Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 68 > >|
15.03.2016 22:39 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929320
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také by mne zajímalo, jak to teda je, ale myslím si, že o úniku podtlaku to asi nebude, když se mu hláška objeví jednou za 6 měsíců, kdyby měl únik hadičkou, nebo membránou, skákalo by mu to asi pořád, nebo se mýlím?
.link.

16.03.2016 07:51 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929338
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Také by mne zajímalo, jak to teda je, ale myslím si, že o úniku podtlaku to asi nebude, když se mu hláška objeví jednou za 6 měsíců, kdyby měl únik hadičkou, nebo membránou, skákalo by mu to asi pořád, nebo se mýlím?
.link.


Myslíš že je vše ,,nalinkované" - v jednotkéch je nastavená určitá tolerance hodnot a podmínky překročení hodnot , i překročené hodnoty se musí ,,udržet určitou dobu"(třeba vysoký tlak turba musí být určitý čas a hodnota aby jednotka zareagovala) - jednotky ignorují tyto hodnoty po určitou dobu i pokud jsou překročeny(tedy pokud nejsou zásadní pro poškození komponentů) , membrána může propouštět jen v určité poloze,nebo jen nepatrně(jiná také ) a někdy se dostanou obě do polohy kdy unikne podtlak natolik že nedokáže určitý komponent ovládat tak aby nepřekročil toleranci(to platí i o netěsnosti hadiček,ucpaných filtříků odpouštění tlaku atd..)
Kdyby to bylo tak jednoznačné stačila by diag a trošku zručnosti , nemusely by být servisy s podporou výrobců atd...(každý kuchař dovede uvařit jídlo a nikdy není stejné - přitom ho každý vaří)

16.03.2016 20:57 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929485
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To chceš říct, že jednotka je na takové úrovni, že potřebuje 6 měsíců k vyhodnocení a načtení závady a půl roko to ignoruje, jsem jenom laik, proto mé otázky, abych se v tom nějak orientoval, ale toto vysvětlení se mi nezdá, když jsem měl jakoukoli závadu, a byla vážná nebo ne, tak vždycky to tam skočilo hned, ne za půl roku.

16.03.2016 21:25 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929490
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
To chceš říct, že jednotka je na takové úrovni, že potřebuje 6 měsíců k vyhodnocení a načtení závady a půl roko to ignoruje, jsem jenom laik, proto mé otázky, abych se v tom nějak orientoval, ale toto vysvětlení se mi nezdá, když jsem měl jakoukoli závadu, a byla vážná nebo ne, tak vždycky to tam skočilo hned, ne za půl roku.


Je to složité ti to vysvětlit - tak příklad : já mám načatý Wt2 a chybu to vyhodí třeba po 1000Km a jen třeba ve 150Km/h a do mírně pravotočivé zatáčky a v tahu(schodí to tempomat a v podrobnostech zablokovaný ventil + nízký tlak turba) - o tom ventilu vím stál mne v HR FAP a hadici od turba (od te doby to udělalo 3x) nebo je to něco jiného ?

16.03.2016 22:04 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929497
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A ještě teda jedna otázka, při úniku podtlaku to hodí nouzák a atodiag se zmýlil, nebo auto pojede dál normálně bez nouzáku?

16.03.2016 22:07 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929498
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
A ještě teda jedna otázka, při úniku podtlaku to hodí nouzák a atodiag se zmýlil, nebo auto pojede dál normálně bez nouzáku?


Vyskoušej si to sice RHR funguje jinak ale.Nebo se zastav do 11.oo tu jednu 2.2 mám - odpojíme podtlsk s projedeš se.

16.03.2016 22:10 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929501
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jako cerstvy priklad za vsechny:
delal jsem znamemu dnes packy na COMu..pri te prilezitosti jsem se samo kouknul i na jine veci a do motoru...
auto koupil pred cca 7 lety ...se slovy ze drive to jelo urcite lip,hlavne od spodu ale posledni 2-3 roky je to takove line... kounul jsem na ovladani a samozdrejme upadlej kloubek a vypadla hadicka od podtlaku
auto nikdy nespadlo do nouze,nikdy kontrolka motoru/hlasky (az podezdrele ale neni duvod mu neverit)
kloubek novej hadicka nasazene a auto samozdrejme jede jak ma (o 50% lip dle slov majitele)
pointa je ta ze presto ze "unikal" podtlak a swirl byl otevreny auto do nouze nepadlo...jezdi s nim denne a uplne ho nesetri....a takovych aut jsem delal opravdu hodne..nikdy hlasla nikdy nouzak...pokud ano tak vzdy mel spojitost s jinou zavadou,vetsinou regulace turba,egr,klapka atd...
kdyz clovek /mechanik trochu uvazuje a zna ,rep vi proc tam virive klapky jsou je mu jasne ze do nouze to ani jit nemuze kdyz klapky nefunguji...tim se nechci samozdrejme nikoho dotknout,mysleno vseobecne

16.03.2016 22:12 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929502
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Vyskoušej si to sice RHR funguje jinak ale.


RHR hlavne mema virive klapky a take,co je podstatnejsi,ma jiny system vstrikovani,to znamena jiny strukturu sw,jine snimace ,atd...a v neposledni rade zcela jinou konstrukci motoru

16.03.2016 22:17 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929503
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jako cerstvy priklad za vsechny:
delal jsem znamemu dnes packy na COMu..pri te prilezitosti jsem se samo kouknul i na jine veci a do motoru...
auto koupil pred cca 7 lety ...se slovy ze drive to jelo urcite lip,hlavne od spodu ale posledni 2-3 roky je to takove line... kounul jsem na ovladani a samozdrejme upadlej kloubek a vypadla hadicka od podtlaku
auto nikdy nespadlo do nouze,nikdy kontrolka motoru/hlasky (az podezdrele ale neni duvod mu neverit)
kloubek novej hadicka nasazene a auto samozdrejme jede jak ma (o 50% lip dle slov majitele)
pointa je ta ze presto ze "unikal" podtlak a swirl byl otevreny auto do nouze nepadlo...jezdi s nim denne a uplne ho nesetri....a takovych aut jsem delal opravdu hodne..nikdy hlasla nikdy nouzak...pokud ano tak vzdy mel spojitost s jinou zavadou,vetsinou regulace turba,egr,klapka atd...
kdyz clovek /mechanik trochu uvazuje a zna ,rep vi proc tam virive klapky jsou je mu jasne ze do nouze to ani jit nemuze kdyz klapky nefunguji...tim se nechci samozdrejme nikoho dotknout,mysleno vseobecne


Martine ono to nepadne kvůli swirlu ale kvůli tomu že není podtlak a tím pádem to nereguluje turbo , když swirl nefunguje nejede to jak má ale né v nouzi to mᚠpravdu.Pokud je netěsný podtlakovej okruh tak nemůže být podtlak a nechodí regulace.

16.03.2016 22:24 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929504
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pozor..ja neresim to ze kdyz podtlak nekd eupadne nebo netesnost..pisu cilene o jedne veci a to podtlaku,vedeni konkretne gumovy ohyb vekterem to vypadne bud z plastove tribicky nebo primo z ovladace swirlu v reakci na Jumepovo tvrzeni ze nouzak je 90% swirlem a nicim jinym....
uvedom si ze elektricky ovladaci ventil neni naprimo spojeny s podtlakem a jako takovy je vetsinu zavreny
regulaci to uplne v klidu utahne,jak klapku sani,egr tak u turbinu

neresim podtlakovy okruh jako takovy,to uz jinde jsme

navic pokud by nebyl podtlak jak pises,otevrely by se ti obe klapky sani a nejelo by

16.03.2016 23:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929527
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
Strasne sofistikovane to tu popisujes. O stranu spat Jimik pise tak ze mu aj ja rozumiem. Vymenil swirl lebo mu to islo do nudze a ma pokoj.

17.03.2016 06:45 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929548
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
A ještě teda jedna otázka, při úniku podtlaku to hodí nouzák a atodiag se zmýlil, nebo auto pojede dál normálně bez nouzáku?


Jestli můžu za mně, tak ten nouzák už dokážu předpovědět. V kopci pod plynem to trochu zpomalí a do 2 sekund to pípne, vyskočí známé hlášky. Auto jede se znatelně sníženým výkonem a cca po 10 s auto už jede normálně jen mi svítí oranžová kontrolka motoru, která po pár nastartováních zmizí a na disp. je Antipolution...
Problém vidím v tom, že pokud pojedu druhý den stejným místem, stejnou rychlostí, tak nic...Nedokažu to prostě nasimulovat.

17.03.2016 08:11 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929558
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
duff74 napsal(a):
Jestli můžu za mně, tak ten nouzák už dokážu předpovědět. V kopci pod plynem to trochu zpomalí a do 2 sekund to pípne, vyskočí známé hlášky. Auto jede se znatelně sníženým výkonem a cca po 10 s auto už jede normálně jen mi svítí oranžová kontrolka motoru, která po pár nastartováních zmizí a na disp. je Antipolution...
Problém vidím v tom, že pokud pojedu druhý den stejným místem, stejnou rychlostí, tak nic...Nedokažu to prostě nasimulovat.


10s je dost dlouhá doba aby to zaregistrovala diag. - nejhorší je ůzné poškubávání a podobně co se špatně identifikuje v diag.

17.03.2016 08:59 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929562
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
Strasne sofistikovane to tu popisujes. O stranu spat Jimik pise tak ze mu aj ja rozumiem. Vymenil swirl lebo mu to islo do nudze a ma pokoj.


nevim jestli sofistikovane ale pro me logicky

17.03.2016 09:24 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929566
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
Strasne sofistikovane to tu popisujes. O stranu spat Jimik pise tak ze mu aj ja rozumiem.

Díky
Ještě poznánku: Vadný byl SWIRL, ale diagnostika psala "vysoký tlak turba". Takže, konkrétně u mého auta (2,2HDI rv 2001), je vazba netěsnosti ve větvi SWIRLu na ostatní větve podtlaku. Jak píše Jruze: Netěsnost SWIRLu - v době otevření EP ventilu SWIRLu ztráta tlaku v celém okruhu - regulace turba bez tlaku - nouzový režim.
Pozn. Ztráta tlaku se netýké posilovače brzd. Ten má vlastní zásobník.

17.03.2016 09:32 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929568
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ve sve podstate muzes mit pravdu pokud beres posilovac jako zasobnik podtlaku
jinak podtlakova vetev je v podstate jedna,nemaji je oddelene jako nektere jine auta...
puvod diskuse jak jsem psal v minulem prispevku je o tom ze pokud auto padne do nouze neni to z 90% swirl automaticky...aut ktere byli "spokojene" s upadenym podtlakem jsem mel opravdu hodne

17.03.2016 10:12 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929584
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Taky myslím, že v případě Duffa půjde o něco jiného, když se to projevuje tak nepravidelně. Ale jednoduchou kontrolou podtlaku podle návodu nic nezkazí, než začne rozebírat auto.

17.03.2016 10:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929585
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ve sve podstate muzes mit pravdu pokud beres posilovac jako zasobnik podtlaku
jinak podtlakova vetev je v podstate jedna,nemaji je oddelene jako nektere jine auta...
puvod diskuse jak jsem psal v minulem prispevku je o tom ze pokud auto padne do nouze neni to z 90% swirl automaticky...aut ktere byli "spokojene" s upadenym podtlakem jsem mel opravdu hodne


je to o tom ze vsetci hovorime o swirle ako uniku podtlaku, nie zlomenej / nefunkcnej packe
je rec o podtlakovom ovladani swirlu a ten je na 90% problem skoro u kazdeho

lenze uz velakrat som pocul o tom ako ludia vymenili turba, odstranili fap atd, nasypali strasne prachy do auta a nakonec som im vymenil prasknutu hadicku veducu na membranu swirlu v drahsom pripade samotnu membranu

preto vzdy sa kontroluje swirl a jeho okolie - nie ako ulomena packa, to je zjavne a bez nejakeho prejavu problematickeho, ale ako problem podtlaku

17.03.2016 17:57 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929659
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Jimik napsal(a):
Díky
Ještě poznánku: Vadný byl SWIRL, ale diagnostika psala "vysoký tlak turba".

Jo mě taky píše diag: "Pomíjivá porucha-Signál o tlaku turbodmychadla. Zkrat na plus, nebo přerušení obvodu, nebo příliš vysoká hodnota". Dneska jsem zběžně kontroloval hadičky, ale chce to vyhodit filtrbox, a je tam více místa na ruce, případně pod to lehnout a mrknout na ovládání turba, na což ještě není to nejlepší počasí.
Jinak já bych ten vadný swirl celkem bral, protože je k němu podstatně lepší přístup než k turbu. Aspoň teda myslím...

17.03.2016 18:41 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2929662
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
je to o tom ze vsetci hovorime o swirle ako uniku podtlaku, nie zlomenej / nefunkcnej packe
je rec o podtlakovom ovladani swirlu a ten je na 90% problem skoro u kazdeho


mas pocit ze pisu o nejkake pacce ??? zeby cestina nebyla uplne pochopitelna oproti slovenstine ?

|< < 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator