| | |
25.11.2012 14:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2525312
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Taky mi vyskakuje antipollution system faulty. Byl jsem i na diag. (bohuel ne lexia) a tuím se na ní taky psalo o teplotním čidle na katu. Nicméně obsluha diagnostiky mi přila jako dosti zmatená. Potřeboval bych svoji c5 proklepnout někým, kdo si je jistej v kramfleku a má lexiu. Nevíte o někom na trase Jihlava - Třebíč - Brno - Zlín případně v jejím okolí? Díky za info.
Taky mi vyskakuje antipollution system faulty. Byl jsem i na diag. (bohuel ne lexia) a tuím se na ní taky psalo o teplotním čidle na katu. Nicméně obsluha diagnostiky mi přila jako dosti zmatená. Potřeboval bych svoji c5 proklepnout někým, kdo si je jistej v kramfleku a má lexiu. Nevíte o někom na trase Jihlava - Třebíč - Brno - Zlín případně v jejím okolí? Díky za info.
|
|
25.11.2012 14:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2525315
|
|
katuska
|
Město: Soporna, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
s tymi odbornikmi v cechach ti neporadim lebo som tu novy na fore ale myslim si ze tej trase je urcite nejaky macher...mne to nedavno vypisovalo tu istu chybu a bol to regulator...mozno ti to pomoze
s tymi odbornikmi v cechach ti neporadim lebo som tu novy na fore ale myslim si ze tej trase je urcite nejaky macher...mne to nedavno vypisovalo tu istu chybu a bol to regulator...mozno ti to pomoze:-)
|
|
28.11.2012 13:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2526316
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak cestou do paněl se to někde v SRN rozsvítilo, po pár pauzách(startování) to ve FR zhaslo a u se nerozsvítilo.. Take hádám, e bude naruený jen kabel/konektor nebo něco takovýho ne e by odelo celý čidlo, to by asi svítilo furt ne?
Tak cestou do paněl se to někde v SRN rozsvítilo, po pár pauzách(startování) to ve FR zhaslo a u se nerozsvítilo.. Take hádám, e bude naruený jen kabel/konektor nebo něco takovýho ne e by odelo celý čidlo, to by asi svítilo furt ne?
|
|
29.12.2012 22:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2535075
|
|
jruze
|
|
|
Zajímavé chování motoru. - Nastartuji (tlak paliva kolem 300) - vypnu klíček - zhasne (to je OK tak třeba desetkrát) náhodně se stává e vyhodí antipolution a následně po vypnutí klíčku běí tak 30sekund dál(v chybových hlákách regulátor - vypnutí je poadováno ale reg. je stále aktivní) - dám jiný několik desítek KM OK a opět to samé.(na první regulátor to na 20.Km po vyhláení chyby i zhaslo a po chvilce odpočinku OK - děje se to náhodně).Na druhý se intenzita sníila - na třetí jen jen nouzák a hláka.Druhý regulátor odskouen v mém autě a bezproblému . Mám doměnku co to je ale co nato ostatní odborníci ? Jetě doplním e odchylka tlaku kolísá a dovede být i o 100. vyí
Zajímavé chování motoru. - Nastartuji (tlak paliva kolem 300) - vypnu klíček - zhasne (to je OK tak třeba desetkrát) náhodně se stává e vyhodí antipolution a následně po vypnutí klíčku běí tak 30sekund dál(v chybových hlákách regulátor - vypnutí je poadováno ale reg. je stále aktivní) - dám jiný několik desítek KM OK a opět to samé.(na první regulátor to na 20.Km po vyhláení chyby i zhaslo a po chvilce odpočinku OK - děje se to náhodně).Na druhý se intenzita sníila - na třetí jen jen nouzák a hláka.Druhý regulátor odskouen v mém autě a bezproblému . Mám doměnku co to je ale co nato ostatní odborníci ? ;-) Jetě doplním e odchylka tlaku kolísá a dovede být i o 100. vyí
