| | |
06.02.2012 21:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2448471
|
|
fugas
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Myslím snímače ABS,snímače tlaku by mě fakt netrápily.
Myslím snímače ABS,snímače tlaku by mě fakt netrápily.
|
|
11.02.2012 21:18 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2450001
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes ráno Tábor -19 grádů. Baterku jsem měl doma dobít, take startér točil dobře, ale první pokusy motor bafal, ale neudrel, chytlo tak na 5. pokus. VIF dávám od října v předepsaných dávkách. Ujel jsem asi kilák a zaparkoval a neudrelo to ani volnoběh, nasartoval znovu a volnoběh drel ale při přidání chcíplo - ádná hláka. Po dalím startu jsem se rozjel a po 100 m chcíplo a hláčka ASR/ESP hned přemazaná Antipollution falt a kontrolka motoru. Nastartoval jsem znovu, jel schválně chvíli asi 2000 otáček na jedničku, pak jsem zkusil řadit...ve OK. Dojel jsem pak 100 km do Prahy, svítí Atni...hláka a kontrolka motoru, ale auto jede jako z praku - jel jsem v5 lidech a na pětku krásný zátah i do kopce.
No jasně diagnostika - kam jezdí clubáci v Praze? Značkový mám kousek, ale důvěru minimální. Buď vyčtou nějakou blbost nebo nechají vyměnit půl motoru i se sedačkou řidiče.
Dnes ráno Tábor -19 grádů. Baterku jsem měl doma dobít, take startér točil dobře, ale první pokusy motor bafal, ale neudrel, chytlo tak na 5. pokus. VIF dávám od října v předepsaných dávkách. Ujel jsem asi kilák a zaparkoval a neudrelo to ani volnoběh, nasartoval znovu a volnoběh drel ale při přidání chcíplo - ádná hláka. Po dalím startu jsem se rozjel a po 100 m chcíplo a hláčka ASR/ESP hned přemazaná Antipollution falt a kontrolka motoru. Nastartoval jsem znovu, jel schválně chvíli asi 2000 otáček na jedničku, pak jsem zkusil řadit...ve OK. Dojel jsem pak 100 km do Prahy, svítí Atni...hláka a kontrolka motoru, ale auto jede jako z praku - jel jsem v5 lidech a na pětku krásný zátah i do kopce.
No jasně diagnostika - kam jezdí clubáci v Praze? Značkový mám kousek, ale důvěru minimální. Buď vyčtou nějakou blbost nebo nechají vyměnit půl motoru i se sedačkou řidiče.
|
|
11.02.2012 21:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2450008
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě tohle dělal palivový filtr. Taky jenom v mrazech. Nevěřil jsem, polemizoval, a to někoho nakrklo, ale bylo to opravdu filtrem.
Mě tohle dělal palivový filtr. Taky jenom v mrazech. Nevěřil jsem, polemizoval, a to někoho nakrklo, ale bylo to opravdu filtrem.
|
|
11.02.2012 21:42 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2450014
|
|
jruze
|
|
|
Ono v těchto mrazech by to asi potřebovalo nechat tak 10minut hěhat na volnoběh aby se motor a nafta trochu prohřála a neproběhlo přes filtr a vysokotlak moc studené nafty .
Ono v těchto mrazech by to asi potřebovalo nechat tak 10minut hěhat na volnoběh aby se motor a nafta trochu prohřála a neproběhlo přes filtr a vysokotlak moc studené nafty .
|
|
11.02.2012 22:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2450027
|
|
jumep
|
|
|
problem je ze jedine chvilkove bezanie pomoze tak 2.2 biturbu ktore ma termostaticky ventil, inak to stale toci z nadrze naftu cez ohrievac a s5 do nadrze cez chladic
problem je ze jedine chvilkove bezanie pomoze tak 2.2 biturbu ktore ma termostaticky ventil, inak to stale toci z nadrze naftu cez ohrievac a s5 do nadrze cez chladic
|
|
11.02.2012 23:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2450043
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jasně e nový filtr.
:-d Jasně e nový filtr.
|
|
14.02.2012 18:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2451175
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
K mému příspěvku z 11.2.2012. V klidu jsem totálně nabil baterku a počkal dnes teploty nad nulou. Start jasně ihned ale stále kontrolka motoru a displej s Anti...hlákou. Tak jsem sundal ozdobný dekl motoru a ejhle - vysunutý konektor na horní části palivového filtru - prostě se uvolnil z toho zobáčku a asi půl cenáku odjel. Zasunul jsem a hláka i kontrolka motoru po nasartování zmizela.
