| | |
15.02.2016 13:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919250
|
|
jumep
|
|
|
to co si odfotil je tlakove cidlo oleja, to ti max napise nizky tlak oleja a je to 2pin konektor, co vidis ako odlomene je normalna zaslepka
skor by ma zaujimali tie "prkotiny"
to co si odfotil je tlakove cidlo oleja, to ti max napise nizky tlak oleja a je to 2pin konektor, co vidis ako odlomene je normalna zaslepka
skor by ma zaujimali tie "prkotiny"
|
|
15.02.2016 15:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919274
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
prkotinou myslim chyby typu , konektor autoradia, ta hodnota venkovni teploty vzduchu (vaze se to k vaze vzduchu? venkovni teplotu mi to totiz normalne ukazuje) + zavada na vstrikovani > trvala chyba el.mag ventilu obtoku chlazeni nebo tak neco. Predloni v lete to prestalo chladit a menil se "termostat" za ten novejsi jednoduchej s jednim kusem ventilu, misto tech dvou, jak to vyjelo z fabriky. Takze hadam ze tim, ze tam jeden kus chybi, tak k tomuto se to vaze. Jinak zadny dalsi zavady.
prkotinou myslim chyby typu , konektor autoradia, ta hodnota venkovni teploty vzduchu (vaze se to k vaze vzduchu? venkovni teplotu mi to totiz normalne ukazuje) + zavada na vstrikovani > trvala chyba el.mag ventilu obtoku chlazeni nebo tak neco. Predloni v lete to prestalo chladit a menil se "termostat" za ten novejsi jednoduchej s jednim kusem ventilu, misto tech dvou, jak to vyjelo z fabriky. Takze hadam ze tim, ze tam jeden kus chybi, tak k tomuto se to vaze. Jinak zadny dalsi zavady.
|
|
15.02.2016 16:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919287
|
|
jumep
|
|
|
to sa aj tak ma menit len este k tomu treba kablik ktory odstrani tu chybu, inac to nema na to vplyv
nic viac v riadiacke motora nebolo?
to sa aj tak ma menit len este k tomu treba kablik ktory odstrani tu chybu, inac to nema na to vplyv
nic viac v riadiacke motora nebolo?
|
|
15.02.2016 17:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919290
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Nic dalsiho tam fakt nebylo Takze je mi jasny, ze takto mi tezko muzete nekdo poradit. Zkusim to asi strcit teda do servisu at to napichnou a jdou se projet, jiny reseni to v tuto chvili nejspis nema. Kazdopadne diky, dam vedet, pokud se na neco prijde
Edit: No jeste jsem si uvedomil jednu vec a to, ze co to zacalo blnout s tou hlaskou, tak mam pocit, ze to o neco lip jede. Pri najezdu na dalnici jsem se na trojku az skoro lekl, jak se to rozjelo...
Nic dalsiho tam fakt nebylo :nevim Takze je mi jasny, ze takto mi tezko muzete nekdo poradit. Zkusim to asi strcit teda do servisu at to napichnou a jdou se projet, jiny reseni to v tuto chvili nejspis nema. Kazdopadne diky, dam vedet, pokud se na neco prijde :-)
Edit: No jeste jsem si uvedomil jednu vec a to, ze co to zacalo blnout s tou hlaskou, tak mam pocit, ze to o neco lip jede. Pri najezdu na dalnici jsem se na trojku az skoro lekl, jak se to rozjelo... :nevim
|
|
15.02.2016 18:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919299
|
|
jumep
|
|
|
nejake fapoff upravy alebo nieco podobne tam nemas?
nejake fapoff upravy alebo nieco podobne tam nemas?
|
|
15.02.2016 19:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919313
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Nemam, mám verzi bez FAPu. EGR má najeto asi 40 tis, zaslepenej není. Vechno je tak jak má být, ádný "vylepení" tam nejsou.
