| | |
22.11.2013 15:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2640190
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
dnes som bol na diagnostike lebo mi zacalo z nicoho nic zhasina motor za jazdy vyhodilo mi tieto chyby vyzera to ze mam zle aj regulacie turba aj paliva nasiel som v motore jeden zeleny kontakt ktory je znacne roztaveny a ked s nim pohybem iskrí viete mi niekto povedat ci to s tym moze mat daku zuvislost ? obrazky aj z diagnostiky aj z toho konaktu v prilohe inak som skusal merat aj strekovace na diagnostike a tie by mali byt dobre 1a3ti ukazuju hodnoty 0,1 a 3ti a 4ty hodnoty 2 a este som nasiel volaky regulator v sani a ten je dost znacne od oleja neviem hadicky vyzerali byt dobre vsetky
dnes som bol na diagnostike lebo mi zacalo z nicoho nic zhasina motor za jazdy vyhodilo mi tieto chyby vyzera to ze mam zle aj regulacie turba aj paliva nasiel som v motore jeden zeleny kontakt ktory je znacne roztaveny a ked s nim pohybem iskrí viete mi niekto povedat ci to s tym moze mat daku zuvislost ? obrazky aj z diagnostiky aj z toho konaktu v prilohe inak som skusal merat aj strekovace na diagnostike a tie by mali byt dobre 1a3ti ukazuju hodnoty 0,1 a 3ti a 4ty hodnoty 2 a este som nasiel volaky regulator v sani a ten je dost znacne od oleja neviem hadicky vyzerali byt dobre vsetky
Přílohy: DSC_0060.jpg ( 1754175b ) - DSC_0061.jpg ( 1921138b ) - DSC_0063.jpg ( 1951796b ) - |
|
22.11.2013 22:51 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2640382
|
|
jumep
|
|
|
foto1 - hentou diagnostikou nic nevyriesis
foto2 - neviem co nim myslis, ze to je masne je relativne uplne normalne
foto3 - ten konektor co tam vidno pokracuje hore na filter a je to ohrev nafty
tie zavady:
1,2 - je ten ventil co mas na airboxe (ked si ho mal odpojeny vyhodi to danu chybu)
3 - neviem co bude myslene
4,5 - predpokladam nejake podtlak zly (swirl?)
6,7 - regulator tlaku / snimac tlaku
treba zajst na lexiu kde sa dozvies aj kontext a stav motora
motor ti zhasina kvoli tej zavade 6,7
foto1 - hentou diagnostikou nic nevyriesis
foto2 - neviem co nim myslis, ze to je masne je relativne uplne normalne
foto3 - ten konektor co tam vidno pokracuje hore na filter a je to ohrev nafty
tie zavady:
1,2 - je ten ventil co mas na airboxe (ked si ho mal odpojeny vyhodi to danu chybu)
3 - neviem co bude myslene
4,5 - predpokladam nejake podtlak zly (swirl?)
6,7 - regulator tlaku / snimac tlaku
treba zajst na lexiu kde sa dozvies aj kontext a stav motora
motor ti zhasina kvoli tej zavade 6,7
|
|
06.12.2013 18:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2644218
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
dakujem pani mali ste pravdu bol to zadrety regulator tlaku paliva
dakujem pani mali ste pravdu bol to zadrety regulator tlaku paliva
|
|
05.01.2014 20:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2654314
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Dobrý večer vem ! Nevíte, kde se dá v Praze nebo u Prahy levně koupit regulátor tlaku paliva na C5 2.2 ?
Dobrý večer vem ! Nevíte, kde se dá v Praze nebo u Prahy levně koupit regulátor tlaku paliva na C5 2.2 ?
|
|
11.01.2014 19:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655794
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Dobrý večer.Tak jsem v tom taky.Minulý tyden hláka a pak několikrát nouzový reim.Po připojení na diag.načetla 10 poruch motoru,nekteré s proběhem cca 60000 km to moc nachápu,kdy jsem byl před 13000 km v servisu na kompletní prohlídce abyl jsem ujitěn,e ve je OK.Pro nepřehlednost a zaplnění zápisu v LEX.provedeno vymazání závad.Proveden test akčnich členů-bez závad.Provedeno projetí cca 100km a opětné načteni závad.Diabox opět 10 závad.V lexii 8*P0104,4*P0488,2*P0123,a v bsi1*BAE
kontrola podtlaků ve ok.Zjitěno ohryzání krytu motoru zvěří.Vyjmuta a vyčitěna průtokoměr-váha,rozvaděč nasávaného vzduchu.Zítra se chystám vyndat RG ventil,ale kdy jsem koukal na přístup tak se mi do toho moc chce.Schema el. bohuel nemám tak to bude prima hledání.