Tak se jen z elementární technické zvědavosti ptám, nač tam ten kablík je. I bez něj motor po zahřátí jel jako z praku i při rozsvícené kotrolce motoru.
Vim, e u mého motoru byly (minimálně) dva druhy filtrů. Tento vypadá jak černá bagelitová piksla na socialistický krém na boty - ale to je asi popis na nic.
K mému příspěvku z 11.2.2012. V klidu jsem totálně nabil baterku a počkal dnes teploty nad nulou. Start jasně ihned ale stále kontrolka motoru a displej s Anti...hlákou. Tak jsem sundal ozdobný dekl motoru a ejhle - vysunutý konektor na horní části palivového filtru - prostě se uvolnil z toho zobáčku a asi půl cenáku odjel. Zasunul jsem a hláka i kontrolka motoru po nasartování zmizela.
Tak se jen z elementární technické zvědavosti ptám, nač tam ten kablík je. I bez něj motor po zahřátí jel jako z praku i při rozsvícené kotrolce motoru.
Vim, e u mého motoru byly (minimálně) dva druhy filtrů. Tento vypadá jak černá bagelitová piksla na socialistický krém na boty - ale to je asi popis na nic.
|
|
14.02.2012 18:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2451178
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Vyhrievanie nafty by to malo byt
Vyhrievanie nafty by to malo byt
|
|
15.02.2012 01:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2451421
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky oběma za reakce, ale ji dávno jsem zjistil, e v počínání počítačů nelze vdy hledat sebemení logiku. Třeba Antpollution hláka ( v tomto vláknu i podobném) je často spojena s hlákou o chybě ASR/ESP a vazba mezi spalováním nafty a řízením podvozku je opravdu vzdálená. Navíc jsem si v tomto vláknu přečetl,e pár lidem tuto hláku se podařilo smazat otevřením a zavřením nádre, co jsem včera té učinil, tak to můe být i tím.
Navíc hláka spojená s vypnutým zahřívání nafty má aspoň vzdálenou logiku (narozdíl od citovaných jiných)- počítač si můe myslet, e při nevyhřívané naftě nemusí docházet k jejímu správnému spálení a tedy znečití ovzduí - ale jak to hoi naprogramovali samozřejmě nevíme.
Díky oběma za reakce, ale ji dávno jsem zjistil, e v počínání počítačů nelze vdy hledat sebemení logiku. Třeba Antpollution hláka ( v tomto vláknu i podobném) je často spojena s hlákou o chybě ASR/ESP a vazba mezi spalováním nafty a řízením podvozku je opravdu vzdálená. Navíc jsem si v tomto vláknu přečetl,e pár lidem tuto hláku se podařilo smazat otevřením a zavřením nádre, co jsem včera té učinil, tak to můe být i tím.
Navíc hláka spojená s vypnutým zahřívání nafty má aspoň vzdálenou logiku (narozdíl od citovaných jiných)- počítač si můe myslet, e při nevyhřívané naftě nemusí docházet k jejímu správnému spálení a tedy znečití ovzduí - ale jak to hoi naprogramovali samozřejmě nevíme.
|
|
15.02.2012 07:25 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2451453
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky za velmi jasné vysvětlení.
Jen si neodpustím trochu off připomínku:
Jsou soudobá auta pro normální lidi? Zde se scházíme fandové větinou s aspoň nějakou technickou nebo logickou základnou. Nedovedu si představit, e by moje auto provozovala moje bývalka či třeba moji rodiče. Jejich obzor je, e auto buď jede nebo v horím případě nejede a pak se s tím musí něco dělat. Laici navíc nevládnoucí světovými jazyky mají dvě monosti:
1. Hláky ignorovat, pak je otázka, komu slouí a samozřejmě to v důsledku vede k tomu, e budou ignorovat i nějakou fatální.
2. S kadým rozsvícením nápisu Service jet ihned do servisu a provoz auta bude stát několikanásobek pořizovací hodnoty.
Díky za velmi jasné vysvětlení.
