| | |
19.08.2013 17:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2609661
|
|
Mamlas
|
|
|
Mel jsem neco podobneho. Na prvni pohled na kabelu nebylo nic videt. Az kdyz jsem castecne odmontoval spodni kryt pod ktery vede ten kabel a poradne to prohledl, tak jsem nasel prodrene misto a prerusene kabely. Stacilo to jen spajet dohromady a zaizolovat.
Mel jsem neco podobneho. Na prvni pohled na kabelu nebylo nic videt. Az kdyz jsem castecne odmontoval spodni kryt pod ktery vede ten kabel a poradne to prohledl, tak jsem nasel prodrene misto a prerusene kabely. Stacilo to jen spajet dohromady a zaizolovat.
|
|
21.08.2013 22:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2611499
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Ach jááj.Niekedy sa vedia tie káble zlomi na neskutočných miestach.Ale hlavne,e vetko u funguje.
Ach jááj.Niekedy sa vedia tie káble zlomi na neskutočných miestach.Ale hlavne,e vetko u funguje.
|
|
05.09.2013 13:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2615672
|
|
cybertm
|
Město: JIHLAVA, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Dobré odpoledne, jsem dalím majitelem této hláky. Jenom tedy s malým rozdílem - po nastartování mi zustane svitit na přístrojovce lutá ikonka motoru, RT4 zahlásí jakýsi Engine failure, servis cosi, v nabídce RT4 diagnostika mi vypadne Engine antipollution system faulty.
Jene: nesvítí mi nápis Service, Nepadá to do nouzáku, motor má naprosto stejný projev jako dřív, nikde nic nekouří, nedusí se, turbo táhne stejně...
Projdu hadičky a konektory a pozjiuji diagnostiku kde mají.. Jsem z Jihlavy a tady poblí nevím jestli je někdo, kdo by věděl s C5 kudy kam.
Dobré odpoledne, jsem dalím majitelem této hláky. Jenom tedy s malým rozdílem - po nastartování mi zustane svitit na přístrojovce lutá ikonka motoru, RT4 zahlásí jakýsi Engine failure, servis cosi, v nabídce RT4 diagnostika mi vypadne Engine antipollution system faulty.
Jene: nesvítí mi nápis Service, Nepadá to do nouzáku, motor má naprosto stejný projev jako dřív, nikde nic nekouří, nedusí se, turbo táhne stejně...
Projdu hadičky a konektory a pozjiuji diagnostiku kde mají.. Jsem z Jihlavy a tady poblí nevím jestli je někdo, kdo by věděl s C5 kudy kam.
|
|
05.09.2013 14:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2615675
|
|
jruze
|
|
|
cybertm napsal(a): Dobré odpoledne, jsem dalím majitelem této hláky. Jenom tedy s malým rozdílem - po nastartování mi zustane svitit na přístrojovce lutá ikonka motoru, RT4 zahlásí jakýsi Engine failure, servis cosi, v nabídce RT4 diagnostika mi vypadne Engine antipollution system faulty.
Jene: nesvítí mi nápis Service, Nepadá to do nouzáku, motor má naprosto stejný projev jako dřív, nikde nic nekouří, nedusí se, turbo táhne stejně...
Projdu hadičky a konektory a pozjiuji diagnostiku kde mají.. Jsem z Jihlavy a tady poblí nevím jestli je někdo, kdo by věděl s C5 kudy kam.
Kolik je v tom vody,oleje ? Po zapnutí klíčku se na malém displeji(mezi otáčkoměrem a tacho) objeví co - napíe to e je oil OK ? Co přesnou hláku.
Kolik je v tom vody,oleje ? Po zapnutí klíčku se na malém displeji(mezi otáčkoměrem a tacho) objeví co - napíe to e je oil OK ?:nevim Co přesnou hláku.;-)
|
|
05.09.2013 14:45 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2615680
|
|
cybertm
|
Město: JIHLAVA, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
jruze napsal(a): Kolik je v tom vody,oleje ? Po zapnutí klíčku se na malém displeji(mezi otáčkoměrem a tacho) objeví co - napíe to e je oil OK ? Co přesnou hláku.