Závady v diagBox-P-1351,2111-2100-0488-1161-0571-0104
Nemá nekdo náhodou el.schema na motor 4HT-12BTED4
Pokud se mi podáří závadu najít dám vědět.
Pokud má někdo nějaký napad sem sním děkuji.
Dobrý večer.Tak jsem v tom taky.Minulý tyden hláka a pak několikrát nouzový reim.Po připojení na diag.načetla 10 poruch motoru,nekteré s proběhem cca 60000 km to moc nachápu,kdy jsem byl před 13000 km v servisu na kompletní prohlídce abyl jsem ujitěn,e ve je OK.Pro nepřehlednost a zaplnění zápisu v LEX.provedeno vymazání závad.Proveden test akčnich členů-bez závad.Provedeno projetí cca 100km a opětné načteni závad.Diabox opět 10 závad.V lexii 8*P0104,4*P0488,2*P0123,a v bsi1*BAE
kontrola podtlaků ve ok.Zjitěno ohryzání krytu motoru zvěří.Vyjmuta a vyčitěna průtokoměr-váha,rozvaděč nasávaného vzduchu.Zítra se chystám vyndat RG ventil,ale kdy jsem koukal na přístup tak se mi do toho moc chce.Schema el. bohuel nemám tak to bude prima hledání.
Závady v diagBox-P-1351,2111-2100-0488-1161-0571-0104
Nemá nekdo náhodou el.schema na motor 4HT-12BTED4
Pokud se mi podáří závadu najít dám vědět.
Pokud má někdo nějaký napad sem sním děkuji.
|
|
11.01.2014 21:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655842
|
|
jumep
|
|
|
chce to diagnostika co vie co a ako .. nie badat nad nicim ....
P0104 Signál prutokomeru : Preruený obvod, zkrat na plus pól nebo na kostru napájení snímace nebo signálu
P0571 Signál brzdového spínače : Informace: vadný brzdový pedál (informace z ABS nebo ESP)
P1161 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Klapka zablokovaná během jízdy
P0488 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Příli velké otevření klapky EGR
P2100 Ovládání krtící klapky s motorkem : Zkrat mezi vodiči
P2111 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : krticí klapka zablokována během doby po vypnutí zapalování
P1351 Obvod relé havení : Relé je ovládáno a svíčky nejsou nikdy napájeny
takze v rychlosti - 1351 = zle zhavice (k tym treba na vymenu este tesnenia sania) a vedet co s tym, vymena neni len tak hop sup
a osobne si myslim ze mas zlu tu klapku co je na sani - z intercooleru do nej ide hadica, je na nej zopar snimacov - na obrazku c.1, tam kde je ten snimac na tom obrazku druhom, pripadne bude predraty kabel k tomu co vedie
jo a este mas asi zly brzdovy spinac, ten by som preventivne vymenil
chce to pozerat okrem ineho aj online hodnoty a s toho sa viac urcit, ale podla tohoto vypisu chyb to vypada na tu klapku, po vyrieseni tohoto by som sa zameriaval na dalsie
jo a zmazanim sa chyby same neopravia
chce to diagnostika co vie co a ako .. nie badat nad nicim ....
P0104 Signál prutokomeru : Preruený obvod, zkrat na plus pól nebo na kostru napájení snímace nebo signálu
P0571 Signál brzdového spínače : Informace: vadný brzdový pedál (informace z ABS nebo ESP)
P1161 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Klapka zablokovaná během jízdy
P0488 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Příli velké otevření klapky EGR
P2100 Ovládání krtící klapky s motorkem : Zkrat mezi vodiči
P2111 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : krticí klapka zablokována během doby po vypnutí zapalování
P1351 Obvod relé havení : Relé je ovládáno a svíčky nejsou nikdy napájeny
takze v rychlosti - 1351 = zle zhavice (k tym treba na vymenu este tesnenia sania) a vedet co s tym, vymena neni len tak hop sup :)
a osobne si myslim ze mas zlu tu klapku co je na sani - z intercooleru do nej ide hadica, je na nej zopar snimacov - na obrazku c.1, tam kde je ten snimac na tom obrazku druhom, pripadne bude predraty kabel k tomu co vedie
jo a este mas asi zly brzdovy spinac, ten by som preventivne vymenil
chce to pozerat okrem ineho aj online hodnoty a s toho sa viac urcit, ale podla tohoto vypisu chyb to vypada na tu klapku, po vyrieseni tohoto by som sa zameriaval na dalsie
jo a zmazanim sa chyby same neopravia
Přílohy: 00056079.jpg ( 68096b ) - b1bprojd.jpg ( 52019b ) - |
|
11.01.2014 22:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655907
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
TO jumep.Děkuji.
