| | |
11.03.2016 10:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927634
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Jediné, co je společné je, e vdycky se to pos...e kdy prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.
jruze:
Tu dírku v membráně myslí v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? U jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i kdy auto "funguje" a je bez výstrané hláky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opoděně. Po selápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vdycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne.
Jediné, co je společné je, e vdycky se to pos...e kdy prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.
jruze:
Tu dírku v membráně myslí v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? U jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i kdy auto "funguje" a je bez výstrané hláky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opoděně. Po selápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vdycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne.
|
|
11.03.2016 10:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927635
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Take jestli tomu dobře rozumím:
Podtlaková membrána - ta plastová baňka z které jde táhlo na ovládání swirlu.
Podtlakový zásobník - je něco pod posilovačem brzd.
Take jestli tomu dobře rozumím:
Podtlaková membrána - ta plastová baňka z které jde táhlo na ovládání swirlu.
Podtlakový zásobník - je něco pod posilovačem brzd.
|
|
11.03.2016 10:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927639
|
|
milda67
|
|
|
zkus auto roztáhnout z niích otáček do dlouhého táhlého kopce a na plný plyn,mě to nejvíc blblo kdy jsem nepodřadil a roztahoval jsem to na pětku nebo estku tak z 2000 otáček, kolem 2500-2700 otáček to padlo do nouzáku. Ve vysokých otáčkách to neudělalo nikdy. Pak jsem se s tím naučil jezdit, e jsem v kopci vdy podřadil a neudělalo mi to třeba půl roku.
zkus auto roztáhnout z niích otáček do dlouhého táhlého kopce a na plný plyn,mě to nejvíc blblo kdy jsem nepodřadil a roztahoval jsem to na pětku nebo estku tak z 2000 otáček, kolem 2500-2700 otáček to padlo do nouzáku. Ve vysokých otáčkách to neudělalo nikdy. Pak jsem se s tím naučil jezdit, e jsem v kopci vdy podřadil a neudělalo mi to třeba půl roku.
|
|
11.03.2016 12:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927656
|
|
jruze
|
|
|
duff74 napsal(a): Jediné, co je společné je, e vdycky se to pos...e kdy prudčeji přidávám plyn. Na druhou stranu jsem schopný na 4-ku vytočit motor ke 4 000/ot a nic se neděje.
jruze:
Tu dírku v membráně myslí v té plastové baňce (zásobníku), kde končí táhlo swirlu? U jsem se informoval v místním Citroenu a chtějí za to cca 970 ,-Kč. A jaký vliv na to má posilovač brzd, příp. ten ventilek?
Jinak i kdy auto "funguje" a je bez výstrané hláky, tak je do cca 2000/ot dost líné, a reaguje na plyn dost opoděně. Po selápnutí plynu jdou otáčky nahoru je odpovídající zvuk motoru, ale chybí tam ten přímo úměrný tah dopředu. Ale taky ne vdycky. Jsou chvíle kdy má mírně jiný zvuk a líp táhne.
Kdekoli - co stím má posilovač brzd? je podtlakovej a podtlak můe unikat kdekoli(byla i svolávačka na zpětný ventil na posilovači(ale na C5 II) no také by asi bylo dobré vědět co tu hláku způsobuje? zrovna tak to můe vyhodit vysoký tlak paliva - Jumep ví hned čím to je - já si to napřed musím ověřit diagnostikou.Jedná se o 2.2 HDI kde turbo podtlak omezuje ve výkonu take je předpoklad e je slabej podtlak v momentě vzniku chyby a tudí vysoký tlak turba(nízký tlak to nenahlásí),při přeřazování by zrovna tak měl klesnout tlak paliva i to by mohla být příčina,můe být i na hraně hodnota váhy - já osobně od PC nedovedu odpovědět - jen hádání a odpověď o ničem. (prostě se dostanou některé hodnoty mimo toleranci a vyhodí to chybu - bez měřených hodnot to nepůjde - proč občas? protoe jsou - můou být na hraně a jen občas překročí toleranci)
Kdekoli - co stím má posilovač brzd? je podtlakovej a podtlak můe unikat kdekoli(byla i svolávačka na zpětný ventil na posilovači(ale na C5 II) no také by asi bylo dobré vědět co tu hláku způsobuje? zrovna tak to můe vyhodit vysoký tlak paliva - Jumep ví hned čím to je - já si to napřed musím ověřit diagnostikou.Jedná se o 2.2 HDI kde turbo podtlak omezuje ve výkonu take je předpoklad e je slabej podtlak v momentě vzniku chyby a tudí vysoký tlak turba(nízký tlak to nenahlásí),při přeřazování by zrovna tak měl klesnout tlak paliva i to by mohla být příčina,můe být i na hraně hodnota váhy - já osobně od PC nedovedu odpovědět - jen hádání a odpověď o ničem.;-) (prostě se dostanou některé hodnoty mimo toleranci a vyhodí to chybu - bez měřených hodnot to nepůjde - proč občas? protoe jsou - můou být na hraně a jen občas překročí toleranci)
|
|
11.03.2016 13:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927671
|
|
jumep
|
|
|
ci to je swirl sa presvedcis nasledovne, musis si najst rovinku ktora prejde kopca
na tej rovinke nastavis otacky kusok nad 2000 a srovnakym plynom prides do toho kopca - nepridavas, len drzis plyn - otacky zatazou zacnu klesat a ako klesnu niekde pod 2000 tak by to malo padnut do nudzaku - toto mas 100% overene ze to robi swirl
ci to je swirl sa presvedcis nasledovne, musis si najst rovinku ktora prejde kopca
na tej rovinke nastavis otacky kusok nad 2000 a srovnakym plynom prides do toho kopca - nepridavas, len drzis plyn - otacky zatazou zacnu klesat a ako klesnu niekde pod 2000 tak by to malo padnut do nudzaku - toto mas 100% overene ze to robi swirl
|
|
14.03.2016 17:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928831
|
|
jumep
|
|
|
velmi ojedinele, na 95% to robieva swirl
este taka otazka, tiahlo swirlu mas v akej polohe po nastartovani?
