Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 68 > >|
21.04.2014 20:27 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689194
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
ak pošleš jednu fapoff bezplatne nemám problém


Není problém - ale stále platí že jsem proti tomu

21.04.2014 20:52 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689198
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
kým mi to funguje tak aj ja , ale jedného dňa ma prestane bavi byt ekologický ked ma predbieha SUV 5,0 V8 s 20 rocnou pipkou co si to valí 150 na 90tke ..

22.04.2014 07:27 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689250
cybertm
Město: JIHLAVA, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
A co kabel od fapu jak visi pod podvozkem? Jeho oprava mi nejspis vyresila tento problem.

22.04.2014 11:07 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689297
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Fap je ok, hodnoty ok.. spotreba je taka jak bola..6,5-7,5 a da sa zajazdit aj za 5,5 ale to je šmatlanie.. auto ide v poriadku..

Zaujímavá je tá hláška že vzduchu je vela..pri nefunkcnom egr na 2.0 hdi bola hláška ze vzduchu je málo..myslím že problém je niekde inde

22.04.2014 11:39 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689303
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked ostane egr otvoreny - hlaska bude ze je vzduchu malo

ak ostane zatvoreny - tak je vzduchu vela
ale vzduchu vela moze byt aj ked je prasknuta hadica za turbom, toto tlaci odusu a vsetko uteka von, cize nevznikne tlak ale pretece vela vzduchu (preto v tom popise co som daval bolo toto alebo zle cidlo tlaku ako mozna pricina)

osobne ale si myslim ze to je vaha ...

22.04.2014 14:52 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689345
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
ake maju byt hodnoty turba na volnobeh? pri otáčkach? sú na hodnoty niekde tabulky?

22.04.2014 15:21 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689357
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Hodnoty předepsaný a skutečný tlak turba jsou v diagnostice.

22.04.2014 16:05 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689360
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
kde? myslis hodnoty nastavene RJ? tie upravuje podla okolností..ja by som potreboval hodnoty zdravého auta pre porovnanie

22.04.2014 16:18 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689361
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hodnota nastavena co vidis je vycitana z mapy, nie vycucana z prsta
na volnobeh je to ale udaj k nicomu, to turbo nic nenatlaci

22.04.2014 17:55 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689388
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
hodnota nastavena co vidis je vycitana z mapy, nie vycucana z prsta
na volnobeh je to ale udaj k nicomu, to turbo nic nenatlaci


Doplním že i bez zátěže jsou jiné a moc neříkající - že pokud je problém kolem toho by se měly měřit hodnoty pod zatížením.

22.04.2014 18:09 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689393
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
kde?

Diagnostika - Vstřikování/Měření hodnot/personalizované hodnoty(graf)
Asi někde tam
Skutečný tlak turba by měl sledovat předepsaný tlak

22.04.2014 19:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689401
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
všimol som si jednu záhadnos na aute, pri rozbiehaní, rozumej plyn asi v 3/4 auto akceleruje, pri 2000 otáčkach poklesnú otáčky o cca 50 aj výkon na cca štvr sekundy a potom to už ahá až po preradenie.. niesom si istý či automat nemá neakú inú mapu kvôli lepšej plynulosti radenia alebo čo

22.04.2014 22:57 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689426
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
myslis 2.2 a 4hp20 pri rychlosti okolo 50?

to je bezny jav - ked sa zavre hydromenic

23.04.2014 15:57 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689527
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
pridali sa jemné vibrácie na volnobeh..vo filtri bolo pár kovových bodiek..už sa mi porúča čerpadlo?!

-no záhada je pravdepodobne odhalená, pri prvej jazde mi vyhodilo chybu do 15 minút, takže sa začali skracova intervaly medzi závadami,

-nahodil som druhú požičanú váhu vzduchu..a nepoznám svoje auto

-akcelerácia sa o niečo zlepšila, auto normálne vystrelí vpred (miesto vyrazí ako parník na dlhú cestu so slabým odpichom)
-spotreba rýchlejšie klesá a mení sa na PP ,predtým sa držala dlhšie a klesala pomaly pri ustálení
-spotreba na rovnakej trase je o 1,5L menšia , a to som dával autu záhul pár krát, išiel som ako blbý brzda plyn aby som nasimuloval chybu, dlhé rozbehy..hocičo.. predtým mi to papalo na tejto trase 6,4-7,5 ako kedy, teraz som sa nedostal cez 5,8L ..a to mám automat
-motor beží lepšie, drobné vibrácie sa stratili

Zajtra ešte skúsim na druhom aute moju váhu, ak vyhodí chybu mám to opečiatkované ..

