcastejsiu 2.2 zavadu a to je prasknuta hadicka na ovladani swirlu / membrana
.link.
no tazko takto povedat, nepopisujes co a ako sa k tomu dostava, takze ja davam len odhad na najcastejsiu 2.2 zavadu a to je prasknuta hadicka na ovladani swirlu / membrana
http://www.c5club.cz/profiles/jumep.html?kod=32&ids=jumep&gal=44829227#pc
|
|
16.07.2016 12:04 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2973497
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
super - díky moc za odpověď... nafocené, popsané - super...
super - díky moc za odpověď... nafocené, popsané - super...
|
|
18.07.2016 04:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2973745
|
|
jruze
|
|
|
Nejrychlejí (hlavně na cestě) je áhnout za motor na hadičku EGR ventilu jestli je OK,a potom na hlavě vedle filtrboxu je ventil- odpojit tu hadičku co vede do něj zvrchu(to je přívod podtlaku- měl by tam být) - strčit do ní něco na ucpání - rozjet nad 2000ot - pokud to nevyhlásí chybu a nepadne do nouze je to problém viz Jumep - opravit se dá později.
Nejrychlejí (hlavně na cestě) je áhnout za motor na hadičku EGR ventilu jestli je OK,a potom na hlavě vedle filtrboxu je ventil- odpojit tu hadičku co vede do něj zvrchu(to je přívod podtlaku- měl by tam být) - strčit do ní něco na ucpání - rozjet nad 2000ot - pokud to nevyhlásí chybu a nepadne do nouze je to problém viz Jumep;-) - opravit se dá později.
|
|
22.07.2016 11:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2974576
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Tak jsem dal auto do servisu... jak jsem psal, e to nejde tak mechanik po týdnu zjistil, e je to prý váha vzduchu... za kolik se dá koupit tahle součástka...? On mi ji prý seene za 4600 ,- Kč e je to prej nějaká lepí značka nebo co...? vůbec tomu nerozumím...
Tak jsem dal auto do servisu... jak jsem psal, e to nejde tak mechanik po týdnu zjistil, e je to prý váha vzduchu... za kolik se dá koupit tahle součástka...? On mi ji prý seene za 4600 ,- Kč e je to prej nějaká lepí značka nebo co...? vůbec tomu nerozumím... :(
|
|
23.07.2016 09:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2974822
|
|
jumep
|
|
|
VDO vahu zozenes ked sa posnazis okolo 100 eur
VDO vahu zozenes ked sa posnazis okolo 100 eur
|
|
27.07.2016 22:10 -
Depolution system faulty
|
2975750
|
|
Rene
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahojte, som tu novy,potrebujem poradit. Asi ste to tu uz riesili,ale nenasiel som to v diskusiach. Citron mi zvykne vypisat DPS,vzdy po rychlejsej jazde na dialnici. Auto potom ide len do 2000 ot. ,ale vzdy ked zastavim na dlhsie, znova ide dobre,ale chybu ukazuje aj s kontrolkou motora. Mozno po dnoch dnoch hlasenie zmizne. Na diagnostike v Citroene v BA im ukazalo len chybu plynoveho pedala(nefunguje mi tempomat). Dakujem za rady.
Ahojte, som tu novy,potrebujem poradit. Asi ste to tu uz riesili,ale nenasiel som to v diskusiach. Citron mi zvykne vypisat DPS,vzdy po rychlejsej jazde na dialnici. Auto potom ide len do 2000 ot. ,ale vzdy ked zastavim na dlhsie, znova ide dobre,ale chybu ukazuje aj s kontrolkou motora. Mozno po dnoch dnoch hlasenie zmizne. Na diagnostike v Citroene v BA im ukazalo len chybu plynoveho pedala(nefunguje mi tempomat). Dakujem za rady.
|
|
27.07.2016 22:21 -
Re: Depolution system faulty
|
2975761
|
|
jumep
|
|
|
tu diagnostiku ti spravili nejako divne, musi tam byt zaznamenana chyba ktora to sposobuje
tu diagnostiku ti spravili nejako divne, musi tam byt zaznamenana chyba ktora to sposobuje
|
|
05.09.2016 08:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991456
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravím vechny.