Zdravím, děkuji za rychlou reakce. Píe Oil OK, ale půjdu na výměnu, mám zrovna termín po 15000km. Vodu překontroluji. mám 171 000 najeto. Přesná hláka: Na monitoru navigace RT4 po nastartování (to je okamité bez anomálií) se objeví hláka Engine fault service needed, zhasne, pustí se rádio, volnoběh drí, nikde nesvítí nic ne lutá ikonka motoru, v menu RT4 na poloce diagnostiky je hláka Engine antipollution system faulty. Nic víc, nic míň.. Motor tahá nad 3000 bez omezení, na hadičkách jsem nic upadnutého, steřelého nenael. Obecně se zdá být motorový prostor a materiály v něm velmi zachovalý. Jediné co bylo blbě tak naklapnutý ozdobný kryt motoru - trochu oletil tím molitanem ty hadice pod ním, ale prasklina, prodření nejde vidět ani slyet. turbo hvízdá standardně, vylágrované nevypadá, intercooler suchý... Při otočení klíčkem na OFF zhasíná motor takté okamitě.
Jetě ale dodám e s autem musím jezdit často mimo silnice a někdy dojde ke kontaktu terénu s podvozkem. nedávno jsem tam utrhl jednu plastovou záslepku v tom papírovém krytu cca pod nohama spolujezdce. kousek vedle jde z FAPu pod ten papírový dekl na podvozku kabel z čidla - není tam místo kde by to mohlo zkratovat vodou? Závada se objevila v deti, kdy jsem si odběhl na 3 minuty k bankomatu. nastartuju a bylo to tam. předtím nikdy nic...
Zdravím, děkuji za rychlou reakce. Píe Oil OK, ale půjdu na výměnu, mám zrovna termín po 15000km. Vodu překontroluji. mám 171 000 najeto. Přesná hláka: Na monitoru navigace RT4 po nastartování (to je okamité bez anomálií) se objeví hláka Engine fault service needed, zhasne, pustí se rádio, volnoběh drí, nikde nesvítí nic ne lutá ikonka motoru, v menu RT4 na poloce diagnostiky je hláka Engine antipollution system faulty. Nic víc, nic míň.. Motor tahá nad 3000 bez omezení, na hadičkách jsem nic upadnutého, steřelého nenael. Obecně se zdá být motorový prostor a materiály v něm velmi zachovalý. Jediné co bylo blbě tak naklapnutý ozdobný kryt motoru - trochu oletil tím molitanem ty hadice pod ním, ale prasklina, prodření nejde vidět ani slyet. turbo hvízdá standardně, vylágrované nevypadá, intercooler suchý... Při otočení klíčkem na OFF zhasíná motor takté okamitě.
Jetě ale dodám e s autem musím jezdit často mimo silnice a někdy dojde ke kontaktu terénu s podvozkem. nedávno jsem tam utrhl jednu plastovou záslepku v tom papírovém krytu cca pod nohama spolujezdce. kousek vedle jde z FAPu pod ten papírový dekl na podvozku kabel z čidla - není tam místo kde by to mohlo zkratovat vodou? Závada se objevila v deti, kdy jsem si odběhl na 3 minuty k bankomatu. nastartuju a bylo to tam. předtím nikdy nic...
|
|
05.09.2013 17:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2615749
|
|
jruze
|
|
|
cybertm napsal(a): Zdravím, děkuji za rychlou reakce. Píe Oil OK, ale půjdu na výměnu, mám zrovna termín po 15000km. Vodu překontroluji. mám 171 000 najeto. Přesná hláka: Na monitoru navigace RT4 po nastartování (to je okamité bez anomálií) se objeví hláka Engine fault service needed, zhasne, pustí se rádio, volnoběh drí, nikde nesvítí nic ne lutá ikonka motoru, v menu RT4 na poloce diagnostiky je hláka Engine antipollution system faulty. Nic víc, nic míň.. Motor tahá nad 3000 bez omezení, na hadičkách jsem nic upadnutého, steřelého nenael. Obecně se zdá být motorový prostor a materiály v něm velmi zachovalý. Jediné co bylo blbě tak naklapnutý ozdobný kryt motoru - trochu oletil tím molitanem ty hadice pod ním, ale prasklina, prodření nejde vidět ani slyet. turbo hvízdá standardně, vylágrované nevypadá, intercooler suchý... Při otočení klíčkem na OFF zhasíná motor takté okamitě.
Jetě ale dodám e s autem musím jezdit často mimo silnice a někdy dojde ke kontaktu terénu s podvozkem. nedávno jsem tam utrhl jednu plastovou záslepku v tom papírovém krytu cca pod nohama spolujezdce. kousek vedle jde z FAPu pod ten papírový dekl na podvozku kabel z čidla - není tam místo kde by to mohlo zkratovat vodou? Závada se objevila v deti, kdy jsem si odběhl na 3 minuty k bankomatu. nastartuju a bylo to tam. předtím nikdy nic...
Diag - ta to hodí do četiny a měřené hodnoty
Diag - ta to hodí do četiny a měřené hodnoty :nevim
|
|
05.09.2013 22:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2615954
|
|
jumep
|
|
|
Engine fault - service needed je konecne normalne upravena hlaska, miesto antipollution fault
ak ale neni nudzovy rezim, tak to je nieco z cidiel mimo rozsah / ako pises preruseny drat
bez diagnostiky je to tapanie naprazdno, ta ti povie uplne presne co pozret
Engine fault - service needed je konecne normalne upravena hlaska, miesto antipollution fault
ak ale neni nudzovy rezim, tak to je nieco z cidiel mimo rozsah / ako pises preruseny drat
bez diagnostiky je to tapanie naprazdno, ta ti povie uplne presne co pozret
|
|
06.09.2013 09:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2616073
|
|
cybertm
|
Město: JIHLAVA, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Dobré ráno, tak jsem včera překontroloval vodu a byla tak 1,5cm pod čárkou minima, co jsem předtím neviděl, protoe po víkendových autokrosových závodech mi nádrku olepala spousta prachu. Zahýpal jsem autem, sedl e dojedu pro nový fridex a.... ?? Hláka nikde. Auto jako vdycky předtím. Tak jsem večer dolil fridex a od té doby bez potíí..
Je teda fakt moné e by se ta zlověstná hláka poruchy motoru objevila pouze proto, e by se trochu sníila hladina chladicí kapaliny? e by tam francouzi nemohli dát něco blie určujícího pro věci co se běně dolévají? Ostřikovače se taky hlásí zvlá aby to bylo jasné.. ale ty mají asi vyjímku
No a nebo jak bylo včera sluníčko, tak mi tam někde vyschlo to, co mi předtím zkratovalo..
Kadopádně děkuji, byl to skvělý odhad! Uplně vidím s čím vím by přili u citroenu. Stejně ale na diagnostiku zajedu, přeci jen u má za sebou skoro pět sezon..
Dobré ráno, tak jsem včera překontroloval vodu a byla tak 1,5cm pod čárkou minima, co jsem předtím neviděl, protoe po víkendových autokrosových závodech mi nádrku olepala spousta prachu. Zahýpal jsem autem, sedl e dojedu pro nový fridex a.... ?? Hláka nikde. :nevim Auto jako vdycky předtím. Tak jsem večer dolil fridex a od té doby bez potíí..
Je teda fakt moné e by se ta zlověstná hláka poruchy motoru objevila pouze proto, e by se trochu sníila hladina chladicí kapaliny? e by tam francouzi nemohli dát něco blie určujícího pro věci co se běně dolévají? Ostřikovače se taky hlásí zvlá aby to bylo jasné.. ale ty mají asi vyjímku ;-)
No a nebo jak bylo včera sluníčko, tak mi tam někde vyschlo to, co mi předtím zkratovalo..
Kadopádně děkuji, byl to skvělý odhad! Uplně vidím s čím vím by přili u citroenu. Stejně ale na diagnostiku zajedu, přeci jen u má za sebou skoro pět sezon..
|
|
06.09.2013 13:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2616140
|
|
jumep
|
|
|
urcite to nebolo tym, ono sa to pravdepodobne vrati
urcite to nebolo tym, ono sa to pravdepodobne vrati
|
|
16.09.2013 20:26 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2619448
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jruze napsal(a): 0363 87 - membrána proměnné délky sání (743,-)
Super, díky, jetě dotaz: pokud je membrána patná, znamená to, e to táhlo vedoucí k hřídeli nechodí vůbec?
Super, díky, jetě dotaz: pokud je membrána patná, znamená to, e to táhlo vedoucí k hřídeli nechodí vůbec? :nevim
|
|
16.09.2013 20:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2619476
|
|
jumep
|
|
|
u mna v profile mas navod co s tym / ako to otestovat ... (hladaj swirl)
u mna v profile mas navod co s tym / ako to otestovat ... (hladaj swirl)
|
|
22.09.2013 10:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2620650
|
|
Remy
|
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
antipollution fault u mne taky nevim co resit, byli chlap u nas diag.... pry ukazule nizky tlak rikal bud vada cerpadlo naftovy nebo reg. tlaku v motoru, jsem kontroloval je v poradku. nekdo z okoli mohl prijid a poradit?
antipollution fault u mne taky nevim co resit, byli chlap u nas diag.... pry ukazule nizky tlak rikal bud vada cerpadlo naftovy nebo reg. tlaku v motoru, jsem kontroloval je v poradku. nekdo z okoli mohl prijid a poradit?
|
|
22.09.2013 10:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2620653
|
|
jumep
|
|
|
co si kontroloval na regulatore tlaku?
predpokalam ze teda nizky tlak paliva, najjednoduchsie je vymenit ten regulator (skutocne tam neni co kontrolovat) a ak to nepomoze tak potom mozes zacat badat a vrazat peniaze
zhasina ti ten motor normalne?
co si kontroloval na regulatore tlaku?
predpokalam ze teda nizky tlak paliva, najjednoduchsie je vymenit ten regulator (skutocne tam neni co kontrolovat) a ak to nepomoze tak potom mozes zacat badat a vrazat peniaze
zhasina ti ten motor normalne?
|
|
22.09.2013 11:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2620658
|
|
Remy
|
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
reg. tlaku dal sem druhou vysledek stejny, ano normalne vypnute motor pak zas start a chvili zas vypne nekolik krat uz neslo nastartovat. az vychladne zase start. predtim jsem jel do chorvatsko cesta bez problemu az na miste akorat uz neche nastartovat kdyz horky motor
reg. tlaku dal sem druhou vysledek stejny, ano normalne vypnute motor pak zas start a chvili zas vypne nekolik krat uz neslo nastartovat. az vychladne zase start. predtim jsem jel do chorvatsko cesta bez problemu az na miste akorat uz neche nastartovat kdyz horky motor
|
|
22.09.2013 14:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2620688
|
|
Remy
|
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
zkousel jsem zpet stary Regulátor tlaku paliva nastartoval funguje vsechno v poradku pak chvili vyple a pise not fuction esp, zkousel vypne a zapne zase problem servis
zkousel jsem zpet stary Regulátor tlaku paliva nastartoval funguje vsechno v poradku pak chvili vyple a pise not fuction esp, zkousel vypne a zapne zase problem servis
|
|
22.09.2013 19:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2620759
|
|
Remy
|
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
neslo jizda jen chvili vypne motor myslim potreba novou reg. tlaku??
neslo jizda jen chvili vypne motor myslim potreba novou reg. tlaku??
|
|
| |
|
|