|
|
29.12.2012 22:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2535076
|
|
jumep
|
|
|
je to 2.0hdi a dost bezna zavada
ked pozres dole je taky zlty konektor na motore (pod kabelazou)
z neho ide do rampy na snimac kablik a problem je presne v tomto konektore, rozpoj, precisti a ak je utrhnuty tak ho pripevni
ten merany tlak su inak mierne bludy, zlepsi sa po oprave vyrazne aj chod motora
je to 2.0hdi a dost bezna zavada
ked pozres dole je taky zlty konektor na motore (pod kabelazou)
z neho ide do rampy na snimac kablik a problem je presne v tomto konektore, rozpoj, precisti a ak je utrhnuty tak ho pripevni
ten merany tlak su inak mierne bludy, zlepsi sa po oprave vyrazne aj chod motora :)
|
|
29.12.2012 22:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2535078
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): je to 2.0hdi a dost bezna zavada
ked pozres dole je taky zlty konektor na motore (pod kabelazou)
z neho ide do rampy na snimac kablik a problem je presne v tomto konektore, rozpoj, precisti a ak je utrhnuty tak ho pripevni
ten merany tlak su inak mierne bludy, zlepsi sa po oprave vyrazne aj chod motora
První oprava byla konektor na regulátoru,druhá regulátor,třetí snímač tlaku(a kontrola konektoru),dalí výměna regulátoru a ve prohozeno i s mím autem. No mně to připadá jakoby se ucpal odvod nafty a tím vzroste tlak nad maximum a elektronika to schodí.Je to 2.2 HDI 2002
První oprava byla konektor na regulátoru,druhá regulátor,třetí snímač tlaku(a kontrola konektoru),dalí výměna regulátoru a ve prohozeno i s mím autem.:nevim No mně to připadá jakoby se ucpal odvod nafty a tím vzroste tlak nad maximum a elektronika to schodí.Je to 2.2 HDI 2002
|
|
29.12.2012 22:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2535079
|
|
jumep
|
|
|
u 2.2 je to raritna zavada, ale je to presne to co hovorim, snimac tlaku stale snima nejaky tlak a preto to po zhasnuti stale akoze ide, skontroluj kabelaz na nom (po vypnuti motora to bude v diag stale ukazovat snad okolo 30bar)
u 2.2 je to raritna zavada, ale je to presne to co hovorim, snimac tlaku stale snima nejaky tlak a preto to po zhasnuti stale akoze ide, skontroluj kabelaz na nom (po vypnuti motora to bude v diag stale ukazovat snad okolo 30bar)
|
|
23.01.2013 20:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541676
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Ahojte,
prosím o radu nebo kontakt na někoho, kdo by mi byl schopen vyměnit součástky uvedené dále. Velmi rychle ted popíu, co se stalo - mám C5 1,6 HDI, 273 tis km, koupeno v r. 2005 mnou jako nové auto v ČR.
Minulý týden se mi objevila hláka ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY a řonula se kontrolka na přístrojovce. Ve značkovém servisu na diagnostice zjistili, e je patný snímač otáček motoru, dále snímač tlaku a teploty FAP. Výměna a "oivení" vech těchto součástek by vyla okolo 8 - 8500 Kč. To se mi nechce dávat.... Ale asi se s tím něco udělat musí. Bydlím kousek od Přerova, k mechanikovi (dobrému) dojedu klidne i 80 km.
Dík, Eger
Ahojte,
prosím o radu nebo kontakt na někoho, kdo by mi byl schopen vyměnit součástky uvedené dále. Velmi rychle ted popíu, co se stalo - mám C5 1,6 HDI, 273 tis km, koupeno v r. 2005 mnou jako nové auto v ČR.