Děkuji Ti za reakci.Pochopitelně mi diagnostika vypsala co je co jen jsem se s tím nechtěl rozepisovat.Jemi jasné,e smazánim se mi nic neodsraní,ale bylo to na můj vkus moc zaplevelené.
Jinak klapka je venku nikde nedrhne a snad chodí jak má.v testech akčnich členů není volba polohování,
Tlakový senzor na obr.je v pořádku kabely neprodřené a měkké,jen jsem jetě nezjistil ke které jednotce vedou. Moná bych to změřil osciloskopem,ale nemám data co by tam mělo lézt.Citroen je má srdeční zaleitost ji 20 let.Větinu oprav zvládám sám.K XM jsem měl vekeré manuály ,ale na c6 jsem manuálu.Opravuji-rozebíram podle rozkresů ND.Za chvíli budu v koncích,ale zjistil jsem,e ofiko stránky vyrobce za 25 EU umoní přístup na 24h.do databáze tak se pokusím tam i kdy nevím v jakem jazyce to se mnou bude komunikova.Jinak pokud jsem správně pochopil tak EGR má jakou si zpětnou vazbu_?V grafech-měření lexie je egr kopírováni polohy 2x a v grafu se zobrazuji rozdílné hodnoty.Popravdě netuím jak by měly vypadat pokud by to bylo v pořádku.
2,zly brzdovy spinac predpokládám,e bude velmi dobře přístupný-leet na bříe pod palubkou.
TO jumep.Děkuji.
Děkuji Ti za reakci.Pochopitelně mi diagnostika vypsala co je co jen jsem se s tím nechtěl rozepisovat.Jemi jasné,e smazánim se mi nic neodsraní,ale bylo to na můj vkus moc zaplevelené.
Jinak klapka je venku nikde nedrhne a snad chodí jak má.v testech akčnich členů není volba polohování,
Tlakový senzor na obr.je v pořádku kabely neprodřené a měkké,jen jsem jetě nezjistil ke které jednotce vedou. Moná bych to změřil osciloskopem,ale nemám data co by tam mělo lézt.Citroen je má srdeční zaleitost ji 20 let.Větinu oprav zvládám sám.K XM jsem měl vekeré manuály ,ale na c6 jsem manuálu.Opravuji-rozebíram podle rozkresů ND.Za chvíli budu v koncích,ale zjistil jsem,e ofiko stránky vyrobce za 25 EU umoní přístup na 24h.do databáze tak se pokusím tam i kdy nevím v jakem jazyce to se mnou bude komunikova.Jinak pokud jsem správně pochopil tak EGR má jakou si zpětnou vazbu_?V grafech-měření lexie je egr kopírováni polohy 2x a v grafu se zobrazuji rozdílné hodnoty.Popravdě netuím jak by měly vypadat pokud by to bylo v pořádku.
2,zly brzdovy spinac predpokládám,e bude velmi dobře přístupný-leet na bříe pod palubkou.
Přílohy: IMG_20140111_222441.jpg ( 190894b ) - rozvaděč vduchu-klapka IMG_20140111_222614.jpg ( 487095b ) - |
|
11.01.2014 22:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655912
|
|
jumep
|
|
|
ta klapka je krokovy motor zo snimanim polohy (uplne rovnako ako benzinova klapka)
problem je rovnako ako u benzinovych klapiek ze to proste nechodi spravne a vypada uplne pekne, takze by som zacal vymenou tej klapky, kludne aj starsiu, moc ine s nou nespravis, jeden chalan hovoril ze opravil benzinovu klapku tak ze ju rozobral a strcil do ultrazvukovej cisticky, skusit mozes
ano, egr je elektricky, rovnako krokovy motor zo snimanim polohy, vacsinou sa ale v nom mechanicky pokazi ta draha po ktorej to jazdi
brzdovy spinac je myslim dostupny vcelku v pohode na hmat
to co zaplatis vidis aj predtym co tam mozes videt, tj. ked si nechas technicku dokumentaciu tak ti to vypise vsetko, az ked na to kliknes tak ti pise ze nemas pristup k tomu, su to bezne manualy co a ako rozobrat, blizsie data co a ako tam moc nie su
ta klapka je krokovy motor zo snimanim polohy (uplne rovnako ako benzinova klapka)
problem je rovnako ako u benzinovych klapiek ze to proste nechodi spravne a vypada uplne pekne, takze by som zacal vymenou tej klapky, kludne aj starsiu, moc ine s nou nespravis, jeden chalan hovoril ze opravil benzinovu klapku tak ze ju rozobral a strcil do ultrazvukovej cisticky, skusit mozes
ano, egr je elektricky, rovnako krokovy motor zo snimanim polohy, vacsinou sa ale v nom mechanicky pokazi ta draha po ktorej to jazdi
brzdovy spinac je myslim dostupny vcelku v pohode na hmat
to co zaplatis vidis aj predtym co tam mozes videt, tj. ked si nechas technicku dokumentaciu tak ti to vypise vsetko, az ked na to kliknes tak ti pise ze nemas pristup k tomu, su to bezne manualy co a ako rozobrat, blizsie data co a ako tam moc nie su
|
|
11.01.2014 22:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655932
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Tak to jsem si myslel ,e tam maji manuály jako byly dříve títené nebo na filmu.Ten ultrazvuk mě taky napadnu,ale neměl jsem dost lihu na ponoření mam ji 10.litrovou.Pokud jsouv ní dráhy vyběhaný tak to je konečná.Jete proměřím kabely k ecu.Nema náhodou popis patíce?Diky Milan.
