| | |
04.04.2012 21:25 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466028
|
|
Lena.25
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
ví kdy on je docela problém najít někoho komu by se do toho chtělo, málo kdo tady v okolí dělá citroeny
ví kdy on je docela problém najít někoho komu by se do toho chtělo, málo kdo tady v okolí dělá citroeny
|
|
04.04.2012 21:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466032
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ví, ono asi nemá cenu hledat někoho podle vzdálenosti od bydlitě. Lepí by bylo hledat podle referencí. A já osobně bych oslovil Jardu Růičku "jruze". Je sice a v Praze, ale cesta k němu by se měla zaplatit kvalitou a odborností. Zkus mu napsat SZ.
.link.
Ví, ono asi nemá cenu hledat někoho podle vzdálenosti od bydlitě. Lepí by bylo hledat podle referencí. A já osobně bych oslovil Jardu Růičku "jruze". Je sice a v Praze, ale cesta k němu by se měla zaplatit kvalitou a odborností. Zkus mu napsat SZ.
http://www.ccca.cz/seznam/jruze
|
|
04.04.2012 21:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466035
|
|
.45acp
|
|
|
Najdi si někoho v C.C.C.A. poblí. Do Prahy to z Ústí taky nemá daleko. Tady nejde dělat nikomu reklamu, ale zkus z Prahy toho co začíná j....
Najdi si někoho v C.C.C.A. poblí. Do Prahy to z Ústí taky nemá daleko. Tady nejde dělat nikomu reklamu, ale zkus z Prahy toho co začíná j....
|
|
04.04.2012 21:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466038
|
|
Lena.25
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
děkuji za doporučení, určitě to zváím,,,, ale jen jestli do tý prahy vůbec dojedu,,, přidala se dalí novinka a to e kdy vypnu motor, vytáhnu klíč, tak motor jetě pár sekund běí,,, začínám se bát jezdit
děkuji za doporučení, určitě to zváím,,,, ale jen jestli do tý prahy vůbec dojedu,,, přidala se dalí novinka a to e kdy vypnu motor, vytáhnu klíč, tak motor jetě pár sekund běí,,, začínám se bát jezdit
|
|
04.04.2012 21:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466039
|
|
jumep
|
|
|
to je brzdovy spinac, nestoj na brzde a zhasne, ak nie, tak je to jeden kablik ... ktory by mohol mat vplyv aj nato preco povedali ze regulator tlaku ...
to je brzdovy spinac, nestoj na brzde a zhasne, ak nie, tak je to jeden kablik ... ktory by mohol mat vplyv aj nato preco povedali ze regulator tlaku ...
|
|
04.04.2012 21:39 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2466040
|
|
Lena.25
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 05.04.12 06:41 Důvod: Najdi si vhodne tema, nebo zaloz nove ale nemichej to sem prosim! | | |
|
25.04.2012 12:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2471927
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Někdo tu psal, e pokud se páka SWIRL po nastartování hýbe, je membrána v pořádku. Mně se hýbala a stejně je vadná. Postup na kontrolu membrán jsem dal na profil. Snad půjde tento odkaz:
.link.
Někdo tu psal, e pokud se páka SWIRL po nastartování hýbe, je membrána v pořádku. Mně se hýbala a stejně je vadná. Postup na kontrolu membrán jsem dal na profil. Snad půjde tento odkaz:
http://www.c5club.cz/profiles/Jimik?kod=32&ids=Jimik&gal=51978167#pc
|
|
25.04.2012 12:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2471933
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Na Swirl nasazena jiná hadička, vytvořený podtlak uel.
Na Swirl nasazena jiná hadička, vytvořený podtlak uel.
|
|
25.04.2012 16:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2471949
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
U ji mám, přesně 730,-Kč. Ale pak jsem zjistil, e na díly je sleva 20%, tak nevím jestli mi ji započetli nebo jsem platil plnou cenu (
U ji mám, přesně 730,-Kč. Ale pak jsem zjistil, e na díly je sleva 20%, tak nevím jestli mi ji započetli nebo jsem platil plnou cenu :-((
|
|
25.04.2012 22:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2472029
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Jimik napsal(a): Někdo tu psal, e pokud se páka SWIRL po nastartování hýbe, je membrána v pořádku. Mně se hýbala a stejně je vadná. Postup na kontrolu membrán jsem dal na profil. Snad půjde tento odkaz:
.link.
Jetě k tomu vzduchovému schématu. Myslím, e hadičky na EP ventilu turba (na schématu č. 2) jsou nakresleny naopak. Alespoň na mém autu tak jsou, a na ostatních ventilech je taky uprostřed vstup a na kraji výstup.
Jetě k tomu vzduchovému schématu. Myslím, e hadičky na EP ventilu turba (na schématu č. 2) jsou nakresleny naopak. Alespoň na mém autu tak jsou, a na ostatních ventilech je taky uprostřed vstup a na kraji výstup.
|
|
09.05.2012 18:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2476414
|
|
VendaBenda
|
Město: atec, Auto: Peugeot 206 2.0HDI | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Pokud motor nejde do otáček a po vypnutí jetě chvilku běí a pad nejde nastartovat tak je přidřená řídící tryska ve vysokotlakém čerpadle.Stačí ji vymotovat propláchnout a vyčistit.Zmizí i chybové hláení počítače.
Pokud motor nejde do otáček a po vypnutí jetě chvilku běí a pad nejde nastartovat tak je přidřená řídící tryska ve vysokotlakém čerpadle.Stačí ji vymotovat propláchnout a vyčistit.Zmizí i chybové hláení počítače.;-);-);-)
|
|
09.05.2012 20:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2476525
|
|
jruze
|
|
|
VendaBenda napsal(a):
To je super kdy je to tak jednoduché a na co jsou tam vstřiky a čidlo tlaku paliva ? A diagnostiku taky asi hodím do popelnice - u ji nebudu potřebovat
To je super kdy je to tak jednoduché:-) a na co jsou tam vstřiky a čidlo tlaku paliva ? A diagnostiku taky asi hodím do popelnice - u ji nebudu potřebovat :-d
|
|
09.05.2012 20:42 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2476570
|
|
jumep
|
|
|
a hlavne pri rhy/rhz motore to robi konektor ktorym sa pripaja tlakovy snimac na rampe ... cize ked to panko dal von tak to mal rozpojene a po spojeni ma vsetko ok ...
tos suvislosti .... a nie len tak hala bala ...
a hlavne pri rhy/rhz motore to robi konektor ktorym sa pripaja tlakovy snimac na rampe ... cize ked to panko dal von tak to mal rozpojene a po spojeni ma vsetko ok ...
tos suvislosti .... a nie len tak hala bala ...
|
|
19.06.2012 22:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2485619
|
|
assasin
|
|
|
Peo, ďakujem za radu, nakoniec to bola jedna z hadičiek ktoré ovplyvňujú tlak do turba. Mechanik tlačil kompresorom vzduch do sústavy a napokon naiel na jednej z hadičiek drobnú trhlinu v ohybe, zrakom by ju naiel vežmi ako.
Take keď to zhrniem, symptómy boli: zobrazené hlásenie "Antipollution fault" ku ktorému sa po pár minútach pridalo "ESP/ASR not functionning", motor vtedy u neiel do výkonu, chyba Antipolluttion fault sa zobrazila tesne pred 2000 ot./min. a potom u zostala trvalo rozsvietená, po napojení na diagnostiku palubný počítač hlásil pribline toto: "Vysoký tlak do turba".
Nakoniec teda nebolo nutné vymeni SWIRL.
Peo, ďakujem za radu, nakoniec to bola jedna z hadičiek ktoré ovplyvňujú tlak do turba. Mechanik tlačil kompresorom vzduch do sústavy a napokon naiel na jednej z hadičiek drobnú trhlinu v ohybe, zrakom by ju naiel vežmi ako.