Minulý týden se mi objevila hláka ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY a řonula se kontrolka na přístrojovce. Ve značkovém servisu na diagnostice zjistili, e je patný snímač otáček motoru, dále snímač tlaku a teploty FAP. Výměna a "oivení" vech těchto součástek by vyla okolo 8 - 8500 Kč. To se mi nechce dávat.... Ale asi se s tím něco udělat musí. Bydlím kousek od Přerova, k mechanikovi (dobrému) dojedu klidne i 80 km.
Dík, Eger
|
|
23.01.2013 20:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541685
|
|
Hanz 397
|
|
|
eger napsal(a): Ahojte,
prosím o radu nebo kontakt na někoho, kdo by mi byl schopen vyměnit součástky uvedené dále. Velmi rychle ted popíu, co se stalo - mám C5 1,6 HDI, 273 tis km, koupeno v r. 2005 mnou jako nové auto v ČR.
Minulý týden se mi objevila hláka ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY a řonula se kontrolka na přístrojovce. Ve značkovém servisu na diagnostice zjistili, e je patný snímač otáček motoru, dále snímač tlaku a teploty FAP. Výměna a "oivení" vech těchto součástek by vyla okolo 8 - 8500 Kč. To se mi nechce dávat.... Ale asi se s tím něco udělat musí. Bydlím kousek od Přerova, k mechanikovi (dobrému) dojedu klidne i 80 km.
Dík, Eger
A neni ti divný,e(podle nich) odely ty věci vechny najednou?Asi bych,ne začnu nakupovat,zajel k někomu,kdo zjistí,co tomu opravdu je. A hledat můe třeba tady: .link. nebo spíe tady: .link.
A neni ti divný,e(podle nich) odely ty věci vechny najednou?Asi bych,ne začnu nakupovat,zajel k někomu,kdo zjistí,co tomu opravdu je. A hledat můe třeba tady: http://www.egaraz.cz nebo spíe tady: http://www.egaraz.cz/service
|
|
23.01.2013 20:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541690
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Hanzi,
nevidím v tom nic divného, přečti si moje úplně první příspěvky ohledně mého auta a pochopí - to nemyslím ani zle, ani arogantně.
Do toho servisu jezdím pravidleně a nemámk jejich práci výhrady. Ted jsem byl u té diagnostiky, hledel jsem na monitor a videl jsem, jak tam ty zavady naskakuji. Klidně si to nechám u nich udělat, ale hledám levnějsi cestu. Chci s tim autem najet jeste 80 tis a pak mu dám sbohem a koupim si nové, ale citroen to nebude.
ahoj,
Eger
Hanzi,
nevidím v tom nic divného, přečti si moje úplně první příspěvky ohledně mého auta a pochopí - to nemyslím ani zle, ani arogantně.
Do toho servisu jezdím pravidleně a nemámk jejich práci výhrady. Ted jsem byl u té diagnostiky, hledel jsem na monitor a videl jsem, jak tam ty zavady naskakuji. Klidně si to nechám u nich udělat, ale hledám levnějsi cestu. Chci s tim autem najet jeste 80 tis a pak mu dám sbohem a koupim si nové, ale citroen to nebude.
ahoj,
Eger
|
|
23.01.2013 21:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541694
|
|
Hanz 397
|
|
|
V poho
Jen si stejně myslím,e aby to odelo vechno najednou by byla moooc velká náhoda. V paměti závad jsou i sporadické závady způsobené slabou aku a já teď zrovna nevím čím jetě vím.
Samo,diag jsem neviděl,nemůu říct,co bylo aktuální,co ne,ale kadopádně tohle ti potvrdí kadej,kdo s diag dělá...
Nehledě k tomu,e nemusí býk ko ty součástky,ale třeba jen kabelá k nim...cokoliv.Kontrolovali i tohle,nebo ti jen řekli: diag vypsala tohle a tohle,vyměň,zapla?
V poho ;-)
Jen si stejně myslím,e aby to odelo vechno najednou by byla moooc velká náhoda. V paměti závad jsou i sporadické závady způsobené slabou aku a já teď zrovna nevím čím jetě vím.
