| | |
19.07.2015 16:04 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842551
|
|
Charles.R
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Naftový filtr se měnil před rokem. Odpojení čerpadla nikdo nezkouel. Jen podle diagnostiky řekli e to musí být tím Regulátorem. To je přesně ono - kdybych znal někoho s přístupem jako máte Vy, tak tam samozřejmě jedu...
Naftový filtr se měnil před rokem. Odpojení čerpadla nikdo nezkouel. Jen podle diagnostiky řekli e to musí být tím Regulátorem. To je přesně ono - kdybych znal někoho s přístupem jako máte Vy, tak tam samozřejmě jedu...
|
|
19.07.2015 21:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842607
|
|
jumep
|
|
|
mno, este som sa s tym nestretol ze regulator na novom aute, co ale neznamena ze to nemoze byt
huh, tak trocha inac
regulator ako taky je na rampe a na kazdej strane, myslim ze to bude chcet lepsiu diagnostiku na to
mno, este som sa s tym nestretol ze regulator na novom aute, co ale neznamena ze to nemoze byt
huh, tak trocha inac
regulator ako taky je na rampe a na kazdej strane, myslim ze to bude chcet lepsiu diagnostiku na to
|
|
26.07.2015 12:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844482
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 808 |
|
|
Trosku som cital o Eolys-e a jeho davkovani, kedze pre mna je to novinka. Ak som to dobre pochopil (cital som tu pasaz viackrat), tak Eolys sa davkuje do nadrze automaticky, po kazdom tankovani vacsom nez 10 litrov, avsak az po nastartovani a chcipnuti motora. Mam to chapat tak, ze natankujem (zaplatim), nastartujem, prejdem niekam na parkovisko (kolko musi bezat motor?), chcipnem motor, chvilu pockam (ako dlho?) a az potom idem na cestu?
Ide mi o to, ze ked idem na cestu, tak jedna nadrz mi nestaci, skor dve a viac, no a ja klasika, natankujem a pokracujem v ceste. Ak som dobre cital, tak potom ta nafta neni aditivovana a vlastne robim chybu. Ci nie? Je to tak nastavene schvalne, aby sa to mohlo rovnomerne premiesat, ci koli comu az po starte a vypnuti motora prebieha aditivacia? Urcite sa to nestane pocas jazdy?
Dik za daku vycerpavaciu odpoved.
Trosku som cital o Eolys-e a jeho davkovani, kedze pre mna je to novinka. Ak som to dobre pochopil (cital som tu pasaz viackrat), tak Eolys sa davkuje do nadrze automaticky, po kazdom tankovani vacsom nez 10 litrov, avsak az po nastartovani a chcipnuti motora. Mam to chapat tak, ze natankujem (zaplatim:-d), nastartujem, prejdem niekam na parkovisko (kolko musi bezat motor?), chcipnem motor, chvilu pockam (ako dlho?) a az potom idem na cestu?
Ide mi o to, ze ked idem na cestu, tak jedna nadrz mi nestaci, skor dve a viac, no a ja klasika, natankujem a pokracujem v ceste. Ak som dobre cital, tak potom ta nafta neni aditivovana a vlastne robim chybu. Ci nie? Je to tak nastavene schvalne, aby sa to mohlo rovnomerne premiesat, ci koli comu az po starte a vypnuti motora prebieha aditivacia? Urcite sa to nestane pocas jazdy?
Dik za daku vycerpavaciu odpoved.
|
|
26.07.2015 12:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844498
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tohle je to nejmení, co by tě mělo zajímat. Jestli na "neaditivovanou" naftu ujede 20km z celý nádre, která jinak vydá na zhruba 1000km, to nic neovlivní.
Aditivace se spoutí se zpoděním mimo jiné i proto, aby se zabránilo několikanásobnýmu aditivování, kdybys třeba pracoval s nádrí a několikrát ji otevřel a zavřel bez tankování. Počítač si ověří, e bylo opravdu natankováno a plovákem změří, kolik toho asi bylo. Pak určí, kolik aditiva se má nadávkovat.
Opravdu zrovna tenhle problém neře. Má to asi takovou váhu, jako jestli bude plnit gumy teplým, nebo studeným vzduchem.
Tohle je to nejmení, co by tě mělo zajímat. Jestli na "neaditivovanou" naftu ujede 20km z celý nádre, která jinak vydá na zhruba 1000km, to nic neovlivní.
Aditivace se spoutí se zpoděním mimo jiné i proto, aby se zabránilo několikanásobnýmu aditivování, kdybys třeba pracoval s nádrí a několikrát ji otevřel a zavřel bez tankování. Počítač si ověří, e bylo opravdu natankováno a plovákem změří, kolik toho asi bylo. Pak určí, kolik aditiva se má nadávkovat.
Opravdu zrovna tenhle problém neře. Má to asi takovou váhu, jako jestli bude plnit gumy teplým, nebo studeným vzduchem. ;-)
|
|
26.07.2015 12:42 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844501
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 808 |
|
|
Lenze ja vypinam motor iba pri tankovani, chodim na cesty cez 2000 km, soferujem aj cez 20 hodin, takze natankujem a pokracujem v jazde az do dalsieho tankovania... Preto sa dotazujem, ci po tankovani mam kusok podist a vypnut motor aby doslo k tej aditvacii. A kolko musim podist a ako dlho prebieha aditivacia (plnej) nadrze?
Lenze ja vypinam motor iba pri tankovani, chodim na cesty cez 2000 km, soferujem aj cez 20 hodin, takze natankujem a pokracujem v jazde az do dalsieho tankovania... Preto sa dotazujem, ci po tankovani mam kusok podist a vypnut motor aby doslo k tej aditvacii. A kolko musim podist a ako dlho prebieha aditivacia (plnej) nadrze?
|
|
26.07.2015 12:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844507
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím, e to, e má při tankování motor vypnutý, u stačí. Asi jde o to, aby se po natankování restartoval systém, tak, jak to dělá při kadým nastartování. Při tom se načítají hodnoty a počítač zjistí, e se tankovalo. To u je pro něj povel, e má spustit proces aditivace, včetně výpočtů a měření a dávkování. Určitě výrobce není taková lama, aby poadoval po tankování několik startování. S tvým případem určitě počítal, protoe v zahraničí právě takhle C5 fungujou. Dálniční koráby na dlohý vzdálenosti, kdy se zastavuje právě jen na tankování.
Myslím, e to, e má při tankování motor vypnutý, u stačí. Asi jde o to, aby se po natankování restartoval systém, tak, jak to dělá při kadým nastartování. Při tom se načítají hodnoty a počítač zjistí, e se tankovalo. To u je pro něj povel, e má spustit proces aditivace, včetně výpočtů a měření a dávkování. Určitě výrobce není taková lama, aby poadoval po tankování několik startování. S tvým případem určitě počítal, protoe v zahraničí právě takhle C5 fungujou. Dálniční koráby na dlohý vzdálenosti, kdy se zastavuje právě jen na tankování.
|
|
26.07.2015 12:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844510
|
|
jumep
|
|
|
tato prodleva sa tykala hlavne stareho systemu, novy som uz neskumal, kazdopadne, ak natankujes, nastartujes a vyberes na jeden raz nadrz, tak pri dalsom zhasnuti sa zaditivuje a natankujes znova, kazdopadne novy system sa zaditivuje v pohode aj bez vypnutia zastavky (inak to bolo minutu bezat motor a zhasnut)
tato prodleva sa tykala hlavne stareho systemu, novy som uz neskumal, kazdopadne, ak natankujes, nastartujes a vyberes na jeden raz nadrz, tak pri dalsom zhasnuti sa zaditivuje a natankujes znova, kazdopadne novy system sa zaditivuje v pohode aj bez vypnutia zastavky (inak to bolo minutu bezat motor a zhasnut)
|
|
26.07.2015 13:04 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844513
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 808 |
|
|
jumep, zase ty
Mne proste ide o to, ci sa nafta aditivuje aj pocas jazdy (behu motora), teda, ci po tankovani mozem pokracovat v ceste az do dalsieho tankovania, alebo musim auto posunut a cakat....
Tankujem aj 3x, zalezi kde idem. Zatial sa mi nepodarilo vysledovat, kedy prebieha vypalovanie DPF , avsak vyfuk-koncovka je cista.
jumep, zase ty :-d
Mne proste ide o to, ci sa nafta aditivuje aj pocas jazdy (behu motora), teda, ci po tankovani mozem pokracovat v ceste az do dalsieho tankovania, alebo musim auto posunut a cakat....
Tankujem aj 3x, zalezi kde idem. Zatial sa mi nepodarilo vysledovat, kedy prebieha vypalovanie DPF :nevim , avsak vyfuk-koncovka je cista.
|
|
26.07.2015 13:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844515
|
|
jumep
|
|
|
neries to, natankujes a ides
ten navod bol pisany a naskumany na aute s DXP42, odvtedy je uz odtstranena ihla z nadrze a aditivacia prebieha len nakvapkanim eolysu do nadrze co si spravi tak ze to nepostrehnes
neries to, natankujes a ides
ten navod bol pisany a naskumany na aute s DXP42, odvtedy je uz odtstranena ihla z nadrze a aditivacia prebieha len nakvapkanim eolysu do nadrze co si spravi tak ze to nepostrehnes
|
|
26.07.2015 13:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2844516
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 808 |
|
|
OK, dik
OK, dik :palec
|
|
06.08.2015 17:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2848384
|
|
mandibula
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím, tak se mně hláka včera taky objevila, do servisu mě neposílala a motor táhnul normálně (C5 2007), s podezřením na FAP jsem radi jela na dianostiku. Filtr v pohodě, opravili mně tři nakousané kabely od kuny, jinak ve v pohodě...take jdu ostříhat nějakého psa a dám chlupy do motoru a postříkám protikuním sprayem...díky za tuto diskuzi, pomohla mně v rozhodnutí jet na diag.
Zdravím, tak se mně hláka včera taky objevila, do servisu mě neposílala a motor táhnul normálně (C5 2007), s podezřením na FAP jsem radi jela na dianostiku. Filtr v pohodě, opravili mně tři nakousané kabely od kuny, jinak ve v pohodě...take jdu ostříhat nějakého psa a dám chlupy do motoru a postříkám protikuním sprayem...díky za tuto diskuzi, pomohla mně v rozhodnutí jet na diag.
|
|
06.08.2015 21:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2848503
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Kocka taky nefunguje. Kocku mam, a kunu bohuzel taky
Kocka taky nefunguje. Kocku mam, a kunu bohuzel taky :(
|
|
10.09.2015 15:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2859930
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ahoj, dnes mě málem sestřelil z vedlejí silnice nějaký číman. Tak jsem na to lápnul a při akceleraci mě vyběhla hláka,, závada systému kontroly rychlosti a za ní závada na systému čitění spalin,, auto jede normálně, jen jete svítí kontrolka řídící jednotky. Po odstavení auta jsem si viml malého obláčku páry. Po kontrole koncovky výfuku jsem zjistil e je mokrá a černá. Doposud byla čistá kovová. Já vím na diagnostiku, ale co zatím říkají Vae větecké koule a skuenosti co mě asi čeká. Nesetkal jste se s tímto někdo? Děkuji za info.
Ahoj, dnes mě málem sestřelil z vedlejí silnice nějaký číman. Tak jsem na to lápnul a při akceleraci mě vyběhla hláka,, závada systému kontroly rychlosti a za ní závada na systému čitění spalin,, auto jede normálně, jen jete svítí kontrolka řídící jednotky. Po odstavení auta jsem si viml malého obláčku páry. Po kontrole koncovky výfuku jsem zjistil e je mokrá a černá. Doposud byla čistá kovová. Já vím na diagnostiku, ale co zatím říkají Vae větecké koule a skuenosti co mě asi čeká. Nesetkal jste se s tímto někdo? Děkuji za info.
|
|
10.09.2015 21:45 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2860174
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Tak pokud tě jruze chápu, mělo by přijít proplach fapu, doplnění Eolysu, nulování dávkování. Ono toti je auti z Belgie, při 111 000km. V ČR. pán najezdil cca 80 000km a nic krom lamda sondy na výfukovém systému nedělal. Tak to tedy vylo na mě. Pohledem ze spod je vidět ve původní. Tak chlapi zakolik umíte udělat komplet proplach včetně doplnění. Rok výroby je 2007, 2.0HDi 100KW HRH. Díky za nabídky.
Tak pokud tě jruze chápu, mělo by přijít proplach fapu, doplnění Eolysu, nulování dávkování. Ono toti je auti z Belgie, při 111 000km. V ČR. pán najezdil cca 80 000km a nic krom lamda sondy na výfukovém systému nedělal. Tak to tedy vylo na mě. Pohledem ze spod je vidět ve původní. Tak chlapi zakolik umíte udělat komplet proplach včetně doplnění. Rok výroby je 2007, 2.0HDi 100KW HRH. Díky za nabídky.
|
|
10.09.2015 22:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2860236
|
|
malutka
|
Město: Černotín, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj,vůbec nevím kam jít s otázkou,e mi můj vůz nechce nastartovat..
Ahoj,vůbec nevím kam jít s otázkou,e mi můj vůz nechce nastartovat..:nevim
|
|
10.09.2015 22:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2860250
|
|
jumep
|
|
|
kedze sa jedna o 3.0 benzin tak niekde k benzinovemu motoru
kedze sa jedna o 3.0 benzin tak niekde k benzinovemu motoru
|
|
15.02.2016 09:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2919200
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Ahoj, včera při ustálené rychlosti na dálnici (3tis. ot) vyskočilo Depolution System Faulty a motor spadl do nouzáku, jel jsem tak pár kilometrů, a při podřazení jsem si viml, e se motor vytočit na neutrál nechá. Zkusil jsem to prolápnout a jak se to přiblíilo ke 4 tis. ot. tak kontrolka motoru zhasnula, auto začalo jet normálně.
Dneska ráno diagnostika u Pama, krom nějakých prkotin nic. V deníku závad jediný co bylo z posledních kilometrů, tak Chyba hodnoty venkovní teploty
Nicméně s tím, e to nic neukazovalo jsem se el projet, a chybu se mi podařilo navodit dvakrát během plnýho plynu pokadé okolo 3500 - 4000 ot. Jenom pípne, kontrolka motoru problikne a u nesvítí, auto jede dál normálně. Není to pravidlo, e se to stane vdy v těchto podmínkách. Při ustálené jízdě v různých reimech 90,130,150 nic.
Procházel jsem jetě hadičky a konektory a jedinou nesrovnalost co jsem svým laickým okem odhalil je viz příloha. Přilo mi to jako utrený jeden vodič na tom konektoru. Na druhou stranu jsem se snail dát bokem tu ochranu vodičů, co moc nelo a nenael jsem, e by tam byl někde nějakej utrenej plonkovní. Ale aby do toho konektoru el jen jeden vodič je asi blbost
Nějaký typy co jetě zkontrolovat krom podtlaků atp? K čemu je ten konektor a můe to čidlo co tam je mít na toto vliv? Kdy si přílohu nazoomujete, je vidět, e je to tam jakoby utrený.
Díky, Zbyňa
Ahoj, včera při ustálené rychlosti na dálnici (3tis. ot) vyskočilo Depolution System Faulty a motor spadl do nouzáku, jel jsem tak pár kilometrů, a při podřazení jsem si viml, e se motor vytočit na neutrál nechá. Zkusil jsem to prolápnout a jak se to přiblíilo ke 4 tis. ot. tak kontrolka motoru zhasnula, auto začalo jet normálně.
Dneska ráno diagnostika u Pama, krom nějakých prkotin nic. V deníku závad jediný co bylo z posledních kilometrů, tak Chyba hodnoty venkovní teploty :nevim
Nicméně s tím, e to nic neukazovalo jsem se el projet, a chybu se mi podařilo navodit dvakrát během plnýho plynu pokadé okolo 3500 - 4000 ot. Jenom pípne, kontrolka motoru problikne a u nesvítí, auto jede dál normálně. Není to pravidlo, e se to stane vdy v těchto podmínkách. Při ustálené jízdě v různých reimech 90,130,150 nic.
Procházel jsem jetě hadičky a konektory a jedinou nesrovnalost co jsem svým laickým okem odhalil je viz příloha. Přilo mi to jako utrený jeden vodič na tom konektoru. Na druhou stranu jsem se snail dát bokem tu ochranu vodičů, co moc nelo a nenael jsem, e by tam byl někde nějakej utrenej plonkovní. Ale aby do toho konektoru el jen jeden vodič je asi blbost :nevim
Nějaký typy co jetě zkontrolovat krom podtlaků atp? K čemu je ten konektor a můe to čidlo co tam je mít na toto vliv? Kdy si přílohu nazoomujete, je vidět, e je to tam jakoby utrený.
Díky, Zbyňa
Přílohy: WP_20160215_09_13_53_Pro_oic.jpg ( 2806961b ) - |
|
| |
|
|