| | |
02.03.2010 04:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805651
|
|
jruze
|
|
|
No stebou bude na foru asi veselo-jeden můj známí také odpojoval a stříhal drátky tak dlouho a mu auto shořelo.Jinak turbo nenatáčí lopatky,ale přivírá kanál a odpoj hadičku co k němu vede-nasaď si tam jinou a pusou si udělej podtlak(odskouí si tesnost membrány-popřípadě můe i třeba roubovákem vyzkouet jestli chodí oupě)Nejsem si jistý,ale turbo ven neprondá.
No stebou bude na foru asi veselo-jeden můj známí také odpojoval a stříhal drátky tak dlouho a mu auto shořelo.Jinak turbo nenatáčí lopatky,ale přivírá kanál a odpoj hadičku co k němu vede-nasaď si tam jinou a pusou si udělej podtlak(odskouí si tesnost membrány-popřípadě můe i třeba roubovákem vyzkouet jestli chodí oupě)Nejsem si jistý,ale turbo ven neprondá.
Přílohy: showpic.php-cc=17050281&cmain=17050281&oid=17120958&clang=cz.url ( 226b ) - |
|
02.03.2010 08:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805666
|
|
bubakkaja
|
|
|
Ale ten kanal ktery se privira se privira lopatkami ktere se nataci a omezuji tlak.Pokud mi ukazuje vysoky tlak tak muzou byt pridrene.Ted jsem rozebiral turbo na 1.6hdi.Tam je sice zepredu ale tim ze je zezadu nevidim duvod proc bych ho nevytahnul.
Ale ten kanal ktery se privira se privira lopatkami ktere se nataci a omezuji tlak.Pokud mi ukazuje vysoky tlak tak muzou byt pridrene.Ted jsem rozebiral turbo na 1.6hdi.Tam je sice zepredu ale tim ze je zezadu nevidim duvod proc bych ho nevytahnul.
|
|
02.03.2010 08:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805667
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na turbu se zadne lopatky nenataci ,jen se zuzuje nebo rozsiruje proud vzduchu...pokud regulace nefunguje ,pracuje turbina na plny vykon ..vyndat to u 2.2HDi jednoduche neni protoze musis sundat vyfuk ,mozna napravnici,servo .....jen takova otazka,kolik ze te stala ta vec o ktere tu denne pises co na ni nefunguje ?
na turbu se zadne lopatky nenataci ,jen se zuzuje nebo rozsiruje proud vzduchu...pokud regulace nefunguje ,pracuje turbina na plny vykon ..vyndat to u 2.2HDi jednoduche neni protoze musis sundat vyfuk ,mozna napravnici,servo .....jen takova otazka,kolik ze te stala ta vec o ktere tu denne pises co na ni nefunguje ?
|
|
02.03.2010 09:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805670
|
|
jruze
|
|
|
autodiag napsal(a): na turbu se zadne lopatky nenataci ,jen se zuzuje nebo rozsiruje prouzd vzduchu...pokud rekulace nefunguje ,pracuje turbina na plny vykon ..vyndat to u 2.2HDi jednoduche neni protoze musis sundat vyfuk ,mozna napravnici,servo .....jen takova otazky,kolik ze te stala ta vec o ktere tu denne pises co na ni nefunguje ?
Komu není rady tomu není pomoci - poslal jsem mu odkaz obrázek turba od Darji a stejně se natáčí
na turbu se zadne lopatky nenataci ,jen se zuzuje nebo rozsiruje prouzd vzduchu...pokud rekulace nefunguje ,pracuje turbina na plny vykon ..vyndat to u 2.2HDi jednoduche neni protoze musis sundat vyfuk ,mozna napravnici,servo .....jen takova otazky,kolik ze te stala ta vec o ktere tu denne pises co na ni nefunguje ?
Komu není rady tomu není pomoci - poslal jsem mu odkaz obrázek turba od Darji :nevim a stejně se natáčí:-((((
|
|
02.03.2010 10:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805689
|
|
bubakkaja
|
|
|
Ale mi to nefunguje denne jen musim vyresit to co to dela ted.Nedovedu si predstavit ze vyjedu do Vidne a za novym jicinem skoci do nouzaku.Dal jsem za to kilo.Jenomze dovoz Deutsch a tam to jelo normalne.Nic nevyskakovalo to az ted.
A hlavne pobliz mne neni nikdo kdo by si udelal na mne cas a venoval se tomu intenzivneji.Klidne za tebou do Olmiku prijedú at mi dohrajes tu cestinu a kompletne mi to projedes a poradis co dal.
A dosly slova.
Ale mi to nefunguje denne jen musim vyresit to co to dela ted.Nedovedu si predstavit ze vyjedu do Vidne a za novym jicinem skoci do nouzaku.Dal jsem za to kilo.Jenomze dovoz Deutsch a tam to jelo normalne.Nic nevyskakovalo to az ted.
A hlavne pobliz mne neni nikdo kdo by si udelal na mne cas a venoval se tomu intenzivneji.Klidne za tebou do Olmiku prijedú at mi dohrajes tu cestinu a kompletne mi to projedes a poradis co dal.
A dosly slova.
|
|
04.03.2010 15:34 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805903
|
|
jumep
|
|
|
ked pojdes po tej tycke dole tak tam najdes membranu
ale skor ako sa do niecoho pustis, popros niekoho nech ti spupi na plyn a uvidis ci sa to potiahne (vo vyssich otackach to ide dozadu)
yep a este jedna vec, system sa vola SWIRL
ked pojdes po tej tycke dole tak tam najdes membranu :)
ale skor ako sa do niecoho pustis, popros niekoho nech ti spupi na plyn a uvidis ci sa to potiahne (vo vyssich otackach to ide dozadu)
yep a este jedna vec, system sa vola SWIRL
|
|
04.03.2010 17:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805910
|
|
bubakkaja
|
|
|
To je to tahlo co vede jakby od vika ventilu nekde dolu na strane od prevosovky?Pokud to bude tahat tak se mam na tu membranu podivat nebo ne?
To je to tahlo co vede jakby od vika ventilu nekde dolu na strane od prevosovky?Pokud to bude tahat tak se mam na tu membranu podivat nebo ne?
|
|
04.03.2010 17:45 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805912
|
|
jumep
|
|
|
pokial neni vyskoceny kablik a bude to fungovat tak nemas co riesit
pokial neni vyskoceny kablik a bude to fungovat tak nemas co riesit
|
|
04.03.2010 18:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805918
|
|
bubakkaja
|
|
|
Tak jestli ten funguje omrknu zitra.A co je za ventil co je pod oknem vlastne na te zadni stene zhruba uprostred?
Tak jestli ten funguje omrknu zitra.A co je za ventil co je pod oknem vlastne na te zadni stene zhruba uprostred?
|
|
04.03.2010 18:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805919
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): ked pojdes po tej tycke dole tak tam najdes membranu
ale skor ako sa do niecoho pustis, popros niekoho nech ti spupi na plyn a uvidis ci sa to potiahne (vo vyssich otackach to ide dozadu)
yep a este jedna vec, system sa vola SWIRL
petre a neni prepinani delky sani spis vpredu ? kde se prepina sani pres cooler nebo naprimo ??? ..to na hlave je spis jen jako by klapka
petre a neni prepinani delky sani spis vpredu ? kde se prepina sani pres cooler nebo naprimo ??? ..to na hlave je spis jen jako by klapka
|
|
04.03.2010 18:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805920
|
|
jumep
|
|
|
tak som to zjavne zle pochopil, prepinanie intercooler a bez intercooleru - inak zvane "inlet air heater" ma na starosti cievka (ventil) ktory je pri 2.2 upevneny na fitry vzduchu
tak som to zjavne zle pochopil, prepinanie intercooler a bez intercooleru - inak zvane "inlet air heater" ma na starosti cievka (ventil) ktory je pri 2.2 upevneny na fitry vzduchu
|
|
04.03.2010 18:34 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805921
|
|
bubakkaja
|
|
|
A ten ventil nahore na zadni stene?
Jinak auto davam pristi tyden kamaradovi at vytahne a vycisti turbo at vyloucime tuhle vec.Zitra budu mit novou vahu vzduchu a pak se uvidi.I kdyz ta tycka se viditelne po nastartovani pritahne ale kdo vi jak funguje za jizdy?
To prepinani sani muze taky tohle vyvolat?
A ta membrana je teda kde?Mam jit po podtlaku od toho ventilu?Jsou na motoru dva takove plastove nevim co a do kazdeho jde hadicka.To je ono?
A ten ventil nahore na zadni stene?
Jinak auto davam pristi tyden kamaradovi at vytahne a vycisti turbo at vyloucime tuhle vec.Zitra budu mit novou vahu vzduchu a pak se uvidi.I kdyz ta tycka se viditelne po nastartovani pritahne ale kdo vi jak funguje za jizdy?
To prepinani sani muze taky tohle vyvolat?
