| | |
21.04.2014 20:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689198
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
kým mi to funguje tak aj ja , ale jedného dňa ma prestane bavi byt ekologický ked ma predbieha SUV 5,0 V8 s 20 rocnou pipkou co si to valí 150 na 90tke ..
kým mi to funguje tak aj ja :) , ale jedného dňa ma prestane bavi byt ekologický ked ma predbieha SUV 5,0 V8 s 20 rocnou pipkou co si to valí 150 na 90tke .. ;-)
|
|
22.04.2014 07:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689250
|
|
cybertm
|
Město: JIHLAVA, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
A co kabel od fapu jak visi pod podvozkem? Jeho oprava mi nejspis vyresila tento problem.
A co kabel od fapu jak visi pod podvozkem? Jeho oprava mi nejspis vyresila tento problem.
|
|
22.04.2014 11:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689297
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Fap je ok, hodnoty ok.. spotreba je taka jak bola..6,5-7,5 a da sa zajazdit aj za 5,5 ale to je matlanie.. auto ide v poriadku..
Zaujímavá je tá hláka e vzduchu je vela..pri nefunkcnom egr na 2.0 hdi bola hláka ze vzduchu je málo..myslím e problém je niekde inde
Fap je ok, hodnoty ok.. spotreba je taka jak bola..6,5-7,5 a da sa zajazdit aj za 5,5 ale to je matlanie.. auto ide v poriadku..
Zaujímavá je tá hláka e vzduchu je vela..pri nefunkcnom egr na 2.0 hdi bola hláka ze vzduchu je málo..myslím e problém je niekde inde
|
|
22.04.2014 11:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689303
|
|
jumep
|
|
|
ked ostane egr otvoreny - hlaska bude ze je vzduchu malo
ak ostane zatvoreny - tak je vzduchu vela
ale vzduchu vela moze byt aj ked je prasknuta hadica za turbom, toto tlaci odusu a vsetko uteka von, cize nevznikne tlak ale pretece vela vzduchu (preto v tom popise co som daval bolo toto alebo zle cidlo tlaku ako mozna pricina)
osobne ale si myslim ze to je vaha ...
ked ostane egr otvoreny - hlaska bude ze je vzduchu malo
ak ostane zatvoreny - tak je vzduchu vela
ale vzduchu vela moze byt aj ked je prasknuta hadica za turbom, toto tlaci odusu a vsetko uteka von, cize nevznikne tlak ale pretece vela vzduchu (preto v tom popise co som daval bolo toto alebo zle cidlo tlaku ako mozna pricina)
osobne ale si myslim ze to je vaha ...
|
|
22.04.2014 14:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689345
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
ake maju byt hodnoty turba na volnobeh? pri otáčkach? sú na hodnoty niekde tabulky?
ake maju byt hodnoty turba na volnobeh? pri otáčkach? sú na hodnoty niekde tabulky?
|
|
22.04.2014 15:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689357
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Hodnoty předepsaný a skutečný tlak turba jsou v diagnostice.
Hodnoty předepsaný a skutečný tlak turba jsou v diagnostice.
|
|
22.04.2014 16:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689360
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
kde? myslis hodnoty nastavene RJ? tie upravuje podla okolností..ja by som potreboval hodnoty zdravého auta pre porovnanie
kde? myslis hodnoty nastavene RJ? tie upravuje podla okolností..ja by som potreboval hodnoty zdravého auta pre porovnanie
|
|
22.04.2014 16:18 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689361
|
|
jumep
|
|
|
hodnota nastavena co vidis je vycitana z mapy, nie vycucana z prsta
na volnobeh je to ale udaj k nicomu, to turbo nic nenatlaci
hodnota nastavena co vidis je vycitana z mapy, nie vycucana z prsta
na volnobeh je to ale udaj k nicomu, to turbo nic nenatlaci
|
|
22.04.2014 18:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689393
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Delict napsal(a): kde?