Nemam, mám verzi bez FAPu. EGR má najeto asi 40 tis, zaslepenej není. Vechno je tak jak má být, ádný "vylepení" tam nejsou.
|
|
15.02.2016 19:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919314
|
|
jumep
|
|
|
potom to je sakra divne, lebo by mal byt zaznam v jednotke ze bolo nieco mimo ...
potom to je sakra divne, lebo by mal byt zaznam v jednotke ze bolo nieco mimo ...
|
|
15.02.2016 19:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919318
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A akou diagnostikou to bolo čítané?
A akou diagnostikou to bolo čítané?
|
|
15.02.2016 20:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919353
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Normálně Lexií... Divný to je, e to v diag nic nepíe zítra zavolám do servisu a objednám se. Za měsíc mi končí technická, tak se začíná zas vechno sypat
Normálně Lexií... Divný to je, e to v diag nic nepíe :nevim zítra zavolám do servisu a objednám se. Za měsíc mi končí technická, tak se začíná zas vechno sypat :-))))
|
|
15.02.2016 20:25 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919357
|
|
jumep
|
|
|
akeho servisu, myslim ze autorizak ti nepomoze viac ako vies
akeho servisu, myslim ze autorizak ti nepomoze viac ako vies
|
|
15.02.2016 20:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919361
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
V autorizáku u jsem propálil tolik peněz a jetě po nich musel nechávat věci předělávat jinde, e tam nepáchnu ani omylem (holt kdy je člověk hlupák..). Mám tu kousek ikovnej servis, co ve svou jiných servisech nebyli schopní vyreit, tak tady za dopoledne příčina odhalena. Mám k nim v tomto důvěru...
V autorizáku u jsem propálil tolik peněz a jetě po nich musel nechávat věci předělávat jinde, e tam nepáchnu ani omylem (holt kdy je člověk hlupák..). Mám tu kousek ikovnej servis, co ve svou jiných servisech nebyli schopní vyreit, tak tady za dopoledne příčina odhalena. Mám k nim v tomto důvěru...
|
|
16.02.2016 08:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919504
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Ten elektroventil mě taky napadl, pípne to ve chvíli, kdy při prudké akceleraci člověk přeřadí, take by to mělo pustit tlak z turba pryč a né do motoru, ejstli se bavíme o tom stejným a funguje to tak Zkusím se Autodiagovi ozvat, nemám problém s tím sjet do Olmíku, problém je čas. Vak to zná
Ten elektroventil mě taky napadl, pípne to ve chvíli, kdy při prudké akceleraci člověk přeřadí, take by to mělo pustit tlak z turba pryč a né do motoru, ejstli se bavíme o tom stejným a funguje to tak :-) Zkusím se Autodiagovi ozvat, nemám problém s tím sjet do Olmíku, problém je čas. Vak to zná
|
|
16.02.2016 16:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919544
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Nekde jsem narazil na rozkres toho okruhu , asi podtlak > ventil > turbo, Je ten ventil umistenej nekde na strane ridice za motorem, ze bych to zkusil vytahnout a prohlidnout? jestli ne rovnou vymenit vzhledem k tomu, ze stoji relativne prd.
Nekde jsem narazil na rozkres toho okruhu , asi podtlak > ventil > turbo, Je ten ventil umistenej nekde na strane ridice za motorem, ze bych to zkusil vytahnout a prohlidnout? jestli ne rovnou vymenit vzhledem k tomu, ze stoji relativne prd.
|
|
11.03.2016 07:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927613
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Zdravím. Poctivě jsem přečetl vechny vlákna týkající se podtlaků, swirlu,...A to proto, e se stejným problémem potýkám u asi 2 roky. Přidání plynu třeba do kopce (nebo i z kopce), vyskočení hláky "Antipolution system...., ESP/ASR", ztráta výkonu na pár sekund, rozsvícení oranových kontrolek a jejich následné zhasnutí ( po pár nastartování) a auto jede dál. Na diag. hláka: "Pomíjivá porucha-Signál o tlaku turbodmychadla. Zkrat na plus, nebo přeruení obvodu, nebo příli vysoká hodnota". Vechny dostupné hadičky se zdají být OK.
Jediné ale co nemůu nějak pochopit je:
1. Pokud je někde únik podtlaku, tak by se závada měla opakovat a měla by jít vyvolat jízdním reimem. Proč teda se mi tato závada objevuje úplně nahodile, naposledy včera a předtím někdy v půli listopadu. To znamená e někdy třeba rok nic a potom 2 x za týdem a potom 6 měsíců nic.
Autem jezdím kadý den a zkouel jsem závadu vyvolat na stejných místech ve stejných kopcích, stejnou rychlostí a nic. Byl jsem u Lukyho na diag a vyměnil jsem čidlo tlaku na intercooleru, bylo to fajn, ale za 2 měsíce opět Antipolution...
Pochopím kdy je něco rozbité, tak je to rozbité, ale tady to vypadá, e to vadné někdy je, a někdy ne...
Zdravím. Poctivě jsem přečetl vechny vlákna týkající se podtlaků, swirlu,...A to proto, e se stejným problémem potýkám u asi 2 roky. Přidání plynu třeba do kopce (nebo i z kopce), vyskočení hláky "Antipolution system...., ESP/ASR", ztráta výkonu na pár sekund, rozsvícení oranových kontrolek a jejich následné zhasnutí ( po pár nastartování) a auto jede dál. Na diag. hláka: "Pomíjivá porucha-Signál o tlaku turbodmychadla. Zkrat na plus, nebo přeruení obvodu, nebo příli vysoká hodnota". Vechny dostupné hadičky se zdají být OK.
Jediné ale co nemůu nějak pochopit je:
1. Pokud je někde únik podtlaku, tak by se závada měla opakovat a měla by jít vyvolat jízdním reimem. Proč teda se mi tato závada objevuje úplně nahodile, naposledy včera a předtím někdy v půli listopadu. To znamená e někdy třeba rok nic a potom 2 x za týdem a potom 6 měsíců nic.
Autem jezdím kadý den a zkouel jsem závadu vyvolat na stejných místech ve stejných kopcích, stejnou rychlostí a nic:nevim. Byl jsem u Lukyho na diag a vyměnil jsem čidlo tlaku na intercooleru, bylo to fajn, ale za 2 měsíce opět Antipolution...
Pochopím kdy je něco rozbité, tak je to rozbité, ale tady to vypadá, e to vadné někdy je, a někdy ne...
|
|
11.03.2016 08:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927616
|
|
milda67
|
|
|
Měl jsem podobný problém, někdy to jelo, někdy ne, závady byly vdy vysoký tlak turba atd. Vyměnil jsem kde co, podtlaky kontroloval několikrát, potlakové ventily na zkouku vyměněny a nic. Hodně pomohlo jezdit s napíchnutým podtlakem na manometr a kontrolovat jaký je podtlak za jízdy, tak zjistí jestli to někde utíká nebo ne. Nakonec mi dola trpělivost a kamarád mi vytáhl ven turbo a odvezl jsem ho do firmy kde se tím zabývají. Oprava stála necelé 4.000,-kč a resumé bylo zarezlý krouek regulace turba. Prý chodil těko a prostě se někdy ta regulace kousla.
Měl jsem podobný problém, někdy to jelo, někdy ne, závady byly vdy vysoký tlak turba atd. Vyměnil jsem kde co, podtlaky kontroloval několikrát, potlakové ventily na zkouku vyměněny a nic. Hodně pomohlo jezdit s napíchnutým podtlakem na manometr a kontrolovat jaký je podtlak za jízdy, tak zjistí jestli to někde utíká nebo ne. Nakonec mi dola trpělivost a kamarád mi vytáhl ven turbo a odvezl jsem ho do firmy kde se tím zabývají. Oprava stála necelé 4.000,-kč a resumé bylo zarezlý krouek regulace turba. Prý chodil těko a prostě se někdy ta regulace kousla.
|
|
11.03.2016 09:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927618
|
|
jruze
|
|
|
duff74 napsal(a): Zdravím. Poctivě jsem přečetl vechny vlákna týkající se podtlaků, swirlu,...A to proto, e se stejným problémem potýkám u asi 2 roky. Přidání plynu třeba do kopce (nebo i z kopce), vyskočení hláky "Antipolution system...., ESP/ASR", ztráta výkonu na pár sekund, rozsvícení oranových kontrolek a jejich následné zhasnutí ( po pár nastartování) a auto jede dál. Na diag. hláka: "Pomíjivá porucha-Signál o tlaku turbodmychadla. Zkrat na plus, nebo přeruení obvodu, nebo příli vysoká hodnota". Vechny dostupné hadičky se zdají být OK.
Jediné ale co nemůu nějak pochopit je:
1. Pokud je někde únik podtlaku, tak by se závada měla opakovat a měla by jít vyvolat jízdním reimem. Proč teda se mi tato závada objevuje úplně nahodile, naposledy včera a předtím někdy v půli listopadu. To znamená e někdy třeba rok nic a potom 2 x za týdem a potom 6 měsíců nic.
Autem jezdím kadý den a zkouel jsem závadu vyvolat na stejných místech ve stejných kopcích, stejnou rychlostí a nic . Byl jsem u Lukyho na diag a vyměnil jsem čidlo tlaku na intercooleru, bylo to fajn, ale za 2 měsíce opět Antipolution...
Pochopím kdy je něco rozbité, tak je to rozbité, ale tady to vypadá, e to vadné někdy je, a někdy ne...
Mohla by být někde v některé membráně dirka a záleí jak se to postaví aby mohl podtlak utéct,můe být načatá vývěva(nebo přicpaná) ,můe to dělat posilovač brzd,ventilek na posilovači - bude se to patně hledat (kdy to normálně funguje a dělá to občas tak to asi v turbu nebude) - dobré jsou závady kdy se to po...re a je to tam,ale tyhle náhodilé to je problém na déle.
Mohla by být někde v některé membráně dirka a záleí jak se to postaví aby mohl podtlak utéct,můe být načatá vývěva(nebo přicpaná) ,můe to dělat posilovač brzd,ventilek na posilovači:nevim - bude se to patně hledat (kdy to normálně funguje a dělá to občas tak to asi v turbu nebude) - dobré jsou závady kdy se to po...re a je to tam,ale tyhle náhodilé to je problém na déle.
|
|
11.03.2016 09:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2927624
|
|
jumep
|
|
|
nie je tam moc co riesit - vyskusat podtlakovu membranu, aspon 10 minut nesmie stratit podtlak
pozret hadicky z membrany do ventilu, ak su OK tak este pozret hadicku na podtlakovom zasobniku (pod brzdovym posilovacom)
ak je vsetko ok este skusit vymenit samotny elektroventil a ak nepomoze ako bolo uz povedane, turbo
milda - u teba ak si pamatam sa to najviac prejavovalo pri regeneracii fapu ked to bolo este cele teplejsie nez bezne
nie je tam moc co riesit - vyskusat podtlakovu membranu, aspon 10 minut nesmie stratit podtlak
pozret hadicky z membrany do ventilu, ak su OK tak este pozret hadicku na podtlakovom zasobniku (pod brzdovym posilovacom)
ak je vsetko ok este skusit vymenit samotny elektroventil a ak nepomoze ako bolo uz povedane, turbo
milda - u teba ak si pamatam sa to najviac prejavovalo pri regeneracii fapu ked to bolo este cele teplejsie nez bezne
|
|
| |
|
|