Samo,diag jsem neviděl,nemůu říct,co bylo aktuální,co ne,ale kadopádně tohle ti potvrdí kadej,kdo s diag dělá...
Nehledě k tomu,e nemusí býk ko ty součástky,ale třeba jen kabelá k nim...cokoliv.Kontrolovali i tohle,nebo ti jen řekli: diag vypsala tohle a tohle,vyměň,zapla?
|
|
23.01.2013 21:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541699
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Nevím, jestli kontrolovali kabelá a kontakty. To je taky jeden z důvodů, proč bych klidně zkusil i někoho,(bez uráky) "z garáe". Myslim, e snimač otček byl psaný jako trvalá zavada a tlak s teplotou FAP skákaly nahoru a dolů.
Tím, e jsem napsal, e si to klidně u nich nechám udělat, jsem měl na mysli to, e jim věřím, ze 7-leté spolupráce mám dobrý pocit.¨ale u do toho auta nechci moc investovat..
e.
Nevím, jestli kontrolovali kabelá a kontakty. To je taky jeden z důvodů, proč bych klidně zkusil i někoho,(bez uráky) "z garáe". Myslim, e snimač otček byl psaný jako trvalá zavada a tlak s teplotou FAP skákaly nahoru a dolů.
Tím, e jsem napsal, e si to klidně u nich nechám udělat, jsem měl na mysli to, e jim věřím, ze 7-leté spolupráce mám dobrý pocit.¨ale u do toho auta nechci moc investovat..
e.
|
|
23.01.2013 21:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541700
|
|
jumep
|
|
|
ak by bol mrtvy snimac otacok tak by ten motor nemal vobec ist
kontrolka sa ti rozsvietila najskor kvoli tomu cidlu teploty FAPu, pricom skutocne nevedia co za to pytat ako za diel
ak by bol mrtvy snimac otacok tak by ten motor nemal vobec ist
kontrolka sa ti rozsvietila najskor kvoli tomu cidlu teploty FAPu, pricom skutocne nevedia co za to pytat ako za diel
|
|
23.01.2013 21:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541701
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
No, abych pravdu řekl, nevím přesně, co s tím snímačem je, ten mechanik pouíval termín "snímač horní úvratě". několikrát se mi stalo, e mi auto kublo, jako by zničeho nic někdo na tisícinu sekundy naplno dupnul na brzdu a pak zas byl klid. Myslím, e toto bych vyměnit měl, ta čidla tlaku a teploty u FAP myslím motor neodstaví - nebo jo?
E.
No, abych pravdu řekl, nevím přesně, co s tím snímačem je, ten mechanik pouíval termín "snímač horní úvratě". několikrát se mi stalo, e mi auto kublo, jako by zničeho nic někdo na tisícinu sekundy naplno dupnul na brzdu a pak zas byl klid. Myslím, e toto bych vyměnit měl, ta čidla tlaku a teploty u FAP myslím motor neodstaví - nebo jo?
E.
|
|
23.01.2013 21:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541702
|
|
jumep
|
|
|
nevie sa to regenerovat a moze to spalit samotny fap alebo ho ucpat, cize kludne odstavit auto
a pokial to trhalo tak to moze byt ten snimac, ale snimac hornej uvrate moze byt aj snimac vacky
ten snimac teploty je 88E a ten klukovy podla roku bud 33 alebo 42, co je materialovo povedzme 125E, tj. 3125KC a robota na 30minut ked ratam sundavanie plastu pod motorom
nevie sa to regenerovat a moze to spalit samotny fap alebo ho ucpat, cize kludne odstavit auto
a pokial to trhalo tak to moze byt ten snimac, ale snimac hornej uvrate moze byt aj snimac vacky
ten snimac teploty je 88E a ten klukovy podla roku bud 33 alebo 42, co je materialovo povedzme 125E, tj. 3125KC a robota na 30minut ked ratam sundavanie plastu pod motorom
|
|
23.01.2013 21:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541703
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ten snímač otáček-odkud bere?Na něčem jsem kdysi řeil sporadicky nesmyslnej signál od něj a dělala to utrená dvouhmota-bral z tý vnějí,utrený,části a ta občas byla jinde,ne zbytek motoru...
