| | |
10.06.2014 19:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704715
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
teď mě tak napadlo - není v tvém případě utrhlá řenenice?
je to jen nápad nevím jestlitan vůbec odpruená řemenice je
teď mě tak napadlo - není v tvém případě utrhlá řenenice?
je to jen nápad nevím jestlitan vůbec odpruená řemenice je;-)
|
|
10.06.2014 21:15 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704760
|
|
jruze
|
|
|
fanek01 napsal(a): Snímač otáček klikové hřídele ? a tobě to háe chybu ? mě to v diagu ukazuje synchronizaci
Já se chytnu i stébla!! Fakt mě to u sere a zároveň děsí za měsíc dovolená cca.1500km . V citronu mi teď nabídli vymonkování čerpadla a odeslání do Brna na diagnostiku to se mi zdá u přehnané. Nebo máte někdo jiný názor? ten snímač není taková poloka to prubnu přítí týdem, kdybi ta zívada aspoň byla trvalá ale ona se objeví a zmizí po ni jen par nic neříkajících hláek z čeho, beru stále na jedné pumpě střední třídu
X7 - normálně zničeho nic začla kubat,jedna hláka za druhou,od EGR a po bůhví co a zdechla - následně se dala opět nastartovat - odříkala snad vechny hláky co dovede a jela dál - pokubávala a jela tuím v nouzy, druhý den a snad dalí dva- tři dny jak nová.Z uloených chyb nebylo co e by něco patně - asi po hodině různých testů a kontrol a měření hodnot najednou auto zakytalo a bez zjevných příčin zdechlo - objevilo se několik chyb na budíku a problém e diag jaksi nekomunikovala s ECU - po chvilce zase ve lo načíst auto OK a ne jsem se vzpamatoval tak opět - x krát překontrolováno a konzultováno s ,,poradcem" a rada snímač otáček a BSM od té doby auto OK alespoň co vím - první podezření bylo na BSI.
X7 - normálně zničeho nic začla kubat,jedna hláka za druhou,od EGR a po bůhví co a zdechla - následně se dala opět nastartovat - odříkala snad vechny hláky co dovede a jela dál - pokubávala a jela tuím v nouzy, druhý den a snad dalí dva- tři dny jak nová.Z uloených chyb nebylo co e by něco patně - asi po hodině různých testů a kontrol a měření hodnot najednou auto zakytalo a bez zjevných příčin zdechlo - objevilo se několik chyb na budíku a problém e diag jaksi nekomunikovala s ECU - po chvilce zase ve lo načíst auto OK a ne jsem se vzpamatoval tak opět - x krát překontrolováno a konzultováno s ,,poradcem" a rada snímač otáček a BSM od té doby auto OK alespoň co vím - první podezření bylo na BSI.:nevim
|
|
11.06.2014 09:03 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704884
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ferfekt, v podstatě to u mě , tak jsem snímač te\ď objednal
uvidím co dál
Díky moc
Ferfekt, v podstatě to u mě , tak jsem snímač te\ď objednal
uvidím co dál
Díky moc :-d
|
|
20.06.2014 21:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2707433
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Malý autopollutionový příběh na C8 2.2hdi 94 kw
Začalo to v lednu po koupi autobusu. Odjídím na plný knedlik od pumpy a najednou "píííp....polib si prdel debile, má vysokej tlak turba a já tě chci nasrat" "
Nastala podtlaková zkouka a výměna podtlakového vedení.....jedu 90kmh 2000otm..."pííííp...zase si polib"
Dalí návrat do servisu a dolo k zaměření na elmag.ventily...... opět jízda..."píííp....u mě nebaví"
Pak dolo k přeruení nátěv servisu a jedění s motorem ve vysokých otáčkách (3000otm a výe )kde byl klid.."já ti dám ty hajzle e si ze mě bude dělat prdel!!"
Pak se objevily peníze a čas na dalí pokusy a od začátku května mám na střídačku auto já nebo mechanik...
Zase důkladná kontrola podtlaků, egru, kombinatorika s čidlama a hadičkama...cesta domů..."pííííp...cháchá blbečku na mě si nepřijde, já jsem HDi a né nějaká neekologická unka"
Take návrat na hever a vzteky rudý mechanik vykutal turbo, rozloil, vypucoval, vyletil a za nepublikovatelných nadávek naoperoval zpět......tastná jízda domu a 5km od servisu..."píííííííííp..... zase jsem tě přechcal, turbo to není, hrajeme si dál"
take druhý den následoval návrat na hevery a začalo bádání na novo... jene Hdi netuilo, e bojová skupina se zaala, dala hlavy dohromady a zaměřila se na vakuovou pumpu, natáhla se do kabiny hadice s podtlakovým manometrem, připojená diagnostika a tradá na testovací kopec. Zařazená trojka, 1400otm, plný plyn, podtlak v normálu a najednou u 2100otm. podtlak poklesl a hned...pííííp a dvě chyby.. vysoký tlak turba a nekomunikace čidla tlaku turba... a podtlak se u nezvedl...
Take po dohodě s mechanikem byla dnení anabáze ukončena a v úterý následuje dalí pokus... tentokrát výměna vákuové pumpy...
PS: dnení cesta od mechanika kdy po jeho radě točím motor od 2500 a výe se Hodně Drahá Investice nevzpouzela
na dálnici pěkně 120 na 4ku a jen si evelil.
Příběh bude pokračovat a do konce....
Malý autopollutionový příběh na C8 2.2hdi 94 kw
Začalo to v lednu po koupi autobusu. Odjídím na plný knedlik od pumpy a najednou "píííp....polib si prdel debile, má vysokej tlak turba a já tě chci nasrat" "
Nastala podtlaková zkouka a výměna podtlakového vedení.....jedu 90kmh 2000otm..."pííííp...zase si polib"
Dalí návrat do servisu a dolo k zaměření na elmag.ventily...... opět jízda..."píííp....u mě nebaví"
Pak dolo k přeruení nátěv servisu a jedění s motorem ve vysokých otáčkách (3000otm a výe )kde byl klid.."já ti dám ty hajzle e si ze mě bude dělat prdel!!"
Pak se objevily peníze a čas na dalí pokusy a od začátku května mám na střídačku auto já nebo mechanik...
Zase důkladná kontrola podtlaků, egru, kombinatorika s čidlama a hadičkama...cesta domů..."pííííp...cháchá blbečku na mě si nepřijde, já jsem HDi a né nějaká neekologická unka"
Take návrat na hever a vzteky rudý mechanik vykutal turbo, rozloil, vypucoval, vyletil a za nepublikovatelných nadávek naoperoval zpět......tastná jízda domu a 5km od servisu..."píííííííííp..... zase jsem tě přechcal, turbo to není, hrajeme si dál"
take druhý den následoval návrat na hevery a začalo bádání na novo... jene Hdi netuilo, e bojová skupina se zaala, dala hlavy dohromady a zaměřila se na vakuovou pumpu, natáhla se do kabiny hadice s podtlakovým manometrem, připojená diagnostika a tradá na testovací kopec. Zařazená trojka, 1400otm, plný plyn, podtlak v normálu a najednou u 2100otm. podtlak poklesl a hned...pííííp a dvě chyby.. vysoký tlak turba a nekomunikace čidla tlaku turba... a podtlak se u nezvedl...
Take po dohodě s mechanikem byla dnení anabáze ukončena a v úterý následuje dalí pokus... tentokrát výměna vákuové pumpy...
PS: dnení cesta od mechanika kdy po jeho radě točím motor od 2500 a výe se Hodně Drahá Investice nevzpouzela
na dálnici pěkně 120 na 4ku a jen si evelil.
Příběh bude pokračovat a do konce.... ;-)
|
|
22.06.2014 06:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2707686
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravím vechny.
Tak jsem vyměnil postupně regulátoru tlaku paliva a čidlo klikovky. Regulátor to nebyl bo to dělalo furt, čidlo doufám e to bylo ono, musím to zaklepat ale zatím je klid. Díky za radu.
Chci se jetě zeptat, kdy vypnu motor a je teply nebo studený jsem ho jen nastartoval na 5sek. Tak mi docela hlasitě rezonuje turbo někdy i 2-3 minuty. Předtím to nedělávalo a nemyslím spojitost s výměnou čidel. Je tam klasické s mechanickým pod tlakem, zkoel jsem z tou podtlakovou tyčkou pohnout ale bez úspěchu .
Zdravím vechny.
Tak jsem vyměnil postupně regulátoru tlaku paliva a čidlo klikovky. Regulátor to nebyl bo to dělalo furt, čidlo doufám e to bylo ono, musím to zaklepat ale zatím je klid. Díky za radu. :palec
Chci se jetě zeptat, kdy vypnu motor a je teply nebo studený jsem ho jen nastartoval na 5sek. Tak mi docela hlasitě rezonuje turbo někdy i 2-3 minuty. Předtím to nedělávalo a nemyslím spojitost s výměnou čidel. Je tam klasické s mechanickým pod tlakem, zkoel jsem z tou podtlakovou tyčkou pohnout ale bez úspěchu .
|
|
27.06.2014 20:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710157
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Pokračujeme v autopollutionovém příběhu:
Take po výměně vákuové pumpy opět nouzový reim... Je fakt, e podtlaky drí, manometr nekolísá...
Stále se vrací jedna chyba a to: nelze zjistit minimální stav aditiva. Take dolo k oblbnutí ŘJ malým odporem dle Jumepova návodu. Jene to nezabralo, asi ten sráč myslí e v jistou chvíli bych mohl začudit děckám pod rypák tak přechytralý počítač mě pro jistotu zabrání ve vypoutění sazí.
Mno tak zbývá posledních pár moností: zapojí se do práce člověk znalý elektrických schemat v citronech neb u dle moudrých hlav bude chyba v kabelái.
Kdy ani to nezabere a chyba nebude v kabelái tak pak u jedině vykuchání FAPu a oblbnutí ŘJ. Ale nad tím stále váhám..
Poslední monost je, e ten krám prodám a francouz u mi nesmí do baráku. Koupím si starýho mergla s dvoulitrovým naftákem a celá ekologie mi můe políbit prdel.
Ale uvidíme... třeba autobus dostane rozum a bude slouit mě a né já jemu.
PS: jetě dnes dolo k výměně mot. oleje po 5000km. a udělal jsem jen dobře. Takovej černej hnus neumělo udělat ani staré XMo. Je evidentně vidět, e se debilové v rajchu striktně dreli servisních intervalů výrobce.
Pokračujeme v autopollutionovém příběhu:
Take po výměně vákuové pumpy opět nouzový reim... Je fakt, e podtlaky drí, manometr nekolísá...
Stále se vrací jedna chyba a to: nelze zjistit minimální stav aditiva. Take dolo k oblbnutí ŘJ malým odporem dle Jumepova návodu. Jene to nezabralo, asi ten sráč myslí e v jistou chvíli bych mohl začudit děckám pod rypák tak přechytralý počítač mě pro jistotu zabrání ve vypoutění sazí.
Mno tak zbývá posledních pár moností: zapojí se do práce člověk znalý elektrických schemat v citronech neb u dle moudrých hlav bude chyba v kabelái.
Kdy ani to nezabere a chyba nebude v kabelái tak pak u jedině vykuchání FAPu a oblbnutí ŘJ. Ale nad tím stále váhám..
Poslední monost je, e ten krám prodám a francouz u mi nesmí do baráku. Koupím si starýho mergla s dvoulitrovým naftákem a celá ekologie mi můe políbit prdel.
Ale uvidíme... třeba autobus dostane rozum a bude slouit mě a né já jemu.
PS: jetě dnes dolo k výměně mot. oleje po 5000km. a udělal jsem jen dobře. Takovej černej hnus neumělo udělat ani staré XMo. Je evidentně vidět, e se debilové v rajchu striktně dreli servisních intervalů výrobce.
|
|
27.06.2014 23:03 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710204
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Já si to myslím také... ale jak se říká: "vechno souvisí se vím"
Teď se zkusí jít po elektrice a kabeláích..
Hele prolo se vechno a vdy bylo něco v prdeli. Hadičky děravé, dva elmag. ventily v čudu, zasraté lopatky v turbu a drhnoucí regulace, vakuová pumpa vyběhaná, Egr zprasen karbonem, Swirl membrána prasklá, patné čidlo tlaku turba na intercolleru.
Tohle vechno se vyčistilo, vyměnilo, opravilo.... mechanik s tím jezdil a u něho dobrý, sednu za to já...pííp....
nouzák v plném tahu motoru nebo při otáčkách nad 2000otm. na rovince...
Poslední pokus bude elektrika... jestli ani to nezabere, tak ho asi polu na vrakovitě neb to stejně nikdo nekoupí...
Já si to myslím také... ale jak se říká: "vechno souvisí se vím"
Teď se zkusí jít po elektrice a kabeláích..
Hele prolo se vechno a vdy bylo něco v prdeli. Hadičky děravé, dva elmag. ventily v čudu, zasraté lopatky v turbu a drhnoucí regulace, vakuová pumpa vyběhaná, Egr zprasen karbonem, Swirl membrána prasklá, patné čidlo tlaku turba na intercolleru.
Tohle vechno se vyčistilo, vyměnilo, opravilo.... mechanik s tím jezdil a u něho dobrý, sednu za to já...pííp....
nouzák v plném tahu motoru nebo při otáčkách nad 2000otm. na rovince...
Poslední pokus bude elektrika... jestli ani to nezabere, tak ho asi polu na vrakovitě neb to stejně nikdo nekoupí...
|
|
28.06.2014 06:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710214
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
A váhu vzduchu si skúal prehodi? Tá vie narobi bordel..a pritom hodnoty na diag má excelentné..ale stačí chvíža v záai, mierny kopček a pííp Tie sa to dialo okolo 2000-2200ot. Tie som preliezol vemoné ..lebo mne vyskakovala len chyba 0402 (EGR) a som skúobne prehodil váhu a nič..deň..dva.. tak som kúpil novú a pokoj.
A váhu vzduchu si skúal prehodi? Tá vie narobi bordel..a pritom hodnoty na diag má excelentné..ale stačí chvíža v záai, mierny kopček a pííp :-d Tie sa to dialo okolo 2000-2200ot. Tie som preliezol vemoné ..lebo mne vyskakovala len chyba 0402 (EGR) a som skúobne prehodil váhu a nič..deň..dva.. tak som kúpil novú a pokoj.
|
|
28.06.2014 07:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710218
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyím turbínku jak si evelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku u neslyím.... To je první nejčastějí nouzák...
Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. lápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inenýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradi pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!
Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyím turbínku jak si evelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku u neslyím.... To je první nejčastějí nouzák...
Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. lápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inenýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradi pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!
|
|
28.06.2014 08:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710227
|
|
jruze
|
|
|
LebedaXM napsal(a): Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyím turbínku jak si evelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku u neslyím.... To je první nejčastějí nouzák...
Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. lápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inenýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradi pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!
Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví a v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zaneená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (u jsem tu měl auto,u kterého nco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak el do zkratu). To e není slyet turbo je divné - to se musí točit pořád a to e padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před pokozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,můe i zhasnout motor)to e to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky.
Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví a v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zaneená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (u jsem tu měl auto,u kterého nco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak el do zkratu). To e není slyet turbo je divné - to se musí točit pořád a to e padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před pokozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,můe i zhasnout motor)to e to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky.:nevim
|
|
29.06.2014 10:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710642
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Myslím, e by diagnostika pomohla říct, o co by mohlo jít.
Myslím, e by diagnostika pomohla říct, o co by mohlo jít.
|
|
29.06.2014 13:59 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710684
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Zdravím vechny. Včera při jízdě do táhlého kopce se mi taky objevila hláka Antipollution Fault. Auto ztratilo výkon, byl jsem rád, e jsem ten kopec vyjel a dojel domů. Při zastavení a vytočení motoru se mi zdálo, e nejde turbo, které mám cca 3 týdny po repasi. Dnes sednu do auta a turbo jede, i auto táhne. Po přečtení příspěvků, jsem objevil prasklý kloub na Swirlu ? ( nejsem si jistý, jestli jsem to správně pojmenoval ). Viz foto.
Mám 2 otázky. Mohu s tímto jezdit, ne bude čas na opravu ? A jak toto opravit? Četl jsem, e to někdo nějak přidrátoval. Já bych to chtěl nechat opravit nějak " normálně ". Přeci jen, dovolená se blíí a nerad bych zůstal někde viset v zahraničí. Jde koupit jen to lanko? Děkuji moc za rady.
Zdravím vechny. Včera při jízdě do táhlého kopce se mi taky objevila hláka Antipollution Fault. Auto ztratilo výkon, byl jsem rád, e jsem ten kopec vyjel a dojel domů. Při zastavení a vytočení motoru se mi zdálo, e nejde turbo, které mám cca 3 týdny po repasi. Dnes sednu do auta a turbo jede, i auto táhne. Po přečtení příspěvků, jsem objevil prasklý kloub na Swirlu ? ( nejsem si jistý, jestli jsem to správně pojmenoval ). Viz foto.
Mám 2 otázky. Mohu s tímto jezdit, ne bude čas na opravu ? A jak toto opravit? Četl jsem, e to někdo nějak přidrátoval. Já bych to chtěl nechat opravit nějak " normálně ". Přeci jen, dovolená se blíí a nerad bych zůstal někde viset v zahraničí. Jde koupit jen to lanko? Děkuji moc za rady.
Přílohy: kloub.jpg ( 257752b ) - kloub |
|
29.06.2014 15:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710706
|
|
jruze
|
|
|
rrromek napsal(a): Zdravím vechny. Včera při jízdě do táhlého kopce se mi taky objevila hláka Antipollution Fault. Auto ztratilo výkon, byl jsem rád, e jsem ten kopec vyjel a dojel domů. Při zastavení a vytočení motoru se mi zdálo, e nejde turbo, které mám cca 3 týdny po repasi. Dnes sednu do auta a turbo jede, i auto táhne. Po přečtení příspěvků, jsem objevil prasklý kloub na Swirlu ? ( nejsem si jistý, jestli jsem to správně pojmenoval ). Viz foto.
Mám 2 otázky. Mohu s tímto jezdit, ne bude čas na opravu ? A jak toto opravit? Četl jsem, e to někdo nějak přidrátoval. Já bych to chtěl nechat opravit nějak " normálně ". Přeci jen, dovolená se blíí a nerad bych zůstal někde viset v zahraničí. Jde koupit jen to lanko? Děkuji moc za rady.
Jsou dva typy:jeden je po nastartování přitaenej a otevírá pod otáčkama , druhý chodí obráceně - dej páčku do polohy pod otáčkama a zaaretuj ji tam
Jsou dva typy:jeden je po nastartování přitaenej a otevírá pod otáčkama , druhý chodí obráceně - dej páčku do polohy pod otáčkama a zaaretuj ji tam;-)
|
|
29.06.2014 15:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710730
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
No dobře, a co dál ? Zaaretovat a neřeit a jezdit ? A k čemu to vlastně slouí?
No dobře, a co dál ? Zaaretovat a neřeit a jezdit ? A k čemu to vlastně slouí?
|
|
29.06.2014 16:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2710749
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Díky za vysvětlení. Do nouze to spadlo v kopci ve vyích otáčkách, kdy jsem podřadil na 3. rychl. stupeň a potřeboval jsem to roztáhnout. Dnes jsem jezdil jen chvíli po parkoviti, auto jelo normálně i ve vyích otáčkách.
Díky za vysvětlení. Do nouze to spadlo v kopci ve vyích otáčkách, kdy jsem podřadil na 3. rychl. stupeň a potřeboval jsem to roztáhnout. Dnes jsem jezdil jen chvíli po parkoviti, auto jelo normálně i ve vyích otáčkách.
|
|
| |
|
|