A ta membrana je teda kde?Mam jit po podtlaku od toho ventilu?Jsou na motoru dva takove plastove nevim co a do kazdeho jde hadicka.To je ono?
|
|
04.03.2010 18:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805922
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to taklo na hlave ovladi skrtici plapku v sani...ve predu dole je takovej hybrid prepinani sani a casti egru..kazde hrdlo ma i sve ovladani a je tam i dalsi nembrana co ovlada cast toho egr systemu...kde presne lezi ventil si ted presne nepamatuju ale myslim ze dva lezi dola a zbytek navrchu spolecne pro turbo a egr..jednosuse se to najde podle hadicek
to taklo na hlave ovladi skrtici plapku v sani...ve predu dole je takovej hybrid prepinani sani a casti egru..kazde hrdlo ma i sve ovladani a je tam i dalsi nembrana co ovlada cast toho egr systemu...kde presne lezi ventil si ted presne nepamatuju ale myslim ze dva lezi dola a zbytek navrchu spolecne pro turbo a egr..jednosuse se to najde podle hadicek
|
|
04.03.2010 19:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805927
|
|
bubakkaja
|
|
|
Dobra tedy dodelam to turbo,prekontroluju vsechny hadicky na podtlacich a dojedu.Aspon budu konecne u nekoho kdo tomu rozumi a ne jen meni dily.Ja mam nastesti moznost brat dily z jine 2.2hdi.
Dobra tedy dodelam to turbo,prekontroluju vsechny hadicky na podtlacich a dojedu.Aspon budu konecne u nekoho kdo tomu rozumi a ne jen meni dily.Ja mam nastesti moznost brat dily z jine 2.2hdi.
|
|
05.03.2010 00:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805953
|
|
jruze
|
|
|
Nevím přesně,ale mám za to e to turbo ven nedostane někdo i říkal e je lepí vyndat motor(já to jetě nedělal).Kdy hlásí diagnostika vysoký tlak tak je to proto e to oupě nechodí( v níských je kanál otevřen a spřibývajícími otáčkami přivírá ) jednodue to odkouí tak jak jsem ti to radil- na turbu je membrána - vede do ní hadička - tu odpoj a nasaď na ní kus jiné a pusou nacucni a koukej jestli se hýbe ta tyčka z té membrány - pokud ano tak to oupě chodí a tudí reguluje-nic jiného tam není a pokud tam nepůjde udělat podtlak(bude nasávat vzduch tou hadičkou tak je membrána KO.Takle odskouí činnost regulace výkonu turba.Pokud to codí tak jak říkám tak musí jít po hadičkách a najít netěsnost(dalí je na cestě membrána promenné délky sání - to je ta tyčka od víka ventilů směrem k převodovce,potom ventilky pod krytem u koule pérování(na straně řidiče) dalí ovládání EGR ventilu a k vývěvě - kterákoli netěsnost tě zbaví podtlaku a kdy není v okruhu podtlak tak nejde ádná regulace i kdy jsou membrány OK.Projdi to jak říkám a potom teprve rozebírej!!!
Nevím přesně,ale mám za to e to turbo ven nedostane někdo i říkal e je lepí vyndat motor(já to jetě nedělal).Kdy hlásí diagnostika vysoký tlak tak je to proto e to oupě nechodí( v níských je kanál otevřen a spřibývajícími otáčkami přivírá ) jednodue to odkouí tak jak jsem ti to radil- na turbu je membrána - vede do ní hadička - tu odpoj a nasaď na ní kus jiné a pusou nacucni a koukej jestli se hýbe ta tyčka z té membrány - pokud ano tak to oupě chodí a tudí reguluje-nic jiného tam není a pokud tam nepůjde udělat podtlak(bude nasávat vzduch tou hadičkou tak je membrána KO.Takle odskouí činnost regulace výkonu turba.Pokud to codí tak jak říkám tak musí jít po hadičkách a najít netěsnost(dalí je na cestě membrána promenné délky sání - to je ta tyčka od víka ventilů směrem k převodovce,potom ventilky pod krytem u koule pérování(na straně řidiče) dalí ovládání EGR ventilu a k vývěvě - kterákoli netěsnost tě zbaví podtlaku a kdy není v okruhu podtlak tak nejde ádná regulace i kdy jsou membrány OK.Projdi to jak říkám a potom teprve rozebírej!!!
|
|
05.03.2010 20:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1805977
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
pokud budes mit vsechny podtlaky a membrany ok jsou celkem ctyri,tak k demontazi turba staci vyndat napravnici a kdyz jde vse dobre povolit tak to neni zas tak hrozna prace,turbo rozpulit a rozhybat plech ktery se vevnitr nataci a paku,ktera ji nataci.jestli mas pristup k zamenovani dilu z jine c5 tak bych zkusil jeste zamenit snimac tlaku turba,a nebo sledovat tlak v merenych parametrech,lexia proxia.
pokud budes mit vsechny podtlaky a membrany ok jsou celkem ctyri,tak k demontazi turba staci vyndat napravnici a kdyz jde vse dobre povolit tak to neni zas tak hrozna prace,turbo rozpulit a rozhybat plech ktery se vevnitr nataci a paku,ktera ji nataci.jestli mas pristup k zamenovani dilu z jine c5 tak bych zkusil jeste zamenit snimac tlaku turba,a nebo sledovat tlak v merenych parametrech,lexia proxia.
|
|
| |
|
|