PS.co vyvodí z tohoto grafu?
Tak to jsem si myslel ,e tam maji manuály jako byly dříve títené nebo na filmu.Ten ultrazvuk mě taky napadnu,ale neměl jsem dost lihu na ponoření mam ji 10.litrovou.Pokud jsouv ní dráhy vyběhaný tak to je konečná.Jete proměřím kabely k ecu.Nema náhodou popis patíce?Diky Milan.
PS.co vyvodí z tohoto grafu?
Přílohy: Rapport de navigation.pdf ( 196438b ) - Vytisknout _20140111224652 - vozidlo _VF000000000000000.pdf ( 84056b ) - měření |
|
11.01.2014 22:51 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655948
|
|
jumep
|
|
|
len schemu odkial kam, ale osobne si myslim ze budu vybehane drahy
P1161 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Klapka zablokovaná během jízdy
P0488 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Příli velké otevření klapky EGR
P2100 Ovládání krtící klapky s motorkem : Zkrat mezi vodiči
P2111 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : krticí klapka zablokována během doby po vypnutí zapalování
vsetky 4 hlasky su z tej klapky a presne to jasne ukazuje ze to nenasnima polohu a chyti sa to az ked je ta klapka uplne mimo alebo vobec
len schemu odkial kam, ale osobne si myslim ze budu vybehane drahy
P1161 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Klapka zablokovaná během jízdy
P0488 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : Příli velké otevření klapky EGR
P2100 Ovládání krtící klapky s motorkem : Zkrat mezi vodiči
P2111 Signál kopírování polohy klapky dávkovače : krticí klapka zablokována během doby po vypnutí zapalování
vsetky 4 hlasky su z tej klapky a presne to jasne ukazuje ze to nenasnima polohu a chyti sa to az ked je ta klapka uplne mimo alebo vobec
|
|
11.01.2014 22:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655960
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ta klapka je krokovy motor zo snimanim polohy (uplne rovnako ako benzinova klapka)
problem je rovnako ako u benzinovych klapiek ze to proste nechodi spravne a vypada uplne pekne, takze by som zacal vymenou tej klapky, kludne aj starsiu, moc ine s nou nespravis, jeden chalan hovoril ze opravil benzinovu klapku tak ze ju rozobral a strcil do ultrazvukovej cisticky, skusit mozes
ano, egr je elektricky, rovnako krokovy motor zo snimanim polohy, vacsinou sa ale v nom mechanicky pokazi ta draha po ktorej to jazdi
brzdovy spinac je myslim dostupny vcelku v pohode na hmat
to co zaplatis vidis aj predtym co tam mozes videt, tj. ked si nechas technicku dokumentaciu tak ti to vypise vsetko, az ked na to kliknes tak ti pise ze nemas pristup k tomu, su to bezne manualy co a ako rozobrat, blizsie data co a ako tam moc nie su
Klapka je stejna s biturbem C5 a stoji v citroenu 6500,- Jedna otazka - pri chcipnuti motor jeste chvilku dobehne a trochu jakoby zarachoti? auto nekdy (muze i stale) ma mensi vykon a obcas pada do nouze? Jestli ano neres a dej novou - v tehle budou odrbane prevody - budes se s tim babrat a nerozchodis to - stejne to bude zlobit - na 50% se po vymene srovna i EGR.