Mám problém s hlákou Antipollution system faulty chyba v diag - P0104 Signál průtokoměru : Přeruený obvod, zkrat na plus pól nebo na kostru napájení snímače nebo signálu. Po této hláce jsem to napích a mimo signálu průtokoměru, to házalo: závada palivového systému, čidlo tlaku paliva, čidlo otáčkoměru, rychloměru (nekorektní hodnoty). Vyměnil jsem regulátor paliva, který jsem z tama před časem zbytečně vytáhl a byl zcela ok z důvodu jiné příčiny (čidla otáček kliky). U se mi to nepodařilo nastartovat. Usoudil jsem, e je patný a vrátil původní. Po ujeti cca 10km při startování to samé nechtěl chytit, po vystoupení a zamčení a novém pokusu napoprvé chytl. Vyměnil jsem teda čidlo tlaku paliva a rovnou, kdy jsem měl venku EGR tak ho vyčistil, vechny chyby zmizely a na ten průtokoměr. Chyba průtokoměru byla v deníku cca 250km ale jako místní vdy se zmizením. Po hláce Antipollution system faulty je u jako trvalá a po kadém vymazání hned vyskočí v závadách vstřikování a hláka Antipollution system faulty cca 20km po ní. Půjčil jsem si jinou váhu vzduchu a to samé. Proel vizuálně a prozvonil kabely od váhy a po řídící jednotku (a na růový kabel, u kterého jsem nezjistil kam vede). Lexii i dig jsem prozkouel, vechny akční členy, které jdou, ve marné. Dokonce i váha ukazuje v grafech teplotu, poadovaný tlak(který kolísá v horní hranici grafu) i měřený, který ho kopíruje s odchylkou cca10%.
Třeba někoho z Vás něco napadne, nebo to u řeil. Proel jsem snad vechna vlákna na foru, ale nic mi nepřipadá podobné. Auto normálně jede, táhne.... i se standartně vypaluje fap.
Díky za reakce
Franta
PS: C5 r.v2009, 1,6HDI 102250km
Zdravím vechny.
Mám problém s hlákou Antipollution system faulty chyba v diag - P0104 Signál průtokoměru : Přeruený obvod, zkrat na plus pól nebo na kostru napájení snímače nebo signálu. Po této hláce jsem to napích a mimo signálu průtokoměru, to házalo: závada palivového systému, čidlo tlaku paliva, čidlo otáčkoměru, rychloměru (nekorektní hodnoty). Vyměnil jsem regulátor paliva, který jsem z tama před časem zbytečně vytáhl a byl zcela ok z důvodu jiné příčiny (čidla otáček kliky). U se mi to nepodařilo nastartovat. Usoudil jsem, e je patný a vrátil původní. Po ujeti cca 10km při startování to samé nechtěl chytit, po vystoupení a zamčení a novém pokusu napoprvé chytl. Vyměnil jsem teda čidlo tlaku paliva a rovnou, kdy jsem měl venku EGR tak ho vyčistil, vechny chyby zmizely a na ten průtokoměr. Chyba průtokoměru byla v deníku cca 250km ale jako místní vdy se zmizením. Po hláce Antipollution system faulty je u jako trvalá a po kadém vymazání hned vyskočí v závadách vstřikování a hláka Antipollution system faulty cca 20km po ní. Půjčil jsem si jinou váhu vzduchu a to samé. Proel vizuálně a prozvonil kabely od váhy a po řídící jednotku (a na růový kabel, u kterého jsem nezjistil kam vede). Lexii i dig jsem prozkouel, vechny akční členy, které jdou, ve marné. Dokonce i váha ukazuje v grafech teplotu, poadovaný tlak(který kolísá v horní hranici grafu) i měřený, který ho kopíruje s odchylkou cca10%.
Třeba někoho z Vás něco napadne, nebo to u řeil. Proel jsem snad vechna vlákna na foru, ale nic mi nepřipadá podobné. Auto normálně jede, táhne.... i se standartně vypaluje fap.