Take keď to zhrniem, symptómy boli: zobrazené hlásenie "Antipollution fault" ku ktorému sa po pár minútach pridalo "ESP/ASR not functionning", motor vtedy u neiel do výkonu, chyba Antipolluttion fault sa zobrazila tesne pred 2000 ot./min. a potom u zostala trvalo rozsvietená, po napojení na diagnostiku palubný počítač hlásil pribline toto: "Vysoký tlak do turba".
Nakoniec teda nebolo nutné vymeni SWIRL.
|
|
27.06.2012 15:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2488220
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Za jízdy se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, zobrazil se nápis Antipol..., Vozidlo jede normálně, poněkud hůře startuje. Diagnostika hlásí závadu: Zkrat na plusu snímače vačky. Můe mi k tomu, prosím, někdo něco říct?
Děkuji
Za jízdy se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, zobrazil se nápis Antipol..., Vozidlo jede normálně, poněkud hůře startuje. Diagnostika hlásí závadu: Zkrat na plusu snímače vačky. Můe mi k tomu, prosím, někdo něco říct?
Děkuji
|
|
27.06.2012 19:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2488270
|
|
jruze
|
|
|
vseved napsal(a): Za jízdy se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, zobrazil se nápis Antipol..., Vozidlo jede normálně, poněkud hůře startuje. Diagnostika hlásí závadu: Zkrat na plusu snímače vačky. Můe mi k tomu, prosím, někdo něco říct?
Děkuji
Pokud nikdo se snímačem nehejbal je zřejmě na odchodu-pokud s nim někdo manipuloval můe být patně nastavená vzdálenost.Diagnostika dovede říct víc.Měl jsem tu auto s vadným snímačem-normálně přijelo(zřejmě za studena snímalo,nebo jen někdy)jen patně chytalo,víc ralo a hůř jelo(bylo tam toho tedy víc).Pokud odejde úplně nenastartuje.Jinak by to mělo hlásit e obvod je přeruen nebo zkrat na +,v měřených hodnotách synchronizace-NE a k chybové hláce by tam také mělo být jetě něco
Pokud nikdo se snímačem nehejbal je zřejmě na odchodu-pokud s nim někdo manipuloval můe být patně nastavená vzdálenost.Diagnostika dovede říct víc.Měl jsem tu auto s vadným snímačem-normálně přijelo(zřejmě za studena snímalo,nebo jen někdy)jen patně chytalo,víc ralo a hůř jelo(bylo tam toho tedy víc).Pokud odejde úplně nenastartuje.Jinak by to mělo hlásit e obvod je přeruen nebo zkrat na +,v měřených hodnotách synchronizace-NE a k chybové hláce by tam také mělo být jetě něco :nevim
|
|
28.06.2012 14:59 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2488568
|
|
zdenek1214
|
|
|
Měl jsem podobný problém. Rozsvícená hláka Fapu. Proveldi jsme výměnu tepltního čídla čidla tlaku - staále hlásil chybu. A k tomu byla chyba na plynovém pedálu - řeení mělo být - výměna plynového pedálu. Zkuený mechanik z Peugeotu mi řekl, e nemá cenu vyhazovat za plynový pedál, lae stačí vyměni PINY na zástrčce na autě, která se strká do pedálu. Z opravy za 7.500 Kč byla oprava za 460 korun a ve je O.K. Prý ty piny dělají bludné (parazitní) proudy a pak to takhle zlobí.
Měl jsem podobný problém. Rozsvícená hláka Fapu. Proveldi jsme výměnu tepltního čídla čidla tlaku - staále hlásil chybu. A k tomu byla chyba na plynovém pedálu - řeení mělo být - výměna plynového pedálu. Zkuený mechanik z Peugeotu mi řekl, e nemá cenu vyhazovat za plynový pedál, lae stačí vyměni PINY na zástrčce na autě, která se strká do pedálu. Z opravy za 7.500 Kč byla oprava za 460 korun a ve je O.K. Prý ty piny dělají bludné (parazitní) proudy a pak to takhle zlobí.
|
|
| |
|
|