Ten snímač otáček-odkud bere?Na něčem jsem kdysi řeil sporadicky nesmyslnej signál od něj a dělala to utrená dvouhmota-bral z tý vnějí,utrený,části a ta občas byla jinde,ne zbytek motoru...
|
|
23.01.2013 21:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2541704
|
|
jumep
|
|
|
na rozvodovom kolecku je taky tercik napevno nahodeny, dvojhmota s tym nespravi nic, skor byva problem ze je to zachcane od oleja
na rozvodovom kolecku je taky tercik napevno nahodeny, dvojhmota s tym nespravi nic, skor byva problem ze je to zachcane od oleja
|
|
25.01.2013 10:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2542093
|
|
motacrow
|
Město: Revúca, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravim . Pred časom som si zakúpil C5 2,2 hdi. Po nejakom čase sa auto dostávalo do nudzového reimu. a sním sa ukazoval aj nápis ANTIPOLLUTION FAULT. Na diagnostike sa ukázalo e je je vadný FAP filter. Dal som ho odstráni fizicky a dali mi tam aj nový soft. Potom mi začali kolísa otáčky na volnobeh. Vytiahli mi naftu z nádre a zistilo sa e v nafte je je nejaký bordel. Predchádzajuci majitel auta dolial do nádrky na aditíva nejaký blud. Upchalo mi to čerpadlo, sací kô, palivový filter, nádr celá zatrepaná. V servise mi hneď aj vetko rozobrali a aj vyčistili mi to do nova. Auto sa dostalo úplne do normálu a lapalo ako hodinky a kým mi znova nevyhodilo ANTIPOLLUTION FAULT. Iiel som znova na diagnostiku a ukázala sa chyba EGR ventilu. Nedral tlat, membrána nefungovala správne. Objednal som úplne nový, ktorý mi hneď aj vymenili a zároveň aj vymazali chyby. Auto ilo ako má ani nie 24 hodín. Znova núdzový reim s nadpisom ANTIPOLLUTION FAULT. U teraz fakt neviem čo mu je a kde je chyba. Môete mi prosím poradi o čo tam je za problém. Normálne nemám nervy.
Zdravim . Pred časom som si zakúpil C5 2,2 hdi. Po nejakom čase sa auto dostávalo do nudzového reimu. a sním sa ukazoval aj nápis ANTIPOLLUTION FAULT. Na diagnostike sa ukázalo e je je vadný FAP filter. Dal som ho odstráni fizicky a dali mi tam aj nový soft. Potom mi začali kolísa otáčky na volnobeh. Vytiahli mi naftu z nádre a zistilo sa e v nafte je je nejaký bordel. Predchádzajuci majitel auta dolial do nádrky na aditíva nejaký blud. Upchalo mi to čerpadlo, sací kô, palivový filter, nádr celá zatrepaná. V servise mi hneď aj vetko rozobrali a aj vyčistili mi to do nova. Auto sa dostalo úplne do normálu a lapalo ako hodinky a kým mi znova nevyhodilo ANTIPOLLUTION FAULT. Iiel som znova na diagnostiku a ukázala sa chyba EGR ventilu. Nedral tlat, membrána nefungovala správne. Objednal som úplne nový, ktorý mi hneď aj vymenili a zároveň aj vymazali chyby. Auto ilo ako má ani nie 24 hodín. Znova núdzový reim s nadpisom ANTIPOLLUTION FAULT. U teraz fakt neviem čo mu je a kde je chyba. Môete mi prosím poradi o čo tam je za problém. Normálne nemám nervy.
|
|
| |
|
|