Díky za reakce
Franta
PS: C5 r.v2009, 1,6HDI 102250km
|
|
05.09.2016 09:59 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991516
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to je tak kdyz si nekdo koupi diagnostiku a nevi co s ni...
vymen prutokomer nebo zkontroluj kabelaz
to je tak kdyz si nekdo koupi diagnostiku a nevi co s ni...
vymen prutokomer nebo zkontroluj kabelaz
|
|
05.09.2016 11:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991535
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nepsal jsi zeby jsi menil prutokomer
nepsal jsi zeby jsi menil prutokomer
|
|
05.09.2016 17:15 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991682
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejsem odborník a mám jiný motor, ale stejný hláky o průtokoměru mě kdysi taky donutily koupit váhu novou. No a nepomohlo to. Pomohla a výměna teplotního čidla u klapky sání. Jruze tenkrát diagnostikou objevil paradox, kdy teplota nasávaného vzduchu byla -40°C (za intercolerem) a venku při tom bylo kolem +15°C. Vyměnili jsme čidlo na klapce a od té doby je klid.
Laicky si to vysvěrluju zjednodueně asi tak, e díky domělé nízké teplotě vzduchu za intercolerem ta klapka před motorem vzduch hodně krtila a váha zase díky svému měření teploty chtěla vzduchu víc. Nějakej matematik v ECU si to patně vyloil a místo aby nakopal zadel tomu čidlu teploty před klapkou sání, tak svalil vechnu vinu na váhu a obvinil ji ze zkratu, nebo z utrení od kabeláe.
Nejsem odborník a mám jiný motor, ale stejný hláky o průtokoměru mě kdysi taky donutily koupit váhu novou. No a nepomohlo to. Pomohla a výměna teplotního čidla u klapky sání. Jruze tenkrát diagnostikou objevil paradox, kdy teplota nasávaného vzduchu byla -40°C (za intercolerem) a venku při tom bylo kolem +15°C. Vyměnili jsme čidlo na klapce a od té doby je klid.
Laicky si to vysvěrluju zjednodueně asi tak, e díky domělé nízké teplotě vzduchu za intercolerem ta klapka před motorem vzduch hodně krtila a váha zase díky svému měření teploty chtěla vzduchu víc. Nějakej matematik v ECU si to patně vyloil a místo aby nakopal zadel tomu čidlu teploty před klapkou sání, tak svalil vechnu vinu na váhu a obvinil ji ze zkratu, nebo z utrení od kabeláe. :nevim
|
|
05.09.2016 17:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991706
|
|
jumep
|
|
|
pripadne to vznikne ked niekto odpoji tu vahu (pri vymene filtra napr) a zostane to tam zaznamenane, otazka je co hovoria hodnoty okolo toho
ono to vzdy vyznie jednoducho ked sa tu povie co je realna pricina, ale odhalit realnu pricinu chce mat o tom znalosti - preto sa chodi za ludmi co vedia co a ako (nie je to kazdy kto ma diagnostiku a dvojnasob kazdy kto "vie" robit VW group)
napajanie vahy ide s BSM, pri X7 vedeli blbnut relatka - sedy 28pin konektor, pin 20
farba kabla nie je tak urcujuca ako cislo s kabla
pripadne to vznikne ked niekto odpoji tu vahu (pri vymene filtra napr) a zostane to tam zaznamenane, otazka je co hovoria hodnoty okolo toho
ono to vzdy vyznie jednoducho ked sa tu povie co je realna pricina, ale odhalit realnu pricinu chce mat o tom znalosti - preto sa chodi za ludmi co vedia co a ako (nie je to kazdy kto ma diagnostiku a dvojnasob kazdy kto "vie" robit VW group)
napajanie vahy ide s BSM, pri X7 vedeli blbnut relatka - sedy 28pin konektor, pin 20
farba kabla nie je tak urcujuca ako cislo s kabla
|
|
05.09.2016 17:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991712
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to fanek01 :
naftove motory nemaji vetsinou snimac teploty integrovany ve vaze (jsou ale vyjimky)
dej mi vin
to Mikra:
presne jak rikas..-40 je v podstate indikace vadneho cidla
matematik v ECU to my vymyslene dobre --jen pokud je na cidle -40 tak nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci
s klapkou se nedeje nic ale meni se davka paliva v zavislosti na teplote,pri studenem motoru tam jednotka pere delsi vstrik a reguluje vzduch pomoci egru zjednodusene receno
to fanek01 :
naftove motory nemaji vetsinou snimac teploty integrovany ve vaze (jsou ale vyjimky)
dej mi vin
to Mikra:
presne jak rikas..-40 je v podstate indikace vadneho cidla
matematik v ECU to my vymyslene dobre ;) --jen pokud je na cidle -40 tak nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci
s klapkou se nedeje nic ale meni se davka paliva v zavislosti na teplote,pri studenem motoru tam jednotka pere delsi vstrik a reguluje vzduch pomoci egru zjednodusene receno
|
|
05.09.2016 18:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991727
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
autodiag napsal(a): ... nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci ...