Jen si neodpustím trochu off připomínku:
Jsou soudobá auta pro normální lidi? Zde se scházíme fandové větinou s aspoň nějakou technickou nebo logickou základnou. Nedovedu si představit, e by moje auto provozovala moje bývalka či třeba moji rodiče. Jejich obzor je, e auto buď jede nebo v horím případě nejede a pak se s tím musí něco dělat. Laici navíc nevládnoucí světovými jazyky mají dvě monosti:
1. Hláky ignorovat, pak je otázka, komu slouí a samozřejmě to v důsledku vede k tomu, e budou ignorovat i nějakou fatální.
2. S kadým rozsvícením nápisu Service jet ihned do servisu a provoz auta bude stát několikanásobek pořizovací hodnoty.
|
|
15.02.2012 10:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2451534
|
|
jumep
|
|
|
bohuzial, tak je to myslene, aj s tym ostrekovacom, ked zasvieti service, myslienka je ze aha, tu je servis citroen, zastavim, oni spravia ... bohuzial ... jedna vec je myslienka a druha realita ....
ps. mal som tu auto ktore malo zly snimac teploty nafty (stale ukazovalo -70) a na tuto chybu okrem diagnostiky sa to neozvalo nijak, rovnako si myslim ze by sa to neozvalo ani na ten ohrievac a bola to len zhoda okolnosti ze to zhaslo
bohuzial, tak je to myslene, aj s tym ostrekovacom, ked zasvieti service, myslienka je ze aha, tu je servis citroen, zastavim, oni spravia ... bohuzial ... jedna vec je myslienka a druha realita ....
ps. mal som tu auto ktore malo zly snimac teploty nafty (stale ukazovalo -70) a na tuto chybu okrem diagnostiky sa to neozvalo nijak, rovnako si myslim ze by sa to neozvalo ani na ten ohrievac a bola to len zhoda okolnosti ze to zhaslo
|
|
16.02.2012 18:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2452027
|
|
ivannn112
|
Město: Ruzomberok, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim,chcel by som poprosit o pomoc pri 2.0 HDI,80kw,r.v.2003,motor RHZ. Hlasi mi antipolution fault,precital som to tu cele 2 krat,prezrel som veci,co sa tu spominaju ale na nic som neprisiel.
Ked nastarujem,hned sa mi to objavy na displeji,pridam a ako nahle sa zapne turbo,motor zhasne,niekedy zas ide,ale ma obmedzene otacky do 3000.Prezrel som hadice,hadicky,vsetko,nic som nenasiel.Samozrejme sa chystam na diagnostiku,ale ako sa tu uz pisalo,je to vraj oznacenie viacerych chyb,tak ci nevie niekto,na co sa zamerat prestnejsie,alebo ako si pomoct,pripadne,co vymenit,pozriet a tak.Vymenil som palivovy filter,pomohlo to na 1500 km a zacalo to zas,ale este viac vypinat motor.
Vopred dakujem vsetkym ,co mi nieco o tom napisu.
Zdravim,chcel by som poprosit o pomoc pri 2.0 HDI,80kw,r.v.2003,motor RHZ. Hlasi mi antipolution fault,precital som to tu cele 2 krat,prezrel som veci,co sa tu spominaju ale na nic som neprisiel.
Ked nastarujem,hned sa mi to objavy na displeji,pridam a ako nahle sa zapne turbo,motor zhasne,niekedy zas ide,ale ma obmedzene otacky do 3000.Prezrel som hadice,hadicky,vsetko,nic som nenasiel.Samozrejme sa chystam na diagnostiku,ale ako sa tu uz pisalo,je to vraj oznacenie viacerych chyb,tak ci nevie niekto,na co sa zamerat prestnejsie,alebo ako si pomoct,pripadne,co vymenit,pozriet a tak.Vymenil som palivovy filter,pomohlo to na 1500 km a zacalo to zas,ale este viac vypinat motor.
Vopred dakujem vsetkym ,co mi nieco o tom napisu.
|
|
16.02.2012 18:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2452028
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika povie presne co je pricinou
podla toho co popisujes mi to pride ako problem tlaku nafty, co mozu byt striky, DRV ventil (vysokotlaky na cerpadle), cerpadlo
diagnostika povie presne co je pricinou
podla toho co popisujes mi to pride ako problem tlaku nafty, co mozu byt striky, DRV ventil (vysokotlaky na cerpadle), cerpadlo
|
|
16.02.2012 18:25 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2452029
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Obecná pro víc chyb je ta hláka na displeji, diagnostikou u uvidí konkrétní problémy.
Obecná pro víc chyb je ta hláka na displeji, diagnostikou u uvidí konkrétní problémy.
|
|
| |
|
|