| | |
|
jumep
|
|
|
u diagnostika ktory vie nieco aj zistit
napr.: .link.
.link.
u diagnostika ktory vie nieco aj zistit
napr.: http://www.ccca.cz/seznam/matus
http://www.ccca.cz/seznam/servis_holetin
|
|
|
Martas
|
|
|
Tak asi budu muset nějakého najít, uvidíme,i přesto díky za drahocené rady
Tak asi budu muset nějakého najít, uvidíme,i přesto díky za drahocené rady
|
|
18.01.2012 17:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442480
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Ahoj vem,
tak jsem se stal té majitelem této chyby. Diagnostika ukázala 3 chyby.
P0101 - Signál průtokoměru. Koherence sníeného průtoku vzduchu.
P1138 - Regulátor tlaku paliva.Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní
P1537 - Strategie proti varu(V84->). Strategie je aktivována.
Závady smazány
Druhý den závada naskočila znovu.
Dalí diagnostika ukázala závadu na okruhu recirkulace výfukových plynů.
Auto se chová tak, e pokud je studené, a s chybou, tak nejde do otáček, netáhne. Pokud ujedu cca 1-2 km náhle se probudí a jede jako kdyby se nic nedělo. Pokud v rámci dne jezdím s několika zastávkami dojde k výmazu chyby (kontrolka i displej). Druhý den je tam zpět. Stačí nastartovat a ani jetě nemusím lápnout na plyn.
Otázka zní, je to na nový EGR? Hadičky podtlaku jsem ji kontroloval a nic patně jsem nenael.
Díky za kadou radu.
Ahoj vem,
tak jsem se stal té majitelem této chyby. Diagnostika ukázala 3 chyby.
P0101 - Signál průtokoměru. Koherence sníeného průtoku vzduchu.
P1138 - Regulátor tlaku paliva.Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní
P1537 - Strategie proti varu(V84->). Strategie je aktivována.
Závady smazány
Druhý den závada naskočila znovu.
Dalí diagnostika ukázala závadu na okruhu recirkulace výfukových plynů.
Auto se chová tak, e pokud je studené, a s chybou, tak nejde do otáček, netáhne. Pokud ujedu cca 1-2 km náhle se probudí a jede jako kdyby se nic nedělo. Pokud v rámci dne jezdím s několika zastávkami dojde k výmazu chyby (kontrolka i displej). Druhý den je tam zpět. Stačí nastartovat a ani jetě nemusím lápnout na plyn.
Otázka zní, je to na nový EGR? Hadičky podtlaku jsem ji kontroloval a nic patně jsem nenael.
Díky za kadou radu.
|
|
18.01.2012 20:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442521
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
A nemá slabou baterku? Často naskakují různé závady kdy dojde k poklesu palubního napětí.
Co se týče diagnostiky, jakou si pouil?
A nemá slabou baterku? Často naskakují různé závady kdy dojde k poklesu palubního napětí.
Co se týče diagnostiky, jakou si pouil?
|
|
18.01.2012 22:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442549
|
|
jruze
|
|
|
paja.lbc napsal(a): Ahoj vem,
tak jsem se stal té majitelem této chyby. Diagnostika ukázala 3 chyby.
P0101 - Signál průtokoměru. Koherence sníeného průtoku vzduchu.
P1138 - Regulátor tlaku paliva.Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní
P1537 - Strategie proti varu(V84->). Strategie je aktivována.
Závady smazány
Druhý den závada naskočila znovu.
Dalí diagnostika ukázala závadu na okruhu recirkulace výfukových plynů.
Auto se chová tak, e pokud je studené, a s chybou, tak nejde do otáček, netáhne. Pokud ujedu cca 1-2 km náhle se probudí a jede jako kdyby se nic nedělo. Pokud v rámci dne jezdím s několika zastávkami dojde k výmazu chyby (kontrolka i displej). Druhý den je tam zpět. Stačí nastartovat a ani jetě nemusím lápnout na plyn.
Otázka zní, je to na nový EGR? Hadičky podtlaku jsem ji kontroloval a nic patně jsem nenael.
Díky za kadou radu.
Dojeď k někomu co ví co jak a s Lexii.Udělejte vláček u jste od tamtud dva a přijeďte
EGR není jen hadička a bez diag ti nikdo pořádně neporadí-to nejde.(pomatené čidlo teploty,ovládání EGR ventilu,váha vzduchu,regulátor tlaku paliva a dalí - diag - měřené hodnoty............)
Dojeď k někomu co ví co jak a s Lexii.Udělejte vláček u jste od tamtud dva a přijeďte;-)
EGR není jen hadička a bez diag ti nikdo pořádně neporadí-to nejde.(pomatené čidlo teploty,ovládání EGR ventilu,váha vzduchu,regulátor tlaku paliva a dalí - diag - měřené hodnoty............)
|
|
19.01.2012 11:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442656
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
bobe napsal(a): A nemá slabou baterku? Často naskakují různé závady kdy dojde k poklesu palubního napětí.
Co se týče diagnostiky, jakou si pouil?
Pravda je, e baterka mě taky trápí. Ač je nová a dle palub. měřáku dobíjení probíhá, stojí nějak za prd. Zkusím pro jistotu jetě něco s tou baterkou.
Pravda je, e baterka mě taky trápí. Ač je nová a dle palub. měřáku dobíjení probíhá, stojí nějak za prd. Zkusím pro jistotu jetě něco s tou baterkou.
|
|
19.01.2012 13:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442663
|
|
jumep
|
|
|
cize pojdes investovat namieto riesenia zavady
P0101 - moze byt zla vaha alebo egr, treba zistit - diagnostik / opravar vie ako (bez diagnostiky zbytocne popisovat)
P1138 - kabel snimaca tlaku, je tam zospodu taky zlty konektor, ten byva zateceny olejom a v nom byva problem, citroen meni snimac a kablik, osobne som to riesil a stacilo ocistit konektor
P1537 - sahary chodia? vody dost? kedy menena a v akom stave?
uz ti jruze napisal co mas spravit, toto je to co tu omielame dokola, diagnostik musi vedet co robi a ako to cele funguje, nie citat chyby
cize pojdes investovat namieto riesenia zavady
P0101 - moze byt zla vaha alebo egr, treba zistit - diagnostik / opravar vie ako (bez diagnostiky zbytocne popisovat)
P1138 - kabel snimaca tlaku, je tam zospodu taky zlty konektor, ten byva zateceny olejom a v nom byva problem, citroen meni snimac a kablik, osobne som to riesil a stacilo ocistit konektor
P1537 - sahary chodia? vody dost? kedy menena a v akom stave?
uz ti jruze napisal co mas spravit, toto je to co tu omielame dokola, diagnostik musi vedet co robi a ako to cele funguje, nie citat chyby
|
|
19.01.2012 16:48 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442683
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
investovat nechci, nicméně ji stejně řeit musím. Ona je toti cca měsíc stará.
Řeit pochopitelně budu. Jen, jako větina, hledám z mého pohledu nejjednoduí cestu. Bohuel na diagnostiku jsem to dal, jak se ukázalo, takovému technikovi, který umí pouze přečíst displej diagnostiky a naúčtovat peníze. Díky za info o závadách. Konektor snímače zkontroluji, vodu a sahary taky zvládnu. Objevila se chyba, tak jsem to nechal připojit a výsledky napsal sem, pro vyloučení zbytečných činností. Je mi jasné, e ne vechno se dá vyřeit pouze diskuzí na fóru. V kadém případě díky.
investovat nechci, nicméně ji stejně řeit musím. Ona je toti cca měsíc stará.
Řeit pochopitelně budu. Jen, jako větina, hledám z mého pohledu nejjednoduí cestu. Bohuel na diagnostiku jsem to dal, jak se ukázalo, takovému technikovi, který umí pouze přečíst displej diagnostiky a naúčtovat peníze. Díky za info o závadách. Konektor snímače zkontroluji, vodu a sahary taky zvládnu. Objevila se chyba, tak jsem to nechal připojit a výsledky napsal sem, pro vyloučení zbytečných činností. Je mi jasné, e ne vechno se dá vyřeit pouze diskuzí na fóru. V kadém případě díky.
|
|
19.01.2012 18:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442694
|
|
jumep
|
|
|
este mozes skuknut vahu
odmontovat, zobrat gulaty stetcek, naliat si do nadoby benzin a vyumyvat ju
ak sa nerozpadnu tie 3 plosky ktore v nej su (nesmies na ne tlacit, len stetinami stetca pozmyvat a vyfukat dosucha vzduchom) tak je pravdepodobne dobra a chybu musis riesit s diagnostikou
ak s tym vydrzis do zrazu, tak dojdi na zraz
este mozes skuknut vahu
odmontovat, zobrat gulaty stetcek, naliat si do nadoby benzin a vyumyvat ju
ak sa nerozpadnu tie 3 plosky ktore v nej su (nesmies na ne tlacit, len stetinami stetca pozmyvat a vyfukat dosucha vzduchom) tak je pravdepodobne dobra a chybu musis riesit s diagnostikou
ak s tym vydrzis do zrazu, tak dojdi na zraz
|
|
19.01.2012 18:23 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442697
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A netlakuje ti hadice? Skus po dakej jazde, ked bude teply motor dost dlho, stisnut hadice, ci nieje tvrda ako kamen. Myslim vodu..
A netlakuje ti hadice? Skus po dakej jazde, ked bude teply motor dost dlho, stisnut hadice, ci nieje tvrda ako kamen. Myslim vodu..
|
|
19.01.2012 18:26 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442698
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Pokud ti můu poradit, na cisteni váhy vzduchu poui sprej na cisteni brzdového kotouče.
Tím ti nehrozý e bys tu váhu zničil.
A co má s baterkou? blbě ti to startuje po ránu?
Pokud ti můu poradit, na cisteni váhy vzduchu poui sprej na cisteni brzdového kotouče.
Tím ti nehrozý e bys tu váhu zničil.
A co má s baterkou? blbě ti to startuje po ránu?
|
|
19.01.2012 22:51 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442780
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Čitění váhy u mám za sebou před pár týdny. ádná změna.
Je zajímavé to, e se po ujetí cca 1-2 km motor probudí a frčí, jako by mu nic nebylo. To je chování, které jsem tu nenael popisované, proto jsem to sem napsal.
Co se baterky týká, tak ráno je měřák baterie před startováním téměř u levého okraje. Startuje (točí) líně. Dobíjí podle měřáku dobře. Ale to je spí do jiného vlákna.
Čitění váhy u mám za sebou před pár týdny. ádná změna.
Je zajímavé to, e se po ujetí cca 1-2 km motor probudí a frčí, jako by mu nic nebylo. To je chování, které jsem tu nenael popisované, proto jsem to sem napsal.
Co se baterky týká, tak ráno je měřák baterie před startováním téměř u levého okraje. Startuje (točí) líně. Dobíjí podle měřáku dobře. Ale to je spí do jiného vlákna.
|
|
19.01.2012 23:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442784
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
ano občas to jetě pár sekund běí
ano občas to jetě pár sekund běí
|
|
19.01.2012 23:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442786
|
|
jumep
|
|
|
tak si sprav v prvom rade ten kablik
tak si sprav v prvom rade ten kablik
|
|
19.01.2012 23:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442789
|
|
paja.lbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Ten se lutým konektorem na snímači tlaku, jak jsi psal výe? Mrknu na to. Nejsem si jistý umístěním. Ale to najdu.
Ten se lutým konektorem na snímači tlaku, jak jsi psal výe? Mrknu na to. Nejsem si jistý umístěním. Ale to najdu.
|
|
19.01.2012 23:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442791
|
|
jumep
|
|
|
origo je uchytenu ked pozres zospodu motora v strede
inak z rampy ide len jeden kabel, v strede rampy je snimac, smerom dodola a z neho ide kabel, treba si trocha odstrojit hadice a tak, aby k tomu bol lepsi pristup
origo je uchytenu ked pozres zospodu motora v strede
inak z rampy ide len jeden kabel, v strede rampy je snimac, smerom dodola a z neho ide kabel, treba si trocha odstrojit hadice a tak, aby k tomu bol lepsi pristup
|
|
21.01.2012 18:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442973
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
Depollution system faulty
Dnes se mi oběvila můu stím dojed domú 110 km?
Ráno jsem jel na diag : auto jelo normo tam jsem auto vypnul a pak při zajeti do dílny hláka sama zmizla
tak to vymazaly auto jelo domů úplně normálně .Proč to ztratilo výkon? nafta?fap?
na dignostice to napsalo
závada haveni. . ..............
něco na egr ventilu.............
vysoký tlak v palivovém systému..........
Díky za poznakty vem
Depollution system faulty
Dnes se mi oběvila můu stím dojed domú 110 km?:nevim
Ráno jsem jel na diag : auto jelo normo tam jsem auto vypnul a pak při zajeti do dílny hláka sama zmizla:-o
tak to vymazaly auto jelo domů úplně normálně .Proč to ztratilo výkon? nafta?fap?
na dignostice to napsalo
závada haveni. . ..............:-o
něco na egr ventilu.............:-o
vysoký tlak v palivovém systému..........:-o
:nevim:-((((
Díky za poznakty vem :palec
|
|
21.01.2012 18:42 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2442975
|
|
jumep
|
|
|
vymazanim zavad sa tieto neodsrtaniata
- zavada zhaveni = zhavice, kontrolka a strata vykonu sa nespusti, ale treba ich vymenit
- neco na egr ventilu, to je fakt popis na h..
- vysoky tlak v palivovom systeme - moze byt vselico
najdi si servis kde necitaju a nemazu zavady ale opravuju
vymazanim zavad sa tieto neodsrtaniata
- zavada zhaveni = zhavice, kontrolka a strata vykonu sa nespusti, ale treba ich vymenit
- neco na egr ventilu, to je fakt popis na h..
- vysoky tlak v palivovom systeme - moze byt vselico
najdi si servis kde necitaju a nemazu zavady ale opravuju
|
|
| |
|
|