Jo, něco podobnýho jsem pozoroval, kdy jsem doměle vadnou váhu odpojil a jezdil bez ní. Auto jezdilo "normálně" a hláky zmizely. Teda neel tempomat a moná jetě něco, ale jinak zdánlivě ve OK. Asi ten (takovej malej nouzak). To jednoho přesvědčí, e ta váha je fakt KO, kdy to bez ní jede líp.
Jo, něco podobnýho jsem pozoroval, kdy jsem doměle vadnou váhu odpojil a jezdil bez ní. Auto jezdilo "normálně" a hláky zmizely. Teda neel tempomat a moná jetě něco, ale jinak zdánlivě ve OK. Asi ten (takovej malej nouzak). To jednoho přesvědčí, e ta váha je fakt KO, kdy to bez ní jede líp. :-d
|
|
05.09.2016 18:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991733
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Mikra napsal(a): Jo, něco podobnýho jsem pozoroval, kdy jsem doměle vadnou váhu odpojil a jezdil bez ní. Auto jezdilo "normálně" a hláky zmizely. Teda neel tempomat a moná jetě něco, ale jinak zdánlivě ve OK. Asi ten (takovej malej nouzak). To jednoho přesvědčí, e ta váha je fakt KO, kdy to bez ní jede líp.
to jsem psal o teplote
na vahu je to zase jinak take v podstate melej nouzak ale v pripade nepritomnosti vahy je ve fw nouzova mapa podle ktere to davkuje,tz ze pocita idealni prumernou hodnotu prutoku a davkovani paliva a bere v potas i teplotu motoru..vetsinou v tomto rezimu jede auto normalne ale ma vetsi spotrebu,vzdy ale jede lip nez se zapojenou vadnou vahou
tempomat nesel proto ze je chyba vahy a jede nouzova mapa..oni soudruzi maji v softu spoustu ficur
to jsem psal o teplote
na vahu je to zase jinak :) take v podstate melej nouzak ale v pripade nepritomnosti vahy je ve fw nouzova mapa podle ktere to davkuje,tz ze pocita idealni prumernou hodnotu prutoku a davkovani paliva a bere v potas i teplotu motoru..vetsinou v tomto rezimu jede auto normalne ale ma vetsi spotrebu,vzdy ale jede lip nez se zapojenou vadnou vahou
tempomat nesel proto ze je chyba vahy a jede nouzova mapa..oni soudruzi maji v softu spoustu ficur :)
|
|
05.09.2016 18:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2991758
|
|
jruze
|
|
|
autodiag napsal(a): to fanek01 :
naftove motory nemaji vetsinou snimac teploty integrovany ve vaze (jsou ale vyjimky)
dej mi vin
to Mikra:
presne jak rikas..-40 je v podstate indikace vadneho cidla
matematik v ECU to my vymyslene dobre --jen pokud je na cidle -40 tak nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci
s klapkou se nedeje nic ale meni se davka paliva v zavislosti na teplote,pri studenem motoru tam jednotka pere delsi vstrik a reguluje vzduch pomoci egru zjednodusene receno
No co si vzpomínám tak Mikrovi chtěli měnit půl turba a elektroventily(nebo co vechno) přitom chyba byla jednoznačná(nevím kdo a kde a ským to řeil předtím) já jen ze zvědavosti kdy si přijeli pro auto jeho mladého.
No co si vzpomínám tak Mikrovi chtěli měnit půl turba a elektroventily(nebo co vechno) přitom chyba byla jednoznačná(nevím kdo a kde a ským to řeil předtím) já jen ze zvědavosti kdy si přijeli pro auto jeho mladého.;-)
|
|
| |
|
|