| | |
19.04.2015 07:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2812197
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ta spotřeba není normální, jakou diagnostikou a kdo to dělal, ten FAP je průchozí na pořád nebo tam opravdu je, kdy diagnostika hlásí málo aditiv, nemůe bít FAP moc čistý, určitě bych zajel na diagnostiku ke zdejím mistrům, ty jí ovládají a vědí kde a jak hledat.
Ta spotřeba není normální, jakou diagnostikou a kdo to dělal, ten FAP je průchozí na pořád nebo tam opravdu je, kdy diagnostika hlásí málo aditiv, nemůe bít FAP moc čistý, určitě bych zajel na diagnostiku ke zdejím mistrům, ty jí ovládají a vědí kde a jak hledat. ;-)
|
|
19.04.2015 09:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2812246
|
|
jruze
|
|
|
FAP je průchozí- jak se to dá zjistit(nebo jak bylo zjitěno)? Málo aditiv ??-nahlásí to u kdy jetě zůstává 0,5 - 0,75litru v nádobce (otázka jak dlouho to u hlásí) - podle R.V. se to buď dělá najednou( 1. generace) nebo samostatně a a si o to auto řekne.Spotřeba by s čidlem asi neměla mít moc společného a příjde mi té velká ale záleí na způsobu jízdy (měla by být průměrka 7.-8.l) a je odvislá od stavu komponentů motoru.
FAP je průchozí- jak se to dá zjistit(nebo jak bylo zjitěno)? Málo aditiv ??-nahlásí to u kdy jetě zůstává 0,5 - 0,75litru v nádobce (otázka jak dlouho to u hlásí) - podle R.V. se to buď dělá najednou( 1. generace) nebo samostatně a a si o to auto řekne.Spotřeba by s čidlem asi neměla mít moc společného a příjde mi té velká ale záleí na způsobu jízdy (měla by být průměrka 7.-8.l) a je odvislá od stavu komponentů motoru.:nevim
|
|
19.04.2015 11:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2812252
|
|
jarekbk
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Byl jsem u jednoho znameho co to dela. Auto ma najeto 250 . Spotreba tady tim ovlivnena neni?
Byl jsem u jednoho znameho co to dela. Auto ma najeto 250 . Spotreba tady tim ovlivnena neni?
|
|
19.04.2015 12:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2812261
|
|
jruze
|
|
|
jarekbk napsal(a): Byl jsem u jednoho znameho co to dela. Auto ma najeto 250 . Spotreba tady tim ovlivnena neni?
Dělá to spousta lidí , ale otázka je jak? pokud někdo jen zakáe chybové hláky a vymlátí FAP tak není ,,odstraněn" ale jen ,,udělaná díra do výfuku a zakázané hláky"(diferenčáku a větinou i jiných)
Dělá to spousta lidí , ale otázka je jak? pokud někdo jen zakáe chybové hláky a vymlátí FAP tak není ,,odstraněn" ale jen ,,udělaná díra do výfuku a zakázané hláky"(diferenčáku a větinou i jiných);-)
|
|
19.04.2015 22:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2812487
|
|
jumep
|
|
|
2002 - ak hlasi malo aditiva (co sa hlasi aj blikanim kontrolky service a napisom na displayi) tak je plny fap, ma vlyv jak na vykon tak na spotrebu
ak je tam hlaska cidla, otazka je akeho cidla, teplotneho, diferencneho?
moc s tej diagnostiky si nepovedal
2002 - ak hlasi malo aditiva (co sa hlasi aj blikanim kontrolky service a napisom na displayi) tak je plny fap, ma vlyv jak na vykon tak na spotrebu
ak je tam hlaska cidla, otazka je akeho cidla, teplotneho, diferencneho?
moc s tej diagnostiky si nepovedal
|
|
13.05.2015 18:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2821091
|
|
david26.8
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj. U viac krat sa mi stalo, e pri jazde na dialnici pri cca 130 km/h mi vypisalo tuto hlaku plus ete : Parking break faulty, ASP/ESR, antirolback system faulty. Vetko naraz aj s antipollution f. Na chode auta sa ale aboslutne nič nemeni, vykon stale ten isty. Po vypnuti motoru a znovu natartovaní nesvieti u iadna kontrolka, a pokedy zas neprekročim na dlhiu dobu 130km/h (na dialnici mi to len robi) a cele sa to zopakuje. Vie niekto čo by to mohlo by?
Ahoj. U viac krat sa mi stalo, e pri jazde na dialnici pri cca 130 km/h mi vypisalo tuto hlaku plus ete : Parking break faulty, ASP/ESR, antirolback system faulty. Vetko naraz aj s antipollution f. Na chode auta sa ale aboslutne nič nemeni, vykon stale ten isty. Po vypnuti motoru a znovu natartovaní nesvieti u iadna kontrolka, a pokedy zas neprekročim na dlhiu dobu 130km/h (na dialnici mi to len robi) a cele sa to zopakuje. Vie niekto čo by to mohlo by? :nevim
|
|
13.05.2015 18:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2821092
|
|
jumep
|
|
|
treba diagnostiku
treba diagnostiku
|
|
13.05.2015 22:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2821149
|
|
david26.8
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Idem buduci tyzden. Napisal som len preto či u náhodou nemal niekto niečo podobné ..tak u budem musie počka na tu diagnostiku..potom dam vedie
Idem buduci tyzden. Napisal som len preto či u náhodou nemal niekto niečo podobné ..tak u budem musie počka na tu diagnostiku..potom dam vedie
|
|
13.05.2015 23:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2821177
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ne na diagnostiku do citroenu, to 100x raději kousek dál k jumepovi.
Známe odborníky z autorizovaných servisů.
Ne na diagnostiku do citroenu, to 100x raději kousek dál k jumepovi.
Známe odborníky z autorizovaných servisů.
|
|
25.05.2015 21:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825356
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Mám otázku na skúsenejích. Kamarát za mnou priiel s P 407 (2007) 2,0HDI 100 kW (RHR) so systémom DELPHI e sa mu pri prudom pridaní plynu občas rozsvecuje kontrolka motora a motor prejde do núdzového reimu . Po opätovnom natartovaní ide auto normálne. Spravená diagnostika , kde ukázalo 4 závady . Dve súviseli s plynovým pedálom ( presnejie signál spínača bodu odporu ) a ďalie dve čo súviseli s tlakom paliva ( raz nií ako poadovaný a druhý vyí ako poadovaný) tipoval som regulátor tlaku paliva ktorý sa aj vymenil. Po výmene chvížu v poriadku a potom zase kontrolka. Opä načítané diagnostikou a závady týkajúce sa vysokého a nízkeho tlaku sa u nezopakovali ale miesto nich sa objavila inkoherencia tlaku paliva- príli otvorený regulátor (P0094). Zvyné dve týkajúce sa pedálu opä zostali čo si ale myslím , e by nemalo ma vplyv na rozsvecujúcu sa kontrolku a núdzový reim . Či sa mýlim?
Mám otázku na skúsenejích. Kamarát za mnou priiel s P 407 (2007) 2,0HDI 100 kW (RHR) so systémom DELPHI e sa mu pri prudom pridaní plynu občas rozsvecuje kontrolka motora a motor prejde do núdzového reimu . Po opätovnom natartovaní ide auto normálne. Spravená diagnostika , kde ukázalo 4 závady . Dve súviseli s plynovým pedálom ( presnejie signál spínača bodu odporu ) a ďalie dve čo súviseli s tlakom paliva ( raz nií ako poadovaný a druhý vyí ako poadovaný) tipoval som regulátor tlaku paliva ktorý sa aj vymenil. Po výmene chvížu v poriadku a potom zase kontrolka. Opä načítané diagnostikou a závady týkajúce sa vysokého a nízkeho tlaku sa u nezopakovali ale miesto nich sa objavila inkoherencia tlaku paliva- príli otvorený regulátor (P0094). Zvyné dve týkajúce sa pedálu opä zostali čo si ale myslím , e by nemalo ma vplyv na rozsvecujúcu sa kontrolku a núdzový reim . Či sa mýlim?
|
|
25.05.2015 21:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825374
|
|
jumep
|
|
|
nejdu ti bublinky za palivovym filtrom?
delphi regulator je na vymenu normalne uz pri 100t km, este tam mas prietokovy regulator na tom cerpadle, ale to som sa stretol s tym ze bol len uplne KO
kazdopadne zacni tym lahsim, palivovy filter a jeho stav, stav nadrze (nasavaci kosik), bubliny za filtrom ak ich je vela je to pruser
ten pedal ma vplyv len na obmedzovac (to vobec neries ak nechce rozchodit ten obmedzovac)
nejdu ti bublinky za palivovym filtrom?
delphi regulator je na vymenu normalne uz pri 100t km, este tam mas prietokovy regulator na tom cerpadle, ale to som sa stretol s tym ze bol len uplne KO
kazdopadne zacni tym lahsim, palivovy filter a jeho stav, stav nadrze (nasavaci kosik), bubliny za filtrom ak ich je vela je to pruser
ten pedal ma vplyv len na obmedzovac (to vobec neries ak nechce rozchodit ten obmedzovac)
|
|
25.05.2015 22:06 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825376
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
O.K. Díky vyskúam
O.K. Díky vyskúam
|
|
25.05.2015 22:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825378
|
|
jruze
|
|
|
Jestli to má nad 150 tak bych se přiklonil ke vstřikům nebo čerpadlo - buď dává málo čerpadlo nebo moc poutí vstřiky.
Jestli to má nad 150 tak bych se přiklonil ke vstřikům nebo čerpadlo - buď dává málo čerpadlo nebo moc poutí vstřiky.:nevim
|
|
25.05.2015 22:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825380
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Má to 206000 tachometrových. Či sú skutočné to u neviem.
Má to 206000 tachometrových. Či sú skutočné to u neviem.
|
|
25.05.2015 23:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825392
|
|
jumep
|
|
|
zacni tym co som pisal, nech nerobis veci odzadu
zacni tym co som pisal, nech nerobis veci odzadu
|
|
26.05.2015 08:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2825424
|
|
jruze
|
|
|
Měřené hodnoty- navodit situaci - podívat se na tlak paliva. řekl bych e to neustojí regulátor. ( při vysokých otáčkách by dodávka paliva měla být dostatečná)
Měřené hodnoty- navodit situaci - podívat se na tlak paliva. řekl bych e to neustojí regulátor. ( při vysokých otáčkách by dodávka paliva měla být dostatečná):nevim
|
|
18.07.2015 13:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842346
|
|
Charles.R
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ahoj, tak se přidávám do klubu... Antipollution system faulty. Jelo to bez výkonu, sotva jsem dojel. Při dalích nastartováních to hned ukázalo hláku znovu. Někdy to jelo v nouzáku, někdy dobře. Pak mi to i při jízdě na jedničku chcíplo. Pak zase v nouzáku bez výkonu. Jel jsem na diagnostiku a hláky byly kolem udávaného nízkého tlaku paliva - nepamatuju si to přesně. Dle technika to chce Regulátor tlaku paliva. Nejde prý sehnat, musí ho objednat z citroenu - cca 4 tisíce. Má na to někdo z Vás odborníků jiný náhled? Jinak ten servis není Citroen, je to mení servis, ale specializuje se na francouze. A recenze jsem nael jen dobré. C5 je 3.0 V6 HDI. A jetě - před těmito problémy se občas stalo e při jízdě kolem 50 km/h kdy člověk plyn skoro nedrí a pak ho přidá tak to cuklo někdy míň, někdy víc. Nevím jestli to má souvislost. Kadopádně chci taky vyměnit olej v automatické převodovce. Díky za názory...
Ahoj, tak se přidávám do klubu... Antipollution system faulty. Jelo to bez výkonu, sotva jsem dojel. Při dalích nastartováních to hned ukázalo hláku znovu. Někdy to jelo v nouzáku, někdy dobře. Pak mi to i při jízdě na jedničku chcíplo. Pak zase v nouzáku bez výkonu. Jel jsem na diagnostiku a hláky byly kolem udávaného nízkého tlaku paliva - nepamatuju si to přesně. Dle technika to chce Regulátor tlaku paliva. Nejde prý sehnat, musí ho objednat z citroenu - cca 4 tisíce. Má na to někdo z Vás odborníků jiný náhled? Jinak ten servis není Citroen, je to mení servis, ale specializuje se na francouze. A recenze jsem nael jen dobré. C5 je 3.0 V6 HDI. A jetě - před těmito problémy se občas stalo e při jízdě kolem 50 km/h kdy člověk plyn skoro nedrí a pak ho přidá tak to cuklo někdy míň, někdy víc. Nevím jestli to má souvislost. Kadopádně chci taky vyměnit olej v automatické převodovce. Díky za názory...
|
|
18.07.2015 13:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842347
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jaký typ auta vlastní, v profilu má C5 I 2.0 HDi, zde píe C5 o C5 3.0 V6 HDi, e by ten regulátor nikde jinde neel sehnat, ani u Boba nebo mistr Google?
Jaký typ auta vlastní, v profilu má C5 I 2.0 HDi, zde píe C5 o C5 3.0 V6 HDi, e by ten regulátor nikde jinde neel sehnat, ani u Boba nebo mistr Google? :nevim
|
|
18.07.2015 18:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842376
|
|
Charles.R
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Neviml jsem si e mám v profilu nepravost, u jsem to napravil. Nikde jinde jsem ho nenael. Bobem myslí Autodilyhulin? Jinak jsem se ale ptal spí na to, jestli hned zkusit tohle vyměnit, nebo zkouet co by to mohlo být jiného... Případně pokud někdo ví o dobrém servisu v západních čechách... ?
Neviml jsem si e mám v profilu nepravost, u jsem to napravil. Nikde jinde jsem ho nenael. Bobem myslí Autodilyhulin? Jinak jsem se ale ptal spí na to, jestli hned zkusit tohle vyměnit, nebo zkouet co by to mohlo být jiného... Případně pokud někdo ví o dobrém servisu v západních čechách... ?
|
|
18.07.2015 20:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2842425
|
|
jumep
|
|
|
v akom stave je naftovy filter?
ked sa hore odpoji cerpadlo kolko nafty to natlaci po zapati kluca?
v akom stave je naftovy filter?
ked sa hore odpoji cerpadlo kolko nafty to natlaci po zapati kluca?
|
|
| |
|
|