-- líšia sa neako kvality druhovýroby alebo ís do orig citroen? rozmýšlam nad značkami Hella alebo Meat&Doria

P.S všetkým vďaka, pozývam na podhájsku so zžavou, máme nový tobogán

23.04.2014 18:10 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689549
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skor striky ako cerpadlo
a nejake kovove spony su dost bezne ze sa obcas objavia

najhorsia je cista metaliza ked tam je

23.04.2014 18:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689561
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
bolo ich tam asi 5-7 dokopy..také bodky.. asi sem tam prilejem neaké aditívum proti korózií a pre čistenie

23.04.2014 20:30 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2689603
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to by som nerobil, uz som tu mal takto znicene vstrekovanie kvoli cistiacemu aditivu

10.06.2014 13:50 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704642
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny .
Tato hláška mě už stresuje rok. Vždy se objeví a v nevhodný okamžik, už jsem si zvykl mít diag vždy po ruce a na delší trasy vozím notebook sebou. Teď se k ní přifařilo ještě něco a nevim co. Vždy to probíhalo takto při rozjezdu auto chcíplo objevila se hláška rozsvítila kontrolka závady motoru. Nastartoval jsem kontrolka zůstala svítit auto jelo i když v rychl. 50km cukalo ve vyšší rychlosti Ok. To samé za jízdy ale bez chcípmutí motoru. Vždy vymazat přes diag (odpojení baterky ….nepomáhá). Teď mi to dělá zásadně za jízdy auto cukne naskočí hláška Antipol…rozsvíti se závad za cca 10s všechno zhasne motor chcípne po vypnutí a zapnutí klíče naskočí STOP a skáče jedna hláška za druhou tak rychle že to nejde přečíst a skončí to hláškou není olej ne tu klasikou no corect startování nereaguje, musí se vytáhnout klič po vložení zpět jako by se nic nestalo žádná chybová hláška žádná kontrolka s chybou. V diagu pouze závada ABS/EPS v deníku závad abs/eps, klapky se otvírají více než je naprogramováno u regulátoru talku paliva a EGR, dále aditivace, ….. asi 16 záznamů u všeho mimo popsané závada komunikace nebo vysoká teplota na pinu (pod tím pinem nevím co si představit). Před 2000km jsem nechal vymít FAP nové oleje filtry… překontrolovány kabely v motoru, stav aditiva v nádržce.
Teď má najeto 70000km V citroenu několikrát nikdy nic nezjistili pouze vymazali závady. V Diagu když testuji jednotlivé díly egr…. Vše jak má být pouze regulátor tlaku paliva má odchylky i na volnoběh od požadované proti měřené hodnotě, ten jsem objednal, tento týden ho vyměním , ale moc v něj nedoufám. Intervaly dva měsíce nic a pak dvakrát denně. ( sobota neděle 3x) teď to bylo 70km od automat. regeneraci fapu
Třeba Vás někoho něco napadne

10.06.2014 16:54 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704677
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
fanek01 napsal(a):
Zdravím všechny .
Tato hláška mě už stresuje rok. Vždy se objeví a v nevhodný okamžik, už jsem si zvykl mít diag vždy po ruce a na delší trasy vozím notebook sebou. Teď se k ní přifařilo ještě něco a nevim co. Vždy to probíhalo takto při rozjezdu auto chcíplo objevila se hláška rozsvítila kontrolka závady motoru. Nastartoval jsem kontrolka zůstala svítit auto jelo i když v rychl. 50km cukalo ve vyšší rychlosti Ok. To samé za jízdy ale bez chcípmutí motoru. Vždy vymazat přes diag (odpojení baterky ….nepomáhá). Teď mi to dělá zásadně za jízdy auto cukne naskočí hláška Antipol…rozsvíti se závad za cca 10s všechno zhasne motor chcípne po vypnutí a zapnutí klíče naskočí STOP a skáče jedna hláška za druhou tak rychle že to nejde přečíst a skončí to hláškou není olej ne tu klasikou no corect startování nereaguje, musí se vytáhnout klič po vložení zpět jako by se nic nestalo žádná chybová hláška žádná kontrolka s chybou. V diagu pouze závada ABS/EPS v deníku závad abs/eps, klapky se otvírají více než je naprogramováno u regulátoru talku paliva a EGR, dále aditivace, ….. asi 16 záznamů u všeho mimo popsané závada komunikace nebo vysoká teplota na pinu (pod tím pinem nevím co si představit). Před 2000km jsem nechal vymít FAP nové oleje filtry… překontrolovány kabely v motoru, stav aditiva v nádržce.
Teď má najeto 70000km V citroenu několikrát nikdy nic nezjistili pouze vymazali závady. V Diagu když testuji jednotlivé díly egr…. Vše jak má být pouze regulátor tlaku paliva má odchylky i na volnoběh od požadované proti měřené hodnotě, ten jsem objednal, tento týden ho vyměním , ale moc v něj nedoufám. Intervaly dva měsíce nic a pak dvakrát denně. ( sobota neděle 3x) teď to bylo 70km od automat. regeneraci fapu
Třeba Vás někoho něco napadne



Zkus vyměnit snímač na klice- nevím co je ve vzduchu,ale už jsem za poslední měsíc měnil tři.

10.06.2014 19:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704713
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
Snímač otáček klikové hřídele ? a tobě to háže chybu ? mě to v diagu ukazuje synchronizaci
Já se chytnu i stébla!! Fakt mě to už sere a zároveň děsí za měsíc dovolená cca.1500km . V citronu mi teď „nabídli vymonkování čerpadla a odeslání do Brna na diagnostiku“ to se mi zdá už přehnané. Nebo máte někdo jiný názor? ten snímač není taková položka to prubnu příští týdem, kdybi ta zívada aspoň byla trvalá ale ona se objeví a zmizí po ni jen par nic neříkajících hlášek z čeho, beru stále na jedné pumpě střední třídu

|< < 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator