| | |
01.04.2013 21:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2562543
|
|
jirtom
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím vechny citronaky.Jsem tu nováček.Koupil jsem C5 r.v.02 motor 2.0 litr benzín.Mám ho 3dny a začala se mi objevovat chyba antipolution fault.auto je předělané na plyn.Stane se to tak e jedu třeba 30km a najednou se to objeví a rozsvítí se servis a kontrolka motoru a zhasne to a po zchladnutí motoru a pak zas dobrý.Stalo se to vdy při jízdě po dálnici,ale jedu pořad stejně rychle cca 120.Nemáte někdo ponětí jak to řeit,případně kontakt na někoho v praze s diagnostikou?jo a taky pořád topí levá strana,ale o tom u jsem tu nějaké články četl.Předem vám děkuji.
Zdravím vechny citronaky.Jsem tu nováček.Koupil jsem C5 r.v.02 motor 2.0 litr benzín.Mám ho 3dny a začala se mi objevovat chyba antipolution fault.auto je předělané na plyn.Stane se to tak e jedu třeba 30km a najednou se to objeví a rozsvítí se servis a kontrolka motoru a zhasne to a po zchladnutí motoru a pak zas dobrý.Stalo se to vdy při jízdě po dálnici,ale jedu pořad stejně rychle cca 120.Nemáte někdo ponětí jak to řeit,případně kontakt na někoho v praze s diagnostikou?jo a taky pořád topí levá strana,ale o tom u jsem tu nějaké články četl.Předem vám děkuji.
|
|
16.04.2013 19:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2567723
|
|
jruze
|
|
|
Teď jsem tu měl auto (RHR) kde byl stabilně tlak na litě nějakých 1800barů(v diag a to i u zhaslého motoru) je divné e i s touto hodnotou motor běel.Jednak KO snímač tlaku ale hlavní příčina je v příloze.
Teď jsem tu měl auto (RHR) kde byl stabilně tlak na litě nějakých 1800barů(v diag a to i u zhaslého motoru) je divné e i s touto hodnotou motor běel.Jednak KO snímač tlaku ale hlavní příčina je v příloze.
Přílohy: 140420132536.jpg ( 1002840b ) - 140420132538.jpg ( 622763b ) - |
|
23.04.2013 23:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2571398
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
zdravim mam problem s autom 2.2 HDI vzdy ked autu trosku viac pridam tk mi vyhodi chybu motora antipollution fault a vypne mi aj ESP robieva mi to len pri prudsom pridani vo vyzsich otackach ked jazdim kludne neni problem daval som to aj na diagnostiku vysledky su v prilohe aj ked neviem z nich volako nic vycitat. mam problem aj s aditivom je prazdne to su niektore z tych hlasok to budem riesit coskoro ale to mi svietilo aj doteraz a nebol takyto problem. Tiez mi svieti airbag niekde na soferovej strane nemozu byt nejake kable spolocne ktore sa radi prerusia ? zda sa mi ze pri vyzsich otackach ma ten motor zvuk ako keby z niekade nasavalo falosy vzduch mozno daka hadica prasknuta alebo nieco take. Nestretli ste sa s tym niekto prosim vas ?
PS : Prepacte za ten chaoticky popis snazil som sa popisat vsetko co by s tym mohlo mat nieco spolocne
zdravim mam problem s autom 2.2 HDI vzdy ked autu trosku viac pridam tk mi vyhodi chybu motora antipollution fault a vypne mi aj ESP robieva mi to len pri prudsom pridani vo vyzsich otackach ked jazdim kludne neni problem daval som to aj na diagnostiku vysledky su v prilohe aj ked neviem z nich volako nic vycitat. mam problem aj s aditivom je prazdne to su niektore z tych hlasok to budem riesit coskoro ale to mi svietilo aj doteraz a nebol takyto problem. Tiez mi svieti airbag niekde na soferovej strane nemozu byt nejake kable spolocne ktore sa radi prerusia ? zda sa mi ze pri vyzsich otackach ma ten motor zvuk ako keby z niekade nasavalo falosy vzduch mozno daka hadica prasknuta alebo nieco take. Nestretli ste sa s tym niekto prosim vas ?
PS : Prepacte za ten chaoticky popis snazil som sa popisat vsetko co by s tym mohlo mat nieco spolocne
Přílohy: DSC_0081.jpg ( 2089609b ) - DSC_0082.jpg ( 1773417b ) - DSC_0083.jpg ( 1928226b ) - DSC_0084.jpg ( 1680088b ) - DSC_0085.jpg ( 1899388b ) - |
|
24.04.2013 09:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2571461
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
no skusim to dat pozret mechanikovy a inak to aditivum som doplnal cistil a vsetko robil pred 30 000 km a ked som pozeral na diagnostike kolko tam toho je tak tam pisalo 77g je mozne aby po tak malo km vsetko vycerpalo ? jazdievam vacsinou dlhsie trasy a dakujem za info ked to vyriesim dam vedet cim to bolo
no skusim to dat pozret mechanikovy a inak to aditivum som doplnal cistil a vsetko robil pred 30 000 km a ked som pozeral na diagnostike kolko tam toho je tak tam pisalo 77g je mozne aby po tak malo km vsetko vycerpalo ? jazdievam vacsinou dlhsie trasy a dakujem za info ked to vyriesim dam vedet cim to bolo
|
|
29.04.2013 14:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2573384
|
|
musketir
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím, mám problém s 2,2. Kdy se dostane motor nad 2700ot úplně ho to vypne. Při prudí akceleraci a jednou i při podřazení. Jde hůř nastartovat a na diag to píe chybu ve vysokotlakém systému. Zkouel se druhý regulátor (ne nový) a je to stejné, vstřiky jsou po kontrole a OK. Můe být patné VTčerpadlo? Mohlo by se to takto chovat při přeskočeném rozvodu? Co prohlédnout a testnout, abych nemusel kupovat spoustu zbytečných nových věcí?
Zdravím, mám problém s 2,2. Kdy se dostane motor nad 2700ot úplně ho to vypne. Při prudí akceleraci a jednou i při podřazení. Jde hůř nastartovat a na diag to píe chybu ve vysokotlakém systému. Zkouel se druhý regulátor (ne nový) a je to stejné, vstřiky jsou po kontrole a OK. Můe být patné VTčerpadlo? Mohlo by se to takto chovat při přeskočeném rozvodu? Co prohlédnout a testnout, abych nemusel kupovat spoustu zbytečných nových věcí?
|
|
29.04.2013 15:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2573398
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
VT čerpadlo - ukáe diag. Podávací čerpadlo - změřit. Zanesený naftový filtr - vyměnit vloku.
VT čerpadlo - ukáe diag. Podávací čerpadlo - změřit. Zanesený naftový filtr - vyměnit vloku.
|
|
09.05.2013 17:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2577672
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Mám tady výpis chyby, poradíte co je v háji a bude potřebovat vyměnit viz. příloha.
Dík
Mám tady výpis chyby, poradíte co je v háji a bude potřebovat vyměnit viz. příloha.
Dík
Přílohy: P0299.pdf ( 94966b ) - P0299 |
|
09.05.2013 21:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2577800
|
|
jumep
|
|
|
P0299 a P0234- skontrolovat podtlaky a ak su ok, tak vymenit ten elektromagneticky ventil a to odvetranie co ide do neho (mozes ho skusit pripadne nejako vycistit, nasal najskor nejaky bordel a lepi sa)
P0569 - bude mat najskor suvis s prvou chybou
P0299 a P0234- skontrolovat podtlaky a ak su ok, tak vymenit ten elektromagneticky ventil a to odvetranie co ide do neho (mozes ho skusit pripadne nejako vycistit, nasal najskor nejaky bordel a lepi sa)
P0569 - bude mat najskor suvis s prvou chybou
|
|
10.05.2013 06:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2577874
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
jumep napsal(a): P0299 a P0234- skontrolovat podtlaky a ak su ok, tak vymenit ten elektromagneticky ventil a to odvetranie co ide do neho (mozes ho skusit pripadne nejako vycistit, nasal najskor nejaky bordel a lepi sa) P0569 - bude mat najskor suvis s prvou chybou
Nevím jestli to s tím můe souviset, ale kdy otočím klíčkem do polohy, e se rozsvítí kontrolky tak ze zařízení, které je vřazeno do sacího potrubí (a moná je to i ten ventil, na fotce z netu naznačeno, ale nejsem si jist) vychází pískání odhaduju to tak na 4 - 5 kHz. Jen pro pro pořádek ten elmag ventil je kde ?
P0299 a P0234- skontrolovat podtlaky a ak su ok, tak vymenit ten elektromagneticky ventil a to odvetranie co ide do neho (mozes ho skusit pripadne nejako vycistit, nasal najskor nejaky bordel a lepi sa) P0569 - bude mat najskor suvis s prvou chybou
Nevím jestli to s tím můe souviset, ale kdy otočím klíčkem do polohy, e se rozsvítí kontrolky tak ze zařízení, které je vřazeno do sacího potrubí (a moná je to i ten ventil, na fotce z netu naznačeno, ale nejsem si jist) vychází pískání odhaduju to tak na 4 - 5 kHz. Jen pro pro pořádek ten elmag ventil je kde ?
Přílohy: citroen-c5-saloon-1-6-hdi-16v-vtr-nav-4dr-157444081-640x480.jpg ( 101514b ) - motor |
|
10.05.2013 13:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2577976
|
|
jumep
|
|
|
to ze to tam piska je vporiadku, to su servomotorceky
ten ventil je zozadu motora v strede dostupne zospodu
to ze to tam piska je vporiadku, to su servomotorceky
ten ventil je zozadu motora v strede dostupne zospodu
|
|
10.07.2013 22:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2598184
|
|
Coudy28
|
Město: Neplachovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj vichni, řeím klasický problém hláky antipolution fault. Jedná se mi o to e vechny podtlaky mám zkontrolované a FAP vyčitěný. Po diagnostice a vymázání chyb se mi objevuje hláka foto 1, po projetí a spadnutí do nouzového reimu hlásí tyto chyby foto 2. Myslíte e je v háji čerpadlo aditiva ? A co to Turbo ? Díky moc za odpovědi u si nevím rady...
Ahoj vichni, řeím klasický problém hláky antipolution fault. Jedná se mi o to e vechny podtlaky mám zkontrolované a FAP vyčitěný. Po diagnostice a vymázání chyb se mi objevuje hláka foto 1, po projetí a spadnutí do nouzového reimu hlásí tyto chyby foto 2. Myslíte e je v háji čerpadlo aditiva ? A co to Turbo ? Díky moc za odpovědi u si nevím rady...
Přílohy: 1059577_10200374071894612_797911757_n.jpg ( 57447b ) - foto 1 1063640_10200374072054616_512668241_n.jpg ( 105171b ) - foto 2 |
|
10.07.2013 23:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2598205
|
|
jumep
|
|
|
podtlaky, podtlaky a zasa len podtlaky - ak nevidis prasknutu hadicku, tak na 95% mas prasknutu membranu swirlu
co sa tyka ostatnych chyb - vymen si nadrzku na aditivum - ale to bez fyzickej kontroli nepotvrdim
podtlaky, podtlaky a zasa len podtlaky - ak nevidis prasknutu hadicku, tak na 95% mas prasknutu membranu swirlu
co sa tyka ostatnych chyb - vymen si nadrzku na aditivum - ale to bez fyzickej kontroli nepotvrdim
|
|
10.07.2013 23:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2598234
|
|
jruze
|
|
|
Já tu mám taky hlavolam - auto po nastartování jede e by utrhlo poloosy a po chvilce ztratí výkon tak o 30% zhasnu nastartuji a OK a tak pořád dokola - chyba ztráta výkonu(příčina poloha kopírování polohy turba(turbo dává - trochu povolím hadici a vystřelí ji) + teplota nasávaného vzduchu průtokoměrem -49 stupňů) Logicky váha - dal jsem jinou - to samé,podezíral jsem i vstřiky (dal jsem jiné),čidla výměna - to samé.Vyměnil jsem skoro ve z motoru kde je ve OK a výsledek 0 (auto závadu neukáe je jen v diag) - POTŘEBUJI MECHANIKA-SERVIS.Jedná se o RHR a konzultaci - u jsem to vyřeil,ale provizorka. No mistr Jumep ? Jetě - před ztrátou výkonu kubne(jako by zavřela klapka) - je to bez FAP take y ne a klapka na zkouku odpojena.
Já tu mám taky hlavolam - auto po nastartování jede e by utrhlo poloosy a po chvilce ztratí výkon tak o 30% zhasnu nastartuji a OK a tak pořád dokola - chyba ztráta výkonu(příčina poloha kopírování polohy turba(turbo dává - trochu povolím hadici a vystřelí ji) + teplota nasávaného vzduchu průtokoměrem -49 stupňů) Logicky váha - dal jsem jinou - to samé,podezíral jsem i vstřiky (dal jsem jiné),čidla výměna - to samé.Vyměnil jsem skoro ve z motoru kde je ve OK a výsledek 0 (auto závadu neukáe je jen v diag) - POTŘEBUJI MECHANIKA-SERVIS.Jedná se o RHR a konzultaci - u jsem to vyřeil,ale provizorka. No mistr Jumep ? Jetě - před ztrátou výkonu kubne(jako by zavřela klapka) - je to bez FAP take y ne a klapka na zkouku odpojena.
|
|
11.07.2013 10:15 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2598280
|
|
jumep
|
|
|
-49 stupnov, mas tam 2 teplotne cidla, jedno vo vahe druhe pred vstupom do motora (je tam snimac tlaku a teplotne cidlo - byva zasr... - tu by som hladal -49) a potom by som prehodil ten snimac polohy turba (elektronicka blbovina na turbe)
a tiez skontroloval ci neni zanesena ta rozdvojka kde su napojene podtlakove hadicky na podtlakovej pumpe (to som tu mal uz niekolko krat)
-49 stupnov, mas tam 2 teplotne cidla, jedno vo vahe druhe pred vstupom do motora (je tam snimac tlaku a teplotne cidlo - byva zasr... - tu by som hladal -49) a potom by som prehodil ten snimac polohy turba (elektronicka blbovina na turbe)
a tiez skontroloval ci neni zanesena ta rozdvojka kde su napojene podtlakove hadicky na podtlakovej pumpe (to som tu mal uz niekolko krat)
|
|
| |
|
|