Klapka je stejna s biturbem C5 a stoji v citroenu 6500,- Jedna otazka - pri chcipnuti motor jeste chvilku dobehne a trochu jakoby zarachoti? auto nekdy (muze i stale) ma mensi vykon a obcas pada do nouze? Jestli ano neres a dej novou - v tehle budou odrbane prevody - budes se s tim babrat a nerozchodis to - stejne to bude zlobit - na 50% se po vymene srovna i EGR.
|
|
11.01.2014 23:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655971
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Ráno to bude vymrzly tak ji tem vrazím uvidím jak se chová a pak ji půjdu vypreparovat střeva.Ted jsem prodil kámoe at mi koukne na auto data a tam adný schémata nejsou na starý morory ano nové ne to bych do toho kopnul
Pokud má na mysli po vypnuti klíčku cca 3 sek.tak asi ano,rano porovnám s 2,1 td 2,5td.Dík.
Ráno to bude vymrzly tak ji tem vrazím uvidím jak se chová a pak ji půjdu vypreparovat střeva.Ted jsem prodil kámoe at mi koukne na auto data a tam adný schémata nejsou na starý morory ano nové ne to bych do toho kopnul:nevim
Pokud má na mysli po vypnuti klíčku cca 3 sek.tak asi ano,rano porovnám s 2,1 td 2,5td.Dík.
|
|
12.01.2014 00:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2655999
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Tak mi to nedalo a klapku jsem rozebral-plná oleje,ozubení není vylámané snimací dráha očitěna tak jen proměřít a uvidíme jak se v ponděli jede koupit nová
odporové dráhy v celém rozsahu jsou ok
tak je to tam namontovaný po vypnutí motoru je slyet jak tak parkuji nějaké blíe neurčené motory-těch zvuků je tam povícero.jdu vymyslet přípravek,vrazím tam kameru do potrubí a budu sledovat jak se chová.
Tak se ta potvora občas zasekáva ve 130000km-ende -tak to moc nevydrí,objednaná nová(3100),zítra dorazí tak ji tam fáknu a uvidíme co se uděje za změny.
Tak mi to nedalo a klapku jsem rozebral-plná oleje,ozubení není vylámané snimací dráha očitěna tak jen proměřít a uvidíme jak se v ponděli jede koupit nová:-)
odporové dráhy v celém rozsahu jsou ok
tak je to tam namontovaný po vypnutí motoru je slyet jak tak parkuji nějaké blíe neurčené motory-těch zvuků je tam povícero.jdu vymyslet přípravek,vrazím tam kameru do potrubí a budu sledovat jak se chová.
Tak se ta potvora občas zasekáva ve 130000km-ende -tak to moc nevydrí,objednaná nová(3100),zítra dorazí tak ji tam fáknu a uvidíme co se uděje za změny.
Přílohy: IMG_20140111_234912.jpg ( 472119b ) - |
|
12.01.2014 19:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2656393
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
jruze napsal(a): Novej-starí? co je levně?
Raději nový, pokud by byla cena cca 3000,- tak by to bylo super
Raději nový, pokud by byla cena cca 3000,- tak by to bylo super
|
|
12.01.2014 20:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2656451
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Jaký je rozdíl v regulátorech tlaku paliva. Podle vin mám mít 0281 002 872 (to mi řekli v servisu), ale mám tam 0281 002 493. Nevíte, který je ten správný ?
Jaký je rozdíl v regulátorech tlaku paliva. Podle vin mám mít 0281 002 872 (to mi řekli v servisu), ale mám tam 0281 002 493. Nevíte, který je ten správný ?
|
|
12.01.2014 21:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2656485
|
|
jumep
|
|
|
pojdu oba, jeden ma sitko a druhy nie ... ktory je ktory teraz neviem (myslim ze origo je 872, ale neviem teraz isto)
pojdu oba, jeden ma sitko a druhy nie ... ktory je ktory teraz neviem (myslim ze origo je 872, ale neviem teraz isto)
|
|
14.01.2014 20:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2657386
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
KLAPKA VYMĚNĚNA ZA NOVOU A JE KLID.
Děkuji vem za konzultaci.Stara ve 2.mezní poloze se 1x z 10 pokusů zasekla a bylo to vyhodnoceno bud jako zablokovaná klapka nebo zkrat mezi vodiči.Porozebraní na rot jsem zjisti vůli v motorku-vybehaný loiska.
KLAPKA VYMĚNĚNA ZA NOVOU A JE KLID.
Děkuji vem za konzultaci.Stara ve 2.mezní poloze se 1x z 10 pokusů zasekla a bylo to vyhodnoceno bud jako zablokovaná klapka nebo zkrat mezi vodiči.Porozebraní na rot jsem zjisti vůli v motorku-vybehaný loiska.:palec
|
|
| |
|
|