velmi ojedinele, na 95% to robieva swirl
este taka otazka, tiahlo swirlu mas v akej polohe po nastartovani?
|
|
14.03.2016 17:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928840
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak jsem se byl na to podívat a kdy je motor vypnutý, tak je páčka směrem k chladiči. po nastartování se přesune směrem k čelnímu sklu.
Tak jsem se byl na to podívat a kdy je motor vypnutý, tak je páčka směrem k chladiči. po nastartování se přesune směrem k čelnímu sklu.
|
|
14.03.2016 17:34 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928841
|
|
jumep
|
|
|
cize postup co som popisoval by mal fungovat ak je to tym swirlom
ked zvysis otacky nad 2000 tak tu packu to zasa uvolni
ked najdes presne rozhranie otacok kde sa to prepina tak v tych otackach pod zatazou by to malo padat do nudzaku, ak to takto nenavodis a pada to pri inych otackach, moze to byt tym turbom
cize postup co som popisoval by mal fungovat ak je to tym swirlom
ked zvysis otacky nad 2000 tak tu packu to zasa uvolni
ked najdes presne rozhranie otacok kde sa to prepina tak v tych otackach pod zatazou by to malo padat do nudzaku, ak to takto nenavodis a pada to pri inych otackach, moze to byt tym turbom
|
|
14.03.2016 17:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928843
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Chápu to správně, e tím turbem má na mysli podtlakovou regulaci turba?
Chápu to správně, e tím turbem má na mysli podtlakovou regulaci turba?
|
|
14.03.2016 17:47 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928848
|
|
jumep
|
|
|
no moze sa ta regulacia zasekavat, to uz sa takto od pocitaca dost tazko vidi
no moze sa ta regulacia zasekavat, to uz sa takto od pocitaca dost tazko vidi
|
|
14.03.2016 18:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928856
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Jasně, kudy je k tomu turbu (regulaci) lepí přístup, zvrchu, nebo zespoda? Ono by tomu i odpovídal slabý výkon v nízkých otáčkách.
Jasně, kudy je k tomu turbu (regulaci) lepí přístup, zvrchu, nebo zespoda? Ono by tomu i odpovídal slabý výkon v nízkých otáčkách.
|
|
14.03.2016 18:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928862
|
|
milda67
|
|
|
u jsem to nael, při té porue regulace to dělalo v 2700 otáčkách, ale opravdu jen v plné zátěi do kopce
.link.
u jsem to nael, při té porue regulace to dělalo v 2700 otáčkách, ale opravdu jen v plné zátěi do kopce
http://milda67.rajce.idnes.cz/c5_porucha#IMG_0110.jpg
|
|
14.03.2016 20:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928935
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..hlavne pokud swirl nefunguje (prakly kloubek,upadly podtlak,vadna nembrana) nepadne do nouzaku
..hlavne pokud swirl nefunguje (prakly kloubek,upadly podtlak,vadna nembrana) nepadne do nouzaku :nevim
|
|
14.03.2016 21:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2928937
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak jsem asi v minulych letech delal vyjimecna auta
hadice upadla a do nouze neskocili
upadlej kloubek do nouze neskoci (tady neutece podtlak)
aut s upadlou hadickou jezdi opravdu hodne ale zadne v nouzi,tak nevim
vic podtlaku sezere posilovac na jedno seslapnuti nez je unik pres volnou hadicku
to same pokud upadne u egru...
tak jsem asi v minulych letech delal vyjimecna auta
hadice upadla a do nouze neskocili
upadlej kloubek do nouze neskoci (tady neutece podtlak)
aut s upadlou hadickou jezdi opravdu hodne ale zadne v nouzi,tak nevim
vic podtlaku sezere posilovac na jedno seslapnuti nez je unik pres volnou hadicku
to same pokud upadne u egru...:nevim
|
|
15.03.2016 21:18 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2929314
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
.link.
Kdysi jsem sepsal poznatky z proměřování těsnosti podtlakového okruhu, tak jak jsem to byl nucen udělat při odstraňování mého problému. Já jsem to nael nakonec ve swirlu. Vyměnil jsem ho a starý rozdělal. Membrána byla v pořádku , ale netěsnila kolem táhla. Jete je někde v garái. Jinak auto lo při 2000ot vdy do nouze
http://www.c5club.cz/page/kod-29/gal-51978167.html#.VuhsFV3_BJE
Kdysi jsem sepsal poznatky z proměřování těsnosti podtlakového okruhu, tak jak jsem to byl nucen udělat při odstraňování mého problému. Já jsem to nael nakonec ve swirlu. Vyměnil jsem ho a starý rozdělal. Membrána byla v pořádku , ale netěsnila kolem táhla. Jete je někde v garái. Jinak auto lo při 2000ot vdy do nouze
|
|
15.03.2016 22:06 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2929317
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ja tym technickym veciam moc nerozumiem. Znamena to snad ze autodiag nema pravdu???
Ja tym technickym veciam moc nerozumiem. Znamena to snad ze autodiag nema pravdu???
|
|
| |
|
|