Diagnostika - Vstřikování/Měření hodnot/personalizované hodnoty(graf)
Asi někde tam
Skutečný tlak turba by měl sledovat předepsaný tlak
Diagnostika - Vstřikování/Měření hodnot/personalizované hodnoty(graf)
Asi někde tam
Skutečný tlak turba by měl sledovat předepsaný tlak
|
|
22.04.2014 19:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689401
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
vimol som si jednu záhadnos na aute, pri rozbiehaní, rozumej plyn asi v 3/4 auto akceleruje, pri 2000 otáčkach poklesnú otáčky o cca 50 aj výkon na cca tvr sekundy a potom to u ahá a po preradenie.. niesom si istý či automat nemá neakú inú mapu kvôli lepej plynulosti radenia alebo čo
vimol som si jednu záhadnos na aute, pri rozbiehaní, rozumej plyn asi v 3/4 auto akceleruje, pri 2000 otáčkach poklesnú otáčky o cca 50 aj výkon na cca tvr sekundy a potom to u ahá a po preradenie.. niesom si istý či automat nemá neakú inú mapu kvôli lepej plynulosti radenia alebo čo
|
|
22.04.2014 22:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689426
|
|
jumep
|
|
|
myslis 2.2 a 4hp20 pri rychlosti okolo 50?
to je bezny jav - ked sa zavre hydromenic
myslis 2.2 a 4hp20 pri rychlosti okolo 50?
to je bezny jav - ked sa zavre hydromenic
|
|
23.04.2014 15:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689527
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
pridali sa jemné vibrácie na volnobeh..vo filtri bolo pár kovových bodiek..u sa mi porúča čerpadlo?!
-no záhada je pravdepodobne odhalená, pri prvej jazde mi vyhodilo chybu do 15 minút, take sa začali skracova intervaly medzi závadami,
-nahodil som druhú poičanú váhu vzduchu..a nepoznám svoje auto
-akcelerácia sa o niečo zlepila, auto normálne vystrelí vpred (miesto vyrazí ako parník na dlhú cestu so slabým odpichom)
-spotreba rýchlejie klesá a mení sa na PP ,predtým sa drala dlhie a klesala pomaly pri ustálení
-spotreba na rovnakej trase je o 1,5L menia , a to som dával autu záhul pár krát, iiel som ako blbý brzda plyn aby som nasimuloval chybu, dlhé rozbehy..hocičo.. predtým mi to papalo na tejto trase 6,4-7,5 ako kedy, teraz som sa nedostal cez 5,8L ..a to mám automat
-motor beí lepie, drobné vibrácie sa stratili
Zajtra ete skúsim na druhom aute moju váhu, ak vyhodí chybu mám to opečiatkované ..
-- líia sa neako kvality druhovýroby alebo ís do orig citroen? rozmýlam nad značkami Hella alebo Meat&Doria
P.S vetkým vďaka, pozývam na podhájsku so zžavou, máme nový tobogán
pridali sa jemné vibrácie na volnobeh..vo filtri bolo pár kovových bodiek..u sa mi porúča čerpadlo?!
-no záhada je pravdepodobne odhalená, pri prvej jazde mi vyhodilo chybu do 15 minút, take sa začali skracova intervaly medzi závadami,
-nahodil som druhú poičanú váhu vzduchu..a nepoznám svoje auto :D
-akcelerácia sa o niečo zlepila, auto normálne vystrelí vpred (miesto vyrazí ako parník na dlhú cestu so slabým odpichom)
-spotreba rýchlejie klesá a mení sa na PP ,predtým sa drala dlhie a klesala pomaly pri ustálení
-spotreba na rovnakej trase je o 1,5L menia , a to som dával autu záhul pár krát, iiel som ako blbý brzda plyn aby som nasimuloval chybu, dlhé rozbehy..hocičo.. predtým mi to papalo na tejto trase 6,4-7,5 ako kedy, teraz som sa nedostal cez 5,8L ..a to mám automat
-motor beí lepie, drobné vibrácie sa stratili
Zajtra ete skúsim na druhom aute moju váhu, ak vyhodí chybu mám to opečiatkované ..
-- líia sa neako kvality druhovýroby alebo ís do orig citroen? rozmýlam nad značkami Hella alebo Meat&Doria
P.S vetkým vďaka, pozývam na podhájsku so zžavou, máme nový tobogán :D
|
|
23.04.2014 18:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689549
|
|
jumep
|
|
|
skor striky ako cerpadlo
a nejake kovove spony su dost bezne ze sa obcas objavia
najhorsia je cista metaliza ked tam je
skor striky ako cerpadlo
a nejake kovove spony su dost bezne ze sa obcas objavia
najhorsia je cista metaliza ked tam je
|
|
23.04.2014 18:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689561
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
bolo ich tam asi 5-7 dokopy..také bodky.. asi sem tam prilejem neaké aditívum proti korózií a pre čistenie
bolo ich tam asi 5-7 dokopy..také bodky.. asi sem tam prilejem neaké aditívum proti korózií a pre čistenie
|
|
23.04.2014 20:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2689603
|
|
jumep
|
|
|
to by som nerobil, uz som tu mal takto znicene vstrekovanie kvoli cistiacemu aditivu
to by som nerobil, uz som tu mal takto znicene vstrekovanie kvoli cistiacemu aditivu
|
|
10.06.2014 13:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704642
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravím vechny .
Tato hláka mě u stresuje rok. Vdy se objeví a v nevhodný okamik, u jsem si zvykl mít diag vdy po ruce a na delí trasy vozím notebook sebou. Teď se k ní přifařilo jetě něco a nevim co. Vdy to probíhalo takto při rozjezdu auto chcíplo objevila se hláka rozsvítila kontrolka závady motoru. Nastartoval jsem kontrolka zůstala svítit auto jelo i kdy v rychl. 50km cukalo ve vyí rychlosti Ok. To samé za jízdy ale bez chcípmutí motoru. Vdy vymazat přes diag (odpojení baterky
.nepomáhá). Teď mi to dělá zásadně za jízdy auto cukne naskočí hláka Antipol
rozsvíti se závad za cca 10s vechno zhasne motor chcípne po vypnutí a zapnutí klíče naskočí STOP a skáče jedna hláka za druhou tak rychle e to nejde přečíst a skončí to hlákou není olej ne tu klasikou no corect startování nereaguje, musí se vytáhnout klič po vloení zpět jako by se nic nestalo ádná chybová hláka ádná kontrolka s chybou. V diagu pouze závada ABS/EPS v deníku závad abs/eps, klapky se otvírají více ne je naprogramováno u regulátoru talku paliva a EGR, dále aditivace,
.. asi 16 záznamů u veho mimo popsané závada komunikace nebo vysoká teplota na pinu (pod tím pinem nevím co si představit). Před 2000km jsem nechal vymít FAP nové oleje filtry
překontrolovány kabely v motoru, stav aditiva v nádrce.
Teď má najeto 70000km V citroenu několikrát nikdy nic nezjistili pouze vymazali závady. V Diagu kdy testuji jednotlivé díly egr
. Ve jak má být pouze regulátor tlaku paliva má odchylky i na volnoběh od poadované proti měřené hodnotě, ten jsem objednal, tento týden ho vyměním , ale moc v něj nedoufám. Intervaly dva měsíce nic a pak dvakrát denně. ( sobota neděle 3x) teď to bylo 70km od automat. regeneraci fapu
Třeba Vás někoho něco napadne
Zdravím vechny .
Tato hláka mě u stresuje rok. Vdy se objeví a v nevhodný okamik, u jsem si zvykl mít diag vdy po ruce a na delí trasy vozím notebook sebou. Teď se k ní přifařilo jetě něco a nevim co. Vdy to probíhalo takto při rozjezdu auto chcíplo objevila se hláka rozsvítila kontrolka závady motoru. Nastartoval jsem kontrolka zůstala svítit auto jelo i kdy v rychl. 50km cukalo ve vyí rychlosti Ok. To samé za jízdy ale bez chcípmutí motoru. Vdy vymazat přes diag (odpojení baterky
.nepomáhá). Teď mi to dělá zásadně za jízdy auto cukne naskočí hláka Antipol
rozsvíti se závad za cca 10s vechno zhasne motor chcípne po vypnutí a zapnutí klíče naskočí STOP a skáče jedna hláka za druhou tak rychle e to nejde přečíst a skončí to hlákou není olej ne tu klasikou no corect startování nereaguje, musí se vytáhnout klič po vloení zpět jako by se nic nestalo ádná chybová hláka ádná kontrolka s chybou. V diagu pouze závada ABS/EPS v deníku závad abs/eps, klapky se otvírají více ne je naprogramováno u regulátoru talku paliva a EGR, dále aditivace,
.. asi 16 záznamů u veho mimo popsané závada komunikace nebo vysoká teplota na pinu (pod tím pinem nevím co si představit). Před 2000km jsem nechal vymít FAP nové oleje filtry
překontrolovány kabely v motoru, stav aditiva v nádrce.
Teď má najeto 70000km V citroenu několikrát nikdy nic nezjistili pouze vymazali závady. V Diagu kdy testuji jednotlivé díly egr
. Ve jak má být pouze regulátor tlaku paliva má odchylky i na volnoběh od poadované proti měřené hodnotě, ten jsem objednal, tento týden ho vyměním , ale moc v něj nedoufám. Intervaly dva měsíce nic a pak dvakrát denně. ( sobota neděle 3x) teď to bylo 70km od automat. regeneraci fapu
Třeba Vás někoho něco napadne:-(
|
|
10.06.2014 16:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704677
|
|
jruze
|
|
|
fanek01 napsal(a): Zdravím vechny .
Tato hláka mě u stresuje rok. Vdy se objeví a v nevhodný okamik, u jsem si zvykl mít diag vdy po ruce a na delí trasy vozím notebook sebou. Teď se k ní přifařilo jetě něco a nevim co. Vdy to probíhalo takto při rozjezdu auto chcíplo objevila se hláka rozsvítila kontrolka závady motoru. Nastartoval jsem kontrolka zůstala svítit auto jelo i kdy v rychl. 50km cukalo ve vyí rychlosti Ok. To samé za jízdy ale bez chcípmutí motoru. Vdy vymazat přes diag (odpojení baterky
.nepomáhá). Teď mi to dělá zásadně za jízdy auto cukne naskočí hláka Antipol
rozsvíti se závad za cca 10s vechno zhasne motor chcípne po vypnutí a zapnutí klíče naskočí STOP a skáče jedna hláka za druhou tak rychle e to nejde přečíst a skončí to hlákou není olej ne tu klasikou no corect startování nereaguje, musí se vytáhnout klič po vloení zpět jako by se nic nestalo ádná chybová hláka ádná kontrolka s chybou. V diagu pouze závada ABS/EPS v deníku závad abs/eps, klapky se otvírají více ne je naprogramováno u regulátoru talku paliva a EGR, dále aditivace,
.. asi 16 záznamů u veho mimo popsané závada komunikace nebo vysoká teplota na pinu (pod tím pinem nevím co si představit). Před 2000km jsem nechal vymít FAP nové oleje filtry
překontrolovány kabely v motoru, stav aditiva v nádrce.
Teď má najeto 70000km V citroenu několikrát nikdy nic nezjistili pouze vymazali závady. V Diagu kdy testuji jednotlivé díly egr
. Ve jak má být pouze regulátor tlaku paliva má odchylky i na volnoběh od poadované proti měřené hodnotě, ten jsem objednal, tento týden ho vyměním , ale moc v něj nedoufám. Intervaly dva měsíce nic a pak dvakrát denně. ( sobota neděle 3x) teď to bylo 70km od automat. regeneraci fapu
Třeba Vás někoho něco napadne
Zkus vyměnit snímač na klice- nevím co je ve vzduchu,ale u jsem za poslední měsíc měnil tři.
Zkus vyměnit snímač na klice- nevím co je ve vzduchu,ale u jsem za poslední měsíc měnil tři.
|
|
10.06.2014 19:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2704713
|
|
fanek01
|
Město: Uherské Hraditě, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Snímač otáček klikové hřídele ? a tobě to háe chybu ? mě to v diagu ukazuje synchronizaci
Já se chytnu i stébla!! Fakt mě to u sere a zároveň děsí za měsíc dovolená cca.1500km . V citronu mi teď nabídli vymonkování čerpadla a odeslání do Brna na diagnostiku to se mi zdá u přehnané. Nebo máte někdo jiný názor? ten snímač není taková poloka to prubnu přítí týdem, kdybi ta zívada aspoň byla trvalá ale ona se objeví a zmizí po ni jen par nic neříkajících hláek z čeho, beru stále na jedné pumpě střední třídu
Snímač otáček klikové hřídele ? a tobě to háe chybu ? mě to v diagu ukazuje synchronizaci
Já se chytnu i stébla!! Fakt mě to u sere a zároveň děsí za měsíc dovolená cca.1500km . V citronu mi teď nabídli vymonkování čerpadla a odeslání do Brna na diagnostiku to se mi zdá u přehnané. Nebo máte někdo jiný názor? ten snímač není taková poloka to prubnu přítí týdem, kdybi ta zívada aspoň byla trvalá ale ona se objeví a zmizí po ni jen par nic neříkajících hláek z čeho, beru stále na jedné pumpě střední třídu
|
|
| |
|
|